2 Mayıs 2008 Cuma

BALLI KEK.......PDCSİ...22.....

merhaba arkadaşlar......

öncelikle güzel tarifleri olan güzel arkadaşım fatoştuncayın ev sahipliğini yaptığı etkinliğe gidelim......bu keki etkinlik için yaptım.......kolay gelsin fatoşum.......

sizede oluyordur kesin......buzdolabım, tadını merak edip alıp,eskitip ,çürütüp,attıklarımla dolar hep..........veyada alışveriş sırasında raflarda rengarenk görüp,normalde yemediğim halde bu sefer kesin yerim ,dediklerimlede dolu..........

bunların arasında hardal,pekmez-tahin,helva,ve tabiki bal ve değişik baharatlar............hardalı atmak için son kullanma tarihinin geçmesini bekliyorum........helva desen tazece dilimlenip tabağa konuluyor,,sofrada yenmeyince tabakta sulanması bekleniyor....daha sonra çöpeeee......

çok üzülüyorum aslında......yazık günah.......israf olduğunun farkındayım........daha dikkatli olmaya çalışıyorum......onun için ürettiğiniz değişik tarifleri mutlaka yayınlayın.......hepimizin işine gelen evde atılmayı bekleyen malzemeleri değerlendirecek tariflere ihtiyacımız var......

balım ballıktan çıkmıştı......şeker kavanozu gibi olmuştu......bende ara ara sıcak suyun içinde,kavanozu ile birlikte balı kaynatarak,tekrar eski haline getirip bu şekilde değerlendirdim........

tabiki tadı çok güzel oldu..bal tadı hissedilir şekilde damağınızda güzel bir aroma bırakıyor........bilinmeyen bi tarif değil....ilk bende yapmadım ama birde benden dinleyin derim.....

malzemeler........
  • 2 adet yumurta
  • yarım su bardağı şeker
  • 1 su bardağı bal
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı süt
  • 1 paket kab.tozu
  • 1 paket vanilya
  • bir çay bardağı kadar ceviz
  • bir çay bardağı kadar kuru kayısı
  • un(kek hamuru kıvamına gelene kadar eklenir.akıcı olsun)
yapılışı...........
  1. yumurta ve şeker iyice çırpılır.......
  2. bal,sıvıyağ ve süt eklenir çırpmaya devam edilir......
  3. kab.tozu,vanilya ve unda katılır........birbirine karışınca ceviz ve küçük doğranmış ceviz ilave edilir........
  4. yağlanmış herhangi bir kalıba dökülerek önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişirilir.....
  5. üzerine pudra şekeri ve vanilya serpilerek servis edilir......
not.......içindeki baldan dolayı baya geç pişiyor.......ara ara kürdan testi yapın.....ve üzeri kızardı ve içi pişmediyse dereceyi 150 ye düşürüp sonra tekrar yükseltin......
afiyet olsun.......

85 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

günaydın canım kek muhtesem görünüyor ellerine saglık kocaman kocaman sevgiler

ceyt dedi ki...

disalim, harikasın hiç denemediğim bir tarif.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık canım.
öpüyorum sevgiler tatlım...

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Disalimmm, valla ben hiiç yapmadım ballı kek..Enfesss örünüyor ve harika kabarmış. Lezzeti süperdir mutlaka, ayoll evdede bal yok ki kalkıp yapayım :(
Ellerin dert görmesin canım arkadaşım,
Güzel bir hafta sonu diliyorum sana...
Öptüm seni..

made in funda dedi ki...

oh yeni tarif gelmiş.hem de ne tarif.ballı ballı bir kek.eline sağlık canım.dediğin şeyler aynen bizde de oluyor malesef.hepsini de biz yiyemeyiz di mi ama!!israf kötü bişey.hatırlattığın için çok teşekkürler...kekten koca bir dilim aldım canım...

Adsız dedi ki...

Merhaba canım, ballı keki bende denemiş ve çok beğenmiştim. Balın verdiği lezzet ve yumuşaklık harika oluyor. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Lezzet Gemisi dedi ki...

DİSALCİM..ÖNCELİKLE ANNEM İÇİN GÜZEL DİLEKLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BALLI KEK ŞAHANE GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. EĞER MÜSADE EDERSEN, SENİ LİNKLERİME EKLEMEK İSTERİM. HAYIRLI CUMALAR, SEVGİLER.

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık hayatım..süper görünüyor..canım hayırlı cumalar sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Çok güzel bir tarif, ben pekmezli denemiştim bir ara ama ballı kek denemedim. Ellerine sağlık.
Hardalı da ara sıra limonve zeytinyağı ile çırpıştırarak salata sosu yapabilirsin belki.
Neşeli bir hafta sonu diliyorum.

Sevgilerimle.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Disal'cim sadece senden dinlemek değil, ilk defa senden de duymuş oldum.. Bizim de pek dokunmadığımız bir bal kavanozu duruyor evde.. Böyle değerlendireyim ben de.. Bu arada israf konusunda aynı fikirdeyim..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hiii tahin pekmez yenmez mi,ya helva. Cıkcıkcık:)
Sen onları bana gönder ben yerim canım:)

Bu arada benimde bi tahin pekmezli kekim vardı. ÇÖpe atcağına ondan dene:)

Ellerine sağlık mis gibi bir yeşil çayın yanında çok güzel gider bu ballı kek:)

Hayırlı cumalar canım...

elma şekeri dedi ki...

muhtesem görünüyor nefis ellerine saglik...

Adsız dedi ki...

canimcim kek olacakta ben yorum yazmiycam....ba ba ba :)))

SEKERIM CANIMCIM KEKIN HARIKAA GORUNUYOR TADINI DAMAGIMDA HISSEDER GIBIYIM:))
ELCEZLERIN DERT GORMESIN
SEVGIYLE KAL

www.yenitadlar.blogcu.com

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canım Salihacığım vallahi ben ilk defa duydum ballık keki... Ama sen yaptıysan kesin güzel olmuştur...

Ellerine sağlık canım... Keyifli haftasonları...

Gönül dedi ki...

ahahahaha canım benim ya sen anlatıyorsun ya sanki benim dolabı anlatıyorsun valla benimde öyle oluyor bekliyor bekliyor yiyen olmayınca hoppppp çöpe .....canım benim kekin çok güzel olmuş ellerine sağlık ...sevgilerimle öpüyorum

antepası dedi ki...

bendede böyle bir bal var degerlendirmek için iyi bir çözüm.Hatta besleyici bir kek olduğu için kızın kreşine gönderebiliirimmm.

saniyesultan dedi ki...

CANIM NE GÜZEL BİR KEK OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK...ÇAYIN YANINA ALDIM..

Adsız dedi ki...

canım tarifini buyuk bı merakla ınan bekliyordum.. ellerine kollarına saglık harıka olmus..
bu arada supersın degerlendırmek ıcın super yontem.. afıyet olsun hayatımm..
11 mayısa kadar bılıyorsun etkınlıgım suruyor.. herzaman bekliyorum canım benım:)
optum..
ıyı hafta sonları..

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek:)
isim: fatos tuncay
site adı: http://fatostuncay.blogcu.com/
Tarif : Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/
Tüm hayallerinin hayırlısıyla gerçekleşmesi dileği ile;

SEVGİLERİMLE;

FATOŞ

elifin tarifleri dedi ki...

Disalcim, çok lezzetli görünüyor. Hem de evde yenmeyen malzemeleri değerlendirmişsin, imrendim valla.
Ellerine sağlık...

MUTFAKISTAN dedi ki...

ellerine saglik cok guzel olmus kek ,bali iyi degerlendirmissin sevgiler

Adsız dedi ki...

Disalcim cok guzel bir kek olmus ve cok guzel degerlendirmissin. Ellerine saglik goruntusu super eminim tadida cok lezzetlidir.....

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

disalcim kekin nefis görünüyor cnm ellerine sağlık."yiyiniz içiniz fakat israf etmeyiniz"diyor kuranı kerimde,hepimizin kaçınması gerek cnm.ayrıca sayfanda hakkımda kısmında yazan yazı dikkatimi çekti,aslında muzur bir manayada çekilebilir ama ben okuduğumda oldukça hoşuma gitti.gerçekten rabbim annelerimizden razı olsun.öptüm cnm.

Adsız dedi ki...

disalim selam. ne güzel bir kek olmuş. bilinmeyen bir tarif değil demişsin ama ben bilmiyorum :( ellerine sağlık arkadaşım, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Selam Disal ciğim,
Ellerin dert görmesin; kek de kek olmuş hani...olsa da bi rdilim yesem keşke...sevgilerimle:))

Adsız dedi ki...

selam canım
pancar şeker pancarı değil yemeği ve turşusu olan kırmızı pancar. ama yılmadım bir daha denicem inşallah tuttururum rengini
senin kek güzel olmuş ellerine sağlık
segilerimle
iyi geceler diliyorum
sofrakaeyfi

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba canim, ellerine saglik, balli kekin nefis görünüyor. Türkiye gezimiz cook güzel gecti,
bazi olumsuzluklar yasansada olacak okadar dedik, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ballı kek...ilk defa duyuyorum ama o kadar harika görünüyorki, bu nefis keki denemeden olmaz dimi..:))
hayırlı hafta sonları dilerim....

Adsız dedi ki...

İsraf konusunda çok haklısınız ne kadar da dikkat etsek gene bazı şeyler çöpe gidiyor...:(
Kek nefis görünüyor...bayıldım....
ellerinize sağlık...

Baharcicegi dedi ki...

Bali bizim evde esim cok sever kahvaltida olmassa olmazlarindandir ,ama denemek lazim ballik kekin tadini merak ettim sen onayladigina göre icim rahat bir sekilde deneyebilirim eline saglik canim

Unknown dedi ki...

canim disalim balli kekin pek nefis gorunuyor ellerine saglik
sevgilerimi gonderdim.

yesildomates dedi ki...

canım benim ben seni bilirim.. israf konusunda senden çok şey öğrendim..ve öğrenmeye devam edeceğim...:))

kekte enfes olmuş..
ellerine sağlık kankiiiiiiimmmm...

yildiz dedi ki...

Dünyada ki ac insanlari düsündükce
bizler ne kadar sansliymisiz.
Yiyecek konusunda öyle cok dikkat ediyorum ki,hic birseyi cöpe atmiyorum.Giyilmeyen,cocuklarin kücülen kiyafetlerini de geri dönüsüm kutularina atiyorum.Kagit,cam,yiyecek kutularini da bu tarz cöp kutularina atiyorum.Hepimiz üzerimize düseni yapsak dünya daha güzel olur yaa...
Balli kek cok güzel gözüküyor,ellerine saglik.Iyi pazarlar diliyorum...

Adsız dedi ki...

Merhaba canım..Öncelikle teşekkür
ediyorum.
Bloğunuza girdim bırakıp çıkamıyorum..Tarifler harikaa..
Ballı kekiniz de görüntüsüyle
lezzetini anlatıyoo..
Ellerinize sağlık
SEVGİLER

NiNo dedi ki...

disalim ellerine saglik bidenem

banu kırmızıgül dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis. iyi pazarlar..

. dedi ki...

CANIM BALLI KEKIN BALDAN YENMEYECEK KADAR LEZZETLI OLMUSTUR SANIRIM,ELLERINE SAGLIK.
BU GÜZEL TARIFIN ICIN COK TESEKKÜRLER TATLIM.
AHHHH....CANIMIN ICI AYNI DERTTEN MÜZDARIPIZ.INANKI ZAMANSIZLIKTAN ARSIVE GIRECEK O KADAR TARIF BIRIKTIKI HANGISINI YAYINLAYACAGIMIZI BILEMIYORUZ.ASLINDA ARKA ARKAYA HEPSINI YAYINLA GITSIN.FAKAT TARIFLERE HAKSIZLIK OLUYOR BIR IKI GÜN YAYINLAYIP BEKLEMEZSEN DIYE YAPAMIYORUM:)
IYI PAZARLAR CANIMIN ICI ZIYARET VE YORUM ICIN TESEKKÜRLER EDIYORUM:)))

Adsız dedi ki...

Disal'cim canim merhaba,sana çok tesekkur ediyorum geçmis olsun dileklerin için çok sagol canim,annemin durumu aynen devam ediyor kendisi çok uzuluyor insallah en kisa zamanda geçer ve daha iyi olur,guzel yorumlarina çok tesekkur ediyorum arkadasim çok sagol. Tarifin harika ben hiç balli kek yapmadim eminim ki tadi goruntusu kadar guzeldir,ellerine saglik Disalim. Seni kocaman opuyorum iyi pazarlar sana.

keskinli dedi ki...

BEN GELDIM
o güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim
ALLAH razi olsun kimsenin sagligini elinden
almasin cok sükür iyim ve tekrar aranizdayim

kekte süper canim yorumlarin ve destegin icinde cok tesekkürler topragam öptüm

anemonun mutfagi dedi ki...

merhaba canım
ellerine sağlık eminim bal çok güzel bir tat verdi keke..en kısa zamanda deniyeceğim...

www.blogcu.com/anemonunmutfagi

Tuğba dedi ki...

Ah Disalcim,
harika bir tarif!Bizde de Ellerine sağlık canım,biz çiçek balı yiyoruz.Geçen ay eşim çam balı almış,kokusundan dolayı yiyemedik.En iyisi bende kek yapayım:))
sevgiler..

Pastanı Seç dedi ki...

canım ya ellerine sağlık
pek lezzetli görünüyor.

sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık Disalciğim,nefis görünüyor.
Eminim çok seveceğim bir lezzettir.


sevgiler...

lezzetlilerim dedi ki...

Canımcım kek nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

Bak artık helvaları ziyan etmeyeceksin. Benim arşivde bir tarif vardı onu bir kaç güne kadar koyarım. Takipte ol emi!
sevgiler

pasta caddesi dedi ki...

mmmm, nefis görünüyor canım, ben de bu hafta sonu elmalısını yaptım. Ellerine sağlık,

tolunay

Adsız dedi ki...

ÇÖPE GİDEN ŞEYLERE BAYA ÜZÜLDÜM.EVET BAZEN GEREKSİZ ŞEYLER ALABİLİYORUZ AMA DAHA DİKKATLİ OLMAK LAZIM DEMİ DİSALİM.AMA BALI EN NEFİS ŞEKİLDE DEĞERLENDİRMİŞSİN.BRAVO.HİÇ BALLI KEK YAPMADIM AMA GÖRÜNTÜ MUHTEŞEM.ÇOK GÜZEL OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.BİŞEY TAKILDI KAFAMA.HEM ŞEKER,HEM BAL VAR.ÇOK TATLI OLMUYORMU?ÖPTÜM TATLIM.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ellerine sağlık canımmm mımmm nefis olmuş bir dilim alayım ve gideyim sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Selam canım..kekin harika olmuş denemek lazım..Eline sağlık..Köfteye gelince inan bana içinde kıyma varmış gibi tadı oluyor..İlk kez yaptım ve çok beğendik..teşekkür ederim yorumun için mutlu haftalar canım..

lezzetsofram dedi ki...

Disalcim tık tık tık...bir dilim kek almaya geldim, eline sağlık yağmurlu-gri bulutların hakim olduğu bugüne çok uymuş kekin canım...
Sevgilerimle
Emel,
asevi.blogcu.com

elif dedi ki...

canım disalim çok güzel bi kek olmuş. valla doğru diyosun çok israf oluyo bazı şeyler ama ben elimden geldiğince israf etmemeye çalışıyorum

bir demet feslegen dedi ki...

Çok lezzetli ve tam sevdiğim gibi tok formda görünüyor :)
Hardal için benim hardallı kurabiye ye bi bak istersen derim, evdekiler çok beğenmişti :)
Ellerine sağlık, ballı ballı aldım bi dilim :)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhabalar disalim ay ne özlemişim seni ya blogspot olalı beri sık görüşemiyoruz,ballı kek müthiş,ama israfçi olma sakın:)tarifler verin diyosun canım,tahinli pide tarifim var sitede yöresel yemekelr kategorisinde süper bi tarif bundan sonra onu yapmak için tahin alacaksın şimdiki tahini de kurtarman için kesin dene derim,tahinle yapıyorum ben ama tahin helvasıyla da yapılabilir biraz sulandırman gerekebilir,hardalı sorarsan çok kötü bi tat ve maalesef ben de alma gafletinde bulundum ve fellik fellik tarif arıyorum sırf atmamak için salata tarifi buldum ama nafile o kadar değişik tat katmama rağmen hardalın o ekşi tadı geliyodu ve yiyemedim salatayı ,hardalı asla almayı düşünmüyorum canım,ama tahinle süper tarifler var mesela humus süper bi mezedir,onun dışında keklere lezzet verir,mayalı hamuru açıp tahin helvası ufalanabilir içine rulo yapılıp yumurta sarısı da sürdün mü tamamdır,uf amma konuştum ya canım kendine iyi bak tekrar görüşmek üzre

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM... HAYIRLI VE BEREKETLİ BİR HAFTA DİLERİM, SEVGİLER...

Melek* dedi ki...

aaa disalcim bu ne müsriflik bak ortalık çöl olmuş gidiyor pirinç 5 ytl olmuş artık neredeyse zengin sofrasında görücez. sende denemek için alınırmı helede hardal ıyyy:) dediğime bakma aslında anlattıkların bir dönem banada oldu ama eşim müthiş hassastır bu konuda aartık aldırmıyor israf diye bunları bulamıyanlar var dimi ama tatlım:))) canım kekinde çok güzel gözüküyor ellerine sağlık

Öznur dedi ki...

Bendede anlattığın gibi bir bal kavonozu var. Sadece sıcak ballı süt yaparken kullanabiliyorum. Kekin çok güzel gözüküyor.
Ellerine sağlık canım. Yiyenlere afiyet bal şeker olsun. :)

Adsız dedi ki...

canımın içi bu kek kesinlikle enfes bende yapmıştım bir kez

ellerine sağlık
sevgiler

capankizimutfakta dedi ki...

olmus olmus, bal gibi olmus ellerine saglik canikk

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

görüntünün muhteşemliğinden lezzeti belli zaten canım ellerine sağlık öpüyorum kocaman sevgiler:)

angel dedi ki...

hayırlı akşamlar canım ballı kekın harıka olmuş.hiç denememiştım.artık yaparım.ellerıen sağlık.optum canım

Ayse Pamuk dedi ki...

nası güzel nası güzel ellerine sağlık hayatımmm

Adsız dedi ki...

çok güzel bir kek tadıda güzeldir eminim ellerine sağlık sağlıcakla kal sevgiler.

meleginmarifetleri dedi ki...

Gerçektende haklısın bizler bazen çok müsriflik yapıpyoruz.
kek nefis görünüyor ellerine sağlık canım öptüm baay

akasyakokusu dedi ki...

canım benim merhaba.bana uğramışsın destek olmuşsun bir tanem eksik olma.Allah c.c. razı olsun..
ben perşembeye gidecem niyetim öyle ama babamla telde görüşüyoruz sabah beri oda gelmek istiyor buraya.kıştan beri gelmek istiyordu hep..bakalım uçak bulmaya çalışıyoruz mardine.
bu arada ballı kek nefis görünüyor..ben görmemişim hepside yenmiş bitmiş.
eline sağlık canım bana yine kek yaparsan haberim olsun emi.

Adsız dedi ki...

canim bu güzel kekten bana bir dilim bile kalmamis neyse bende görüntüsü ile yetinirim eline saglik canim öptümmm

Adsız dedi ki...

slm arkadaşım,Ellerine sağlık çok harika görünüyor kekin.Portakallı pastada çok hoşuma gitti teşekkürler...


lezzetmutfağı

. dedi ki...

CANIM HARIKA BIR GÜN DILIYORUM BITANEM,ZIYARET VE GÜZEL YORUMUN ICINSE COKKK TESEKKÜRLERIMI SUNUYORUM.
SEVGILER BENDEN:)

sevilay mutfakta dedi ki...

SELAM CANIM BALLI KEKİN ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR
BENİM PEK YAPMADIĞIM TEK ŞEY KEK DİYEBİLİRİM.ÇÜNKÜ ÇOCUKLARIM KEK YEMİYOR.ONLAR YEMEYİNCE BEN DE YAPMIYORUM.ÜZERİNE ÇİKOLATALI BİR KREMA YANİ YAŞ PASTA HAVASINDA OLURSA YİYORLAR. BEN DE SIK SIK YAZILARIMDA BAHSETTİĞİM GİBİ BÖREK VE POĞAÇA YAPIYORUM.
KEŞKE KEK TE YESELER DE DEĞİŞİK KEKLER YAPSAM .........
NEYSE.ELLERİNİZE SAĞLIK
GÖRÜŞMEK ÜZERE

pelince dedi ki...

Bende denemdim ve yemedim,bu tarifi denemeliyim...Ellerine sağlık..
Sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Disal'cigim,
Ellerine saglik, harika bir kek olmus.

Sevgiler ve guzel bir gun dilegimle.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

harika bir kek olmus canim, ellerine saglik canim :) mmmh balli balli, mutlaka denemek isterim bu tarifi :)

kocaman sicacik sevgilerimle ..

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immmmm, şekerimmm,

Aaaa, sen demişsin ki herkesler yapmıştır, ben yapmadım daha vallahi:))) Ama dayanamam denerim:))

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler....

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

yoo anacım daha bende yapmadım..ama benim oğluş çok seviyor balı evde kalmıyor malesef..bi ara ondan araklayabiilirsem deneyeyim bari madem bu kadar lezzetli:)
ellerine sağlık cnm.öptüm.sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

mrb,
balı kurabiyede denemiştim yıllar önce ve gerçektende nefis olmuştu..kekete denemek hiç gelmedi aklıma ama deneyeceğim mutlaka..nefistir kesin ellerinize sağlık..şu insandaki deişik şeylere merak olmasa aslında böyle çürüme ve israf olayları olmayacak galiba..:)

Cafe Gusto dedi ki...

Disallll ben de senin gibiyim aynı hardaldan benim de var acaba geçmedi mi hala tarihi geçse de atsam.Ben biraz şehre uzak oturuyorum elimin altında bulunsun diye alıyorum sonra yazık oluyor..Bu ne ziyanlık değil mi?Ellerine sağlık canım.sevgiler...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım disalimmmm benim,
kek hakikaten nefis görünüyor
ellerine sağlık canımcım
çok öptüm

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK KEKİN ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR,ASLINDA ,EVET, BU TÜR İSRAFLAR HERKESTE OLUYOR SANIRIM.BEN BAYAT EKMEKLERİ KAVURURUM(BLOGUMDA TARİFİ VAR)ÇOKTA LEZZETLİ OLUYOR,YENMEYEN KEKLERİDE DONDURUCUYA ATARIM .....BUNA BENZER PÜF NOKTALARI İŞTE....SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Sevgili Saliha aynı beni anlatmışsın vallahi, ben de bir sürü yeni çıkan şeyi alır eve gelirim. Kimilerini beğenirim kimilerini beğenmem, onlar öyle dolabı beklerler:) Ballı keki hiç denemedim ama bir kekçi olarak denenecekler listesine aldım, sevgiler...

feslegenbahcesi dedi ki...

canim bali bu sekilde degerlendirmen guzel olmus, benim bali degerlendirmek gibi bir sansim sanirim olmayacak cunku bali haddinden fazla seven bir ese sahibim, ondan bize yemek icin bile zor kaliyor:)) bu arada milfoyde muffin pizzalarinda bir harika gozukuyor, burda milfoyu ozledik, eline saglik

Tijen dedi ki...

Şansın daim olsun komşum. İnebolu çok özel bir yer gerçekten!

Tuğba dedi ki...

80 yorum maaşallah Disalcim,nedir bu böyle:)Ben 10 a tamamlarsam gülümsüyorum:)
Aslında yorum yazmıştım ama 1 tane daha yazayım dedim 81 olsun,81 kere maaşallah:)
darısı başıma..

Gönül dedi ki...

nerdesin kııııı 7 gündür:))) gel bakıyımmmm kaybolma sen alışık degülük:))

Adsız dedi ki...

disalciğim benim babam bal üretir ve biz her yıl 30-40 kilo kahvaltıda tüketiriz sırf:)))
helva yaparken katıyoruz ama kekde hiç denemedim.denemeliyim.ellerine sağlık canım.çok güzel görünüyo aslında, bir balcı kızı olarak ayıp ediyorum , balı her yere katmam lazım...öpüyorum canım.
sebilay.

nagehan dedi ki...

Selam canım
Çok haklısın aynı şeyleri bende yapıyorum, sonra israf olmasın diye kek pasta yapıyorum ondan sonra onlarıda kimse yemeyince ben yiyip kilo alıyorum....

Kek nefis görünüyor ellerine sağlık....

Sevgiler
Nagehan

Unknown dedi ki...

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA YE

Edaca30 ve ben papatya68

Hobidünyam.womanforum için hazırladığımız yemek etkinlikleri "2" poğaça etkinliğine sizlerinde katılımlarını bekliyoruz.

10-5-2008----10-6-2008 tarihleri arasında yapılacak olan etkinlikte sizleri ev sahibesi olarak ben yani (papatya68) ağırlamak istiyorum poğaçalarınızı alıp gelin çaylar benden:)

yapmanız gereken şey güzel ellerinizle yaptığınız nefis poğaçalarınızı bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak bildirmeniz ben gelip kopyaladıktan sonra hem bloğumda ve hemde hobidünyam.womanforum da yayınlayacağım lezzetli paylaşımlarınızı bekliyoruz.

sevgilerle: EDA & AYNUR

NOT:

etkinliğimize bloğu olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com adresine tariflerinizi ve isimlerinizi yazıp göndermeniz yeterli olacaktır bekliyoruz:)

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmus,bir dilim kaldiysa alabilirmiyim, ellerine saglik canim benim. Sevgiler.

muko dedi ki...

keke harika görünüyor disalcim eline sağlık,,

sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Anneler günümüz, kutlu olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak