6 Ekim 2008 Pazartesi

ÇUBUK KRAKER.......P.D.Ç.S.E. 27......

merhaba arkadaşlar......

nihayet yine taşındım.....yine işlerim bitti.....yine internetimin bağlanmasını bekledim ve bağlandı........artık bu sıralamayı yaşamaktan yoruldum.......sizde bana yeni yerimde mutluluklar dilemekten yoruldunuz tabi......sizlere çok teşekkür ediyorum .....bu taşınmalar sırasında beni asla yanlız bırakmadınız......unutmadınız........

taşınmaya öyle alışmışım ki çoğu koliyi açmak istemiyorum.....hazırda bulunsun diye......evimde gördüğüm en küçük bir aksilik beni yeni ev aramaya dürtebiliyor(şaka tabi)...en tuhafıda konu tayin olduğu zaman eşyalar kapıya doğru koşar oldu,alıştılar tabiiii.......artık toplanmak zorunda kalmıyorum......ben "hadi eşyalarım şu adrese diyorum"onlar koşa koşa gidiyor.........:))

insanoğlu yerleşik hayata geçeli asırlar oldu ama ben hala geçemedim......bu göçebelik daha ne kadar sürecek bilmiyorum......eşyalarımı eleye eleye elde eşya kalmadı....neyse bu sefer biraz kalıcı gibi görünüyoruz......en azından kızımın okula yeni başlaması sayesinde bi beş yıl kıpırdamayabiliriz.......inşallah.......

bayramda ankaradaydım.....ailem ve akrabalarımla beraber çok güzel bir hafta geçirdim....taşınma yorgunluğunu attım.......bütün arkadaşlarımın geçmiş bayramını kutluyorum.......

ayağımın tozuyla bu nefis tarifi annekizmutfaktayiz arkadaşımın etkinliğine gönderiyorum.....daveti için teşekkür ediyorum......başarılar canım......

ve bu harika lezzetide canım arkadaşım yemedeyanındayat ın sayfasında gördüğüm günden beri denemek istiyordum......bayramdada tatlıdan gına gelince artık tuzlulara geçilmesi gerektiğini düşünerek denedim....harika oldu.....teşekkürler canım tarif için......

malzemeler......
  • 2 su bardağı un
  • yarım paket kabartma tozu
  • 50 gr.margarin
  • 1 su bardağı buzlu su
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 yumurta sarısı
  • üzerine,çörekotu ,susam veya haşhaş ve yumurta akı
yapılışı.......
  1. yağ ve yumurta sarısı karıtırılır.....
  2. buzlu su eklenir.....
  3. kulak memesi yumuşaklığından daha sert bir hamur elde edilir.....
  4. yağlı kağıt serilmiş tepsiye çubuk şekli verilerek üzerine yumurta beyazı sürülür....
  5. susam, çörekotu veya haşhaş serpilir...
  6. önceden ısıtılmış 230 dereceli fırında pişirilir.......

66 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Disalimm hiç yorulurmuyuz sana yeni evinde mutluluk, sağlık, sıhhat, huzur dilemeye..Ağzı tadıyla güle güle oturun inşallah..Hem sana bir şey diyim tedbili mekanda ferahlık var sözü acayip doğru..Ben evlendikten sonra 5 yılın üzerine taşındığım yeni evimde sanki değişik bir hayata başlamış gibi hissetmiştim, yeni bir mekan, yeni komşular :))
Canım Disalim krakerlerde süper olmuş bu arada, ellerine sağlık..
Çok öpüyorum seni ve kuzunu..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım yeni evinde sana mutluklar dilerim inşallah bu sefer herşey dilediğin gibi olur...Çubuklar nefis olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Naşide Dönmez dedi ki...

canım ellerine sağlık.geçmiş bayramın mübarek olsun.sevgiler.naşide

TAZE NANE dedi ki...

Yeni evinizde mutluluklar dilerim. Güle güle oturun. Çubuk krakerler harika. Ellerinize sağlık. Sevgilerimle...........

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Tarifin yayında, desteğin için çok teşekkür ederim. Ellerine sağlık. Umarım tekrar katılırsın, sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım yeni evinde güle güle otur..biz yazmaktan yorulurmuyuz aşkolsun ama sen çok yorulmuşsundur eminim taşınmak hiç kolay bir iş değil çünkü
krakerlerde şahane olmuş ellerine sağlık canım..öpüyorum kocaman sevgiler

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

GÜLE GÜLE VE AĞIZ TADIYLA OTUR İNŞALLAHHHH.KRAKERLER SÜPERRR.ÇOCUKLAR İÇİN HARİKA BİR TARİF.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

Adsız dedi ki...

yaşasınnn disalim gelmiş...

mutlu olun disalim. yerleşik hayata geçtiniz artık.. :)

öperim yanaklarından. Bak eşyalarıda ehlileştirmişsin :))))

Öperim yanaklarından

sıcacık sevgiler canım benim.

Bu sırada çıbık :) krakerler nefis olmuş...

saniyesultan dedi ki...

yeni evinde mutluluklar krakerde süper hani..

Adsız dedi ki...

"en tuhafıda konu tayin olduğu zaman eşyalar kapıya doğru koşar oldu,alıştılar tabiiii.......ben "hadi eşyalarım şu adrese diyorum"onlar koşa koşa gidiyor.........:))" bu cümleler sonunda ben yerdeyim:)))Gözümde canlandırdım ve koptum:)))Hani vardır ya çizgi filmlerde falan... Tüm eşyalara birer kaş,göz, ağız ve kollar yaptım, hay yarabbim yaaa:)) Sen çok yaşa emi:))

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Sana en son yorum bıraktığımdan bu yana neler neler sığdırmışsın meğerse. Göneni seversin demiştim, Bandırma'yı da seversin sanırım. Gerçi Bandırma'da toplam bulunmuşluğum bir kaç saat, Çanakkale'ye gidişlerimizden birindeydi, ama sevmiştim. Kolay gelsin.
Krakerlerde süper görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

yesildomates dedi ki...

canım benm hoşgeldin sefalar getirdin..
yine harika br tarifle geri gelmişsin..
özledim seni can arkadaşımmmmmm...hemde çooook..
yerleştğine çok sevndim...
asyada okula başlamış..ahh ne güzel de önlük yakışmıştır benim fıstığıma..seni ve asyamı kocaman öpüyorum...

kız bensz götürmüşsün krakerleri..:))bak şimdi canım çekti..kıskan bende yaparım ne olacak.:)
ellerine sağlık kankim..
görüşmek üzere.by by....

Lezzet Gemisi dedi ki...

OY OY OYYYY... KRAKERLER HARİKA GÖRÜNÜYOR. SEN KRAKERLERİ KAP GEL, BEN ÇAYI KOYUYORUM. BENİM KURU PASTALARLA ARKADAŞ OLSUNLAR.. :)))) ELLERİNE SAĞLIK CANIMCIM. İYİ AKŞAMLAR VE GÜZEL BİR HAFTA DİLEKLERİMLE. SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor, ellerine sağlık. Bu lezzetli krakerleri denemem lazım.

pelince dedi ki...

Disalcim hoşgeldin tekrar..Evinede yerleşmişsin,iyi günlerde oturun inşallah...Kızında okula başlamış,çok sevindim.Allah zihin açıklığı versin ...

Çubuk krakerler çayın yanına ne güzelde eşlik eder,ellerine sağlık..

Sevgiler..

pasta caddesi dedi ki...

ooooo. hoşgeldin canım, hem evine hem de aramıza, allah güle güle oturmak nasip etsin.

sevgiler,

tolunay

Adsız dedi ki...

canım benım hayırlı ugurlu olsun yenı evın ınsallah. Guzel guzel oturmayı nasıp etsın Allah aılenle sana..
cubuk krakerlerıne de gelınce super olmuslar.. bayıldım.. ellerine saglık hayatım..
cok opuyorum senı..
sevgiler:)

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

anaa disal gelmiş hoşgelmiş:)heyo heyo


canım yeni evin tekrardan hayırlı olsun..inşallah çabucak alışırsın buraya:)

ya demin misssimde kraker gördüm canım çekti şimdide sende söz birliğimi yaptınız kıs:))
harika olmuşlar canım ellerine sağlık..

öptüm yanaklarından geçmiş bayramını kutlarım hayatımmm

NiNo dedi ki...

ayy canim harika ya yaninada peynir cay offfmisssssssss

Melek* dedi ki...

ne ikinciyemi taşındın inş. dediğin gibi bir beş yıl kalırsınız beş yılda su gibi akar gider ben beş yıldır oturuyorum ... çubuk çok güzel gözüküyor ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

canım benim ya nasılda özlettin kendini şükür ki geldin

yeni evin yeni yerin bereketli huzurlu olsun

sevgilerrr

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immmm,

Sen yeni yerinde mutlu ol, biz hayırlar dileriz sana her zaman:)) Umarım yeni evinde uzun süre mutlulukla oturursun canımmm,

Bu arada ellerine sağlık enfes görünüyor çubuklar,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Baharcicegi dedi ki...

canim yeni evin yeni umutlar yeni sevincler getirsin hayirli olsun.
tasinma isi oldugunda sana sorarim artik bu islerde sen cok tecrübelisin saka bir yana tasinmak hic kolay degil.
Krakerler citir citir nefis olmus ellerine saglik

Leyla Poyraz dedi ki...

Disalcim yeni evinizi rabbim hayırlı etsin inşallah..
kırakerlere gelince süper olmuş canım ellerine sağlık....

Cocukla Cocuk dedi ki...

Taşınmak fena bir şey ama bitirmişsiniz işin çoğunu. Yeni yuvanızda sağlık mutluluk , huzur diliyoruz.

not: rss beslemelerinde bir hata var sanırım yeni yazılar readera düşmüyor, haber vermek istedik.

SOFRAM dedi ki...

Canım hoşgeldin, senin de geçmiş bayramın kutlu olsun güzelim, bayramı da ailenle birlikte geçirmen bu yorgunluğun ardında iyi gelmiştir.
Canım yeni evinde sağlıkla huzurla oturursun inşallah...
Canım kızına da yeni öğretim yılında başarılar diliyorum.
Krakerler de harika görünüyor, tam çay yanında atıştırmalık çok güzeller, ellerine sağlık güzelim, öpüyorum, sevgilerimle...

ceyt dedi ki...

disalim hoş geldin canım, senin de geçmiş bayramın kutlu olsun.krakerler süper ellerine sağlık.yeni evinde de güle güle otur birtanem.öpüyorum çok sevgiler...

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Hoşgeldin.Ben de senin gibi sık taşınanlardanım.Ne yapalım sağlık olsun.Yorgunluğu geçince hatırlanmıyor bile:)
Geçmiş bayramını kutluyorum.Krakerler harika,yanında çayla müthiş olur:)

neseersoy dedi ki...

selam,
öncelikle geçmiş bayramını kutlarım , o güzelim yeşilliklerden sonra İstanbul'un keşmekeşinde işe gidip gelmek çok zordu ama önümüzdeki seneyi düşünerek kendimi avutuyorum:-))
ellerine sağlık çubuklar harika görünüyor.
sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba canım..Demek yerleştin bitti dediğin gibi bir beş yıl kalırsın inşaAllah..Ben beş yıl Bolu'da kalıp buraya geldim altı ayda üç ev değiştim..Şu anda beynim vede belim pes etmiş durumdayım.Eşyalar zaten hep dağıldı bir oraya bir buraya.Kızın okula başlamış tebrik ediyorum teyzesini en azından arkadaş ve öğretmenleri değişmeden ilköğretimi bitirsin artık.
bu arada çubuklarda nefis görünüyor..kıtır kıtır olmuşlar ellerine sağlık..sevgiler.

Halenze dedi ki...

bu ara mileltin başına vurmuş , arkadan konuşmalar, hakaretler. noluyo yaw. biride benim siteme yorum bırakmış beni yerin dibine sokmuş. yok nezaman gelse msn deymişim yalan söylüyomuşum yok hamza uslu duruyomuş. bunu söyleyen de dizel mi motorin mi ne.. neee burası onun sitesi mi. pardon pardon pardon:))))

kızım duman edicem seni yazdım kara listeye. bak gör sen neler olcak:)))

seni çok öptüm hayatım allah da seni güldürsün emi:) kurbişlerini ve yazını henüz okumadım hamzayı uyutup gelip yazcam.:) baybayyy

Tijen dedi ki...

Yine mi taşındııın? Daha yeni taşınmıştın sanki, zor ve yorucu olmuş olmalı, burada sakin sakin yaşaman dileğiyle.

Adsız dedi ki...

ben sana demedim mi sen alıştın taşınmaya artık?bak hemen yerleşivermişsin.ben olsam hala yerleşememiştim herhalde...yeni evin hayırlı uğurlu olsun güzelim..allah ağız tadıyla oturmak nasip etsin...
çubukların da nefis olmuş.ellerine sağlık
yersofrasi.blogcu.com

Pastanı Seç dedi ki...

merhaba canım çok beğendim mutlaka deneyeceğim.

sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım benim umarım burdan ayrılmazsın uzun müddet:) ve sana hayır ve huzur getirir inyallah.
Krakerler şahane görünüyor,ellerine sağlık bitanem..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

dedikodummu edilmiş ne:)

kıs canımın içi ver şifreni seninde taslağındakileri yayınlıyam..eheh
sen iste yeterki:)

öptümmm

made in funda dedi ki...

canım hoşgeldin.krakerler nefis.eline sağlık..

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

krakerlerin süper görünüyor disalcim.taşınmak çok zor tahmin ediyorum.Allah kolaylık versin cnm.

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim yeni evinde huzur,mutluluk dilerim,insallah rahat edersin.
kraker nefis olmus eline saglik,sevgiler

peynir hösmelimi dedi ki...

Hosgeldin canim.
Evet artik senin icin bir son olur bu tasinma isi bencede.Insallah,burada kalici olursunuz.
bayramdada tatil yapmis olmana sevindim canim.
Bu cubuk krekerler harika olmus.
Ellerine saglik.Banada tatlidan gina geldi.Ilk firsatta deneyecegim.
Sevgiler.

nur_aleyna dedi ki...

Merhaba.. Blogumu ziyaret etmenize ve yorum bırakmanıza sevindim ve bu güzel blogu tanımış oldum :)

Eşiniz öğretmen galiba.. ben de bi öğretmen eşiyim :)

sevgiler

yemekyemek.azeriblog.com

elma şekeri dedi ki...

Tatlimi almayim ama tuzlulara buaralar bayiliyorum ellerine saglik...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle yeni evine hoş geldin diyorum. Kuzucuğunun okulu da hayırlı olsun. Dilerim üniversitelerini de görürsün.
Güzel ve keyifli günler dileğiyle,
Sevgiyle kal.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Disalcim epeydir uğrayamadım canım benimde sağlık sorunlarım yüzünden yorumlarımı çok aksattım fazla oturamıyorum bilgisayarda bel fıtığım var hemen ağrılar tutulmalar başlıyor ellerine sağlık Disalcim çubukların çayın yanında tadına doyulmaz çok güzeller kucaklar dolusu sevgiler canım

Adsız dedi ki...

HOŞGELDİN DİSALCİM...AY ÇOK YAŞA EMİİİ.ÇOK GÜLDÜM YAAA.''EŞYALARIM HADİ ŞU ADRESE DİYORUM,ONLARDA KOŞA KOŞA GİDİYOR''...SÜPERSİN ARTIK SORUN YOK O ZAMAN.BENDE DENEYEYİM BİR DAHAKİ TAYİNE DUR BAKALIM...ELLERİNE SAĞLIK.DENEYECEĞİM TARİFİNİ.GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Adsız dedi ki...

Sevgili Disal yorumun için teşekkürler bu arada sana mail yolladım umarım adresini doğru anımsamışımdır bir maillerine bakarsın sevgiler.

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

134 yapraklı, yonca yaprağı gibisin disal. Bu rekoru, takip ettiğim bloglarda kimse kırmadı. Sevenlerini tanrım eksik etmesin, onlar hep yanı başında olsunlar..

Bunca meşakkatli işlerinizin ardından çabukça hazırladığınız çubuk krakerlerinizi seyretmek, bütün yorumcu arkadaşlarınızı mutlaka mutlu etmiştir. Tabii ki, kardeşine..

Yeni mekanınız hayırlı ve uğurlu olsun, dileklerimle..

Aysultan... dedi ki...

Krakerler çok güzel gözüküyor,ellerine sağlık yeni evinde güle güle oturman dileğiyle...

egeli dedi ki...

DİSALCIM ,HAYIRLI OLSUN YENİ EVİN ....BEN DE PEK İMRENİRDİM BÖYLE TAYİNİ ÇIKIP TA MEMLEKET MEMLEKET GEZENLERİ...NE GÜZEL HEP DEĞİŞİK YERLER GÖRÜYORLAR DİYE...NE DERSİN İMRENMEYİMMİ ????
AYRICA KRAKERLERİN SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM...SEVGİLER

şekerkavanozu dedi ki...

bu çubuklar harika eiierinize saglık..nefis gözüküyor:))

Unknown dedi ki...

yenı evınde huzur dılıyorum canım sana cubuklarda harıka öpüldün...

yukivehobileri dedi ki...

hoşgeldin canım güle güle otur yeni evinde sağlıkla mutlulukla inşallah elerine sağlık cubuklar harika sevgiler öpüyorum

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benım yenı evınde saglıklı hzur ıcınde oturmak nasıp olsun.
cubuklar harıka ellerıne saglık sevgılerımle..
http://www.kibelesofrasi.com/

Adsız dedi ki...

canım sonunda inşallah kalıcısın bu yeni yerinde:) takip edemez olduk:) güle güle oturun..inşallah güzel komşularınız güzel dostluklarınız olur..

ellerine sağlık nefis görünüyor..
canım mail adresini gönderebilirmisin rica etsem..
çok çok öptüm..selamlar..

belgin kıral dedi ki...

Merhaba Disal ciğim,
Yeni evinde güle güle otur inşallah...Çubukların da harika olmuş sevgiler canım

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

MERHABA DİSALCİĞİM
YENİ YERİN YİNE HAYIRLI UĞURLU OLUR İNŞALLAH..
ÇUBUKLAR MİSMİS KITIR KITIR YERİM ONLARI BEN..
ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER..

DENİZSEFASI dedi ki...

yeni yeriniz hayırlı olsun.

ben yokken neler neler yapmışsın, hepsi harika olmuş, ellerine sağlık

sevgiler...

Adsız dedi ki...

eh nihayet yerleştiniz, beş yıl az zaman değil canım:)))dinlenirsiniz azcık..biz de gelip geçerken uğrarız size:))
krakerler çok güzel olmuşlar canım ,ellerine sağlık.kızına başarılar diliyorum ayrıcana..
sevgilerimle.
sebilay.

hayatkazanbenkepce dedi ki...

canım yerleştiğine ve her şeyin yolunda olduğuna çok sevindim ,yeni evinde güle güle otur . Yavrunun da eğitim hayatı hayırlı olsun inşallah .
Bu çubuklar çok hoşuma gitti pazar günkü ikizlerimin doğum gününe de yakışır yani, ellerine sağlık ...

keskinli dedi ki...

canim tasinmanin ne kadar zor oldugunu iyi bilirim ya ama sükür yerlesmissin iyi oh bayramdada ankaralarda iyi gezdinmi bakem
cubuklarda enfes canim ellerine saglik sevgiler hayirli cumalar

Adsız dedi ki...

selam canım
güle güle otur güzelim aramıza dönmene sevindim özlettin kendini
çubuk kırakerler güzel olmuş ellerine sağlık

sofrakeyfi.blogcu.com

Mutfak Havlusu dedi ki...

Allah yardımcın olsun taşınma işleri zor oluyor bir kere yaşadık biz fena kesin.

bunca işin arasında çubukların sunumunu çok hoş yapmışsın kendileride güzeller ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

canım günaydın..eline sağlık..nefis bir şeye benziyor..hayırlı cumalar dilerim canım sevgiler

Adsız dedi ki...

Sağlıklı, mutlu, neşeli ve her şeyin harika olacağı bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler…

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Biliyorum biraz geciktim ama yeni yerin, yeni evin hayırlı olsun.
Sadece 1 kere taşındığım halde,taşınma işlerinden hep korkmuşumdur.
Ama yepyeni bir yer,değişik bir evde oturma fikride hiç fena değil.
Canım tekrar hoşgeldin,yeni evinde güle güle otur.
Asya'nın okuluda hayırlı olsun,Rabbim nice başarılarını göstersin.

Adsız dedi ki...

merhaba bugün denedim çubuk krakeri çok güzel oldu dışardan satın aldığımız galtelardan hiçbir farkı yok çayın yanına muthiş bir atıştırmalık sevgilerimle....

serpil.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak