7 Mart 2008 Cuma

MİNİ PASTALAR.......P.D.Ç.S.E.....17.....

merhaba arkadaşlar......

dün sabah bu pastanın yerinde salata duruyordu......başka bir etkinlik için yapmıştım.....ama yayınlanmaması gerektiğini öğrenince hemen kaldırdım............hani salatayı görüpte nerde diyenler için yazmak istedim.........

bu seferki çay etkinliğimizin sahibesi sevgili arkadaşım sefertası........kendilerinin harika tarifleri vardır söyliim........davetinden dolayı teşekkür ediyorum........

sık sık beğendiğim tariflere taktığımı söylüyorum......mini pastalarda onlardan biri oldu.......gerek tadı,gerekse ikramı çok güzel oluyor.......diğer mini pastam burda....

nedense bugün içimden yazı yazmak gelmiyor........beynim durmuş gibi.......en iyisi malzemelere geçmek......

malzemeler.......

kek......
  • 4 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı un
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • 2 yemek kaşığı tereyağ
  • 1 paket kab.tozu
  • 1 paket vanilya
kreması.......
  • 1 paket kakaolu puding......
  • süt
dış süslemesi.......
  • fındık içi......
  • muz......
  • damla çikolata......
yapılışı........
  1. kek malzemeleri çırpılır......arzu ettiğiniz yuvarlak veya kare tepside(borcamda) pişirilir.....
  2. puding tarifine göre hazırlanır.........
  3. kekten su bardağı yardımı ile yuvarlaklar kesilir.......
  4. kesilen yuvarlaklarda ortasından ikiye bölünür.......
  5. alt katlara önce reçel sonra krema sürülür......
  6. diğer katlar üzerlerine konulur........
  7. kekin hertarafı pudingle kaplanır ve kenarları fındığa bulanır.......
  8. üzeri muz ve damla çikolata ile süslenir........
(hazır kekte kullanabilirsiniz)

71 yorum:

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım.bu minik pastalar nefis görünüyor..öle güzel anlatmışsınki pek canım çekti:)) eline saglık canım..sevgiler.

Adsız dedi ki...

Mini pastan çok güzel görünüyor tadıda muhteşemdir eminim ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Canım Disalim,

pek gizemli oldu bu salata mevzusu :)))

niye kaldırman gerekti merak ettim doğrusu ))

Bu mini pastalardan benimde canım çekiyor. Böyle enteresan bir kek kalıbı gördüm küçük küçük muffinden büyükçe kek kalıbından küçükce aklımda onlar var. ama böyle kesilip piçilip yapılabiliyorsa direk yapmalı sanırım...

Öpüyorum seni şekerim.

ellerine sağlık.

www.misssgibi.com

NiNo dedi ki...

bayiliyorum tek kisilik pastalara koca koca dilimlerdense bunlar daha bir guzel oluyor ellerine saglik canim

Adsız dedi ki...

Günaydın canım,
Ellerine sağlık bunlar çok şirin çok güzel pastacıklar olmuşlar...Yani aslında tam benlik diyebilirim..hem bu güzel tarifin hem etkinliğe katılımın için çok teşekkür ederim arkadaşım , tarifin yayına girdi...sevgilerimle:)))hayırlı cumalar

sevgi dedi ki...

görüntü kesinlikle çok cezbedicii
denenecek tarifler arasında yerini aldı
teşekkürlerr

Unknown dedi ki...

Mini pastalar harikas görünüyor dişalcim ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Selam canım..Mini pastacıklar çok güzel güzelden öte şu an canım çok çekti.Bir tanesini aldım.çetkinliğe iki taneyle katıl:))Eline sağlık..hayırlı cumalar canım..

muko dedi ki...

Çok güzel görünüyorr ellerine sağlıkkkk

Adsız dedi ki...

canim senin bu mini pastalarin cok güzel olmus sanki hazir gibi eline saglik canim

Adsız dedi ki...

selamm etkinlikte tarifini gördümm bayıldım bayıldım görüntüsüne ellerine sağlıkk harika olmuşlarr emeğine sağlık hayırlı cumlar güzel hafta sonları

Adsız dedi ki...

DOSTSUZ DÜNYA OLMAZ İMİŞ,DOST DUASIZ KALMAZ İMİŞ.DOSTUN DUASINI ALANIN SIRTI YERE GELMEZ İMİŞ.DUANIZDA BULUNABİLMEK ÜMİDİYLE HAYIRLI CUMALAR...mini pastalar çok güzel ellerine sağlık canım

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Çok tatlı pastacıklar.KUCAK DOLUSU SEVGİLER..

Baharcicegi dedi ki...

salatayi merak ettim niyekine kaldirdin disal bacim.
mini pastalar yemesi kolay oldugundan cok severim catala gerek yok bir hamlede mideye indi bile,eline saglik nefis olmus canim.
hayirli bereketli cumalar

sibellebutikpasta dedi ki...

Salihacım, ben de kalıp kullandın zannetmiştim, ne kadar pratik bir yolmuş bu, ikram için de çok ideal paylaştığın için sağol canım, eline sağlık
Sevgiler...

Öznur dedi ki...

Ellerine sağlık. Tıpkı pastanelerdeki gibi olmuş. Eşimde bende onlara bayılırdık artık kendim yapabilirim çok sağol.

Adsız dedi ki...

canım tek kelimeyle muhtesem olmus.. valla pastanelerdeki gibi.. bayıldım.. kesinlikle deneyecem.. ama snein gibi güzel süsleyebilir miyim bilemiyorum..
afiyet olsun size..
opuyorum canım..
ıyı hafta sonları..

fatostuncay.blogcu.com

Unknown dedi ki...

selam canııım ben geldiim çayın da varmı yanında hahaha:)
eline koluna sağlık ne güzel olmuş pastacıklar hemde serviste şık bir görüntü ben revaniyi bu şekilde kesip süslerdim bunuda mutlaka denemeliyim sevgiyle kal bacıııım hayırlı cumalar

Fulya dedi ki...

Ne güzel duruyor ne şık olmuş.Eline sağlık.pratikve tam misafire ve bana uygun

Betül İnce dedi ki...

Bunlar harika görünüyor Disal'ciğim, hem de sunumu çok şık olmuş. Ellerine sağlık.

Güneşli bir hafta sonu diliyorum.

Yaren dedi ki...

Disalcim senin bu minik pastalara bayiliyorum.Daha öncede sende bu güzel minik pastanin degisigini görmüstüm ve cok begenmistim canim.Ellerine saglik.Disalcim sen ne kadar nazik bir blogcu arkadasimsin canimm yaa.Etkinlik icin tarifini kaldirmisin,zahmet edip o kadar yazmistin.Bu nezaketinden dolayi sana cok tesekür ederim canim.Sana ailenle güzel bir hafta sonu diliyorum,sevgiyle kal,öptüm hayatim.

Adsız dedi ki...

pastacıkların süper disalcim.fındığa bulamış olman çok hoş bir görünüm ve nefis bir tat katmış.harika fikir valla.çocuklar bayılır.ellerine sağlık canım.sevgiler.

akasyakokusu dedi ki...

canım yaa ne şeker bir sunum bu böylee..mis gibide görünce koşa koşa geldim eline sağlık canım..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım pastaların çok şık olmuş..öbür versiyonunu bi arkadaşıma tarif olarak vermiştim..neti olmayanlara bide telefonla tarif veriyorumda..;)
bende çok beğenip deneyemediğim
için bari arkadaşım yapsın dedim kendi tarifim gibi verdim gitti:)
ellerine sağlık cnm..bakalım bana ne zaman kısmet olacak..

Adsız dedi ki...

skerim disalim neyin var bakim senin...
az yazmisin bugun...

pastaciklarin nefis gorunuyor inanki cok guzeller
elcezlerin dert gormesin emi canikom
guzel bir hafta sonu dilerimve bu araa da cok öpt:))

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

pek güzel olmuşlar ellerine sağlık.kolaycacık gösterişli bir tarif.ben çok beyendim.kolay gelsiiiin.www.tees.blogcu.com

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

CANIM DİSALCİĞİMMM PASTACIKLAR PEK ŞİRİNLER... ELLERİNE SAĞLIK CANIM... SICACIK SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

EMEĞİNE SAĞLIK HARİKA BİR GÖRÜNTÜ
TADI DA NEFİSTİR EMİNİM
BENDE ÇORBA ETKİNLİĞİNE TARİF VERDİM BEKLERİM CANIM
İYİ GECELER

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım.....
Selamlar...

Neşeli Sesler dedi ki...

Salata tarifi niye kalktı ya ben de çok merak ettim:)
Pastalar da gel ye beni diyor yani
ellerine sağlık canım

HULYA dedi ki...

Disal'ciğim,
pek şeker bu mini mini pastalar canım.ellerine sağlık.Kadınlar günün kutlu olsun.Sevgiler
(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

Nilgün dedi ki...

Cok güzel görüntü minik minik süper lezziz...Ellerine saglik canim

SEVGILER

Unknown dedi ki...

disalim pastalar pek nefis duruyor hani yemede dur.
ellerine saglik canim benim 8 mart dunya kadinlar gununu kutlarim.

kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

pastalar cok nefis olmus,

ellerine saglik...

disalcim kadinlar günün kutlu olsun,

iyi bir gün gecirmeni dilerim,

hoscakal

Adsız dedi ki...

Canımcım bu pastalar harika hele ben hiç dayanamam, mutlaka yapacagım...:)))
Ellerine sağlık ....

bu arada masa örtüsüde çok şık doğrusu..:)))))

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık pastalar nefis olmuş, ben hiç bir zaman perhiz yapamıyacam herhalde...:)))
iyi hafta sonları dilerim....

Feyza Fidan dedi ki...

Amaninnn Disalim e benim salatada duruyor sayfamda nolcek şimdi, yayınlamıycakmışız yanii, ee ben niye bilmiyorum ayoll :(((
Neyse olan oldu artık, canım benim salatada enfesti ama ben bu minilere bayıldımmm...Şu an midem nasıl kazınıyor inanamazsın, ama bu sefer sadece bakacağım pastalara, böreklere..Yemek yok gayri :))))
Ellerin dert görmesin canım benim,
Çook öpüyorum seni...

sevilay mutfakta dedi ki...

günaydın canım
pastanızçok güzel olmuş.
dairede arkadaşlarla konuşurken böyle bir pasta tarif ettiler ve yapmamı istediler.
blogcu olduktan sonra arkadaşlar değişik bir tarif oldumu hemen bana geliyor.sevilay şunu yap..... bu siteye çok yakışır diye
elinize sağlık siz de çok güzel süslemişsiniz.
Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

8 Mart dünya kadınlar günün kutlu olsun,

Kıymetini bilen hep bulunsun,

Üzüntü-elem-keder senden uzak olsun,

Sağlık-huzur-mutluluk hep seninle olsun.

*Sevgili Disal,
Bayılıyorum senin bu minik pastalarına,ellerine sağlık çok nefis görünüyorlar.
Eğer sana misafirliğe gelseydim,tatlı olarak mutlaka bu minik pastalardan yapmanı isterdim.
Diyet etkinliği değişik bir şey deniyor demek ki,öbür etkinlikler önceden tarif verip vermemeye karışmıyor.

SOFRAM dedi ki...

Canım mini pastalar çok güzel görünüyorlar, pastahanelerdekilerden hiç farkı yok görüntü olarak, ama seninkinin daha lezzetli olduğuna eminim. Çünkü onların kreması bana biraz ağır geliyor, ev yapımı daha güzel, ellerine sağlık güzelim, afiyetler olsun.
Canım güzel bir hafta sonu geçirmen dileklerimle kadınlar gününü de kutlarım, sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım ellerine sağlık harika görünüyor..arkadaşım 8 mart dünya kadınlar günü kutlu olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

10 nisan 2008 tarihine kadar engüzel pasta yarismamız var katılırmısınız.ayrıntı http://birdemliksohbet.blogspot.com

akasyakokusu dedi ki...

canımsın kadınlar günün kutlu ve mutlu olsun sevgiler.

anneminkizıyim dedi ki...

canim merhabalar ellerine saglik, cook güzel pastaciklar olmus, kadinlar günün kutlu olsun, sevgiler...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım ellerine sağlık
tek porsiyonluk lezzetler bana çook daha cazip geliyor
büyük pastalardan keklerden yapmayı sevmiyorum(bitmez kokusuyla)

ayrıca güzel düşüncelerin için çoook teşekkürler.Sarmiçinin yanında asma yaprağıda çok yakışır,mutlaka denicem

mutlu haftasonları
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

8 mart dünya kadınlar günümüz kutlu olsun canım güzel günlerr

Adsız dedi ki...

canim bu minik pastaciklara bayildim enfes bu kadar mi guzel olur harika inan çok begendim soylenecek bir tek sey var mukkemel ellerine saglik disalim 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN iyi hafta sonlari dilerim sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Disalcim minik pastalar çok şık ve şirin olmuş ellerine sağlık canım geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkürler canım
dünya kadınlar günün kutlu olsun kucak dolusu sevgiler

Adsız dedi ki...

müminler için en güzel örnek Sevgili Peygamberimizdir. O, hanımlara karşı daima sevgi, saygı, hoşgörü ve anlayış göstermiş, bırakın dövmeyi; hanımlara karşı hiçbir zaman kaba davranmamış; hep güler yüzlü olmuştur. Dolayısıyla Peygamberimizin hanımlara karşı gösterdiği bu tavır, hepimiz için örnek olmalıdır. Bu vesile ile tüm kadınlarımızın gününü kutluyorum.

www.peyton24.blogcu.com

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

DİSAL'CİM PASTALARIN ÇOK ŞİRİN OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK ŞEKER'CİM.

Adsız dedi ki...

Selamlar disal goruntu super lezzetide eminim oyledir ic malzemleri cok guzel denenecektir mutlaka ellerine saglik. Iyi pazarlar.

lezzetsofram dedi ki...

pastalar çok şirin olmuşlar ,bir porsiyonluk...
Ellerine sağlık
Emel
asevi.blogcu.com

emineninemekleri dedi ki...

Oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy oyyyyyyyyyyyyyyyy Salihacim yine döktürmüssün. Ellerine saglik canim.


Kocaman öpüyorum................
Emos

SeyyAh dedi ki...

Geçen geldiğimde salata vardı şimdi de mini pastalar.. Yazıyı okuyunca anladım.. Ellerinize sağlık..
Bu arada 'Kadınlar Günü'nüz kutlu olsun...
Dingin ve sağlıklı bir yaşam dileği ile...

Adsız dedi ki...

Kimsesiz zamanların yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın.iyi pazarlar dilerim..
WWW.PEYTON24.BLOGCU.COM

Adsız dedi ki...

bu minik pstalarınıza bayılıyorum. geçenlerde bende size özenip yaptım. onuda kısa zamanda yayınlayacağım inş. ama şimdi sizin etimekli profiterolünüzü yayınladım. ellerinize sağlık her ikisi içinde. çok güzel oldu gerçekten.

Melek* dedi ki...

yinemi etkinlik:) yetişemiyorum etkinliklere ellerine sağlık sunumuda kendide çok güzel..

Adsız dedi ki...

Cok nefis görünüyor,ellerine saglik.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Canim bu pastaciklarina bayildim valla,en kisa zamanda denemek istiyorum.Ellerine saglik tatlim.

angel dedi ki...

canım pastaların harıka,aynı hazır gıbı olmuşlar,pastaneden almış gibi:)
ellerıne sağlık...

Adsız dedi ki...

pastalar şahane eline sağlık..iyi geceler...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'iimmmm,
Aaaa, salata nereye gitti ayol:))))

Ama bu miniler de enfesss, tam benlik, azar azar bir şeyler yiyebilen bir kişilik olarak, çok tercih ettiğim bir sunum şekli:))

Ellerine sağlık canikommm,

Sımsıcak sevgiler....

Betül dedi ki...

merhaba cnm, salata ve örgü etkinliğimize katılabilirsen çok seviniriz, sevgiler

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Ellerine sağlık.
Harika görünüyorlar.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Günaydın canım..İyi haftalar dilerim..

. dedi ki...

CANIM YAAA BU PASTANA BITTIM RESMEN COOOOK GÜZELLLLLL:)
ELINE KOLUNA AKLINA SAGLIK CANIM,TAM GÜNLERE YAKISIR BIR TARIF OLMUS.DENEYECEGIM BUNU BENNNNNN:)))

gülşah dedi ki...

kekin iki katlı olacak şekil kesilmesi için oldukça kabarması lazım 1 su bardağı unla,o yüzden kaç cm civarı bir borcam olacak acaba?
29 cm kare borcam var veya 30 cm büyük yuvarlak borcamda 1 su bardağı unlas yeteri kadar kabarırmı?

gülşah dedi ki...

pudingi üzerindeki tarife göremi hazırlayalım acaba?ozaman cıvık olurmu yoksa bira katımı hazırlayalım?
birde bu tariften kaç adet çıkarmıştınız?

Disalce dedi ki...

merhaba gülşah hanım....

kekin tarifi zaten biraz pandispanya keki gibi..fazladan sadece yağ ekleniyor....un yeterlidir..çünkü istediğimiz kekin biraz yumşak ve nemli olması.....29-30 cm lik bir kalıpta ikiye kesilecek kadar kabarır.....zaten önce bardakla kesiyoruz.çıkan yuvarlağı ikiye kesmek çok kolay oluyor merak etmeyin....
.....
puding için üzerindeki tarifle yapabilirsiniz...çünkü ortası için biraz katı olması güzel olur ama dış kaplamada belki zorlanabilirsiniz.......içine istediğiniz kremyı kullanabilirsiniz...içine krem şanti dışına çikolatalı sosda yapabilirsiniz....
yorumunuz için teşekkür ederim..:)

hülya dedi ki...

bu pasta ve diğer mini pastanızda iki katlımı acaba?

Disalce dedi ki...

evet hülya hanım diğer pastada bu pastada iki katlı....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak