9 Mayıs 2008 Cuma

TAVUKLU ÇİÇEK ŞEHRİYE SALATASI

merhaba arkadaşlar.......
yine herzamanki gibi etkinliğin son gününe zor yetiştim.........neden böyle oluyor bilmiyorum.......koşuyorum koşuyorum ama bi türlü tam zamanı yakalayamıyorum.........sevgili sevil arkadaşımın salata yarışması için yaptım bu tarifi...........

salata yarışmasındaki salatalara mutlaka göz atın..harika tarifler var........kolay gelsin sevilcim......

çok lezzetli bir salata......kusukusun olmadığı yerde her tip şehriye bu salata için uygundur......

malzemeler.........
  • yarım paket çiçek şehriye
  • 5-6 tane kornişon salatalık
  • biraz kaşar peyniri
  • 1 adet haşlanmış tavuk göğsü
  • 1 adet limon
  • birazda salam
  • tuz,sıvı yağ
  • bir su bardağı kadar mısır
  • bir su bardağı kadar bezelye
  • bir çay bardağı kadar haşlanmış havuç
yapılışı............
  • şehriye haşlanır...süzülür
  • salatalıklar,peynir,salam küp küp doğranır....
  • mısır,bezelye,havuç,haşlanıp didiklenmiş tavuk eklenir...
  • tuz ve sıvı yağda konularak karıştırılır....
  • limon sıkılır......
  • AFİYET OLSUN

72 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Çiçek şehriyeye bayıldım, salata da süper görünüyor, ellerine sağlık Disal'cim.. Ayrıca anneler gününü kutlarım, evladınla uzun ve sağlıklı bir ömür geçirmeni dilerim.. Nice senelere, sevgiler..

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,

Ellerine sağlık nefis görünüyor,bir daha ki salata denemelerimde aklımda bulunacak çiçek şehriyeler.



sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Harika bir görüntüsü var canım, en kısa zamanda deniycem inşallah.
Ellerine sağlık.

Hayırlı cumalar..

EZGi :)) dedi ki...

disalcim harika bir görüntü bu
ellerine saglık canım sıcacık sevgiler

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Disalim
Ellerine sağlık
pek cici salata olmuş,Sen son gün falan yetişiyorsun yine,ben sürekli kaçırıyorumm:(
yetişemiyorum

sevgiyle kal
hayırlı cumalar
mutlu haftasonları

Adsız dedi ki...

canim ne güzel bir pilav olmus cok güzel resimlemisin tanelerini görebiliyorsun eline saglik canim

Adsız dedi ki...

canim ben pilav olarak okudum ama salata imis her halde acikmaya basladim sacmaliyorum ,afedersin canim

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Öncelikle baş sağlığı dileğine allah razı olsun arkadaşım...Acımız byük ama takdiri ilahi hayat devam ediyor...
Bu arada salata harika olmuş bende çok sevrim bu salatayı...Sunum çok şık bayıldım...ellerine sağlık...
Hayırlı cumalar dilerim...

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm bayıldım ben bu salataya ellerine sağlık
mutlaka deneyeceğim
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

canım enfes oluyor bu salata ben de yaapım sıkça
ellerine sağlık
kocaman sevgiler

antepası dedi ki...

Bayıldım bu salataya.Çok güzel ve değişik bir salata olmuş.Eline sağlık.

uygarimizlahayat dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Hazırladığınız Tavuklu Çiçek Şehriye Salatası, besin değeri bakımından oldukça zengin malzemelerden hazırlanmış olması ve sunumunuda ki benzerliğini Yılbaşı Çam'ına benzetiyor olmamla birlikte, oldukça güzel hazırlamışsın, görüntü muhteşem. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

canım salatan nefis olmuş sahiden.zaten görüntü kendini belli ediyor.ellerine ağlık güzel bir hafta sonu diliyorum.görüşmek üzere...
yersofrasi.blogcu.com

akasyakokusu dedi ki...

canım ne güzel valla dediğin gibi çiçek çiçek olmuş.
ben yıldız şehriye diyorum bu şehriyeye..
eline sağlık pek güzel olmuş.selam vede sevgiler.

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

çok hoş.çiçek şehrie ilk görüyorum.ellerinize sağlık.sevgiler.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Disalcim yıldız şehriye ne kadar güzel yakışmış tane tane etkinlikte gördüm harika olmuş canım ellerine sağlık kucak dolusu sevgiler hayırlı cumalar canım

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Disalim,
Salatan nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Resme dersen bayıldım.
Çok ayrıntılı ve net bir görünüm var,emeğine sağlık.
Çiçek şehriyeyi bende çok severim ama bu tür bir salatada hiç kullanmadım.
Etkinlikler o kadar çoğaldı ki,insan hangisine yetişeceğini şaşırıyor.

Adsız dedi ki...

Merhaba canım,
Salata çok güzel görünüyor. resim de harika. Ellerine sağlık. Yarışmada başarılar. Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Salihacığımmm çok şık bir görüntü olmuş... Çiçek şehriyeye daha önce marketlerde rastlamadım. Görürsem bende salatalarımda kullanırım...

Ellerine sağlık. Sıcacık sevgiler...

egeli dedi ki...

bahar gibi bir salata olmuş,harika,ellerine sağlık...sevgiler

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tatlı disalim,
eline sağlık ne güzel olmuş bu salata...
eşim tavuk yemediği için bende bunu tavuksuz bir deneyeyim.nefis görünüyor
öptüm canımın içi

Adsız dedi ki...

merhabalar arkadaşım
Salata çok değişik ve güzel olmuş ellerine sağlık
tunacetin

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM... GÖRÜNTÜ MUHTEŞEMM... ÇİÇEK ŞEHRİYELER SALATAYA PEK Bİ YAKIŞMIŞ. ELLERİNE SAĞLIK... ŞİMDİDEN KEYİFLİ BİR HAFTA SONU TATİLİ DİLER, TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLARIM... SEVGİLER....

Unknown dedi ki...

disalim salata cok nefis duruyor okadar canliki uzanip bir kasik tadina bakacakmisim gibi olmus.
en kisa zamanda deneyecegim.
ellerine saglik canim cok optum kucak dolusu sevgilerimi gonderdim.

CANİM ANNELER GUNUNU EN İCTEN DUYGULARİMLA KUTLUYORUM.

Adsız dedi ki...

Disalcim salatan nefis olmus ellerine saglik. Yarismada bol sanslar dilerim.. gUZEL BIR HAFTASONU DILER, Anneler gununu kutlarim..

Adsız dedi ki...

Merhaba
Harika bir görünüm ve renkler harika duruyor.Ellerine sağlık.
lezzetavcisi

rümeysaninrüyasi dedi ki...

MERHABA ARKADASIM BIR GUN BAHAR OLMAK ISTERSEN CICEKLERIN DAIMA ACIK OLSUN BIR GUN CICEK OLMAK ISTERSEN YUZUN HEP GUNESE DONUK OLSUN VE BIR GUN BIRINI SEVERKEN KALBIN HEP ONUNLA OLSUN
ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

karakazan dedi ki...

Salata harika olmus resim anlatiyor zaten herseyi.Ellerine saglik,anneler gününü simdiden kutluyorum canim.

sevgilerimle,serap.

Adsız dedi ki...

Disalcım bu ne kadar nefis bir görünüm...:)) resim çekme harika, görünüm harika, tarif harika...:))
eh artık bizede tarifi alıp yapmak kalıyor...:))) ellerine sağlık...
Ayrıca anneler gününüz kutlu olsun...

Adsız dedi ki...

Tek kelime..süperrrr...Ellerinize sağlık gerçekten çok begendim bu tarifi....:))
Anneler gününüzü kutlarız...

hayat dedi ki...

Merhaba Disal,
Salatan çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam
ellerine sağlık canım

güzel olmuş salatan çokda doyurucu

tek başına bir öğün olabilir

hoşçakal

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benim ellerine sağlık göruntu nefis.
anneler gununu kutlarım sevgiler..

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim anneler gununu kutlarim
salata nefis olmus ben plavini cok severim sayende salatasinida ogrendim ellerine saglik sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba,
salatanız çok nefis görünüyor.çiçek şehriye fikri çok hoş.yorumunuz için çok teşekkür ederim.pazartesi etkinliğe bekliyorum.görüşmek dileğiyle...

Adsız dedi ki...

anne olup olmadığınızı bilmiyorum ama eğer anneyseniz anneler gününüz kutlu olsun.değilsenizde anneniz için kabul edin.

Adsız dedi ki...

ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN SEVGİLER..

fatosun mutfagından... dedi ki...

selam..canım ellerin dert görmesin çok şık ve iştah açıcı bir salata olmuş...afiyetler olsun..sevgiler

Adsız dedi ki...

Süper olmus canim, ellerine saglik. Anneler gününü de kutluyorum. Sevgiler.

SeyyAh dedi ki...

Tüm annelerimizin günü kutlu olsun..
Yaşamında sadece tanım olarak değil, insan olarak, inancının gereği gibi anne olabilenlere ve onun evlatlarına ne mutlu...
Sağlık ve huzur içinde nice güzel günlere ulaşmanız dileği ile...
Ailecek sevgi ve selamlarımızla...
http://gittiklerimden.blogspot.com/

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.
Sonrasında ise uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Sevgiler...

antepası dedi ki...

Canım anneler günün kutlu olsun.Çocuklarınla sağlıklı mutlu bir anneler günü geçirmen dileği ile.Her günün anneler günü gibi olsun.

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM MERHABA..ANNELER GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM..

NURAY

Adsız dedi ki...

canım senin de anneler günün kutlu olsun...
yersofrasi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım ellerıne saglık harıka olmus..
anneler gununu kutluyorum canım benım.. gorusuruz:)

fatostuncay.blogcu.com

Nilay Cinisli dedi ki...

Canım anneler gününü kutlarım..Kucak dolusu sevgiler

yildiz dedi ki...

Ellerine saglik,harika bir görüntü.
Anneler günün kutlu-mutlu olsun.Nice güzel günleri ailenle beraber gecirmen dilegiyle,sevgiler...

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik vede nice anneler gunlerine diliyorium :D

Adsız dedi ki...

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

canim ellerine saglik salatan sahane gorunuyor,nefiiis.
anneler gunun kutlu olsun bir tanem,optum

Adsız dedi ki...

çok hoş ve değişik bir salata olmuş.nefis görünüyor.malzemeler çok doyurucu ve leziz.sunumda çok hoş.ellerine sağlık canım.
KELIMELERLE ANLATILAMAYAN FEDAKARLIK VE KARSILIKSIZ SEVGIYI, TARIF ET DESEN BANA HERHALDE SADECE "ANNE" DERDIM..ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN...

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

teşekkür ederim.sizinde anneler gününüz kutlu olsun.sevgiler.
asiye

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Anneler günün kutlu olsun.
Çekirdekleri kimse yemiyor mu? diye sormuşsun.
Temizlenmişte olsa çekirdeklere dokunmuyorlarda benim mutfak farelerinden(eşim ve kızım) damla çikolatayı kaçıramıyorum.
Sakladığım her yerden buluyorlar,benim damla çikolatalar yok oluyor.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım
anneler gününü kutlarım sevgiler...

www.blogcu.com/anemonunmutfagi

EZGi :)) dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canım kocaman sevgiler

angel dedi ki...

selam dostum,yine herzamakı gibi mühteşemsin.harıka lezzetelerın var.ben seyehatte olmam sebeyle etkınlığe yetişemedım.salatan çok cıcı olmuş ellerıne sağlık...

Adsız dedi ki...

canikom

Sabirlisin,sicaksin,şefkatlisin,koruyucusun,bağişlayansin,merhametlisin,Annesin..ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN.

www.yenitadlar.blogcu.com

karakazan dedi ki...

Anneler gününü kutluyorum ve nice yillara hep birlikte...
selamlarimla.

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
http://porselendemlik.blogcu.com ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
Sevgilerimizle..

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

ANNE OLAN VE OLACAK OLAN BÜTÜN BAYANLARIN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN!

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım anneler günün kutlu olsun:)
salatanda çok güzel olmuş..görünüş itibariyle tam not aldı benden..ellerine sağlık..
öpüm cnm

elif dedi ki...

canım annele rgünün kutlu olsun
yıldızlı salata da çok güzel olmuş

Baharcicegi dedi ki...

Her yeni ay doğuşunda bakarım ben göklere,
Şahit olurum bizi gören binlerce meleklere,
Girerler anne gibi şefkatle,en katı yüreklere.
Bilmem ki melekler annemidir...anneler günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

Canım Benim..Teşekkür ederim öncelikle..Seninde Anneler Günü'nü kutlarım arkadaşım..Allah evladını sağlıkla doyasıya büyümek nasip etsin..

Bir an için bana kırıldın ve unuttun sanmaya başlamıştım..Geldiğine çok sevindim..Seni kocaman öptüm...Sağlıcakla Kal Canım:))

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

eminimki lezzetide görüntüsü gibi muhteşemdir canım ellerine sağlık öpüyorum kocaman sevgiler:)

lezzetsofram dedi ki...

Canım Disalcim, anneler günün kutlu olsun, herşey gönlünce olsun...
Sevgilerimle,
Emel
asevi.blogcu.com

NiNo dedi ki...

Nefis olmus.Görüntüye bayıldım

saniyesultan dedi ki...

canım nerelerdesin artık uğramaz oldun merak ettim seni. Salata süper,ellerine sağlık.

kirazdünyası dedi ki...

ne kadar güzel görünüyor ellerine sağlık :)

Aysultan... dedi ki...

Ellerine sağlık salata çok güzel görünüyor...

Ayça dedi ki...

Üff üfff görüntü bu kadar nefisse tadı kimbilir nasıldır. Bahar gibi bir salata olmuş. Ellerine sağlık.

sila´dan lezzetler dedi ki...

cicek sehriyeyi yalnizca corbalarimda kullaniyordum.ama salatada cok hos bir görüntü olmus.
ellerine saglik.artik benimde aklimda...

Adsız dedi ki...

Canımcım Merhabalar..
Bloguma giriş yaparken aklımdan sen geçiyordun inan..Ne zamandır yine uğrayamıyorum..Arayı açmadan gideyim arkadaşıma diye..Şaşırdımm..Sen bana gelmişsin..Sevindim..
İyi ve hoşsundur inşallah...Ben koşmaca modundayım işte her zamanki gibi...Sabah kalktım aklıma parfe gibi bir şeyler yapmak geldi..Kesin sende vardı..Geçen seneden hatırlıyorum gibi..Bi karıştırayım arşivlerini bakalım..Becerikli Disalimden bir tarif alayım..Peşin peşin teşekkür edip,öpüyorum seni...Bu havalarda pek istemeyebilirsin ama..sıcacıkta sevgilerimi gönderiyorum...:))

Sevgiler arkadaşıma..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak