24 Şubat 2008 Pazar

CAPPUCCİNOLU PROFİTEROL .......PDÇSE....15......

merhaba arkadaşlar......

bir taşla iki kuş diye buna derler işte.....hem misafir hemde sevgili gül ablanın daveti iki kuş değerinde.......etkinlik için geç kalmış olablirim ama sonuncu göndermekde ayrı güzel oluyor canım...en üstte benim tarifim kalacak......

kuş dedimde aklıma küçükken baktığım hayvanlarım geldi......ilk hayvanım bir kediydi......yeni doğmuş yürümeyi ve yemeyi bilmeyen ,çocukların ellerinde sallaya sallaya oynadıkları bir yavru....çok üzülmüştüm......onu çocuklardan aldım......

siyah beyaz rengi vardı..alnından iki kaşının ortasına doğru harika beyaz bir üçgen geliyordu....
gözlerini asla unutamam...boncuk boncuk bakıyordu....adınıda boncuk koymuştum zaten.....

şırıngayla beslerdim......bana o kadar alışmıştı ki benimle yatıyordu.....zaruri ihtiyaçlarını gidermek için tuvalete gidiyordu......ailem asla kedi sevmezken onu sever olmuşlardı......benden daha çok ilgileniyorlardı...hatta Ankara'dan Yozgat'a giderken onuda götürmüştük......ne yaramazlıklar yapıyordu......direksiyonun üzerine yatıyor babam çevirdikçede aşağı düşüyordu......oda tekrar çıkıyordu........

zaten ne olduysa o yolculukta oldu.......yemek yemek için çeşme başında durmuştuk......onada yiyecek bişeyler verdik........sonra hepimiz arabaya tekrar bindik.......biraz gittikten sonra boncuğun olmadığını farkettik.......babam hemen arabayı durdurdu.......kardeşim çeşmenin yanına gitti.......ben uzaktan onu seyrediyordum.......

kardeşim elinde kediyi sallayarak koşuyordu..önce oh be dedim geliyorlar......yaklaştıkçada ağladığını gördüm........babam hemen indi......baktı ve uzakça biyere bıraktı.......

biz hareket edince arkamızdan koşmuş......ve bizim arabanın tekerleğinin altında kalmış......o kadar üzülmüştüm ki...onu o kadar çok özlemiştim ki.....birden olmayacağını düşünmek mahvetmişti beni.......boncuğum daha yeni bir ev bulmuşken ölmüştü.......

işin komik tarafı bizimkiler kediye alışınca nerde ne kedi var toplayıp getirmişler......üç kedi bizim evde..kimi sinirli sinirli miyavlar...kimi garip garip bakar......kimide pireli çıkar........

hepsini tekrar sokağa bırakmak zorunda kaldık..tabiki boncuğun yerini tutarmı hiç.....hatta kedilerden biride annemin kuruması için serdiği pirinci toprak yığını zannetmiş...düşünün artık(toprak gibi eşelemiş ve içine halletmiş..birde güzelce kapatmış üstünü)

annem çıldırmıştı..birdahada bizim eve hayvan girmedi.....halada girmez.......haa kuşum balığım oldu ama boncuğum ayrı........

yazıyı başlarda biyerde bağlamıştım zaten..şimdi tarife geçelim......

malzemeler......
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı su
  • 1 su bardağı un
  • 100 gr. margarin
kremaları......
  • 1 paket çikolata sosu
  • 1 paket cappuccinolu puding
  • tariflerine göre süt
yapılışı.......
  1. margarin ve su ocakta kaynatılır......
  2. un ilave edilir......katılaşana kadar karıştırılır......
  3. katılaşan hamur ılınınca içine tek tek yumurta yedirilir.......
  4. yağlı kağıt serilmiş tepsiye ceviz büyüklüğünde veya daha küçük bi şekilde iki kaşık yardımı ile aralıklı dizilir.......
  5. 200 dereceli önceden ısıtılmış fırında üzeri pembeleşene kadar pişirilir.......
  6. çikolata sosu ve kreması hazırlanır........
  7. servide birkaç saat kala hamurlar ikiye bölünerek içine krema doldurulur......
  8. çikolata sosouda dökülerek servis edilir........

91 yorum:

Adsız dedi ki...

Profiterol harika olmuş, okadar nefis görünüyor ki canım çekti valla gidip şimdi hazır alacağım...tatlı krizim geldi...:))))


Disalcim kedibige çok üzüldüm bende düşünüyordum ama yazınızı okuyunca vazgeçtim...

İyi haftalar dilerim....

Adsız dedi ki...

Disalcim gene süper bir tarif ve çok duygulu bir yazı....

Tarifinizi notlarıma aldım...sevgiler...

EZGi :)) dedi ki...

disalcim süper bir sey olmuş bu.ellerine saglık canım sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

disalcim elceğizlerine sağlık canım..çok nefis görünüyor..dilim damağım kurumuştu uzanıpta yesem bari.
canım senin mercimek köftesini denedim bende yeşille..ama karıştırmışım kimde gördüğümü fulyanın linkini vermiştim:))
kız ben o kadar çok gezen biride değilim nasıl oldu bu iş kafam karıştı..
bak şimdi bana senin yaptığını yazan arkadaşın adınıda unuttum yahu..kimdi ooo yok yok çok unutmaya başladım ben hayırdır inşallah..
hemen senin notunu yazıyorum canım..

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Disal, ne olur du şu hikayeyi, Türk filimleri gibi mutlu bir sonla bağlasaydın. Mutlu başladı, acıklı bitti. Olsun, sonuçta güzel bir hikayeyi dinlemiş olduk.
Görüntüsü kadar,tarifi de güzel olan 'Cappuccinolu Profiterol'ün göz kamaştırıyor. Elerinize sağlık kardeşim, hoşça kal.

Aynur dedi ki...

Bende dün tiramisu yapdim.Granül kahvem yoktu cok aradim bulamadim.Acaba cappicino katsam nasil olur diye dusunmusdum ama cesaret edip katamadim tabiki:)

eline saglik kesin guzel yakisiyordur

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

LeYYa dedi ki...

ahh disalim ahh.benimde var bi mırnık hatirası.onu hatırladım şimdi.bizimkisi de ameliyatta gittiydi.bizde onu anneme kabul ettirinceye kadar akla karayı seçmiştik.annem kaç kez sabah namazında onu dışarı atıp biz uyanmadan kıyamayıp geri getimiştir))bide bundan evvelki tavşan öldüğünde günlerce ağlamıştım koca kadın.şu bahçede dolaşan bile onun yerini tutmuyor inan.neyse onlar gitsede içimizde bıraktıkları sevgi sürüyor.insan böyle böyle bi bulup bi kaybedip olgunlaşıyor işte..

Gönül dedi ki...

canım benimm kedi hikayeni okudumdaaaa..ben almayım canım hayatta bu kadar kediden korkan bi insan görmemişsinir.okadar çok korkarımki anlatamam..balık restaurantına gittiğimizde kesinlikle masaya bisürü su getirtirim...kediler geldikçe su döker kaçırtırım ama ne yediğimdende hiçbişi anlamam:))) ellerine sağlık profiterol harika görünüyor canım ...sevgilerimle kocaman öpüyorum

Mutfak Havlusu dedi ki...

işte ilginç bir tarif farklı bir tad olmuştur değilmi.
kakaonun yoğunluğunda farklı bir lezzetmi peki,nasıl bir tad?
görüntü ise gene cazibeli tadlardan:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Biraz daha anlatsan hüngür foşurt olacaktım burda:( Zaten kedileri çok severim:(

Profiterol enfes görünüyor,bayıldığım bir tatlı. Eminimin kapiçinoluda enfestir. Ellerine sağlık canım

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm ellerine sağlık..çok güzel görünüyor..sevgilerr

el*ff dedi ki...

tarif çok hoş ellerine sağlık...
boncuğun hikayesi üzdü beni ,benim de bi köpeğim vardı anneme eve almayı kabul ettirememiştik bazen banyoya die gelirdi eve hazin hazin bakardı anneme hissederdi sanırım...
sevgiler...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'ciğimm,

Ahhhh, ne kadar üzüldüm pisiciğe:(( Ben iflah olmaz bir kedi severim:)) Şimdiye kadar kaç kedim oldu hatırlamıyorum bile:))

Profiterolün ise harika, ellerine sağlık canım benim:))

Kocaman, sımsıcak sevgiler....

NiNo dedi ki...

canim bu ne guzel sey bole bayildim elerine saglik

Adsız dedi ki...

Disalcim yazını heyecanla bazen yüzümde gülümse bazende üzüntüyle okudum kediciğin boncuğa üzüldüm geçekten.Benimde bir kedicikim var adı çilek adı çilek ama kendisi bembeyaz bir van kedisi :) fakat gerçekten bazı kediler çok iyi huylu oluyor benim kedimde öyle maşallah benden bile titiz temiz desem inanmazsın :) bir o kadarda akıllı duygulu bir hayvan evde kedi beslenmesine açıkcası bende çok karşıydım fakat eşim çok seviyor ve bir gün elinde minicik bir kediyle gelince kabul etmek zorunda kaldım alışıncada vazgeçmek çok zor oluyor.Yinede bahçeli evde oturmak şart kedi için.Çok konuştum gelelim profiterolüne nefis görünüyor ellerine sağlık canım.selamlar sevgiler.

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık canım..
görüntü süper eminim ki tadı da öyledir..
sevgiler..

emineninemekleri dedi ki...

Salihacim, yine döktürmüssün mercimek köftesi de cappucinolu profeterolda nefis duruyorlar, ellerine saglik canim.


Sevgilerimle
Emine

Baharcicegi dedi ki...

Disaaaal bu ne bacim,hem profiterol hemde cappucinolu resime yapistim resmen,muhtesem bir görüntü harika bir lezzet eline saglik canim

SOFRAM dedi ki...

Disal'ciğim günaydın, profiteroller harika görünüyorlar, nefis, ellerine sağlık canım.En sevdiğim tatlılardandır, bazen hamurunu yapmaya üşenip hazırını alıp içini dolduruyorum çok pratik oluyor.
Canım boncuğun hikayesine üzüldüm gerçekten, ben evde hayvan beslemeye karşıyım, belki kuzenim kedi köpek tüyünden kanser olup vefat ettiği için kimbilir, uzaktan sevmeyi tercih ederim.Bizim çocuklar da çok istemişlerdi kedi beslemek ama tabii ben kazandım.:))
Canım güzel bir hafta diliyorum, sevgilerimle...

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş..

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Anilarim canlandi, benim de cok yakin oldugum bir koyunum olmustu, VAHDET isminde. Yillarca arkasindan agladim. Annem onun gozune komurle surme cekerdi, evin bir ferdi gibi olmustu. Simdi bir kopegimiz ve bir akvaryum dolusu baligimiz var, giden pirinclere uzuldum ama hayvan da masum iste, kendisi icin ayrilmis bir kose sanmis orayi.

Adsız dedi ki...

merhabalar disalcım uzun zamandır bloguna ziyaret edemedim..
yine çok güzel tarifler yayınlamışsın ellerine sağlık.sevgiyle kal:)
mutfakgunesi.blogcu.com

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

DİSALCİĞİM ELLERİNE SAĞLIK. NEFİS OLMUŞ... BU ARADA ANNECİĞİNE HAK VERMEMEK MÜMKÜN DEĞİL... HİKAYE HÜZÜNLÜ AMA PİRİNÇLİ KISMI ÇOK KOMİKDİ... SICACIK SEVGİLER...

uygarimizlahayat dedi ki...

Profiterol harikaaaaaaaaaa olmuş, ne güzel tutturmuşsun, ellerine sağlık...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım leyya ablama takılmamı yanlış anlama sakınnn.
bizim aramızda muhabbettir o, başkasından tarif alma benden alma diye. asla şahsına ait bir şey değil. sadece muzurluk:)

Adsız dedi ki...

Canimmm bu ne güzel oldu yaaa...elerine saglik,nasil canim cektiiii.
Vallahi görüntü cekiyor insani inan birde lezzetine varmali deyilmi canim.
EMEGINE VE ELLERINE SAGLIK SECGILI DISALCEM:)))

Adsız dedi ki...

Disalim, pek üzüldüm boncuğa :(((

ne kötü ne fena etkilemiş senide :(

profeteroller pek nefis olmuş. ellerine sağlık hayatım.

sımmsıkı kucaklıyorum seni

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

bayılırım profiterole.her ne kadar zor söylensede nefis bir lezzet.çok güzel görünüyor.değişik ve hoş aromalı bir lezzet çıkmış ortaya.elleirne sağlık canım.bu arada boncuğa çok üzüldüm.ben kedileri çok severim.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

disal canım benim etkinlik için hazırlamışsın neden haber vermedin görünce çok üzüldüm etkinlik dün bitti ellerine sağlık çokta güzel bir pasta olmuş neyse papatya arkadaşımızın kısmeti yayınlamak ona nasip olur inşallah emek verip hazırladığın için çok teşekkürler sevgiler canım

zehra dedi ki...

nihayet pazartesi geldiiiii buda �una i�aret cuman�n gelmesine sadece 5 g�n kaldiiiii
mutlu haftalar:))

yesildomates dedi ki...

arkadaşım döktürmüşsün yine...harika...harika.....

bu arada hikayen beni çok hüzünlendirdi..:((
ama biliyon ölenle ölünmez...bir ara ben seni teselli ederim...:))

canım öptüm..görüşürük....

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

canım ne güzel anlatmışsın öyle yüreğine sağlık
kedilerle aram pek iyi değildir ama üzüldün anlattıklarına:(

bu arada profiteroller harika görünüyor.Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Vayyy..bu tarifi �ok be�endim dostum ya..Hemen ald�m hemen..Sa�olas�n..

Nas�ls�n can�m?Her�ey yolunda umar�m..Ben 15 g�nd�r gribi atamad�m �st�mden..Karl� g�nler buhran gibi ge�ti..Birde yeni evime al�ma buhran�..Neyse ki bug�n biraz kendime geldim..Arkada�lar�m� ziyaret edip biraz daha gelmek istiyorum..�lk tarifimi sepetime att�m...�zlemi�im vallahi �ok..

�ok �nemli dostum arkada��m..Seni �pt�m ve gidiyorum..ALLAHA EMANET OL..

Yeliz

Adsız dedi ki...

canim disalim dokturmusun yine...

elezlerin dert gormesin emi:))
hikaede cok acinikli ama:((

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Vallahi kalkıcak halim olsa kalkıp yapıcam şimdi ama hiç halim yok.Enfes olmuş çikolata sosu beni derinden yaraladı:)))Ellerine sağlık

Pastanı Seç dedi ki...

ilk kez ziyaret ettim sizi harika bir manzare pek lezzetlidir eminim

sevgiler

made in funda dedi ki...

canım geç mi kaldım ne profiterolden yemek için.pek de nefis olmuş.eline sağlık.bak bak doyamadım canım.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bana zor gelen tariflerden biridir yemesi zevkli ama yapımı üşendirir tabi.Ellerine sağlık canım bayıldım nefis olmuş.Bu arada boncuğa çok üzüldüm.Seneler geçsede sevilenler unutulmuyor değilmi....
Güzel bir hafta geçirmeni dilerim canım öpt...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Destan yazmaya geldim : )
Kedin boncuğun başına gelene çok üzüldüm.Kendimi kaptırmış yazını okuyorken "bizim arabanın tekerleğinin altında kalmış" cümlesi beni bitirdi.
Bağlandığın,emek verdiğin bir canlının sonunun böyle olması çok acı.
Benim çocukluğumda kedimiz olmadı ama abimin iflah olmaz hayvan sevgisi sayesinde güvercinlerimiz,tavşanlarımız hiç eksik olmazdı.
Daha sonraları da balık,muhabbet derken abim neredeyse hiç hayvansız kalmadı.
Kızım da hayvanları özellikle kedileri çok sever ama evlerimiz nohut oda bakla sofayken,buna pek yanaşamıyoruz.
Bizde tuttuk geçen mayıs ayında iki su kaplumbağası aldık.Yosun ve Tosun ikisi de çok tatlıydı ama Yosun ilk ayda hakkın rahmetine kavuştu ama Maşallah tosunumuz tosun gibi,evimizin neşe kaynağı,adı gibi bol iştahlı,sevimli.
Kızımda çok memnun,bütün bakımını kızım yapıyor.Bir nevi sorumluluk duygusunu vermiş olduk.
Neyse gelelim,muhteşem profiterolüne tek kelimeyle nefis olmuş,ellerine sağlık.

ab-ı hayat dedi ki...

Disalim,

Ellerine sağlık,nefis görünüyor.

Ankara'ya gelmişken buraya da uğrasaydın canım,2 saat uzaklıktayız.
Yorum ve ziyaretlerinle yalnız bırakmadığın için teşekkürlerimi gönderiyorum.


sevgiler...

Adsız dedi ki...

Disalcım mutlu, neşeli bir hafta dilerim...:))
bu sefer yorum yerine iyi dileklerimi bırakıyorum...
sevgiyle kalın...

ayca ve tugce

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

benim kedim ölmüş kadar üzüldüm:(
bende hikayenin sonunu daha mutlu bişi bekliyodum yaf..
benim hiç kedim olmadı biliyormusun:(
burasını emrah efektiyle oku cnm:)ehehe

profiterolun nefis..capicinolu pudingi keşfettiğimden beridir dolabımdan eksik etmiyorum..eminim bunada çok yakışmıştır..ellerine sağlık cnm.
sevgiler..

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlıkk enfess görünüyorlarr profiterol diyince akan sular durur bizdee bide böyle güzeli olunca ne diyim daha emeğine sağlıkk hayırlı gecelerr güzel bir hafta dilerimm

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Profiterol harika.
Kedi konusuna da diyecek söz bulamıyorum:(Kader diyelim.

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA ÇOK GÜZEL BİR TATLI BANA YAPMASI BİRAZ ZOR GELİYOR AMA YEMESİNİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

kıyamam ben o kediye:((

canım ellerine saglık harıka bi lezzet.. bayıldım.. afıyet olsun size..
gorusmek uzere.. iyi haftalar:))

www.fatostuncay.blogcu.com

Fulya dedi ki...

Canım ne kadar pratik anlatmışsın yapılışı da gerçekten bu kadar pratik mi?Eline sağlık şahane görünüyor.Bu sırada siteni çok beğendim takip ettiklerime ekliyorum.

made in funda dedi ki...

sabah sabah profiterollerden yemeye geldim canım.tadı damağımda kalmıştı!!

Adsız dedi ki...

Merhaba canım yazını okuyunca boncuğun başına gelenlere çok üzüldüm.Benimde sadece yaz tatillerinde bir kedim oluyordu daha doğrusu hep aynı kediyi her yaz besliyordum kışındakomşularım bakıyordu.Bu durum ancak birkaç sene devam etti bir yaz geldiğimde kedimin izine bile rastlamadım kimse ne olduğunuda bilmiyor.Profiterolü ben çok severim cappuccinolu olunca çok daha güzel olmuştur diye tahmin ediyorum.Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

canim bu tatli cok güzel oluyorda cok zahmetli ama okadar güzel görünüyorki bayildim canim eline saglik sevgiler canim

nurla dedi ki...

Dünyada birçok insan vardır. Kimi mutlu, kimi mutsuz, kimi ağlayıp, kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var ki,o da su an bu mesajımı okuyor.
www.blogcu.com/nurlayemek

Adsız dedi ki...

Profiterol en sevdiğim ve gençliğimdenberi severek yaptığım bir tatlıdır. Şimdi hazırları çıktı, yiğitlik bozuldu. Ama evde yapılan bir başka güzel oluyor. Ellerine sağlık canım. Harika görünüyor. Afiyet olsun.
Boncuğa da çok üzüldüm. Kadersizmiş.
Sevgiler canım.
guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Ben de profiterol yaparım ama cappuccinolu ilk kez duydum..Bunu da denemeliyim..nefis bir görüntü..ellerine sağlık.....

sehnazca.blogcu

HULYA dedi ki...

Disal'ciğim,
Benim de kedim var bu yüzden seni çok iyi anlıyorum.Profiterolların çok güzel olmuş.ellerine sağlık canım

Hilal dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş. muhteşem görünüyor.

Hilal dedi ki...

muhteşem görünüyor ellerinize sağlıkkk

nagehan dedi ki...

Salihacım merhaba,

Profiterolün harika görünüyor, gerçekden şimdi bir canım çekdiki sorma.Ellerine sağlık canım..
Bu arada listende adımı göremedim :))

Sevgiler
Nagehan

ceyt dedi ki...

Disalciğim, profiterol dedinmi ben hiç dayanamam.çok seviyorum.sende harika yapmışsın.ellerine sağlık canım.
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Selam...Boncuğa çok üzüldüm..o yüzden tarifin sadece resmine baktım..çok güzel görünüyor her zamanki gibi..Eline sağlık..Çocukluk çok önemli biliyormusun..bazı olaylar o zamanlar insanın beyninde yer ediyor..Neyse duygusallaştım birden..sevgiler canım..

. dedi ki...

SEVGILI DISALCEMMM:)
CANIM BENIM BULDUGUM GÜZEL BIR CÖZÜÜMDÜ KEKIMLE ALAKALI PAYLASMAK ISTEDIM,BELKI BAZI ARKADASLARIMADA FIKIR OLUR DÜSÜNCESIYLE:)
YORUMUN ICIN TESEKKÜRLER CANIM.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Disal'im,
bu tarifi görünce bundan bende, bende, bende denemek istiyorum, gerci gecen yaptigim ekler pastalar basarili olmustu ama bu tarifede vuruldum, senin de ellerine saglik hayatim benim, cappuccino aromali nasil da güzel olmustur.

Selamlar ve öptüm..

pelince dedi ki...

Ellerine sağlık,lezzetini merak ettim....Çok güzel gözüküyor..

Sevgiler

Adsız dedi ki...

boncuğunuza çok üzüldüm. ben evde tüylü hayvanlar beslemezdim. çok huyluyumdur tüy konusunda. kardeşimin ilk köpek beslemesi sonrada kedi, eve kaç yıldır gitmemem demek oldu:( onun için genellikle ailem bana gelir:)
neyse inşallah çocuklarım olursa eve hayvan istemezler:)
buarada ben sizin etimekli profiterolü yeni yaptım, gerçekten harika oldu. şimdi o bitmeden bunu yapamam:) ama ilk fırsatta sıra bunda.. ellerinize sağlık.
hayırlı akşamlar..

peynir hösmelimi dedi ki...

Arkadasim eline saglik.profiterolu cok severim türkiyede ilk yedigim tatlidir.Bir an önce gitsekte yesek.Ayrica yorumun icin tesekür.Yine beklerim:)))

Adsız dedi ki...

disal'im merhaba canim ben yokken bana birakmis oldugun yorumlar için çok tesekkur ederim arkadasim, allah razi olsun simdi daha iyi oldum ve sizleri de çok ozlemisim, yorumlarin beni çok mutlu etti, sana çok tesekkur ediyorum, allah razi olsun sana canim benim çok sagol dusunupte yorum birakma nezaketinde bulundugun için. ne guzel dostlarim var inan su an çok mutluyum iyiki varsin canisi çok sagol, profiterol harika olmus tatlim mis gibi duruyor bende çok severim yaaa, olsada yesem çok aç kaldim valla canim hiç birsey istemiyordu, neyseki sukur kurtuldum inan boyle bir aci gormemistim ayaga bile kalkamiyordum ama simdi çok iyim, allah'a emanet ol, optum, gorusmek uzere tatlim. www.kelebeklisaniyeler.blogcu.com

mylittlestars dedi ki...

benimde bi köpeğim oldu ama sadece 1 gece annem ve babam istemedi küçük kardeşiniz var zararlı diye ...:( napalım kader utansın:)
ellerine sağlık bu arada
kal sağlıcakla...

Adsız dedi ki...

Küçücük yaşta kötü bir deneyim edinmişsiniz.Diyecek sözüm yok.
Tatlı pek lezzetli görünüyor ellerinize sağlık.

Feyza Fidan dedi ki...

Anacımmmm, beni mahvettin gece gece..Yazını okudukça yüzüm şekilden şekile girdi..Güleyim mi,üzüleyim mi şaşuurdum kaldım :) :(
Allah senin iyiliğini versin..Ama pirinçlerin başına gelenlerden sonra koptum vallahi :))))
Canım benim, ellerine sağlık, çok nefasetlüü bir tatlı yapmışsın..
Öpüyorum seni bol bol..

sevilay mutfakta dedi ki...

selam profiterol harika olmuş
ellerine sağlık

sevilay mutfakta dedi ki...

selam canım sizi arkadaş listeme ekledim.profiterole bayılırım sizinkide çok güzel olmuş
ellerinize sağlık
ayrıca yorumlarınıza teşekkürler.

zehra dedi ki...

gelip gidip ayn� sey� d�yorum ama ne yapay�m eller�n�ze sagl�k cok guzel gorunuyor em�n�m tad�da oyled�r:)))

Unknown dedi ki...

disal canım, çook güzel olmuş profiterolün. yazık bana yaw :-)
bakıyorum ama tadamıyorum...

Adsız dedi ki...

disalcigim nasilsin?

profiterol cok severimmmm...

ellerine saglik canim,

hoscakal...

iyi bak kendine, öptümmm

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Benim kızım da kedigenlerden. Bir ara 7 kedimiz vardı, düşünsene, deli kızın çeyizi gibi. Tabii annelerinin beslemesi bitene kadar veremiyorsunda.
Profiterol çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım benimmmm...
ay çok üzüldümmmmm,benimde bir kedim vardı ama sadece 2 gün benim oldu çok minikti, annem bakamıyorum diye başkasına vermiş ben okuldayken:((((kalbim hala kırık:((((
duygularım feci depreşti:(((

neyse tatlı yiyelim tatlı konuşalım dimi...
ellerine sağlık canım disalim nefisss olmuş...
çooook öpüyorum

Adsız dedi ki...

selam canım,
ellerine sağlık gece gece iyilik mi kötülük mü bilmem ama feci hissettim kendimi:)) iyi geceler

Unknown dedi ki...

canim disalim ne guzel olmus profiterol ellerine saglik.
cappuccinolusunu denememistim ilk firstta deneyecegim tadini aldim nefis olsa gerek goruntu sahane
canim sevgilerimi gonderdim.

Adsız dedi ki...

Bayıldımmm ellerine sağlık.Kediciğede üzüldüm:(

keskinli dedi ki...

topragam selam
nasilsin senin boncuga cok üzüldüm ya
benimkilerde hic sevmez evde hayvani

tarifede gelince süper olmus bi denem ben bu ara cok yogunum pek gelemiyorum kusura bakma payimida aldim gidiyorum öptüm

meleginmarifetleri dedi ki...

Disalcim boncuğun sonuna çok üzüldüm ne kötü bir şey tahmin edebiliyorum yazıkk.
benim gibi kedi köpek her hyvanı sever ve besler biri için çok acı bir olay
profiterol nefis olmuş bence ellerine sağlık hoşçakal

çınarkurabiye dedi ki...

disalim canım benim kedişine çok üzüldüm :(( bitanem profiterol harika olmuş..gerçi sen yaparsında kötü olur mu dimi ama :))öptüüüm

sevgiler
gözde

cincinsfikirli dedi ki...

bitirdi bu boncuk hikayesi beni,,,hüüühühühühüüü..üzüntüden tüm profetrolü götürüverdim..süper olmuş, ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Yazıyı kocaman bi tebessümle okurken gülümsemem soluverdi. Hiç beklemiyordum böyle bir şeyi... Ne denirki bu durumda... Kedi konusu benim hiç dayanamadığım bir şeydir. Acayip bi sevgim var onlara karşı... Acaba önceki hayatımda bir kedi miydim ki:))) Bu arada profitrol olayına son noktayı koymuşsun... Ellerine sağlık harika olmuş:)

Saliha dedi ki...

BEKARKEN ANNEMIN TEMIZLIK TAKINTISINDAN HIC KEDIM OLMADI AMA EVLENINCE EDINDIM ..INANIRMISIN ÇİŞİNİ KA....SINI YAINCA ISLAK MENDILLE ALTINI SILERDIM..LAVOBODA YIKARDIM VSVS...AMA HAMILE KALINCA EŞİM BEBŞİ BAHANE EDEREK KEDIYI KAPININ ÖNUNE KOYDU..BÜTÜN GECE YALVARIŞINI HALA UNUTMAM:((( GİDİŞ O GİDİŞ KÜSTÜ GİTTİ BIDAHADA GELMEDI..ÇOK KOTU ANILARIM CANLANDI ADAŞIM:((((

BIRAK CAPİCİNOLU BEN NORMALINI BILE DENEMEDIM DAHA :(( KORKUYORUM AMA SENINKI COK GUZEL OLMUS BELLI RESIMDEN:)))

SEVGILERIMLE..LÖP LÖP ET OLSUN EMİ:)))))pppppp

gülüş dedi ki...

canım profiterolü çok sevdigimi biliyosun çok nefis yapsamda yesem canım nerelerdesin hiç görünmüyorsun özlettin kendini

Jasminskager dedi ki...

Merhaba oncelikle ziyaretin ve yorumun icin tesekkurler.Profiteroller harika gozukuyor ellerine saglik canim.Birazdan aksama caya misafirlerim var bu tarifi deniyecegim.Insallah beceririm canim hoscakal.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık güzel görünüyor.

Adsız dedi ki...

Merhaba; Ah profiterol ahh... çıkolata ve profiterol çarpıldığım lezzetlerden biri elinize sağlım ayrıca çokokremi ne zamandır arıyordum sayenizde bulmus oldum hemen deneyeyim sevgiler
http://gulyuzlu.blogcu.com

Disalce dedi ki...

sevgili gülyüzlü arkadaşım...yorumun için teşekkürler....bloğuna bakmaya gitmiştim..ama hiç yazı olmadığı için yorum bırakamadım....

çok teşekkürler....

edayurt dedi ki...

selam arkadasım-daha öncede sizden alıntı yapıp arkadaslarımlada sitenizi paylaşmıştım-ozaman sizede mesaj atmıştım-ama kimseyi suclamamak adına zira tanımayanız karsılıklı onun içinde tekrar yazmak istedim-hoş sunumlaarınız var ve içtensiniz yazımlaarınız bunu gösteriyor-umarım güzel paylaşımlarda karsılaşan oluruz-sevgiler

edayurt dedi ki...

www.yemekkahvekokusu.blogcu.com paardon adresimi yazmamışım-:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak