25 Nisan 2008 Cuma

MİLFÖYDE MUFFİN PİZZA


merhaba arkadaşlar.......

tam bahar geldi ,havalar ısındı derken karadeniz yine yaptı yapacağını...........yağmur başladı ,hava soğudu.........

daha geçen hafta kısırımı,velibahımı denize karşı yerken şimdi evde hırkaya sarılmış oturuyorum.............

ineboluda haftanın iki günü pazar kuruluyor..........eğer havalar sıcaksa bu pazar uzuyorda uzuyor...........ama hava soğuk veyada yağışlı ise sadece belli pazarcılar açıyor..........

işte bu uzun açılan pazarda harika döküntüler falan oluyor..........böyle pırtıcıları karıştırmayı çok seviyorum..........koluma büssürü kıyafet seçiyorum.......saatlerce başında bekliyorum........sonrada şu olmaz bu olmaz diye tek tek bırakıyorum...........

almasamda elektiriğimi pazarda bırakıp mutlu bir şekilde evime dönüyorum.........

ama hava soğuk ,pazarlar az........evde otur otur nereye kadar.........bizde yedikçe yiyoruz........
bu güzel pizza tarifini sevgili arkadaşım hasretlilezzetler den aldım.........çok lezzetli ve bi o kadarda ikramı hoş görünen bir tarif.......canım arkadaşım tarif için teşekkürler.........
ben iç malzemesini evde olanlardan yaptım.........

malzemeler...........
  • 8 yaprak milföy
  • küp doğranmış salam
  • küp doğranmış beyaz peynir
  • küp doğranmış küçük bir domates
  • bir biber
  • içine sürmek için ketçap
  • en üstü için kaşar peyniri
yapılışı........
  1. milföyler yağlanmış muffin kalıplarına yerleştirilir.........
  2. içine önce ketçap sürülür........
  3. sonra küp küp doğranmış diğer malzemeler doldurulur........
  4. en üstüne kaşar peynirleri konularak 160 derecede pişirilir........
not.........benim milföylerim muffin kalıbına yapıştı...zor çıkardım......görüntü biraz kötü oldu.....kalıpların içine kağıt yerleştirilebilir.........veyada yağlı kağıttan uzun şeritler kesilerek milföylerin altına birer şerit konulabilir.......

78 yorum:

Adsız dedi ki...

Disalim, hiiç kötü gözükmüyor, aksine iştah açıcı ve çok şık.. yapıştığı da belli değil :)

ellerine sağlık hayatım. Buralar sıcak ama yağmur istiyoruz. Yoksa bu sene çok fena kuraklık yaşayacağız...

öpüyorum hayatım
secacık sevgiler.

www.misssgibi.com

EZGi :)) dedi ki...

harika görünüyor canım tam atıştırmalık ve enfes bir kahvaltılık olmuş ellerine saglık kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

Selamlar...

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.
Sevgilerimle...

Canım kolay ama harika bir tarif ellerine sağlık...

Lady Koşan İstiridye dedi ki...

Yapışsa da görüntüleri gayet hoş olmuş. Eline sağlık

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Disalcim
Gayet güzel görünüyorlar
Ellerine sağlık
Ben kar kış dinlemeden geziyorum.sonra yılın diğer yarısını hasta olarak geçiriyorum:)
Bursadayım,yine alışveriş yapıyorum,çokk seviyorum
Alışveriş bir zevktir Disalcimm:)
pazar gezemeyede bayılıyorum 1 haftada 7 taneden fazla pazar gezdim burda:)

Bursada da kapalı bir hava var
mutlu pazarlar

Adsız dedi ki...

selam
izmirde bu gün yağmurlu ve serin
sende bendensin pazar gezmeye bayıyılırım :))
denenebilcek hoş bir tarif ellerine sağlık canım
sevgiler
sofrakeyfi

el*ff dedi ki...

Çok hoş görünüyor burdan bakınca ellerinize sağlık...
baharda çarşı pazar gezmek aman aman benim de bayıldığım keyiflerin başında gelir...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Selam canım..Çok kolay ve lezzzetli bir tarife benziyor.Eline sağlık canım..Mutlu pazarlar..

elif dedi ki...

yemeye doyulmayacak bir lezzet daha yapmışsın canım. ellerine sağlık

inci dedi ki...

canım harika olmuşlar,ellerine sağlık....ben de pazarda gezmeyi çoook severim:)

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Disalim benim, enfes olmuş milföy pizzaların, harika kızarmışlar çıtır çıtır..
Bende pazar gezmesine bayılırım, hele ucuz ucuz ama çok güzel şeyler alırsamda çocuklar gibi sevinirim. Eve dönünce döne dolana, tekrar tekrar aldıklarıma bakarım hihihihihi..Biz kadınların doğasında var ayol alış veriş, ah bide alış-vermeyiş olsa neler alırız neler hihihihihihi...Öpüyorum seni kocaman..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım mühim olan tadı boşver görüntüyü:))
Gerçi ben şuan o görüntüyüde göremiyorum ama :S:S

Portakallı pastan için bilmiyorum kaç bin kere geldim yorum yazmaya:( sürekli hata veriyor. yazıp yazmadığımıda hatırlamıyorum.
eğer bu kız niye bana yorum yapmıyor dersen sakın deme. çünkü mutlaka okuyorum ve bakıyorum yaptıklarına. ama bi sorun var anlamadım herkese yorum yapamıyorum.
*
neyse çok uzattım ben. umarım bu yorum gider.
*
ellerine sağlık canım. hayırlı pazarlar

. dedi ki...

MISSS OLMUS MISSSS MILF�Y PIZZACIKLAR CANIM.
ALDIM BIR IKI TANECIK.
IYI PAZARLAR BEBEYIM:)))

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım..orda ayaz soğuk derken burdada toz fırtınası var..
sen en iyisi hırkanı giyde otur valla.
toz toprak daha kötü..temizle babam temizle..
neyse toza bakıp bakıp iç geçirip boşver diyorum..en iyisi mufffinlerin tadına bakayım..
eline sağlık sevgiler.

Unknown dedi ki...

selam canım arkadaşım pizzalar harika görüntüsü tadı herşeyiyle ellerine sağlık çok da pratik sevdim bunu:)
canım bendeki ekmekli çorbanın bir benzerini oktay usta programda yapmıştı sitesini bir gez bulursan dene müthiş bir değişiklik olur sevgilerle dostca kal

Adsız dedi ki...

canim pekte sirin olmus mülfeyde mafin pizzan canim citir citir dir caylada nafis olur eline saglik sevgiler

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ay valla disalim benim evimde salı pazarına çok yakın...ay pazara bi gidiyorum nereye el atacağımı şaşıyorum,önüme bakmadan çarpa çarpa dolaşıyorum hihihi...her şeyi elliyorum karıştırıyorum bazen almayıp pişman oluyorum 1 hafta bekliyorum salı hemen koşup alıyorum...pazar sohbetim bitmeyecek durduramıyorum parmaklarımı:))))
pizzacıklar nefis görünüyor inan,hiçte kötü değil ...
ellerine sağlık şekercim
çok öptüm

Tuğba dedi ki...

Disalcim,
ellerine sağlık,senin milföylü tariflerini seviyorum.Daha önce de milföyden mantı tarifi vermiştin hani:)
sevgiler..

Tuğba dedi ki...

Disalcim,
ellerine sağlık,senin milföylü tariflerini seviyorum.Daha önce de milföyden mantı tarifi vermiştin hani:)
sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

bahar burda yeni yüzünü gösteriyor,bugün günesli oldugu icin almanlar kendini disari attilar,kimi bisiklet kimi ormanda yürüyüsler yapiyor,bende yüzmeden geldim yorgunluk cikariyorum.Dün 23 nisan kutladik onun yorgunluguda var .
milföylü pizza hem pratik hemde nefis olmus eline saglik canisi

Adsız dedi ki...

mmmmm vallahi görüntüde kötü değil ve tahminimce tadı da harika ellerine sağlık arkadaşım harika olmuş..

www.blogcu.com/anemonunmutfagi

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

süpersin disalcim ne kadar pratik birşey.harika tuttum bu tarifi.

Adsız dedi ki...

canımın içi çok güzel olmuş bunmlar ne güzelde kabarmış ne de pratik olmuş
benim gözüm pastada onu çilekli yapsam biraz daha kaşınsam nasıl diye düşünüorummm

ellerine sağlık
sevgilerr

Adsız dedi ki...

yAA bunun görüntüsünün neresi kötüü.. harikaaa,çok leziz görünüor..ımmmmmmmmm sıcacık bir çaylaa ne de güzel yenilir

made in funda dedi ki...

aynı şey benimde başıma geldi.yazlıkları çıkardım kışlıkları kaldırdım.kış geri geldi.
neyse biz gelelim mamalara.süper bir tarif.görüntüsü de hoş.eline sağlık canım..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım ellerine sağlık, bence çok güzel olmuş.. Milföye bayılırım.. Ayrıca pazara gitmeyi ben de çok severim..

NiNo dedi ki...

ben bayilidm kis hepsini ben yirim :D

İlker Ergin dedi ki...

disalcim harika olmuş.Ellerine sağlık canım.sevgiler.

Mebrule dedi ki...

Canim senin pazarda yaptigini bende burada yapiyorum. Daha dun indirim olan bir magazaya girdim, cok ucuzlamis diye bir yigin elbise aldim, magaza cikisi elimde tek bi tisort kalmisti, digerleri tezgahlara iade... Milfoy manti, milfoy pizza derken bana milfoy aldiracaksin, cok canim cekti, ellerine saglik...burayada 2 gundur yaz geldi, cok mutluyum cokk :)

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık canım,nefis ve şık görünüyorlar.


sevgiler...

yildiz dedi ki...

Karadenizde ki yagmur birazda bizim oralara yagsaya.Dogu da simdiden ekinler kavrulup cürümeye baslamis bile.Allah yardimcilari olsa.
Börek (pizza) nefis gözüküyor,ellerine saglik.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok değişik şahane olmuş canımcım ellerine sağlık aldım bir tane:)) öpüyorum kocaman sevgiler

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

"Salı ve Cumartesi günleri muazzam bir pazarı var.Çevre ilçelerden bile bu pazara geliniyor,bizde bazen Abana'dan kalkıp İnebolu pazarına gidiyoruz.İlçe pazarın olduğu günler oldukça hareketli,cıvıl cıvıl.Kadın pazarı denilen bir yer var,kadınlar orada kendi bahçelerinde yetiştirdikleri ürünleri satıyorlar.Tamamen doğal,günümüzün moda deyimiyle organik!"
Disalim,
Bu nasıl yorum diyeceksin,hemen açıklayayım.
Bu cümleleri Muhterem'le Geziye'nin İnebolu gezisinde yazmışım.
İnebolu'nun pazarını çok iyi bilirim ama ne yazık ki ben yazın gidiyorum,sen kışın.
Annem turşuluk malzemelerini sebzeleri çok iyi olduğu için mutlaka İnebolu pazarından alır.
Abana'da ki pazarda çoğu pazarcı,sebzeleri İnebolu'dan getirdik diyerek satıyor.
Pırtıcılarından bir şey almadım ama ailede ki herkesin İnebolu'dan alınma bir sofra bezi mevcut.
Havanın soğukluğundan bahsetmişsin,buralarda aynı,donuyoruz.
Tekrar hırka-kazak-yelek gurubunu kuşandık.
Bu arada milföyler çok ilginç bir fikirle değişik bir biçime girmişler.
Çokda lezzetli görünüyorlar,ellerine sağlık.

DENİZSEFASI dedi ki...

merhaba canım
bu gün kahvaltı edemeden çıktım evden, bunlar çok iştah açıcı görünüyor, ellerine sağlık

güzel dileklerin için teşekkür ederim

öpüyorum

antepası dedi ki...

Arkadaşım nerelerdesin.Sen güzel lezzetler yap biz yayınlayalım sen bize uğrama:))
Buralardada havalar çok soğuk.Malum Aynı denizin uzantısı.Klima yakıyoruz.
Milföylerin hiçte kötü durmuyor.Eline sağlık.Ortasındaki erimiş peynire bayıldım.

capankizimutfakta dedi ki...

canim cok farkli biz lezzet olmus ellerine saglik...sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

harika olmus cok m degisik ellerine saglik canim sevgiler

ceyt dedi ki...

disalim bu pizzalar harika olmuş.görüntü süper.alttaki portakallı pastana da bayıldım.nefiss görünüyor.ellerine sağlık canısım.
öpüyorum seni koccaman sevgiler..

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık canım çok şık duruyor.

sevgi dedi ki...

Milföyde pizza fikri çok hoşuma gitti.Canı pizza isteyenler için oldukca pratik çözüm.Ellerine sağlık.
Sevgilerle

Adsız dedi ki...

SELAMLAR YORUMUNUZ ICIN TSK. EDIYORUM VE PIZZACIKLAR HARIKA GÖRÜNÜYOR ELLERINIZE SAGLIK SEVGILERIMI BIRAKIYORUM

www.ballon.blogcu.com

angel dedi ki...

canım arkadaşım,pızzacıkalrın harıka olmuş.benım becerıklı arkadaşım...
havalar sogudu tadı damagımızda kaldı değil mi:(
yıne pc başına geçtık:)
sertıfıkamı aldım saol canım darısı sana:)
optum canım

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

hariha görünüyorlar bence.. ellerıne saglık canımm hımmmm mmııhh çok ta severım vallahii kaptımm. iyi haftalar canım

Ayse Pamuk dedi ki...

çoook yaratıcı hayatım ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Selam disal ciğim,
Ellerine sağlık değişik bir fikir güzel bir lezzet hem de pratik ...daha ne olsun iyi geceler

yaban mersini dedi ki...

ee güzel bence..kötü değil ki..ellerine sağlık.

Melek* dedi ki...

oo ne güzel olmuş disalcim yorum içinde sağol hastaydık geri geldik. seninde ellerine sasğlık hayatım

HULYA dedi ki...

Disal'im,
buraya da yeniden kış geldi sanki, bir yağmur bir çamur.Tam yazlıkları çıkardık derken kışlıkları yeniden giydik.Pizzacıklar çok güzel olmuş bence hem de çok pratik.Ellerine sağlık canım.Sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Disalcim beğenmediklerini bize gönder ben bayıldım bu görüntüye milföy hamuru çok şekle giriyor tatlısı tuzlusu hepside çok nefis oluyor ellerine sağlık canım kucak dolusu sevgiler

Unknown dedi ki...

disalcigim pek nefis olmuslar pizalarin cokta pratik ellerine saglik canim.kucak dolusu sevgilerimi gonderdim.

Tuğba dedi ki...

Disalcim,yorunlar 49 da kalmış,ben bir tane daha yazayım ki 50 olsun dedim,kötü mü ettim:))

Adsız dedi ki...

mrb
ne ilginç ve pratik bir tarif aslında hemencecik ani gelen misafire birebir...
ellerinize sağlık..bayıldım bu tarife..
ayrıca istanbuldaki havada pek farksız deil sizin oralardan bir kaç gündür bizde hırkalara büründük..

Adsız dedi ki...

Disal, sayfana yorum yazmaya niyetlendiğimde 52 arkadaşın yorumunu yazmıştı. Her zaman olduğu gibi, duyugu, düşünce veya havadislerini okuduktan sonra tarifine ulaşıyorum.

Bu kez de öyle yaptım, okumaya başladığımda her şey yolundaydı. Çocukluk yıllarımdan aşina olduğum 'Pırtıcılar' sözünü duyuncaya kadar.

Allah iyiliğini versin, nereden buluyorsun bu lafları. Gül ha! gül, katıldım. Neden sonra, aklıma yorum yazan arkadaşların kaç tanesinin bu söze tepki vereceğini düşündüm.

Kendi kendime, bir kişi çıkmaz demiştim. Başladım yorumları tek tek, tane tane okumaya. 33 yorum okudum, tepki yok. 34'üncü yorumda aradığım tepkiyi buldum. Pes etmedim, bütün yorumları okudum ve sonuç: Elli iki de bir.

Anlatımın hoştu, sevdim. Milföy'de muffin pizzaların kahvaltılar için mükemmel bir tarif, ellerine sağlık, selamlar.

Unknown dedi ki...

Milföyden tavuk çanakları olrak forum sitemde görmüş çok beğenmiştim Dişal'cim tarifi ama buda çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Görüntü harikar, tadı daha da muhteşemdir herhalde, ellerine sağlık.

Mutfaknotlari dedi ki...

çok değişik ama çokta şık bence çok beğendim ellerine sağlık canım

Lezzet Gemisi dedi ki...

CANIM, MERHABA. BU YORUMU GÖKGÜRÜLTÜSÜ, ŞİMŞEK VE YOĞUN YAĞIŞ EŞLİĞİNDE YAZIYORUM. BAHAR HAVALARINA ALIŞAMADAN KIŞ GERİ GELDİ. BU ANİ HAVA DEĞİŞİMLERİNE KARŞI ÇOK DİKKATLİ OLMAK LAZIM. AAAA... LAFA DALDIK, BU HARİKA LEZZETLERİ UNUTTUK... :))) ELLERİNE SAĞLIK CANIM. ÇOK ENFES GÖRÜNÜYOR. SEVGİLER....

Melike dedi ki...

milföyü çok severim, tarifin de çok pratik ve lezzetli, ellerine sağlık arkadaşım...
http://melnil.blogcu.com
http://biraznettenbirazbenden.blogcu.com

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Disalimmm
canımmm
fikrim geldi:)
kararsız kalmışsın ya
börek yaparsan harika olurrr
tavsiye ederim:)

ESRA dedi ki...

hımm evet ya dediğin gibi havalar bir anda bozdu.hatta bugün yağmur ve rüzgardan bir süre dışarı çıkamadık.yaz gelsin artıkkk yazzzz:)
böreklerde bu arada harika görünüyorlar ben milföy hamurunuda pek severim yani.ellerine sağlık

sevgiler..

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

ellerine sağlık.pratik ve güzel bir tarif.sevgiler...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Çok pratik ve güzel olmuşlar...

Canım ellerine sağlık sıcacık sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık hayatım..şahane görünüyorlar..sevgiler

Adsız dedi ki...

Disalcim harika gozukuyor citir citir ben bayilirim ellerine saglik..Pastalarina diyecek sozum yok hepsi nefistir eminimki ellerine saglik...

Adsız dedi ki...

Merhaba canım,
Çok şirin olmuş. Bu milföy hamuruyla oynamayı ben de çok seviyorum. Hem kolay, hem de sonuç garanti.Ellerine sağlık.
Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

yok be güzelim görüntü amacına ulaştı valla bence şahene görünüyorlar.ellerine sağlık...
pazarda dolaşma konusuna gelince;
di mi ama hiç bişey almasak bile o pazarın içinde dolaşmak bile yetiyor insana...neyse havalar sınmaya başladı artık.hırkanı çıkar üzerinden:))
yersofrası

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

Canim Disalcim birtürlü zaman bulup yazamadim sana :(( tarifimi beyenip uyguladigin icin cok sevindim :) canim cok güzel olmuslar ellerine saglik, görünüsüde bence cok hos olmus ...

güzel mutluluk dolu günler diliyorum sana tatlim ...

görüsürüz byeee :)

Adsız dedi ki...

G�nayd�n Disalci�im;
ben baya� gecikmi�im yorum yazmada, ama olsun.bizim burada da bir g�n bit pazar� ertesi g�n� ise normal pazar kuruluyo, senin dedi�in p�rt�c�lar her ikisinde de bolca mevcut.aynen senin gibi tezgah ba��nda kal�yorum saatlerce:))
mifl�ylerine diyecek kelime yok.tek kelime ile hariha.ellerine sa�l�k can�m.sevgilerimle.
sebilay.

angel dedi ki...

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

Limonlu Kek dedi ki...

Sevgili Disal öncelikle iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Sonra da bu ne pratik pizzacıklar diyorum, ellerine kollarına sağlık, sevgiler...

lezzetsofram dedi ki...

Disalcim hiç kötü gözükmüyor...
Çok iyi fikir , hem pratıik hem lezzetli olur,atıştırmalık...
Sevgiler
Emel
asevi.blogcu.com

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Ne güzel deniz var ya varsın rüzgarlı olsun.
Milföyler de çok güzel görünüyor ayrıca, ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım ben bu güzel lezzetli tarifi nasılda kaçırmışım...Harika olmuş bende yapmayı düşünüyordum iyiki püf noktasını vermişsin dikkate alacağım...Ellerine sağlık arkadaşım her zamanki gibi harikasın...Sevgiler...

made in funda dedi ki...

salihacığım hani yeni tarif yok mu...

Adsız dedi ki...

Disalcımmmm özlemişim senin güzel tariflerini...:) pizzaya da bayıldım doğrusu, harika görünüyor mutlaka yapacagım....:))
ellerine sağlık....

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Vallahi ben bir sorun görmedim, fikir de harika bence. Eline sağlık tatlım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak