16 Aralık 2007 Pazar

KOKOS KURABİYE


hepinize selam kızlar.....

aylardır bir boyun ağrısıdır çekiyorum...bunda bilgisayarın çok rolu var....onun için bugün doktora gidiyorum...bakalım neler diycek..inşallah beni pc den ayırmaz....dayanılmaz hale gelen ense ağrım bütün işlerimi yapmama engel olmaya başladı...uykularım düzensizleşti...benim için dua edin...

yukardaki kokos kurabiyeleri çok seviyorum....hindistan cevizini çok sevdiğim için galiba...hazırı nefis oluyor ama evdede yapmaya karar vermiştim...

denedim...tabi bazı blogların tariflerindende yardım alarak....çok güzel oldu...

kızmayın ama tam bir ölçü verebilmem için tekrar denemem gerekecek...

yine ölçmeyi unutmuşumda......özür kızlar.....sizde benim gibi yapın.....atın kafadan malzemeleri...


ŞİMDİDEN AFİYET OLSUN

malzemeler,

  • 100 gr.hindistan cevizi
  • 50 gr,margarin(erimiş)
  • 2 yumurta beyazı
  • vanilya
  • yarım paket kab.tozu(katıp katmadığımı hatırlamıyorum...orta yolu bulmak için yarım dedim hehe)
  • aldığı kadar un(belki azıcıkta nişasta konulabilir...azıcık ama)
  • içi için kuru kayısı

yapılşı,

  • hind.cevizi yumurta ile beraber az çırpılır..
  • margarin eklenir....
  • vanilya ve kab.tozu vede un eklenerek kaşık kaşık konulabilecek bir karışım yapılır...
  • içlerine küçük doğranmış kayısı konur...yuvarlanır......
  • küçük kağıt kalıplara konulur....200 derecede üzeri pembeleşinceye kadar pişirilir...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak