25 Aralık 2008 Perşembe

PUDİNGLİ KURABİYE TARİFİ VE ETİPUF,BİSKREM BENZERİ KURABİYELER...


tariflerimi pdçse...32....nin ev sahipliğini yapan sevgili arkadaşım renklikurabiyere gönderiyorum...kolay gelsin arkadaşım.....


ne zamandır aklımda bu kurabiyeleri yapmak vardı.....

çok eskilere gitmeye gerek bile yok....bırakın çocukluğu ,şimdilerde bile sıkılmadan bıkmadan alıp yiyorum ben bu pufları.......

geçenlerde pazarda gezerken marshmallow ,köpük,kaymak tarzı bişey gördüm.....hepinizin bildiği bir tattır eminim.....hani eskiden bakkallarda adi külahlara doldurulan ve dondurma diye yutturulan kremalardan....mış ..alınca anladım......boğazımı alev alev yakınca nasıl değerlendirsem diye düşündüm ve bu puflar aklıma geldi.....

içindeki krema başarısız bir krema olunca haliyle puflarda başarız oldular...denemeyin....güzel değillerdi..şekli bire bir aynı oldu ama....size tavsiyem gerçek marshmallow tarifi ile denemeniz...



etipuflardan istediğim sonucu alamayınca yine yabancı bir sitede gördüğüm (şimdi hatırlamıyorum adresini) bardak bastırma tekniğini (bu ismide ben uydurdum..gerçekte böyle bir teknik yok) uygulamak istedim...aynı kurabiye hamurunu kullanarak......

gayet başarılı bir lezzet oldu.....içindeki çikolata eriyip heryeri mahveder sanarak az koymuştum...dışarı taşma yapmadı.....daha fazla iç konulabilir bence.....çikolatanın bütün hamura nasıl yayıldığına bakın.......bence süper bir teknik...bardak bastırma tekniği.......

önerilerimi aşağı yazacağım zaten.....

pudingli kurabiye tarifi.....asıl tarif bu.....kısa sürede hazırlanan ve bisküvi tadında çıtır çıtır kurabiyeler.......

malzemeler......PUDİNGLİ KURABİYE....
  • 1 paket yumuşamış margarin....
  • 1 paket toz puding....
  • 1 çay bardağı ince kıyılmış fındık veya daha az...
  • 1 paket kabartma tozu....
  • aldığı kadar un....
İÇ MALZEMELERİ....(biskrem)
  • kakaolu ve fındıklı sofra çikolatası
etipuf için......
  • renkli şekerler....
  • pazardan alınan uyduruk marshmallow
YAPILIŞI.....
  1. kurabiye malzemeleri yoğrulur..bi kaç dakika dinlendirilir....
  2. isteğe göre şekil verilir....ben bisküvi şeklini tercih ettim....
  3. biskrem için ceviz büyüklüğünde parçalar koparılır....
  4. biraz açılıp içine çikolata veya fındık kreması konulur ve tekrar kapatılır.....
  5. fazla eğip bükmeden yuvarlanır...üzerine su bardağı ile yavaşca bastırılır.....
  6. yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir.....
  7. önceden ısıtılmış fırında 10-15 dk. pişirilir.....
  8. isteğe göre üzerine eritilmiş çikolata dökülür....
  9. etipuflarda ise düz pişirilmiş kurabiye üzerine yukarda anlattığım krema sürülür ve hertafı renkli şekere bulanır.....
ÖNERİLER.....
  1. 1.bu kurabiye hamurunu muzlu puding ile yaptım.....tadı hiç belli olmadı....kakaoluda denemiştim...gayet güzel olmuştu......hanımeller tadında çok güzel bisküvi diyebiliriz...
  2. 2.fırında çok tutmadım....zaten kabarmıyorlar...elimi üzerine bastırdığımda hala yumuşaklarken alıyorum...çıkınca yine sertleşiyor......
  3. 3.şeker hamurlu kurabiye yapmak isteyenlere uyan bir tarif...nasıl koyarsanız öyle alıyorsunuz.....şekli bozulmuyor.....
  4. 4.etipufları denemeyin.....dediğim gibi iç kreması kötüydü....bence bu şekli sert çırpılmış kremşanti ile yapsanız daha hoş olur......hemde kurabiye kremşantinin nemini biraz çekerek tam bir etipuf yumuşaklığına gelir......ben şekil önerisi olsun diye ekledim.....
AFİYET OLSUN.....

94 yorum:

keskinli dedi ki...

canim tam mansete baslik atiyordum yazin düstü kosa kosa geldim
her ikisde harika görünüyor digerini
denemeyin demissin marsmaollw ile güzel olur bence
ellerine saglik topragam öptüm sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Hepside çok güzel görünüyor.
Kurabiyenin içindeki çikolata çok cezbedici.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

İki kurabiyede harika görünüyor.. Bizim evdeki kurabiye canavarı görse bayılır bu kurabiyelere :) Ellerinize sağlık sevgi ile..

sarımutfak-hande dedi ki...

harika bir görüntü ellerine sağlık cnm

Adsız dedi ki...

BLOĞUMA YENİ BİR TARİF EKLİYECEKTİMKİ DİSAL İLK SIRAYI ALMIŞ BLOĞUMDA YİNE GÜZEL TARİFLER KOYMUŞ BLOĞUNA HEMEN KOŞTUM GELDİM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNE SAĞLIK

Rakunt ideas dedi ki...

Oh süper oldu tam oğluşa göre bir de büyük oğluşa:)))ellerine sağlık sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ne güzel yapmışsın, hazırlardan hiçbir farkı olmamış. Eminim lezzeti çok çok daha güzeldir. Keşke böyle kurabiyelerde ayarı kaçırmayabilsem de, sık sık yapsam:) ama maalesef, hep gereğinden fazla yediğim için, çok sık yapmıyorum.

Adsız dedi ki...

günaydın canımm
çocuklar severler bu tür kurabiyeleri dediğin gibi kötü görünmüyor tadını bilemem
ama şu hoşuma gitti dürüstçe güzel olmadığını yazman,
ellerine sağlık canım
sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık süper görünüyorlar senin bardak bastırma tekniğini deneyeceğim
SEVGİLER

Unknown dedi ki...

canım ellerıne kollarına saglık bayıldım cok nefıs görnüyolar bloguma da gelınce sıldım valla dalgınlıkla canım yaaa nasıl oldu bı bılsem

Saliha dedi ki...

ETİPUF DIYE GORUNCE KOSTUM GELDIM ADASIM:))AMA OLSUN COK SIRINLER BENCE:)))

BISKREM TARZI KURABIYEDE ENFESSSS....

SEVGILERIMLE:))

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

MERHABA,
ETKİNLİĞE KATILDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. TARİFİNİ ALDIM. SEVGİLERİMLE,

tugbatugba dedi ki...

kokuları bile geldi sen ne diyorsun ohh misler gibi.... hele bide ılık yenecek o kurabiyeler...

NİSANUR dedi ki...

merhaba,kurabiyeler nefis görünüyor.Biskrem benzeri olanlar,eminim biskremden daha sağlıklı ve ekonomiktir ,ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım döktürmüşsün yine,puflar başarısız diyosun ama öyle güzel görünüyorlar ki pembeli,pembeli

ben içi çikolatalı kurabiyelere ölürüm yaa yerken kendimi kaybediyorum.

ellerine sağlık

çok öpüyorum.

HÜLYA dedi ki...

iki kurabiyede birbirinde güzel... büyük küçük tüm çocuklara göre... biber tane aldım gidiyorum canım ellerine sağlık

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

disalim nefis görünüyorlar ... fotoğraflar da çok güzel çıkmış...alıp lüp lüp yiyesi geliyor insanın:)
eline koluna sağlık canım
kocaman kocaman öptümmmm

kelebeklisaniyeler dedi ki...

canim ellerine saglik,kurabiyelerin muhtesem olmuslar bayildim,opuyorum seni seker:))

made in funda dedi ki...

BENCE SORUN YOK.OLSALAR ASLA HAYIR DEMEM.ELLERİNE SAĞLIK...

yesildomates dedi ki...

canım arkadaşım yine harikalar yapmışsın..ellerine kollarına sağlık..
resimlerinde döktürüyo yani..
profosyoneller den hç farkın yok bence...harika harika..
tadlarını merak ettim..hamarat arkadaşım..
kocaman öpüyoruuuuuuuuuuummmmm...

MUTFAKISTAN dedi ki...

ellerine saglik cok guzel olmus kurabiyeler.Resimler ,aciklamali anlatimin bayildim afiyet olsun canim,sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

etipufları görünce dedim ne şahane olmuş ama bence yinede şahane.sen tadını kremadan dolayı beğenmedin ama şekli oluşturabilmek maharet ister. sende işte o var:)
ellerine sağlık canım biskremlerde nefisler.öptüm ..

Hansa dedi ki...

ben marşmelov hastasıyım neyin içinde olursa olsun gözüm kapalı yerim halley,çokomel v.s.vs.
resimler çok iştah açıcı.
Elinize sağlık.
sevgilerimle...

sevimin sayfasi dedi ki...

harika görünüyorlar, al yebeni diye sesleri geliyor buraya
ellerine saglik canim

yildiz dedi ki...

harika görüntüler bunlar,ellerine saglik Disal´cigim.
Hayirli cumalar diliyorum,sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım ellerıne saglık harıka gozukuyor.. valla hazır gıbı masallah..
biskremlere de bayıldım:)
afıyet olsun hayatım..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım ellerıne saglık harıka gozukuyor.. valla hazır gıbı masallah..
biskremlere de bayıldım:)
afıyet olsun hayatım..
sevgiler..

yemek dedi ki...

Disal, iyi kötü yönlerini ne güzel anlatmışsın.:))
Biskerem gibi olan gerçekten çok hoş. bardak bastırma tekniğinede bayıldım, deneyeceğim.:)
Hayırlı cumalar...

saniyesultan dedi ki...

görüntüler süper ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Disalciğim ne kadar hoş yazmışsın, uyduruk kremaya benzer bişey, güzel olmadı hiç filan.
Bardak bastırma tekniği de ayet hoş olmuş, kurabiyelerinde öyle.Arasından damağa yayılan çikolatanın tadı kimbilir nasıldır.hazır biskremlere benziyo sanki.Ellerine sağlık canım.
Birde şimdiden yeni yılda sağlık ve mutluluklar dilemek istiyorum canım.
sevgilerimle.
sebilay.

Adsız dedi ki...

Disalim kurabiye çok nefis görünüyor.Tarif ve yapılışı çok farklı duruyor ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

Canım çok güzel görünüyor bunlar.Ellerine sağlık.Sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor..sevgiler mutlu,sıcak haftasonları:)))

nur_aleyna dedi ki...

Çok güzeller bunlar.. ağızda dağılan nefis bi şey oldukları fotolardan belli.. puflara da bayıldım, şirinler.. ellerine sağlık canım.. maşaAllah :)

yemekyemek.azeriblog.com

PAPATYA PRENSES dedi ki...

canım iki kurabiye de harika olmuş. hele eti pufa bayıldım. bi daha ki sefere gerçek marşmelodan yaparsın:)

ellerine sağlıkkk:)

Adsız dedi ki...

selam canim
hmmm etipuf hmmmm
cocuklugumdan bugüne kadar hic vaz gecmedigim bir tat hmmm
iyi bir haftasonu gecirmeni dilerim sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

simayhobievi dedi ki...

eline sağlık canım kurabiyelerin çok güzel görünüyor

şengül dedi ki...

harika olmuş kurabiyeler ellerine sağlık canım..

Adsız dedi ki...

merhaba değişik bir kurabiye.çokda güzel görünüyor ellerine sağlık.Bence diğeride güzel olmuştur.

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

merhaba
hepside harika olmuş
ellerine sağlık
sevgiler..

Marifetane hobi dedi ki...

Ey Adem'in Tevbesinin Sirri
Ibrahim'in Duasi
Ismail'in Teslimiyeti
Isa'nin Dünyaya Teşrif Buyurduğu
Kainatin Bugün Yaradilişi
Amellerin Allah'a Sunulduğu
Defterlerin Kapatildiği
Yeni Günahsiz Sayfalarin Açildiği
Hicri Yilbaşiniz Mübarek Olsun

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel olmuş.
Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

selamlar canım, biskremler çok güzel, teknik süper...ellerine sağlık, keskinli Ayşem toprağım demiş, sende mi, keskinlisin, ben Keskinliyim, sevgilerimle

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor. bundan sonra bırakmam seni. öpüyorum.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Disal'cim, kurabiyeler nefis.. Mutlu yıllar diliyorum, sevgiler..

ab-ı hayat dedi ki...

Bence ikiside nefis ve iştah açıcı görünüyorlar...,ellerine sağlık Disalciğim...

Bardak bastırma yöntemi de çok pratik,en kısa zamanda deneyeceğim...ayrıca içinde çikolata olan kurabiyelere bayılıyorummmmm:)))


sevgiler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Hayat bankasının sağlık ve mutluluk şubesindeki 2009 nolu hesabınıza 365 günlük daha sevgi yatırılmıştır. Gönlünüzce kullanmanız dileklerimle, MUTLU YILLAR...

Adsız dedi ki...

canım ya ne güzel kurabiyeler yapmışsın böyle...
ellerine emeğine sağlık.kış günlerinde çayın yanına nasıl da güzel gider.
öpüyorum canım kendine iyi bak
yersofrasi-özlem

Baharcicegi dedi ki...

Mis gibi kurabiye kokulari geldi ,iki nefis tarif hemde bütün detaylariyla cok güzel olmus eline saglik canim
Hicri yilbasini kutlar saglik huzur bereket getirsin yuvana

hdidem95 dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice yıllara!

Adsız dedi ki...

selam
2009 yılının sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirmesi dilekleriyle. Neşe dolu yıllar!

sofrakeyfi.blogcu.com

hilalcetarifler dedi ki...

Yeni yılımız;
Ordumuza,Yurdumuza,Bölünmeyecek Vatanımıza,İnmeyecek Bayrağımıza,Dinmeyecek Ezanımıza
Kutlu Olsun.Sevgilerrr

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim, canım arkadaşım,
2009 un sağlık sıhhat dolu, mutlu huzurlu ve tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olmasını diliyorum ...Çook öpüyorum seni...
Sevgiler....

sarımutfak-hande dedi ki...

sevdiklerinle beraber mutlu sağlıklı yıllar cnm herşey gönlünce olsun
sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!
Sevgiyle kal

bir dilim bir tutam dedi ki...

Her yeni yil,
tazelenen umutlarin,
cogalan sevgilerin habercisidir.
2009 yili da böyle olsun,
ama
hep güzel olsun.
NICE GÜZEL YILLARA
Sevgilerimle Serap

Adsız dedi ki...

Hayallerinin gerçeğe döndüğü bir yıl diliyorum canim
Yeni yılın tadı tuzu yerinde olsun, hayatın kıvamını tuttur...
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.cum

Betül İnce dedi ki...

Disal'cığım,

Herşeyin gönlünce olduğu bir yıl diliyorum.

Sevgilerimle.

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyılınız kutlu olsun.

Tijen dedi ki...

Çalışkan hatun ağız tadın hiç eksilmesin.

Adsız dedi ki...

sağlıklı ,mutlu ve neşeli bir yıl dilerim...sevgiler..

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM TEKNİĞİNE BAYILDIM:)BARDAK BASTIRMA:)BİLİYORMUSUN BENSE SARELEYİ MİLFÖY HAMURUNA KOYMUŞTUM TAŞAR DİYEDE KORKMUŞTUM..İLGİNÇTİR HİÇ TAŞMIYOR HATTA SERTLEŞİYOR..ELLERİNE SAĞLIK CANIM..YENİ YILIN SANA AİLENE VE TÜM SEVDİKLERİNE SAĞLIK MUTLULUK GETİRMESİ DİLEKLERİMLE İYİ GECELER SEVGİLER..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...

saniyesultan dedi ki...

yeni yıl huzur,mutluluk ve sağlık getirsin.iyi yıllar.

PINAR dedi ki...

Bütün hayallerinizin gerçek olduğu,sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz,sağlıklı,mutlu,iyi bir yıl diliyorum.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kurabiyler harika gorunuyor, ellerinize saglik :))

Yeni yiliniz kutlu olsun, herseyin gonlunuzce oldugu bir yil diliyorum size :))

akasyakokusu dedi ki...

YENİ YILINI KUTLUYORUM SALİHACIM.
BOL BEREKET HUZUR VE BARIŞ DOLU GÜNLER DİLERİM.
NİCE YILLARA.

keskinli dedi ki...

Mutluluk bankasının sevgi şubesinde,
2009 no'lu hesabınıza,
365 gün daha yatırılmıştır.
Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle..
MUTLU YILLAR:))

Adsız dedi ki...

Mutlu, huzurlu, sağlık seneler dilerim.
www.zeytintanesi.com

Sevil Şahin dedi ki...

YENİ YILIN...! MUTLU,HUZURLU ,SAĞLIKLI VE BOL KAZANÇLI TÜM SIKINTILARDAN UZAK BİR YIL OLMASI ÜMİDİ VE DUASI İLE....!
MUTLU YILLAR.....!

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Yeni yılda tüm güzellikler seninle olsun. Mutlu yıllar...

Adsız dedi ki...

DİSALCİGİM CANIM ARKADASIM2009 'YILINDA TÜM HAYALLERİN GERCEK OLSUN...
MUTLULUK,BASARI VE SAGLIK HEP SENİNLE OLSUN.

MUTLU YILLARRR...

KURABİYELER NEFİS GORUNUYOR ELLERİNE SAGLİK.

Baharcicegi dedi ki...

Her yeni yil,
tazelenen umutlarin,
cogalan sevgilerin habercisidir.
2009 yili da böyle olsun,
ama
hep güzel olsun.
NICE GÜZEL YILLARA CANIM

made in funda dedi ki...

2009 un sağlık sıhhat dolu, mutlu huzurlu ve tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olmasını diliyorum ...
Sevgiler....

pelince dedi ki...

2009 tüm güzellikleri getirsin sana..
Sevdiklerin hep yanında olsun..

Mutlu yıllar!!!

Kurabiyeler ise harika olmuş,ağzım sulandı desem yeridir :)ellerine sağlık..

Mutfak Havlusu dedi ki...

şu etipulu olanı görmedim sayıyorum resmen uzun zamandır kendimi tutuyorum eti puf almamak içni ama seninkilerde ah yesene beni diyor:)
herbiri çok güzel ellerine sağlık.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Herkese mutlu,sağlıklı,huzurlu ve hayırlı yıllar diliyorum.
Savaşların olmadığı, katliamların yaşanmadığı,bu yüzden kimsenin ölmediği,barış ve sevgi dolu nice uzun, güzel seneler yaşarız İNŞALLAH.

Adsız dedi ki...

Canim benim kurabiyeler bir birinden nefis görünüyorlar ellerine saglik ayrica saglikli,sihhatli ve mutlu nice yeni yillar dilerim,sevgiler...

Seval

meleginmarifetleri dedi ki...

hmm harika olmuş çikolatalı kurabiye ellerine sağlık disalim.
Dilerim ki, yeni gelen yıl, siz sevgili dostlarıma;



Gününüzü aydınlatacak ARZU

Arzularınızı güçlendirecek KUVVET

Kuvvetinizi yaratacak PARA

Parayı kazandıracak FIRSAT

Fırsatları değerlendirecek AKIL

Aklınızı koruyacak SAĞLIK

Sağlığını sürdürecek MUTLULUK

Mutluluğunuzu getirecek SEVGİ

melek...

leyya dedi ki...

disalllll nasıl güzel olmuşlar böylee.eline koluna sağlık arkadaşım.bak bandırma sana yaradı ))maşllh barekallah diyorum.

iremlemekanlar dedi ki...

2009 SANA ve ailene saglık mutluluk ve para getirmesini dilerim nice güzel yıllara disalla....İNAN ki siten süperr tarifleriniz isee mükemmell sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

bloğuma destegin için teşekkürler.çok iyi geldiniz inanın.mutlu yıllar

SARI PAPATYALAR dedi ki...

Ey Müslüman Farkındamısın!
Tükettiğin her Siyonist ürünü Müslüman Filistin halkının üzerine füze oluyor, bomba oluyor yağıyor. Bizler bütün Müslümanları ve vicdandan zerre kadar nasibini almış tüm "insanları" Yahudi ürünlerini BOYKOT etmeye davet ediyoruz. İşte o ürünler: MC. Donalds, İntel, Johnson&Jhonson, Nestle, Danone, Maggi, Huggies, Calvin Klein, Loreal, IBM, Marks&Spencer, Schwepps, Coca- Cola...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Kurabiyeler pek bi şeker, pek bi güzel olmuşlar,ellerine sağlık.
Eti pufa benzeyenin tadını beğenmemişsin ama çok güzel görünüyor.
Hicri ve Miladi yeni yılını kutlar,hayırlara vesile olmasını dilerim.

Adsız dedi ki...

iyi geceler canim yeni yilin sana saglik mutluluk getirmesini dilerim hersey gönlünce olsun

bu arada tarifleri deniyecegim süper görünüyorlar

sevgiler

Marifetane hobi dedi ki...

Alnı secdelerde duran hatrına,Hesabı nefsine soran hatrına, Gözlerini ilimle yoran hatrına, Emaneti yoluna seren hatrına, Seni sevindiren söz hatrına, Kabe'de aglayan diz hatrına, Muhammed kokulu gül hatrına,
Ya Rabbi! Alemi Affet!..HAYIRLI CUMALAR..

Adsız dedi ki...

balıkesir den merhaba,
blogunu iyice gezdim çok beğendim, tüm emeklerin için eline emeğine sağlık,ayrıca hicri 1430 yılın mübarek, 2009 yılın kutlu olsun,sıcacık sevgilerimi bıraktım
görüşmek üzere
http://susamcorekotu.blogcu.com

Adsız dedi ki...

balıkesir den merhaba,
blogunu iyice gezdim çok beğendim, tüm emeklerin için eline emeğine sağlık,ayrıca hicri 1430 yılın mübarek, 2009 yılın kutlu olsun,sıcacık sevgilerimi bıraktım
görüşmek üzere
http://susamcorekotu.blogcu.com

kelebeklisaniyeler dedi ki...

2009 yılında da hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. İyi ve sağlıklı seneler!

sibellebutikpasta dedi ki...

Yeni yılda tüm güzelliklerin seninle olması dileğiyle
Sevgiler

Mutfaknotlari dedi ki...

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;http://porselendemlik.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için05 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 18 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 33” EV SAHİBESİ OLARAK http://mutfaknotlari.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIMYANİ BEN YAPACAĞIM…SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 33.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

birsence dedi ki...

ama etipuflar harika duruyorlar..benden yap beni ye diye bakıyorlar bana...marshmallow olmadan nasıl yapılırki acaba???yinede ellerinize sağlık...

Aysultan... dedi ki...

kurabiyeler harika görünüyor,bayıldm eti pufuna
ellerine sağlık canım:)

AskinAy dedi ki...

MMmmmmmhhh,bunlar tek kelimeyle harika vallahi emeginize saglik,...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak