10 Nisan 2012 Salı

SÜPRİZ PASTA....(PORSİYONLUK KOLAY PASTA)

süpriz pasta-porsiyonluk kolay pasta


günaydın yazıyordum tam..bi baktım öğle vaktine  yaklaşmışız.....

sabah beri Gazel'le uğraşınca zaman nasılda geçmiş...bi yazı yazmak istediğimde rüşvetlerle bana ilişmesini engelliyorum ancak:)

bugünlerde bişey öğrenmiş......"bende iççioomm" (bende istiyorum) deyip duruyo..kızım ne istiyosun diyorum..bende iççioom...ne istiyosun onu söyle...bende iççiom......Allahımm.....bu konuşma baya sürüyo.....

artık reklam yada çizgi filmlerde gördüğü bişeyi istediğini anladım ama......birde pc başında durduğum süre boyunca gelip gidip anne muc.....(muz) anne cüt..(süt)......kyaker iççiom....(kraker istiyorum) gibi yiyeceklerle kendini oyalatmayı başarıyo.........yeme işi bitincede ooccaakk veeyy(oyuncak ver) şeklinde yeni icatlar çıkarıyo...

evde oyuncakları üçe beşe bölmüş durumdayım..kimi çantada kimi sepette kimi lego kutusunda olmak üzere evin farklı yerlerinde saklı...oyuncaklardan çabuk sıkıldığı için bi kaç günde bir diğer oyuncak grubunu getiriyorum ortaya.her seferinde yeni oyuncakları olduğu için daha rahat oynuyo.o yüzdende oyuncak istiyo benden:))

tarife zıplıyorum birden ve bu nefis pratikk kolay ve sunumu harika pastacıkları ebrucuğumda gördüğümden beri yapmak istiyordum...en sonunda denedim....gerçekten çok şirinler.....

malzemeler.....
  • 1 paket eti çay keyfi bisküvisi
  • 1 poşet krem şanti
  • 1 çay bardağı süt
  • 50 gr hindistan cevizi
yapılışı....
  1. krem şanti soğuk sütle çırpılır...biraz katı olması gerekli...
  2. bir başka kaba süt konur...bisküvi süte bandırılır....
  3. düz kısmına krem şanti konulur...diğer bisküvide süte bandırılıp şantili bisküviye kapatılır..
  4. her tarafı hindistan cevizine bulanır.......
  5. dondurucuda bir gece bekletilir....
  6. servisten  15 dakika kadar önce çıkarılır...

18 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

yapp bacımm yap ben diyetteyim ya bunlara baka baka da içimin yağları eriyo...en etkili egzersiz bu olsa gerek):))ellerine sağlıkkk çok öptmm

zeynebinsofrası dedi ki...

kolay ama çok güzel görünüyo.İnsanın bir lokmada ağzına atası geliyor.Ellerine sağlık:))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Maşallah, hızına yetişemiyorum.
Bu aralar sık sık tarif ekliyorsun, hepsi birbirinden güzel ve nefis görünüyorlar, ellerine sağlık.
Bu tarifinde ne kadar pratik, şık ve güzel.
Bayıldım, hemen bisküvi alıp, denemek istiyorum.

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık canım
leziz gözüküyor...

u.aydin dedi ki...

super yani hamarat arkadasim,ellerine saglik,harika ve basit bir okadar da lezizdir eminim,sevgiler.

sevtap dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Ellerine kollarına sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok tatlı olmuş bu pastacıklar. Bayıldım görünüşlerine, ellerine sağlık Disalcim..

LaMa dedi ki...

Bende de suprizli kekler var, minik hanim sevecektir annesi, ona da yap
ve ben de karnabahar yaptim dun, Z hanimonce karsi cikti sonra "anne,ben biraz daha cicek istiyorum" deid, oyle mesut oldum ki:)

cincinsfikirli dedi ki...

ah çocukla bloga devam etmek ne zordur, gene de azimle devam ediyorsun, tebrikler...bu tarifi hemen alıyorum, yapıp okula göndereceğim.

Özgür Tatlar dedi ki...

Disalcigim,bende cocuklar ufakken samimi arkadaslarimla oyuncak degis tokusu uspardim.bizimkilerde bir kac gun hevesle oynarlardi.eti cay keyfi biskuvisini buralarda bulamam,tarifini deneyemem,belki baska biskuviyle de olur.ellerine saglik..

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok kolay ve şık olmuşlar;)

zeymurancafe dedi ki...

evet cok basit bir tarif ama cok guzel gorundugu kesin bende yapiyim misafirlerime ellerine saglik canim

Şeker Tadında dedi ki...

harika bir tarif hemen denemeliyim
ellerine sağlık

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok güzel çok pratik ellerine sağlık :)o tatlışını ve seni öpüyorum canım:)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Senın pratık tarıflerın benım cok işime yarıyor..
Çatkapı gelen mısafırım cok olur benım hemen senın lezzetlerınden yapıyorum ..
Bereketi bol olsun..
Sevgiler.

Hayatın Ta Kendisi dedi ki...

Aaa bunları bir arkadaşımda yediğimden beri aklımda ama yapmak nasip olmadı bir türlü.. Şimdi bu harika görüntüden sonra şart oldu :) Ellerine sağlık

gülşah dedi ki...

bisküvileri hemen bandırıpmı çıkarıyoruz yoksa bira bekletiyormuyuz sütte,yumuşscık oluyorlarmı?
neden dondurucuda bekletiyoruz,hafif donukmu sdervis edeceğiz,teşekkürler?

Disalce dedi ki...

merhaba gülşah hanım...evet bisküvileri daldırıp çıkarıyoruz bekletmeye gerek yok....çünkü yumuşamadan hemen şantiyi sürmek gerekiyor....donukken servis ediyoruz ama zaten bi kaç dakika içinde yumuşuyor.....
sevgiler......:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak