16 Aralık 2007 Pazar

YUFKALI KAFES PİZZA


bugün o kadar yorgunumki bir parmağım tuşa basacak diye diğer elim parmağımın tuşa basmasına yardım ediyor...
monitörün başından kalkmayan ben,,hep önüme bakmışım...bi ara arkama bir baktım burası bizim ev değil dedim...

karar verdim...

kalkıp bu düzensizliğe bir son verecektim....ama son bir yorum,son bir onay,son bir blogcu......eyvah öğlen oldu...

işe öncelikle bilgisayarı kapatarak başladım...bütün iş ondaymış zaten...onu kapadım arkama döndüm ev miss....değil tabiii


nerden başlayacağımı bilemedim...kollarımı sıvadım...superwomen gibi vıjd vıjd vıjjd...iş bitti..

biten tek şey iş değildi ama benide yanında götürdü...

yatmadan son bir kez tarif ekleyeyim dedim....


bunlar çok güzel kase gibi oluyor...belki biliyosunuzdur...çok ayrıntıya gitmeyeceğim...her zamanki gibi gözlerinizi karar kılın....nasıl olsa yapan kişi illa biyerini değiştiriyor tarifin...buyrun afiyet olsun

  • erimiş margarin ve su karıştırılır...iki yufkanın birincisi serilir,yağlı karışım heryerine sürülür.
  • ikinci yufkada üzerine serilir,yine yağlı karışım sürülür
  • yufkalar altı üçgene bölünür.
  • üçgenlerden birinin düz tarafından sigara böreği sarar gibi(ondan biraz enli)sivri uca bir parmak boyu kalasıya kadar sarılır
  • iki köşe birleştirilir ve sivri kısım içeriye doğru kapatılır..(kasemiz hazır)
  • içine salçalı sos sürülür.salam,sosis,sucuk doğranır ...bir dilim domates ve biber konulur.
  • en üste kaşar rendesi eklenir...kenarlarına yumurta sarısı sürülür

(kase yapılışını iyi anlatamadım.siz biliyorsunuzdur.ama isterseniz yapılma aşamasını yapıp çekebilirim.yorgunluktan biraz karıştırmış olabilirim..kusura bakmayın)AFİYET OLSUN

1 yorum:

Adsız dedi ki...

maşallah çok güzel gözüküyor.eline sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak