21 Aralık 2007 Cuma

KAVURMALI PİLAV


merhaba kevgir okuyucuları....

bu güzel, mis gibi tarifi bize hediye ettiği için canım Esram'a çok teşekkür ediyorum....sayesinde nefis bir akşam yemeği yemiş oldum....


eğer sana ulaşabilseydim şunu soracaktım...."esracım,eriştem yok....uzun makarnayı kırarak yapsam olurmu"ve senden şu cevabı alacağımı biliyordum..."olur neden olmasın"bu cevabı vereceğini bile bile sorardım....


dünyalıkta gözü yoktu....herşeyini öğrencilerine vermiş harika bir öğretmen ve yöneticiydi.....eşimin mesleğinden olması sebebiylemi yoksa canayakınlığıylamı çok sevdim bilmiyorum....her ikiside var galiba.....


hiçbirşeyde gözü olmadığını şu yorumundan anlıyorum.....umreye gidecektim...ve orada dua etmek istediğimi ne istediğini sordum.....onun yorumu şuydu......

"""""""""""""""""""""""""""""""""

yoğunluk dönemime denk gelmişti
senin şirkete yetişemedim
ama okursan eğer
benim için ilim ve irfan dile canım benim
akıl fikir dile
ve merhamet dile kalbime
gerisi boş
yolun açık olsun
tüm dileklerin labul olsun inşallah
sevgiler
öptüm

""""""""""""""""""""""""""""""""""

seni hiç unutmayacağız.....bu güzel lezzetli tarifinide.......


malzemeler.....
  • 1 Su Bardağı Pirinç
  • 2 Su Bardağı Kaynamış Su
  • 1 Avuç Erişte
  • 400 Gr Kuşbaşı et
  • Tuz, Toz Biber,
  • 2 Yemek Kaşığı Sıvı Yağ
  • 1 Kaşık Tereyağı
  • 2 Haşlanmış Patates

yapılışı.....
  1. Pirinci ayıklayıp yıkıyoruz,tencerede erişte ve şehriyeleri beraberce kavuruyoruz.
  2. Pembeleşince pirinci ekliyoruz ve bir müddet daha kavuruyoruz.
  3. Ardından 2 bardak su ve tuzunu ekleyerek kısık ateşte pişirmeye bırakıyoruz.
  4. Pilav pişince Kenarda dinlenmeye bırakıyoruz.
  5. Etimizi 1 kaşık tereyağı ve 1 kaşık sıvı yağda kavuruyoruz.
  6. Üzerine toz biber ve tuz serperek ateşten alıyoruz.
  7. Diğer yandan 2 adet patatesimiz haşlayarak kabuklarını soyup büyük parçalara bölüyoruz.
  8. Tabağın ortasına patates onun etrafına kavurmadan, sonrada pialvı koyup servis yapıyoruz…
AFİYET OLSUUUUUUUUUN

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak