4 Haziran 2012 Pazartesi

DOĞUM GÜNÜ SOFRASI

barbili doğum günü pastası

evde iki kız olunca birbirini kıskanma olaylarını daha çok yaşar oldum...

ne büyük büyüklüğünü bilir ne de küçük küçüklüğünü...:)))

bu durum şimdilik hoş gibi görünsede ilerde çok kavgalı olmazlar inş....:)

küçük hanıma barbili pasta yapınca büyük hanımda barbili istedi.....benimde işime mi geldi nedir....ne yapsam diye düşünmekten iyidir dedim ve pastamız barbili oldu.....

diğer barbimize benzedi tabiki bu işte çok uzman olmayınca değişik bir pastada çıkmıyor ortaya...

kızımızda aynı kız ....artık benim parti bebeğim oldu kendisi....pastadan çıkan süpriz bebek..:)erkek çocuklarada arabamı batırsak pastanın orta yerine:)

neyse güzel bir doğum günü oldu....eksikler çok ben menümü yazıp kaçacağım....önce neyin tarifini istersiniz......barbili pastanın tarifi zaten küçük kızıma yaptığımın aynısı..onu bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz..görsel olarak fikir versin diye  ekledim.....ve diğer yaptıklarım;

kaplumbağa şeklinde makarna salata

kaplumbağa salatasını çocukların hoşuna gideceğini düşündüğümden yaptım..şekil olarak çok beğendiler ama tadına bakmaya yerleri kalmamıştı..pasta kurabiye derken tuzlulara geçemediler nedense...ama doğum günlerinde yapılan bu salatayı bende yapayımda diğer yapanlardan eksik kalmayım dedim:))))))))

saksıda yenilebilir zencefilli çiçekler

saksıda çiçekler görsel olarak çok hoş duruyorlardı..çocuklar çok beğendi.....aslında içide ,çiçeğide daha değişik yapılıyor ama ben bu halini yaptım......saksı şeklinde bardaklarım yoktu...veya ona benzeyen başka bişey..o yüzden evdeki plastik bardaklardan yararlandım..hatta onuda böyle kağıtlarla sararak daha şıkır şıkır bir görüntüye çevirdim...

uğur böceği şeklinde kanape

yine doğum günlerinin olmazsa olmazı(ama ben ilk defa yaptım), uğur böcekli kanapeler......çok şirinler..sofrada hayvanat bahçesine döndü çiçekler tosbağalar:)) bakalım daha neler yapmışız:)


peynirli gül poğaça

mayalı peynirli gül poğaçalarda yine sevdiğim bir poğaça şekli...hem basit hem gösterişli.....kapumbağa poğaçalardan artan hamurdan çıktılar:)

meyveli soda sunumu-çocuklara içecek
meyveli maden suyunu bu şekilde kapladım..kendi görüntüsü hoşuma gitmedi..sofrada çok sırıtıyordu...çocukların diğer içeceklerden içmesinide istemedim...bu fikri anne kazın sayfasında görmüştüm.çok hoşuma gitmişti.....orda süt ile sunum yapılmıştı ben maden suyunu tercih ettim...

pipetlere batırılan trufflarda çocukların çok hoşuna gitti....truffları kakao ile kaplamıştım biraz kakaonun acısı gelmiş siz hindistan cevizine bulayabilirsiniz......

kaplumbağa şeklinde poğaça

vee kaplumbağa poğaçalarımız......salatamız kaplumbağa olunca bunlarda yavruları olsun dedim..konsepte uydurdum:))))))içleri peynirli güzel bir poğaça oldu..

doğum günü zencefilli kurabiye

royal içingli  zencefilli kurabiyelerimizin tarifini zaten verdik..nefis bir kurabiye kesinlikle tavsiye ediyorum..ama inşallah deneyenlerinkide benimki gibi olur diyorum:))

eveeet hangisinin tarifi verelim......gerçi hepsi bildiğiniz şeyler ama.......yarın sabah yeni bir tarifle görüşmek üzereee...:)

bizi facebookta takip etmek için tık tık...:)

8 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

çok cici canım herşey ellerine sağlık:)
öpüyorum..
sevgiler..

pembe kekik dedi ki...

Nice mutlu yıllara.Sofrada ki her şey birbirinden güzel.Ellerine emeklerine sağlık.Sevgiler:)

Özgür Tatlar dedi ki...

dogum gunu kutlu olsun kizinin.neguzel seyler yapmissi.benim kizlarimin biri 2 ocak ,digeri 3 ocak dogumlu.ustelik aralarinda 6 yas .iki gunde kocaman iki ayri parti yapiyorum.

birincisin dedi ki...

Kızına Allah uzun ömürler versin yeni yaşı kutlu olsun.Ellerine sağlık,her şey çok güzel düşünülmüş,sevgiler:)

TuruncuTatlar dedi ki...

herşey harikaolmuş Disalcim barbinize bayıldım NİCE MUTLU YAŞLARA inşallah sevgiler..

TuruncuTatlar dedi ki...

herşey harikaolmuş Disalcim barbinize bayıldım NİCE MUTLU YAŞLARA inşallah sevgiler..

LaMa dedi ki...

Tam cocuklaa layik, cok emek verip ince dusunup hazirlamissin. Z gormesin sonraki partilerr yapmaminister:)

ihlamurcum dedi ki...

Şahane, harika ,elinize sağlık.Çocuklarınız çok şanslı, böyle düşünceli bir anne,Allah herkese nasip etsin.Emeğinize sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak