26 Aralık 2014 Cuma

BİR DOĞUM GÜNÜ MASASI....

doğum günü masası
doğum günü masası
kendi kutladıklarım dışında bir doğum günü masasına oturmayalı epey olmuş.....

okulumuzdan, çok sevdiğim Emine Hocam sayesinde böyle harika bir sofraya yumuldum o gün :) insan hep kendi yapınca ,başka yerde gördüğü nefis lezzetlere dalıyor bi anda.....:)

bu masanın tek günahkarı Emine hocam değil tabiki...en az onun kadar suçlu olan güzeller güzeli kızıda var işin içinde.....tabiii sevimli bir fındık kurdu oğluş için mutfaktan çıkılmaz yani...döktürülürde döktürülür......:) bende sevgili Emre için huzur dolu bir ömür diliyorum...

her ne kadar Emine hocam çocukların ilgisini çekecek ne varsa yapmış olsada bende bir çeşit iliştirdim sofrasına......o kadar tarif arasında ezik kaldı biliyorum mısır patlaklarım :)) yinede inceden bir merak uyandırdı mısırın çikolatası nasıl olur diye....



çikolatalı mısır patlağı
çikolatalı patlamış mısır
bunlar benim çikolatalı mısır patlaklarım....tarifi kısa zaman sonra......

kap kek doğum günü menüsü
kap kek-çikolatalı muffin
bunlar pembe kapkekler......içinin keki duyduğuma göre benim ganaj dolgulu muffinlerimdenmiş ...çok sevindim benim tarifi denediğine....ellerine sağlık ..nefis olmuştu :)


çikolatalı muffin
kap kek-muffin
bunlarda yeşil kapkekler.......şantiye gıda boyası ilavesiyle renklendirilmişler......

buğday salatası
buğday salatası
soğan maduru ben tadına bakamasamda renklerin şahane göründüğü buğday salatası....


doğum günü marshmallowları
çikolatalı marshmallow

doğum günlerinin olmazsa olmazı....masa renklendirici.....çocukların aşkı.....çikolata kaplı marshmallowlar...

kardan adam tatlısı
kardamadam tatlısı
sofranın askerleri, en şirin misafirleri kardanadam tatlıları :))


doğum günü pastası
havuçlu patates topları
havuç kaplı patates topları
........patates topları...en sevdiğim.....bunlar üç çeşitti..ben sadece havuçluyu çekmişim...biri yeşilliklere bulanmış,diğeri sumağa bulanmıştı....ekşili ekşili nefisti valla....:)))

herşey birbirinden güzeldi.....ve daha fotoğrafını çekmediğim kurabiyeler , peynirli poğaçalar,patatesli börekler vardı......ellerine sağlık ,yazmakla anlatmakla bitmez :))çok eğlendik , çocukların en sevdiği kısım ise pinata patlatma bölümüydü....içinden dökülen abur cubur ve oyuncakları bi kapışışları vardı...:) çok tatlılardı çook.........:)



3 yorum:

Unknown dedi ki...

arkadaşım ellerine sağlık senin mısır patlakları hepsinden daha şık ve ilgi çekici görünüyor

Adsız dedi ki...

Tarif de yazsaydın iyi olurdu

neslice tarifler dedi ki...

Ya ne tatlı bir doğum günü sofrası bu böyle. Bayıldım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak