21 Aralık 2007 Cuma

TAVUKLU MİLFÖY SARMA



merhaba arkadaşlar....

öncelikle herkesin cumhuriyet bayramını kutluyorum.....



ve gelelim milföylü lezzetlere....kısacası kurtarıcımıza.....sihirli hamurdur kendisi.....dondurucunuzun bir kenarında hep bekler....ve sadece size içine bişeyler koymanız kalır....



sevgili arkadaşım sofraözlemi benim yaptığımdan kat kat daha güzelini yapmıştı.....meraktan çatlayacaktım....onun yaptığında tavuk budu vardı....ama bende yook.....


bende o anda elimde olan haşlanmış göğüs etiyle yapmaya karar verdim....denemek amaçlı.....

gerçekten çok güzel oluyor....siz but ile yapın..ben bidahakine öyle yapacağım......teşekkürler özlemcim...tarif için....sunumu çok güzel...seninkinin tabiki.....


malzemeler

  • arzu ettiğiniz kadar milföy yaprağı
  • yine ona yetecek kadar tavuk budu(veyada benim gibi tavuğun herhangi bir kısmı)
  • üzerine sürmek için yumurta sarısı
yapılışı
  1. milföy yapraklarının kenarından şerit kesilir....
  2. tavuk haşlanır,milföylere sarılır...
  3. kesilen şeritlerde milföylere sarılır....
  4. üzerine yumurta sarısı sürülür.....
  5. (isteğe göre tavuklara baharat katabilirsiniz)
afiyet olsun.....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

disalcim tavuklarını sonunda bulabildim.senin bana yazdığın yorumdan yola çıkarak önce özleme sonrada sana geldim canım. bende milföyde tavuk yaptığım için lezzetini iyi bilirim. senin tavuklarda şekil olarak farklı olsa bile lezzet hep aynı.nefis olmuş.ellerine sağlık canım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak