28 Şubat 2008 Perşembe

ÇOKOKREM......PSÇSE....16........VE SOBE.....


merhaba arkadaşlar.....

öncelikle bu tarifi sevgili arkadaşım papatya68 in yapmış olduğu p.d.ç.s.e.16. ya gönderiyorum....davetinden dolayıda çok teşekkür ediyorum.......

çokokremi oldum olası hep sevmişimdir........bir çocuk büyürken tatlıyamı yoksa tuzluyamı meyilli olduğu anlaşılırya.....işte ben tatlıya meyil edenlerdenmişim......

annem su bardaklarını çok severdi........bakkaldada bardaklarla çikolata satılmaya başlanmıştı.....

sağolsun annemin bardak merakından baya faydalanmıştık.......annem zorla çikoltaları bize yedirir ,sonrada bardağı hemen yıkardı..........artık altıya mı tamamladı yoksa onikiye mi hatırlamıyorum........tek hatırladığım hayatımın en güzel günüydü.....

evde tatlı türünü bitiren hep ben oldum.....yaz helvalarının cevizlerini didikleyende.......

bu çikolata sevdamız hala artarak devam ediyor......şu anda eşim ,kızım ve ben bayılıyoruz....sofraya ne koyarsam koyayım çikolatayı yarıya indirmeden kalkmıyoruz.......

öyleki herkes birbirini kontrol ediyor......."ne çok yedin.....yeter artık...dişin çürür.......birazda patates yesene......."falan gibi caydırmalarda netice vermiyor.....yakında kıskançlık olmaması için herbirimize ayrı çikolata alacağız herhalde..........

bunun üstesinden gelemeyince annemin eskiden yaptığı çokokrem geldi aklıma.......aynısının tıpkısı olmasa bile idare eder bir lezzet çıktı ortaya........

bir dahaki sefere uygulamayacağım şeyler var mesela.....
  • margarin yerine sıvı yağ kullanmayı düşünüyorum......(margarin kokusu ağır geliyor)
  • şeker ise pudra şekeri olmalı veyada iyice ezilene kadar çırpılmalı.......(şeker çıtır çıtır ağza geliyor)
...........SOBE...........
sevgili arkadaşım kalbegidenyol beni "bloğumu neden seviyorum " la sobelemiş....çok teşekkür ediyorum.....ve normalde herkesin düşündüğü şeyi bende düşünüyorum.....
  • kendi tariflerimi bile unutan biri olarak arşiv oluşturmak için
  • arkadaş kazandığım için
  • ve evde uyuşuk uyuşuk oturmadığım için
    bloğumu seviyorum.......
................................

ÇOKOKREM MALZEMELER......
  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 4 yemek kaşığı nişasta
  • 1 paket vanilya
  • 100 gr margarin
  • 25 gr kakao
  • 1 su bardağı kadar iyice çekilmiş fındık
yapılışı.............
  1. yumurta ve şeker iyice çırpılır(veyada pudra şekeri)
  2. içine kakao ve nişasta eklenir.........
  3. vanilya ile fındıkta konularak karıştırılır....
  4. en son eritilmiş margarin yavaş yavaş eklenerek karıştırılır......
not::::yukardada dediğim gibi margarin yerine sıvı yağ kullanmak daha iyi olacaktır....bana margarin kokusu geldi......ve şekerimide iyice çırpmamışım ...ağzıma çıtır çıtır şeker geldi...
benmari usulu eritip şekerin erimesini sağlayacağım.....sonrada pastalarda kullanacağım.......

73 yorum:

Adsız dedi ki...

www.kelebeklisaniyeler.blogcu.com
canim disalim çokokremi bende çok severim çocuklugum aklima geldi boylece bolca ekmegin uzerine surerdik birde bazen annemden gizlice kasiklardik off , canisi sobenin cevabi da çok hos, iyiki de blogta sayfa açtin hem faydalaniyoruz hem guzel dostluklar kuruyoruz sevgilerle arkadasim

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım yazını okurken beni çocukluğuma aldın götürdün.Benim annemde bardakları takım yapıyordu galiba.İyikide yapmış çikolatalar bize kalıyordu.Aslında bu tarif bana hiç yabancı gelmedi.Eskilerden kalma bunun gibi bir tarif bende de olmalı.Benimde hatırladığım margarinle yapılıyor olması.Sıvıyağla denediğinde nasıl olduğunu bildirirsen sonuca göre bende denerim artık.
İyi akşamlar canım öpt...

ab-ı hayat dedi ki...

Kardeşimin ısrarlarına dayanamayıp annemde sıkça yapardı.Nişasta yerine un kullanırdı, emin olamamakla birlikte süt de eklerdi diye hatırlıyorum.Bayılarak yerdik.

Ellerine sağlık Disalim nefis olmuş.


sevgiler...

Adsız dedi ki...

ben tatlı yiyinca tuzlu tuzlu yiyince tatlı isterim cinsim yani
20 dakika cinsim dedim galiba ama denerim bunu da
ellerine sğalık
çok sağlıklı
sevgilerrr

Adsız dedi ki...

Mutluluk getirsin bütün arzular gönlünde kalmasın umutsuzluklar sevgiler açsın hayallerinde sana tek dilegim HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN:: http://nazardeymesin07.blogcu.com

Adsız dedi ki...

disalcim,ellerine sağlık.bende bunun margarini daha fazla olan bir tarifi vardı,banada çok geldiği için sıvıyağla denemiştim ama olmamıştı.siz deneyince tekrar okurum sonucu.sevgiler....

Adsız dedi ki...

Selam..Bende de var çokokrem tarifi..Bloğumu ilk açtığım zamnlarda vermiştim tarifi..İçinde Ne var hatirlamıyorum şimdi..Çok güzel görünüyor canım..Eline sağlık..

yesildomates dedi ki...

kankiciğim..yine döktürmüşsün..çikolata sevdiğini benden iyi bilen olmasın..
yarın kahvaltıya gelde yaptığın şu çikolatadan yiyelim..çünkü...çok iştah açıcı görünüyo...
arkadaşım ellerine kollarına sağlık..öptüm...hayırli geceleeeer...:))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ohhh misler gibi ev yapımı çokokrem:) ekmeğe sürer sürer yerim bunu ben:)
Ellerine sağlık canım..

Sabah kahvaltılarında çokokrem varsa muhakkak gürültüde vardır bizim sofrada:))Kardeşimle bizim aramızda. Hop noluyo bende yiycem,çok yedin,sen reçel yesene:))hem sana yaramaz o vs vs:)
Tatlı şeyler işte.....

meleginmarifetleri dedi ki...

Disal ellerine sağlık canım çokokrem çok güzel görünüyor ben senin kadar çikolata sevmem ama evdekiler maşallah bayılırlar onlar yedikçe ben sinirlenirim siz o bakımdan iyisiniz sevgiler canım öptüm bay

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,Selamlar....

ceyt dedi ki...

Canım, bizde de aynı durumlar.tatlıyı özelliklede çikolatalı şeyleri çok severiz.çokokremin çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.
sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Çokokrem tarifi çok değişik, ellerine sağlık. Bir de tüpte olanları vardı di mi, o da ayrı bir zevkti.

Öpüyorum, sevgilerimle.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ehehe demek her masada her evde aynı şeyler..benimde şu çikolata sevdam ne zaman biter bilmiyorum..ama hiç bitmesinide istemiyorumm..dün bende kavonozu aldım elime veeee dibi göründü..:)

bu tarife benzer ajandamda bendede var..eskiden çokca yapardımm..ama sonraları nedense yapmaz oldum..sanırsam margarinsiz bu koyu kıvam elde edilmez tatlım..ama sen yinede bir dene..
ellerine sağlık cnm..benim yerimede kaşıkla..
öpüyorum şekerim..

Adsız dedi ki...

Merhaba
bardakta satılan çokakremleri hatırladım bende. Annem baktı olmuyor daha doğrusu yetmiyor, tarifini verdiğin çokakremi yapardı bize. Afiyetle yerdik kavga gürültü olmadan.Ellerine sağlık.
Seni arkadaşlarıma ekliyorum sende eklersen mutlu olurum. sevgiler...

Unknown dedi ki...

SELAM BACIM ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK KATILDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER ALDIM YAYINLIYORUM HAYIRLI SABAHLAR CANIM SEVGİLER

lezzetsofram dedi ki...

Cokokrem fikrini daha önce hiç duymamıştım.Disalcim çocukluğumu hatırlattın bana..Sagra markasının, sarelle çeşmeleri vardı ,istediğimiz kadar alırdı babam.Kardeşlerimle sen çok yedin,ben az yedim lakırtılarıyla bir kahvaltı olurdu...Şimdi aynı lakırtıları çocuklarım yapıyorlar ve gülümseyerek bakıyorum onlara...
Sevgiler
Emel
asevi.blogcu.com

angel dedi ki...

sevgili arkadaşım,karşında çikolata canavarı duruyor sen anlattıkça sankı bende kendı çocukluğumu yaşadım.çikolatayla onun sevgısıyle büyüdük.halada devam edıyor:)çokokremın harıka gozukuyor.ellerıne sağlık...

Adsız dedi ki...

canim o kadar güzel anlatmisinki ennelerimizim yaptigi bardak biriktirme islemini cünkü benim annemde ayni seyi yapardi bu sayde okadar bikmisimki hic yemiyorum ama ev yapimi daha güzel olmustur eline saglik canim

Adsız dedi ki...

canımmm beni yıllar öncesine götürdün vallaaaaa.....

yazın köyde annem çok yapardı bak sorayım ben anneme unuttu gitti artıkın valla...

ellerine sağlık...

lezizcik

Aynur dedi ki...

ayy bizdede tam aksi yaa.bi cocokrem aliyorum haftalarca hatta aylarca bitmiyo desem yeri yani:) Kimsenin aklina bile gelmiyo onu yemek:)

siz bize gelin en iyisi bi kahvaltiya ayol::))

canim eline saglik

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Saliha dedi ki...

YANİ ADAŞIM,TARIFLERINE SAMIMIYETINIDE EKLIYORSUNYA BAYILIYORUM:)) ÇOK GUZELL OLDU,HARIKAAA OLDU,DEMEK YERINE SAMIMI SEKILDE BELIRTIYORSUN DUYGULARINI GALIBA BU HUYUNDAN DOLYI COK SEVIYORUM SENI:))

LLERINE SAGLIK..BIZDE COK BARDAK BIRIKTIRMİŞTİK..ŞİMDİ BENIM OGLUMDA NUTELLAYA DADANANLAR NESLINDEN OLDU:pp YOKSA BEN HICCCC SEVMEEMMMMM:pppppppp

DENİZSEFASI dedi ki...

tabiki evde yapmak en sağlıklısı
ellerine sağlık
sıvıyağ ne kadar koymayı düşünüyorsun
yumurta pişmiyor galiba değilmi
sevgiler...

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim beni cocukluguma götürdün ya.O bardakli cokokremleri kasik kasik yerdim ben.Anneannemin mutfagi benim bardaklarla dolmustu.
Seninde dedigin gibi cocukluktan banada tatli aliskanligi kaldi.Bütün gün sabredecegim diyorum,kendimi frenliyorum.Yatma zamanim gelince dayanamayip bir kasil cikolata alip yatiyorum:)
Ama dünyalar benim oluyor.
Senin bu tarifi bundan 20 sene önce bizim kiracimiz yapmisti.O günkü cocuk damagimla hatirladigim süper bir lezzetti.Seninde eline saglikcanim.SEVGILER.

Adsız dedi ki...

benimde buna benzer bir tarifim var ama hala yapamadım.en kısa zamanda yapcam inşallah.şimdi görünce iyice karar verdim.çok güzel görünüyor.helede çocuklar bayılır.ellerine sağlık canım.hayırlı cumalar.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Disalcim
çokokrem nefis görünüyor ellerine sağlık,
paylaşımın içinde teşekkürler


annecim
bize sık sık yapardı bu çokokremden.bizimkinin adı çukulataydı:)))

ben annemden gizli çukulata yapmayı denediğimde henüz 7-8 yaşlarındaydım:)
yenilebiliyordu ama anneminkine pek benzemiyordu:)

Mutlu haftasonları
sevgiyel kal

fatosun mutfagından... dedi ki...

ya vallahi çocukluk günlerime gittim senin yazını okurken annem biz çok yemeyelim diye saklardı..ama biz her tarı deşip bulurduk..ellerine sağlıkk tarifi aldımm muhakkak deniycem..hayırlı cumalar canım

MELEĞİN DÜNYASI dedi ki...

Merhaba arkadaşım.Ziyaretin için teşekkür ederim.Pastadan bir dilim getirmiştim.Sevgiler

Adsız dedi ki...

disalcim gülüm benim.çocuklar ufakkene ben de yapmıştım iki üç defa bunu.ama sonra yumurtalar çiğ olduğu için bir daha yapmak içimden gelmedi be gülo...
şimdi birde kuş gribiydi falandı çıktı zaten.
yine de ellerine sağlık canım.hazırın yerini tutmuyo ama:)))))))))
öptüm kocaman.
sebilay.

Adsız dedi ki...

slm...
valla anlattıklarını okuyunca,unutammadığım cocukluk anılarıma geri döndüm...
çikolata benim için; dünümde, bugünümde, kısmet ederse yarınımda da tek sevdam olacak...
:)
(eşim duymasın)

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ellerine saglık.Cikolataya kım hayır dıyebılır.Sevgiler....

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Bu çikolata var ya,benim bugünkü kilolarımın baş sebebidir.
Babam Almanya'da işçi olarak çalışıyordu ve izine geldiğinde bol bol çikolata getirir yada arkadaşlarından hep çikolata gönderirdi.
Alman çikolataları meşhurdur,o zaman nerde bu kadar çikolata Türkiye'de.
Bir de kahvaltılık nutella gelirdi ki,kaşık kaşık yenecek lezzettedir kendisi,nutellanın kalorisi yetmiyormuş gibi ekmeğe önce kahvaltılık margarin olan sanelle sürer,onun üzerine nutella sürerdim.
Anlaşılan mayayı çocukluktan sağlam almışım.
Kilo ve sağlık elverse inan margarinli çokokreme hayır demem : ) ama artık eve bile sokmuyorum.
Beni rüyanda gördüğünden bahsetmişsin.Benim en sevdiğim sebzenin lahana olduğu rüyana bile girmiş demek ki,sen bana lahana pişir,ben başka bir şey istemem.
İnanırmısın 15 tatilden öncede ben seni görmüştüm,sana seni rüyamda gördüğümü yazıyım mı?yazmıyayım mı? karar verememiştim.
Şimdilik rüyalarda buluşuyoruz,kimbilir belki bir gün gerçekte görüşmekte kısmet olur.

Adsız dedi ki...

geçmişe götürdün beni.ben de lisdeyken bir arkadaştan öğrenip yapmıştım.gerçekten de güzel olmuştu.senin çokokremde harika.kızım bayıldı.eline sağlık canım..

zehra dedi ki...

ya�as�nnnn hafta sonuuuu......
mutlu haftasonlar�...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immmm,
Ben de bir kaşık kaptım geldim, kalmadı mı yoksaaaa:)))

Ellerine sağlık canım benimmm,

Kocaman, sımsıcak sevgiler...

Adsız dedi ki...

Disalcım çokokrem bizim sabah kahvaltılarında olmazsa olmazlarda...:))))
Ellerine sağlık çok nefis görünüyor....

Adsız dedi ki...

Bayılırım her sabah iki dili çokokrem sürülmüş ekmek ve bir bardak çay...
Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Benim annem de cokokrem bardaklarindan takimlar yapmisti biz cocukken.Dedigin gibi bizim isimize yaramisti bu durum tabiiki.Ben de cokokremi cok severim,hele kasikla yemesini daha cok,su kilo problemi olmasa bir kavanozu bir kerette bitirebilirim.Ben bir de cocukken tübde yedigim sokellalarin tadini hic unutamiyorum.Sen ne güzel kendin de yapmayi basarmissin,harikasin.Bende de bir tarif var,firsat buldugum bir zamanda deneyecegim,iyi sonuc alirsam blogumda yayinlarim.Ellerine saglik canim,öpüyorum seni.

elif dedi ki...

canım bizim evde de çok sevilir çokokrem hele küçük kızım bayılır o yüzden de evimiz de hiç eksik olmaz
eline sağlık canım çok güzel görünüyor sevgiler

Fulya dedi ki...

Bende hatırlarım o bardaklı çokokrem günlerini.O zaman nasıl hevesle alırdı annem.Bari çikolata yemeye yiyorsunuz.Bardaklı alalım derdi:))Eline sağlık.Evde çokokrem hiç denememiştim.

Adsız dedi ki...

ewet blogcunun içinde dolaşıyorum :) haklısın... sanırım gizli saklı yazmayı daha çok seviyorum... canım arkadaşım sende her zamanki gibi döktürüyorsun valla bu kadar tarifi nerden buluyorsun ve hangi zamanda yapıpda resimlerini çekiyor sonra yayınlıyorsun anlamıyorum. yemek yapmayı sevmeyen biri olarak sana hayranlık duymamak elde değil. :) ama sadece görmek okumak yetmiyor bilesin senin elinden bide tadmak gerek :) hayatının çokokrem tadında olması dileği ile. sıla (greenbirsen)

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım, tatlıyı bende çok severim. Çokokrem tatlı olmayınca imdada yetişen harika bir tat. Denemen iyi olmuş. Ellerine sağlık. En doğrusunu bulacağından eminim.
Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Neşeli Sesler dedi ki...

Çokokremi sevmeyen varmıdır acaba
Ellerine sağlık canım

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık canım benim çok güzel gözüküyor...Bizim evde de hep tuzlu tüketilir,tatlıyı pek sevmeyiz.Eşim hariç...

Cafe Gusto dedi ki...

Canımmm şu oturarak yapılan diyetti bana da anlatırmısın?Kolay iş ya hoşuma gitti...
Çokokremleri yiyip otursak ya...Ellerine sağlık...
sevgiler..

Cafe Gusto dedi ki...

Canım demek ki yazımı bir tek sen okumuşsun.Doğru Ayşe yapmıştı.Ayrıca bu oturma eylemini çok sevdim.Biraz oturayım bakalım zayıflayabilecekmiyim?
sevgiler....

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ellerine sağlık canımcım nefis görünüyor umarım banada kalmıştır :)

Sevgiler...

Tuğba dedi ki...

İnanmayacaksın belki ama şimdi mutfağa gidip çokokrem yiyeceğim çünkü resmin öyle güzel görünüyor ki canım çekti!
sevgiler..

akasyakokusu dedi ki...

Disal'cim eline sağlık canım..şimdi akşam oldu ya yarın sabah gelip çokokremi aşıracağım:)))gerçekten çok güzel görünüyor..

Adsız dedi ki...

DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ*** http://sefertasi.blogcu.com ****
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

Adsız dedi ki...

Disalim, bende tatlıya meyil edenlerdenim canımmm..

Tatlı olsun günlerce tuzlu aramam :))

Hele hele çokokrem olsun :) Ellerine sağlık hayatım. Evde yapmayı hiç denemedim. Denemli. yemeli :)

öpüyorum datlum

www.misssgibi.com

Melek* dedi ki...

ne güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık

Yaren dedi ki...

Disalcim cocuklugumuzun lezzeti,tabi hala yiyoruzda.Cocukken laf aramizda kasikla götürüyorduk:)))Ayrica yavru kudum bende seni sobelemistim,galiba arada kaynadi diye düsünüyorum:))Ellerine saglik canim.Sana güzeeel bir pazar diliyorum,öpütüm.

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim balımmm,
Benimde ablacım yapardı sarelle biz küçükkene, daha doğrusu garson boy iken :)))..Kocaman bir kavanoza doldururdu, akşama içinde hiç birşey kalmazdı :)) Geçenlerde yine konuşmuştuk ne güzel yapardın diye ama tarifini unutmuş ulu görümce :)))
Ellerine sağlık canım benim...
Öpüyorum kocaman..

. dedi ki...

CANIMMM IYI PAZARLAR SEVGILERRRR:)))

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Disal canım ellerine sağlık evde yapılan herşey çok sağlıklı çocuklar bayılmıştır bu lezzete :) msn ile ilgili sordun kişi ben değilim canım
Sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Disal'ciğim harikasın, ne güzel görünüyor, çokokremin, ben de yıllar önce tv den aldığım bir tarifle yapmıştım,ama dediğin gibi margarin kokusuyla çok hoşuma gitmemiş, hazır almayı tercih etmiştim, sanırım sıvıyağla daha güzel olur.
Sanırım çocuklukta hep aynı şeyleri yaşamışız, ben de çikolatadan vazgeçemeyenlerdenim, tabii ki evdekiler de..:))
Ellerine sağlık güzelim, güzel bir hafta diliyorum, sevgilerimle...

yildiz dedi ki...

Kahvaltida tatli türü yiyecekler yemem,recel,bal,cokokrem vs.Ben tuzludan yana olanlardanim.Cocuklarimda kahvaltida tatli yemez.Ama ikindiden sonra hepimiz tatli krizine gireriz.
Eeeee,senin kac bardagin oldu simdi?Bir ara yayinlarsin artik.Annenin ve senin ellerine saglik.Cikolata sevenlere afiyet olsun.Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle sevgiler...

Unknown dedi ki...

Disal'cim çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık..
Bende denemek isterim,ama yağ olarak kesin tereyağını kullanırım:)
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Nutella kavanozunu elinden bırakmayan biri olarak bu tarife bayıldımmm.Ellerine sağlık

Baharcicegi dedi ki...

ben fazla cikilotaci degilim ama cocuklar nutella yerken bir kasik alirim,damagimda tadini cikarana kadar eritirim,hemen lupp diye mideye indirmem.Cocukken cok severdim simdi cikilotanin bol oldugu yerdeyim ama nedense eskisi gibi yemiyorum.
Eline saglik canim

Adsız dedi ki...

canım valla super olmus.. ellerine kollarına saglık..
ben cıkolata hastasıyım.. onsuz yapamam hatta.. afıyet olsun sıze..
opuyorum..
ıyı haftalar dılıyorum..
gorusmek uzere:))

www.fatostuncay.blogcu.com

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

merhaba ben bu sen etkinliklere hiç katılamadım bu sene tembelim
ellerine sağlık çokokremi bende çok severim bazen gidip 1-2 kaşık ağzıma atıyorum

Adsız dedi ki...

Günaydın canım..İyi haftalar..

Betül dedi ki...

cnm ya ne tatlı annen varmiş her çocuğa böyle bi anne gerek :)

bu çokokreme pudra şekeri koymak gerek demek ki ama ben anlamadım( acaba anlayışım mı kıt) bu tarif pişiriliyor değil mi hiç pişirmekten bahsetmemişsin ama ? ellerine sağlık cnm sevgiler

Betül dedi ki...

cevabın için çok teşekkür ediyorum cnm, verdiğin adrese bakacağım sevgiler

Adsız dedi ki...

selamlar disal,

nasilsin?

ben iyiyim ama iste yogunum bu aralar... cokokrem süper olmus,

ellerine saglik, cok severim

SeyyAh dedi ki...

ziyaretiniz ve güzel sözleriniz için içten teşekkür ediyoruz. Gerçektende eski Sinop cezaevi ve kalesi antik çağdan bu yana kalabilmiş tarihi bir yer. Kapatıldıktan sonrada ziyaret açılmış. Görülmesi gereken yerlerden biri..Hepinizin görebilmesini ve ailecek gezebilmesini temenni ediyorum.
Bundan sonraki ekleyeceğim yazı ve resimlerle aktarmaya devam edeceğim.
Selam ve sevgilerimizle..

sibellebutikpasta dedi ki...

Salihacım, ben de iflah olmaz çikolata bağımlılarındanım, annenin bardak bahanesini ben bile uygulamıştım, şimdi o bardaklardan bikaç tanesi kaldı ama artık bardak kesmiyo kavanozla alıyorum:-))) bazen onlar yiyip de yemek yememezlik etmesinler diye çocuklardan gizli gizli yiyorum çikolatayı, var mı böyle bir anne yaaa...Ama artık favorim Nutella...Eminim senin tarif de süper olacaktır ama nerde bende onu yapmayı bekleyecek sabır...
Sevgiler canım

çınarkurabiye dedi ki...

canıım beniim,,işlerimin yoğunluğundan dolayı uğrayamadım bür süredir :( beni kırmayıp sobemi kabul ettiğin için teşekkür ederim..öptüüm kocaman

sevgiler
gözde

DENİZSEFASI dedi ki...

disalciğim yaPTIM ve bitirdik. paylaştığın için teşekkürler. ben dediğin gibi pudra şekeriyle yaptım. margarini de 50 gr kullandım. çok güzeldi.

Adsız dedi ki...

Merhabalar ben bu tarifi denemek istiyorum.. Nişasta mısır nisaştası mı, buğday nişastası mı cevaplarsanız sevinirim.. sevgiyle kalın..

Disalce dedi ki...

merhaba...buğday nişastası kullandım...inşallah memnun kalırsınız.....not kısmında eksiklerinden bahsettim...göz önüne alarak denerseniz daha iyi sonuç alabilirsiniz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak