4 Mart 2008 Salı

PATATES TAVASI

 patates tava

merhaba arkadaşalar.....

hava harika.....güneş çıkmış.......evime girecek açık pencere arar gibi......(ben bu anı daha önce yaşadım galiba.....geçen senede buna benzer bir yazı yazmıştım)

havanın güneşli olması çamaşırın dışarda az bir sürede kuruması demek oluyor.......ve ben buna bayılıyorum........

güne daha dinç başlıyorum.......gözlerim fıldır fıldır oluyor......uykum yok....daha ne isteyeyim......güzelde bir kahvaltı keyfi yapıyorum........iş yapmak hiç bu kadar zevkli olmuyor....

bakalım mart ne zaman kapıdan baktıracak.......sonra nisan yağmurları......karadeniz kıyısının arayıpta bulamadığı bir an.........sonra mayıs ve gelsin yaaaaazzzzz.......

yaz mevsiminin en sevmedim tarafı sıcaklarda ne giyeceğim......hırka giymeyi seven biri olarak yazın bu isteğimi yerine getiremiyorum........onun için şiddetle baharı tercih ediyorum..........

mis gibi bir sabaha mis gibi bir kahvaltıya girelim mi?
patates tavası huzurlarınızda o zaman.........

patates tavası1

malzemeler.........
  • 3-4 tane patates......
  • 2 yemek kaşığı kadar un........
  • 2-3 tane yumurta.......
  • tuz,baharat.........
yapılışı.........
  • patatesler yuvarlak şekilde doğranır........
  • un ve tuz ile karıştırılır........
  • sıvı yağ dökülmüş tavada arkalı önlü pişirilir.......
  • pişmeye yakın yumurta baharatla çırpılır........
  • ve pişen patateslerin üzerine dökülür.........
  • yumurtada pişince afiyetle yenir.........

72 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

CANIM HARİKA BİR TARİF OLMUŞŞŞ.ELLERİNE SAGLIK KOSKOCAMAN SEVGİLER

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Vallahi sabah sabah içimi açtın Disal'cim ne güzel anlatmışsın. İstanbulda'da hava çok güzel aynı duyguları bende paylaşıyorum seninle. Bu arada seninde başına çorba maduriyeti gelmiş artık hamilelik bitene kadar bu tür komik ve tuhaf olaylarla karşılacam galiba

Adsız dedi ki...

canim görüntüyü göremedim ama tarifi okuyunca sanki omlet gibi eline saglik canim sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Şimdi bi tavada burda olsaydı,kavhaltıda yeseydim olmaz mıydı:)
Ellerine sağlık canım...

Tuğba dedi ki...

Disalcim al benden de o kadar!Güneş çıktığında benzer duyguları yaşıyormuşuz.Çamaşırları balkonda kurutma olayına bayılıyorum.Özelikle Ceylinin çamaşırları güneş görmeli.
patates tavan denenmesi gerekenler listemde yerini aldı:)
sevgiler..

Adsız dedi ki...

nasıl iştah açıcı görünüyor
sabah sabah beni mutfağa gönderceksin şimdi
havada güzel
ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

Anacım sen hırkayı seviyosun diye biz hep baharmı yaşıycaz :)))

Şekerim sende benim içimi açtın.. Ohh misss gibi hava vallahi bende pek seviyorum baharı. Doğa bayram yapıyor.

Bu patates kızartması öyle kızartma değil. SIradan hiç değil. :)

ellerine sağlık hayatım.

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

Disalim, picassayla ilgili msn den yazışalım anacım. Buradan uzun..

öpüyorum seni

angel dedi ki...

merhabalar Disalcğim*öncelıkle yanımda olup benı yanlız bırakmadığınz için çok teşekur ederım....
bende patates tavasına bayaılırm.hatta geçen pazar kahvaltıdakı menude vardı...allerıne sağlık

Adsız dedi ki...

selam canım..bende baharı sevenlerdenim...malum yazın antalya çook sıcak oluyor....patates tava süper...kahvaltı için harika bir seçim...eline saglık canım..afiyet olsun..sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

nefiiss ellerine sağlık
sevgiler...

NiNo dedi ki...

bana diyene bak sen kendi yaptiklarini gormuyon bacim bizim canimis cekmiyo sankiiiii heheheee
patatesin her halini yirim ben :) kimseye birakmam baharida severim yaz konusunda yorum yok :) hem severim hem sevmem ne diim simdi :) elline saglik diyimmi hehehe diyim diyimmmmmm

Adsız dedi ki...

Disalciğim ne kadar şahane bişeye benziyo bu böyle.pişi gibi durmuş .bu cumartesi kahvaltıya mutlaka yapılacak.zaten patates de ban öte dur:)) ellerine sağlık canım.
sebilay.

. dedi ki...

Canimmm eline saglik,harika olmus patates kizartmasi.Bende bayilirim ve sikca yaparim.Cok severim coook.Hatta blogumdada cooook öncelerden paylasmistim benzer bir tarifi,en cok sevdigigim tarif olarak:)))
Güzel bir gün diliyorum tatlisim.
Yorumuna taesekkür ederim canimmm.

nagehan dedi ki...

slm canım,

Bu patates tavası annemin pazar sabahları bize yaptığı kahvaltılıkdır. ben hiç bir tabak yediğimi hatırlamam şimdiye kadar (2 tabakdan aşağısı kurtarmaz.)

Ellerine sağlık.

Bende yazı özledim valla, çünkü bizim burda bu yıl tarif edilmeyecek derecede soğuklar oldu bıktık kardan ve soğukdan...HAyırlısıyla yazı dört gözle bekliyoruz...

Sevgiler
Nagehan

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim, harika bu tarif valla, kolaycacık yapabilirim pazar sabahları..
Ellerine sağlık canım arkadaşım,
Öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Hanımların ortak sorunu galiba çamaşırları nerde kurutucaz derdi :))) Dişalcim ellerine sağlık...Pazar kafvaltıları için güzel bir alternatif...

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık dilekçiğim,yumurta kırması sevmediğim için bu lezzeti hiç tatmadım.Hava güzel içim huzur dolu.memleketine gidiyorum.yarın ankara'da olaçağım,haftasonuna kadar ordayım.

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

MERHABA TAVA ÇOK GÜZEL OLMUŞ.ANNEM BUNU YUMURTASIZ MISIR UNU İLE YAPAR.ÇOK LEZZETLİ OLUR.
ELİNE SAĞLIK

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmm tatlı disalim,
inan ben de senin gibi hırkacılardanım...bazen çok sevmişsem aynı modelin değişik renklerini alıp mutlu mutlu giyiyorum:))))hiç çıkarmak istemiyorum:)))

yaşasın bahar,yaşasın hırka severler:))))

patates tava da nefissss olmuş...
ellerine kollarına sağlık canım.
çook öptüm

Baharcicegi dedi ki...

Ben bu patates tavayi sabah ögle aksam bütün ögünlerde bikmadan yerim,görüntüsü bile beni cezbetti eline saglik sekercik

SOFRAM dedi ki...

Canım ne güzel yazmışsın, burada da nefis bir hava var ve camlar açık, hava sıcacık,bahar gelmiş gibi, ama tabii mart daha yüzünü göstermedi.Baharı ben de çok seviyorum, biz de Sinop'a havanın güzelliğine aldanarak gittik yağmura tutulduk, ama öylesi de güzeldi...
Canım patates tavan da harika görünüyor, çok severim, ellerine sağlık, afiyetler olsun güzelim, sevgilerimle öpüyorum...

Aynur dedi ki...

ooo desene simdi sira bizde :) burdada (almanya) acayip guzel bir kar yagiyor.birden bir döktükü muthis guzel yaa ve ben cok mutluyum::)) sizde kar yagarkende bizde hava cok guzeldi :)

ellerine saglik

sevgiler

www,aynurdantarifler.blogspot.com

Fulya dedi ki...

Çok severim patates kızartmasını.Helede böylesini.Eline sağlık.Deneyeceğim.

Betül İnce dedi ki...

Patates ve yumurta ve bir de beyaz peynir olursa benim bayıldığım üçlülerden. Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık Disal'ciğim.

Sevgilerimle.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım ne guzel yazmışşın bende bahara bayılırım.Yazıda unutmamak lazım ohh mıss gıbı guneş.Ellerine saglık pateteslı herşey kabulum.Sevgiler...

Betül dedi ki...

cnmcım ellerine sağlık, nefis olmuş, patatesin her türlüsüünü çok severim, verdiğin template adresi için ç ok teşekkür ediyorum çok faydası oldu sevgiler cnm

made in funda dedi ki...

tam ağzıma layık bir lezzet olmuş canım.eline sağlık.

Adsız dedi ki...

Disalcım nefis bir sabah kahvaltısı olmuş, inanki kokusunu burdan hissettim...:))
ellerine sağlık....

Adsız dedi ki...

Bayılırım.... hem patates kızartma hem yumurta ikisinide çok seviyorum...ikisi bir arada olunca çok daha harika..:))
ellerinize sağlık...

emineninemekleri dedi ki...

Salihacim, kiz ne güzel anlatin icindekileri böyle canim yaaaaaaaaaaaaa. Patates tavanda nefis haaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Görüsürüs canim.................
Emos

Adsız dedi ki...

Selam..Ya benim anlamadığım patatesleri normal patates gibimi kızartıyoruz..Eğer öyle kızartıyorsak neden unluyoruz:))Biraz karışık mı oldu neyse..Ama çok güzel olmuş börek gibi..Eline sağlık canım..

yesildomates dedi ki...

kankim disalim..nasılsın.ımarım iyisindir...:))

epeydir görüşemedik..özledim gülüm seniiii....

patates tavanda hımmmmm..çok güzel olmuş..

ha bu arada da tabağına bayıldım..öptüm..kocamaaaaannnnn..

Cem Akkılıç dedi ki...

Blogunuz çok güzel ve başarılı tebrik ederim.Yazılarınızı sürekli takip ediyorum.Şimdi izin verirseniz dikkatinizi insani bir göreve çekmek istiyorum.
Gelin blogunuza bir kampanya ekleyelim.

Dünyada her 3 saniyede bir insan ölüyor açlıktan ve bunların büyük çoğunluğu henüz çocuk.Artık onlar için bir kampanya var!Tamamen ücretsiz!

Sizde bu kampanyayı yayınlayarak hem ziyaretçilerinizi arttırın hemde faydalı işlerinize önemli bir halka ekleyin.

Bu kampanya nedir?

Birleşmiş Milletlerin Açlık Sitesine Girin.

Orada Göreceğiniz Sarı Düğmeye Tıklayın.Dünyanın Herhangi bir Yerinde Aç Bir insan Yiyecek Alıyor. Size Hiçbir Maliyeti Yok, Yiyeceğin Parası Reklam Logolarını Görmeniz ile Reklam Yapan Sponsorlar Tarafından Ödeniyor,Tüm Yapacağınız Bu Siteye Girmek ve Yiyecek Bağışla Help Feed The Hungry) Düğmesine TIKLAMAK. Bir Saniye Sürüyor, Günde Sadece Bir Kere Bağışta Bulunabiliyorsunuz.İşte bu kadar kolay!

Nasıl yayınlayacaksınız?

Sitenin linkini aşagıda yazdığım bloglarımdan edinebilirsiniz ya da kolaylık olması için
cagdasdrama@gmail.com adresimden gereken HTML dosyasını gönderebilirim.Bir mail atmanız yeterli.

Not: Kampanyayı yayınlayan siteleri kendi blogum da Onuncuköy asiller listesi adı altında yayınlayacağım.

Cem Akkılıç

Kampanya detayları için;

Cem Akkılıç

http://cakkilic.blogspot.com/
http://cemakkilic.blogspot.com/2007/10/betty-reese.html

Nilgün dedi ki...

Ellerine saglik canim
Güzel bi pazar kahvaltisi icin Menüme eklendi bile...



SEVGILER

Gönül dedi ki...

canımmmmmmm he valla artık zayıflamazsam bilemicem naparım:))) ama yokyok veriyorum kilocuklarımı oyüzdende mutluyum kilo bakımından.....bebişim ellerine sağlık harika olmuş...öpüyorum seni sevgilerimle

ab-ı hayat dedi ki...

Ben de pek severim baharın serinliğini,güneşini ve cıvıl cıvıl halini.

Patatesin bu hali de sevdiklerim arasında:)))


sevgilerimi gönderiyorum Disalime....

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım çok doğru söylüyorsun, en güzeli de sabah kalkınca pencereyi aralamak odaları havalandırmak, işe gelmeden önce şöyle balkonda bir kahvaltı yapmak, veeeeeeee çamaşırları balkonda kurutmak:))) Ama bende baharı seviyorum, yaz çok sıkıyor beni, canım patates tava harika görünüyor, inan canım çekti, ben birşeyler yiyeyim artık yaa hala açım :))) ellerine sağlık canım..

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immm,
Bu bahar ayları beni benden alır, hep dışarılardadır gözüm, aklım:)) Atsam kendimi yollara der dururum, ama neredeeee....

Canım, patates tava ne zamandır aklımdaydı, iyice canım çekti:))

Ellerine sağlık hayatımm...

Kocaman, sımsıcak sevgiler...

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine sağlık.
Sevgiler…

Unknown dedi ki...

yaaa ben diyete başladım ama haftasonu kahvaltısı için enfes bir lezzet patates tavası.ellerine sağlık

HULYA dedi ki...

Disal'ciğim,
Patatesli her türlü yemeği sevrim.Özellikle bu kızartma gibi olduğu için çok da lezzetli olmuştur.ellerine sağlık canım.Sevgiler

hdidem95 dedi ki...

merhaba canım hakikaten bahar gibisi yok yaz gelse ne güzel olur bu yıl kış çok uzun geldi bana:))) buarada kahvaltıda olsa bu patates tava hiç yok demem:)) ellerine sağlık sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Patates tavsi müthis gözüküyor...Ellerine saglik.Berlinden Kastomonuya sevgiler..

Adsız dedi ki...

Nefis olmuş patates tavası. Çok canım çekti, yarın kahvaltıda yapacağım.

Eya dedi ki...

Disalciğim harika bir tarif.Ellerine sağlık...

sevgiler

zehra

Adsız dedi ki...

www.kelebeklisaniyeler.blogcu.com
canim disalim patates tavasi nefis olmus eline saglik bende çok severim sende çok guzel yapmissin her zaman ki gibi çok guzel otesi olmus goruntu bitirdi beni canim çok çekti optum seni bir tanem

İlker Ergin dedi ki...

canım harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Mutfak Havlusu dedi ki...

işte orda durun diyeceğim birşey:))

ben bayılıyorum buna kahvaltıda olunca inan bitsin diyorum yoksa kalanları yiyorum:))

nefis oluyor nefis kesin haftasonuda vardır çünkü abim geliyor:)
ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Disalcim merhabalar
blogcuda atada karşılaşıyorduk burada da seninle karşılaşmak çok güzel hemen arkadaş listeme ekledim.Emeğine sağlık çok güzel tariflerin
Görüşmek üzere

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım Disalim,
Ellerine sağlık patates nefis görünüyor,tam kahvaltılık.
İstanbul'da bu aralar pek bi güneşli,pek bi güzel.
Güneşli havayı görünce şahsen bende çok sevinirim.
Birde bütün hanımlar aynıyız galiba,güneşi görünce aklımıza gelen, çamaşırlarımızın hemen kuruması yada sildiğimiz camların temiz kalması : )

Ayşegül dedi ki...

kahvaltı ve patates işte bütün mesele :) bir de bahar havasıı! mutlu olmak için yeter dimi.

ama görüntü yetmiyor yemek lazım :) bu pazar yapayım en iyisii:)

ellerine sağlıkk
öptüm senii canımmm

Adsız dedi ki...

huhu ben geldim,

aaa ben patatese bayilirim cok severim :))

patates tavan cok hos ya,

ellerine saglik canim ve afiyet olsun...

hoscakal

akasyakokusu dedi ki...

Disal'cim canım hemen tabağı aldım..inan çok seviyorum ben bunu yemeği..ama un koymuyordum deneyeyim bakayım unla..eline sağlık canım..

sevilay mutfakta dedi ki...

selam canım
bu patates kızartmasını ne zamanen büyük ablam bizi kahvaltıya çağırsa mutlaka yapar.çocuklar bayılıyor bu lezzete.tabiiki izde.elinize sağlık

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Disal'cim,
iste geldim burdayim, sizleri de son günlerde ihmal etmek zorunda kalmistim ama artik yine daha da aktif bir arkadas olmaya calisacagim sizlere.

Patates tavasina bayildim, kim hayir diyebilir ki hele kizartilirken yayilan güzelim kokulara? Ellerine saglik güzel arkadasim benim, cok nefis olmus.

Selam ve sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Canım, ben de baharı çok severim. Yazın pişiyoruz. Halbuki baharda hava serindir ve üzerine aldığın incecik birşey seni ısıtır. ama ülkemiz çok güzel. Dört mevsimi yaşıyoruz ve herkesin gönlü oluyor.
Patateslerin de nefis.Ellerine sağlık Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Canım sabah geldim çok güzel yeşilzeytin salatası vardı, yorum yazmaya müsaade etmedi tekrar geldiğimde salata yok olmuş, tek başına mı yedin yoksa o güzelim salatayı..:)))
Çok ta güzel olmuştu, en sevdiğimiz salatadır ellerine sağlık güzelim, öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Eşim bayılır iyi oldu sana uğradığım ellerine sağlık canım

çınarkurabiye dedi ki...

canımcım bütün söylediklerine katılıyorum..güneşli hava insanı dinç kılıyor :) tarifinde enfes olmuş disalcim ellerine sağlık..
öptüm

sevgiler
gözde

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Bu kadar yorumda da okuyunca bu cumartesi kahvaltısına yapmak şart oldu artık ;)

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımmm yazını okurken içim açıldı...patatesin her türlüsünü severek yerim isteyerek yaparım..çoook güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Patates tavası nefis olmuş canım ellerine sağlık öpt...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bahar geldi heyo:)
sanada bana olanlar olmuş canım ya.
ama bugün biraz hava serinledi galiba mart kapıdan baktıracak.
hayatım patates tavan nefis kızarmış.
göz alıcı duruyor.ellerine sağlık..
öpüyorum seni kocaman..
msn de yoksun sende ne zamandır, bana diyosun ama:)

Adsız dedi ki...

slm canım ımmmm kokusu burnuma geldi sanki basit ve lezzetli bir tarif ellerine sağlık canım SEVGİYLE KAL
mtopuz.blogcu.com

Adsız dedi ki...

BIR DAMLA UMUT SERPILSIN YUREGINE BIR TATLI MUTLULUK DOLSUN GOZLERINE BIN BIR HAYALLERIN GERCEKLERI BULSUN DUALARIN KABUL OLSUN. HAYIRLI CUMALAR DILERIM CANIM.

KELEBEKLISANIYELER.BLOGCU.COM

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

disal'cim ellerine sağlık.pratik görünüyor.

Adsız dedi ki...

sadiye
selam
canım öncelikle yorumun için teşekkürler. Yumurtadan diye sormuşsunya inan bu konuda bir fikrim yok. sadece iri yumurta koymaya özen gösteriyorum ve fazla çırpıyorum. sürekli yapıyorum ve hepte tutturuyorum. patatesi severim çokta pratik görünüyor. pazar kahvaltısı için ideal olduğuna eminim. ve inanki deneyeceğim. sevgiler

heybem dedi ki...

canııııım sen ÇOK iyisin ya yüreğin bloğuna yansıyo....ALLAHA EMANET OL...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

O cumartesi olmadı şimdi yapacağım, tarifi almaya uğradım merhaba diyeyim dedim ;)

GIA dedi ki...

En sevdiğim yemeklerden biri de budur:) Yapsam mı bugün acaba, iyi aklıma getirdin.

gülşah dedi ki...

ben iki mini pastanızıda yaptım ve çok çok beğenildi tarifleriniz için çok teşekkür ederim sevgiler:)

Disalce dedi ki...

gülşah hanım tarifi deneyip beğenilmesine çok sevindim....sizin elinizin lezzeti ile beraber daha güzel olmuştur....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak