15 Eylül 2008 Pazartesi

TAVADA PİZZA TARİFİ...

 

merhaba arkadaşlar....

öncelikle bu leziz tarifi etkinlik sahibi olan gelibolu17/midedenkalbe arkadaşıma gönderiyorum......kolay gelsin arkadaşım.........başarılar diliyorum sana.....

sizlere tayin çıktı dedim daha da gelişmelerden bahsetmedim......bandırmaya gittik...evimizi tuttuk......şimdi diyeceksiniz niye ikinci defa tayin......

şimdi gönene tayinimiz çıktıktan sonra milli eğitim anadolu liselerinede başvurmamız için bize fırsat verdi.......bizde bu fırsatı değerlendirelim dedik.......çünkü gönende eşim okuluna gidebilmek için günlük 40 km. gitmesi gerekiyordu.......gittiği yerdede ev bulmamız imkansızdı.......bu şekilde yaşamaktansa bizde bu tayin hakkını kullanalım dedik.........

başvuru hakkımız doğduğu zaman hemen balıkesirin ilçelerini gezdik.....aslında burhaniye çıksın istiyorduk...sakin sessiz biyerdi....tercihlerimizin içinde edremit,bandırma ve yine gönen'in içi vardı......kısmetimiz bandırmadaymış.......biraz kalabalık bi şehir ama alışırız sanıyorum.....

Allah izin verirse bu çarşambaya kadar taşınmış olacağız......internet bağlanana kadar bir tarif daha eklemek ve sizleri olaylarla ilgili bilgilendirmek istedim.......merak etmeyin bu sefer çok yorulmayacağım......evden eve nakliyatla anlaştık...hemde çok uyguna.....ramazan olması biraz zor gibi görünsede açken daha güzel iş yapıldığını biliyorum........sizleri özleyeceğim.....bir iki gün daha bu pc nin başında olacağım.......

teflon tava pizzası


bu güzel tavada pizza tarifini sevgili arkadaşım fundacım yani defneyle birlikte den aldım........gerçekten nefis ,pratik bir tarif.......teşekkürler fundacım tarif için.......tadına bayıldım doğrusu........

tarifi aynen yazıyorum......
MALZEMELER: 1 PORSİYON (siz kişi sayısına göre ölçüleri arttırabilirsiniz.fincan ,türk kahvesi fincanıdır...)
  • 1 tane yumurta,
  • 1 fincan yoğurt,
  • 1 tatlı kaşığı kabartma tozu,
  • 3 fincan un,
  • biraz tuz
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ.
ÜZERİ İÇİN:
  • Sucuk,sosis,
üzerine sürmek için ketçap,
  • kaşar peyniri,zeytin,kekik...
  • ve başka neli yapmak isterseniz
YAPILIŞI:
  • Tüm malzemeleri kaşıkla iyice karıştırıyoruz.
  • Biraz cıvık bir hamur olacak.Ölçülere uymalısınız.
  • Daha sonra teflon tavayı az yağlıyoruz.
  • Hamurumuzu tavaya dikkatlice tahta kaşık yardımı ile yerleştirip şekil veriyoruz.
  • Üzerine ketçap sürüyoruz.
  • Sonra pizzamızın üzerini arzuya göre hazırlıyoruz.
  • En üstede kaşar peyniri rendeliyoruz.
  • Ocağa alıp ,üzerine de bir kapak yerleştiriyoruz.
  • Kısık ateşte pişiriyoruz.
  • Hazırlaması 5 dk. Pişmesi de fazla uzun sürmüyor,en fazla 10-15 dk da hazır.

134 yorum:

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık canım.beğendiğine sevindim.zira insanlara olamaz gibi geldiği için pek yapmıyorlar ama yapan da yapa yapa bıkmıyor.nefis bir görüntü.ah olsa da yesem şimdi.

Adsız dedi ki...

Yeni evinde hayırlı ve huzurlu bir yaşam diliyorum .Herşey gönlünüzce olsun.
Bu tava kaç kişilik =)Harika duyor
ellerine sağlık.
lezzetavcisi

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık ne de güzel olmuştur o,,,,,canım çekti ya.....

Lezzet Gemisi dedi ki...

CANIM. TAYİNİNİZ HAYIRLI OLSUN. İŞLERİNDE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM. PİZZA DA ENFESS OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK. SAĞLIKLI, MUTLU, BAŞARI DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM CANIM. SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

selamlar canımmm

pizza harika görünüyor pratik yapılanları pek severim ellerine sağlık allah kolaylık versin taşınmanda
sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

Baharcicegi dedi ki...

canim bu mubarek günlerde yorucu olacak ama icinize sinecek bir yere tasiniyorsunuz,allah kolaylik versin tasinmanizda.
pizza tavada daha pratik olmus ellerine saglik canim.
kendini fazla yorma öptüm canim

gelibolu17 dedi ki...

CANIMM TARİFİN YAYINDA TEŞEKKÜRLER ELİNE SAĞLIK,SEVGİLER

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika görünüyor, ah hele de oruçlu bakmamak lazım galiba...Ben de yaparım bu pizzadan pratik ve çok çabuk olması da ayrı bir güzellik...
Canım neyse bu sefer çok fazla ayrı kalmayacağız sanırım, evden eve nakliyat olunca da çok fazla yorulmazsın, kolaylıklar diliyorum canım benim...
Öpüyorum , sevgilerimle...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

kaç kere denedim bilmiyorum ama çok seviyorum pizzanın her halini.
ellerine sağlık cnm.
ev bulmana çok sevindim..eğer bulamasaydın çok üzülecektim cnm..
sana yinede kolay gelsin..hakkında hayırlısı inşallah..

görüşene dek hoşçakal canım..

sevgilerimle

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Yeni eviniz ve tayininiz hayırlı uğurlu olsun inşlh. Allah kolaylık versin .
Pizza hem çok pratik hem de nefis gözüküyor , ramazanda gözümüzün börek aradığı masa için de ideal bir tarif olmuş , elelrine sağlık canım...

Adsız dedi ki...

pratik bi tarif olmuş canım.ellerine sağlık.taşınma işine gelince;sen alıştın zaten...bişeycikler olmaz...allah içine sindirsin canım...hayırlı yolculuklar...
yersofrası-özlem

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

PİZZA SÜPER OLMÜŞ BEN ÇOK SEVERİMDE ÇÜNKÜ .VEDE PRATİK!!
ELLERİNE SAĞLIK CANIM...
KENDİNE İYİ BAK ..
SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

Canım disalim, pek sevindim.. Umarım herşey istediğiniz gibi olur hayatım. Evi tutmuş olmanıza, işlemleri halletmeniz iyi..

ben çok olumlu şeyler hissediyorum. Siz pek seveceksiniz orayı du bakalım :)))

Pizza nefis ellerine sağlık canım benim.

öpüyorum yanaklarından

sevgiler.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Harika bir fikir bu tava pizzası,ellerine sağlık harika görünüyor.

taşınma ve yerleşme işlerinde kolaylıklar diliyorum.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

istah kabartan bir goruntu ellerine saglik canim
tamda etkinlige yakisan bir tarif
sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.com

Sevil Şahin dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;16.09.2008 Tarihleri arasındaBAŞLAYAN EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.TARİFİ OLMAYAN PASTALAR YAYINLAMAYACAKTIR.SAYFANIZDA BENİM SİTEMDE YARIŞMAYA KATILDIGINIZI YAZIN Kİ ARKADAŞLARINIZ SİZE OY VEREBİLSİNLER
BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Aynur dedi ki...

Selamm

Disalcim ben geldim...Yoklugumda beni yalniz birakmadigin icin tesekkür ederim.Sonunda gelebildim cok sukur

birdaha ayrilmamak dilegi ile

ellerine saglik nefis gozukuyo

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

yildiz dedi ki...

Hadi hayirlisi,bu mübarek günlerde
isiniz kolayca hallolur insallah.
isin güzel yani,bayram ve kis temizliginde aradan cikmis olacak.
Ohhh,misler gibi oturursun artik.
Pizza da harika,acil durumlar icin.
Ellerine saglik Disal´cigim,bereketli sofralar diliyorum.

Aynur dedi ki...

ayy tasinmak cok zor allah kolayliklar versin insallah..ben tasinali kac ay oldu hala yerlesemedim. hala insaat olacak yerler var ay ay bana gore degil bu is :) birdaha kiprasmam yerimden heralde :)

pelince dedi ki...

Canım öncelikle eşinin yeni işi ,sizinde yeni yuvanız hayırlı olsun..Rahat edersiniz inşallah...
Pizza nefis olmuş,bende deneyeceğim inşallah...
Arayı çok açma:)
Bereketli sofralar..

muko dedi ki...

disalcim hayırlı olsun yeni eviniz işin,inş en kısa sürede alışırsınız gittiğiniz yere..

pizza harika görünüyor elleirine sağlık,en kısa sürede deniyeceğim..

sevgiler...

Pastanı Seç dedi ki...

ay ay mis koktu
enfes görünüyor

Adsız dedi ki...

Yeni eviniz hayırlı olsun. Pizzan nefis görünüyor, ellerine sağlık.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Disal'cim harikasin balim,funda'da gormustum bu tarifi bir turlu daha deniyemedim ama insallah bende denerim sahane olmus,enfesss...
Balim hadi hayirlisi insallah tez zamanda tasinirsiniz,ve yeni evinizde mutlu huzurlu yasamaya devam edersin,hayirli ugurlu olsun. Bende seni ozlucem,insallah baglantin çabuk gelirrrrrr...opuyorum kendine çok iyi baaaaak,yine de fazla ozletme ama bak simdiden ozledim,kocaman optummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim, nefisss görünüyor ...

kocaman sicacik sevgilerimle ..

SeyyAh dedi ki...

Öncelikle yeni görev yeriniz hayırlı olsun... Umarız sağlıkla ve fazla yorulmadan taşınmanız mümkün olur. Bu arada eklediğiniz tariflerin güzelliği sizi aramamıza sebep olacak...
Hayırlısı ile sıkıntılarınızı çözümlemenizi diliyor, ailecek selam ve sevgilermizi bırakıyoruz.

NİLÜFER dedi ki...

TACADA PİZZAYI DENEMİŞ BİRİ OLARAK OFFF OLSA DA YESEK ŞİMDİ DİYORUM YANINDA ÇAYLA NEFİS NEFİS
BU ARADA YENİ GÖREV YERİNİZ HAYIRLI OLSUN ALLAH PİŞMAN ETMESİN VE KOLAY GELSİN CANIM SEVGİLER

neseersoy dedi ki...

selam,
yeni görev yeriniz hayırlı olsun. Bandırma tatil sırasdında feribpt sebebi ile her sene uğradığımız güzel bir ilçe, önemli olan ailenin birlikte olması her yerde mutlu olunur.
bu arada piza harika görünüyor, ellerine sağlık.
Ve sana kolay gelsin taşınmak ne dir çok iyi bilirim 10 sene içinde tayin sebebi ile yaklaşık 6 kere taşındım sanırım ama artık 6 senedir yerleşik vaziyetteyim ve halimden çok memnunum :-))
Sevgilerimle

hdidem95 dedi ki...

nefis bir görüntü iyiki iftar ettim:)) ellerine sağlık canım sevgiler

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

BENDE TENCEREDE YAPARIM.NEFİS BİR LEZZET.ÇOK GÜZEL VE İŞTAH AÇICI GÖRÜNÜYOR.HATIRLATTIĞIN İYİ OLDU.SAHURDA YAPIYIM BARİ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.SANA KOLAYLIKLAR DİLİYORUM CANIM.RABBİM HERŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN.A.E.O.

Unknown dedi ki...

selam ...valla ne diyeyim.müthiç bir lezzet çekiciliği var...ellerine sağlık arkadaşım.
işlerinde kolaylıklar diliyorum ayrıca..sevgiler.

Adsız dedi ki...

güzel çok güzel olmuş ellerin dert görmesin pratik bir tarif ailece seviyoruz pizzayı denemek lazım bu tarifide...
sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

Selam canım,
Ben de yaptım, bayıldım, sonra defalarca yaptım...Komşularım yediler, inanamadılar onlar da yaptılar şimdi onlar da müdavimi oldular...Funda sağolsun:)) Senin de ellerine sağlık canım sevgilerimle:))

Halenze dedi ki...

kız git dolapları topla oturmuş pizza yapmış, nakliyeciler aşağıda bekliyo.)) dizelim ttalımm diyetteyim yapma gözünü sevem yaaa. yapma yaaaa

karakazan dedi ki...

Dialcigim,ev tasinmanda kolayliklar diliyorum,pizza nefis görünüyor canim eline saglik.

sevgilerimle,serap.

ceyt dedi ki...

disalim, pizza nefiss görünüyor.hemde çok pratik.ellerine sağlık canım.
yeni evinde,Allah kolaylık versin,hayırlısıyla taşınmak ve oturmak nasip etsin.
öpüyorum canım sevgiler...

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.BENDE ARADA YAPARIM PİZZAYI BU ŞEKİLDE.NEFİS OLUYOR.
BANDIRMADA DA MUTLU OLACAĞINIZI EMİNİM.DEDİĞİM GİBİ RÜZGARI DIŞINDA HERŞEYİ GÜZELDİR.KOCAMAN BALIKÇILIK'TAN YERSİN BALIKLARI BENİM YERİME.ÇOK ÖPTÜM KOLAY GELSİN...

Adsız dedi ki...

selam canım tayininiz hayırlı olsun sizin için hayırlısı neyse o senin yaptığın herşey lezzetlidir eminim seni çok öpüyorum asyayıda benim yerime öp görüşürüz elif

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
eşinin yeni görevi senin de yeni evin hayırlı olsun. Eminim oraya da alışacaksın. Seveceksin.
Pizza nefis görünüyor.Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim hadi sana kolay gelsin.Coktan evi tutmussun bile.Hayirli olsun.
Pizza cok harika görünüyor.Ellerine saglik.
Bu arada esim 40 km gidiyordu demissin.Nereye gidiyordu göreve ?Merak ettimde.
hadi görüsmek üzere sevgiler.

Adsız dedi ki...

Hem pratik hem lezzetli bir tarif.İnsanın canı pizza çektiğinde hemen yapası gelir. Ellerine sağlık. Sevgilerimle TAZENANE

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmm ye beni diyor adeta ellerine sağlık canım..öpüyorum sevgiler..

Unknown dedi ki...

pizzaya bayılırımmmmm neffis görünüyorr :))) yeni eviniz hayırlı olsun taşınmak zordur bilirim onu kutula bunu sar onu çıkar bunu as filan ooof ooff Allah yardım etsin :))

Adsız dedi ki...

Canım Disalcim, sana yeni yerinizde başarılar ve huzurlu günler dilerim şimdiden kolay gelsin biraz yorulacaksınız ramazanda zor olacak :( neyse Balıkesir,Bandırma boşver gitsin aldırma : dersin :)))
her şey gönlünüzce olsun :)
pizza nefis görünüyor ellerine sağlık ...
Sevgiler.....

Unknown dedi ki...

canim Allah yardimcin olsun,kolay gelsin kendini cok yorma ,
Herseyin hayirlisi olsun.
tavada pizan cok nefis gorunuyor ellerine saglik.
hayirli iftarlar.
selam ve sevgilerr.

Unknown dedi ki...

ellerıne saglık canım cok nefıs görünüyor bayıldım hayırlı ıftarlar ....

MUTFAKISTAN dedi ki...

gule gule otur canim,bu islerin arasinda yine cok guzel gorunen pizza hazirlamissin eline saglik

Adsız dedi ki...

selam dişalcim..pizza harika görünüyor ellerine sağlık,en kısa sürede deniyeceğim..pratik ve lezzetli görünüyor..sevgiler.
http://hunerlieller.net

Adsız dedi ki...

Disal,
Tavada ki pizzanız mı? yoksa resim üzerinde bulunan imzanız mı? güzel karar veremedim.

Hadi kararsız kalmayalım, her ikisi de..

Selamlar..

Adsız dedi ki...

canım ellerine saglık harıka gozukuyor..
hıc denemedım ama ılk fısratta denemek ıstıyorum..
afıyet olsun..
sevgiler:)

Adsız dedi ki...

selam canım valla tayin olayınında güzel yanları yok değil bir çok il ve ilçeleri tanımış oluyorsun..Hayırlı olsun canım güle güle otur..Pizza gerçekten pratik ve güzel ellerine sağlık sevgiler..

akasyakokusu dedi ki...

Canım hadi hayırlı olsun..
Allah c.c. bu günlerin hürmetine hakkınızda en güzel nasipleri kısmetleri versin..amiinn..
Ehh gelelim tava pizzasına o eriyen kaşarlar içimi baydı:))
amanın bir yerim şişmeden eline sağlık deyip kaçayım..

Aysultan... dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş,bu pizza:)) Allah yardımcınız olsun,kolay gelsin

gülüş dedi ki...

canım yine döktürmüşsün ellerine saglık bitanem

capankizimutfakta dedi ki...

kiz buda cok guzel olmus, ellerine saglik. su hamburger eklmeklerini yaptim sahura, muhtesemdi. beni takip et yayinlayacagim okismi ???

Mutfak Havlusu dedi ki...

aaa teyzemin pizzasından:)

geçen sene derslerin yorgunluğu üzerime çöker canımda çay ister ee karnımda aç hemen teyze aranır çay ve pizza geliyorum:)

hemen hazırlar,seninkide ondan çok hoşuma gitti çok güzel görünüyor çok ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Disalciğim Ayvalığı isteseydiniz keşke:)) yaz aylarında görüşürdük canım ya. Orası da sessiz sakin bir yer.sadece yazın coşuyo epeyce..
neyse; hayırlı olsun yeni yeriniz.Güle güle oturun.kolay gelsin bu arada:))
öpüyorum.
sebilay.

Gelin Ayşe dedi ki...

harika görünüyor :)

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık Disalim,nefis görünüyor.Benim de bir kaç denemem oluştu tencere de kek ve pizza.

Yeni görev yeriniz hayırlı olsun canım,umarım güzellikler karşılar sizleri orada.Bandırmalı bir arkadaşım var ve güzel bir yer olduğundan bahsederdi,eminim seveceksinizdir.


sevgiler...

Melek* dedi ki...

ÜF ÜF GÖRÜNTÜSÜ ÇOK GÜZEL SAHURTDA YAPMAK GEREK:))) ELLERİNE SAĞLIK TAVADA BİRAZ DEĞİŞİK GELDİ AMA PİŞMİŞ GÖRÜNÜYOR HAYIRLI GECELER

Adsız dedi ki...

ilk önce taşınmanda sana kolay gelsin canım,yeni yer yeni sevinçler olur inşallah bu arada pizzada enfes görünüyor ellerine sağlık

Marifetane hobi dedi ki...

Ey Rabbim;Bizlere seni hatırlatan haller,seni anlatan diller,Sevginle dolup taşan aydınlık kalpler nasip eyle..CUMANIZ MÜBAREK OLSUN.. hayırlı günler..

pizza nefis görünüyor ellerine sağlık canımm..acıktııımmm:))

Lezzet Gemisi dedi ki...

SELAM CANIM... HAYIRLI CUMALAR, SEVGİLER...

çınarkurabiye dedi ki...

salihacım canım ben geldiiim :))
hemen sana uğramak istedim..uzun zamandır bazı sorunlardan dolayı pek ilgilenemedim blogumla.yorum yazmasamda inan hep takibimdeydim..
öpüyorum..hoşçakal

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Süper olmuş ellerine sağlık canım hayırlı ramazanlar

yukivehobileri dedi ki...

canım sana allah kolaylık versin dilerim herşey gönlünce olsun yeni evinde sağlıkla huzurla oturursun inşallah hayırlı bayramlar sevgiler öpüyorum elerine sağlık pizzan çok güzel görünüyor

banu kırmızıgül dedi ki...

canım ellerıne saglık nefıs gorunuyor. cok ıyı bır fıkır iyi hafta sonları sevgılerımle..

antepası dedi ki...

Bayıldım pizzaya.İftarda yapsan mı acaba:))

şengül dedi ki...

elllerine sağlık canım çok nefis olmuş tavda hiç denememişitm pizzayı denemek lazım

angel dedi ki...

selam benim becerkli arkadışm...
senden öğreneceğim çok şey var..
ellerine sağılk...

egeli dedi ki...

PRATİK VE LEZZETLİ BİR PİZZA OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK DİSAL'CİM.....SEVGİLER

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

GERÇEKTENDE OLDUKÇA PRATİK BİR PİZZA.ELLERİNE SAĞLIK DİSAL'CİM.

Adsız dedi ki...

şekerciğim 2 konuda sobeledim öptümmm

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım, hayırlısı olsun inşallah.. Umarım çabucak alışır, çok mutlu olursunuz.. Pizza şahane, ellerine sağlık!

pastacı cafe dedi ki...

ellerine sağlık disalcim bende bunun bi farklı versiyonunu denedim tavada çok lezzetli ve pratik oldu ee söz konusu pizza olunca her bi usülde yeniyormuş:)sevgilerle...

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Çok pratik ve güzel görünüyor.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık pizza çok hoş görünüyor tayin meseleniz inşallah hallolur canım

Sevil Şahin dedi ki...

canım ellerine saglık enfes olmuş bu arda tayininizde hayırlı olsun balım hayırlı gunler ve hayırlı iftarlar tatlım

pasta caddesi dedi ki...

canım yeni yeriniz hayırlı uğurlu olsun, kendine iyi bak...

tolunay

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Allahım,bu kardeşimin benim bilmediğim seninse muhakkak bildiğin sıkıntılarını gider.Benim çare olamadığım dertlerine deva ol.Her sarsıldığında tutamadığım elini sen tut.Her incindiğinde yakınlığında merhemini sür.Ben onu çok seviyorum.Sende sev ve sevindir.AMİN.HAYIRLI KANDİLLER.

Yaren dedi ki...

Ne streslidir tasinmak ama bir yandanda hergün o yol stresi yasanmaktansa tasinmayi uygun görmüsünüz.Insal. yeni sehrinizi mahallenizi evinizi coook seversiniz.Pizza nefis görünüyor.Ellerine saglik canim.

elma şekeri dedi ki...

____________@@@__@_@@@@__
____________@@__@@_____@__
___________@@@_@__@_____@__
__________@@@@_____@@___@@@_
_________@@@@@______@@_@___@@
________@@@@@_______@@_____@_
________@@@@@_______@____@__
________@@@@@@_____@____@__
_________@@@@@@____@___@__
__________@@@@@@@@____@__
__@@@_________@@@@@@@__
@@@@@@@__________@@___
_@@@@@@@_________@___
__@@@@@@_________@@__
___@@@___@_______@@___
___________@_____@__@__
_______@@@@_@___@___
_____@@@@@@__@_@@_
____@@@@@@@___@@__
____@@@@@______@_
____@@_________@__
_____@_________@__
_____________@_@__
______________@@_
______________@__




Bir damla umut serpilsin yüregine, bin tatli umut dolsun günlerine, hayallerin gerçekleri bulsun, bütün dualarin kabul, Kadir Gecen mubarek olsun.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Disal'cim Kadir Gecen mübarek olsun, ibadetlerin kabul görülsün..

saniyesultan dedi ki...

hayırlı kandiller canım.

Adsız dedi ki...

slm
Bin damla serilsin yüreğine, bin mutluluk dolsun gönlüne, bütün hayallerin gerçek olsun, duaların Kabul olsun bu gece. Kadir gecen mübarek olsun..

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim hayırlı kandiller..

keskinli dedi ki...

enfes olmus canim
hem pratik hem zaman almiyor
sevgiler öptüm hayirli kandiller

Adsız dedi ki...

Gün vardir, bin yildan uzun gelir bize, bir yil vardir bir günden kisa gelir bize. Bire bin yazilan bu gecede dua edelim Rabbimiz'e. Hayirli kandiller..

Adsız dedi ki...

Disal'ciğim, kadir geceniz mübarek, dualarınız kabul olsun.
Bandırma çok güzeldir hayırlı olsun canım benim güle güle oturun.
Pizzan harika görünüyor, ellerine sağlık. Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

hdidem95 dedi ki...

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

Unknown dedi ki...

güneşin pembeliğiyle doğan,saflığıyla süzülen,herkese nasip olmayan mutluluk denen o en güzel duygu hep sizinle olsun.Kadir geceniz Mübarek Olsun

Unknown dedi ki...

güneşin pembeliğiyle doğan,saflığıyla süzülen,herkese nasip olmayan mutluluk denen o en güzel duygu hep sizinle olsun.Kadir geceniz Mübarek Olsun

Adsız dedi ki...

Beyaz bir güvercin gönderiyorum size
Kanatlarında mutluluk,
Yüreğinde sevgi,
Tüylerinde nur var.
Sizin de kalbiniz nurla dolsun,
Kadir geceniz mübarek olsun.

yildiz dedi ki...

Hepimizin Kadir Gecesi mübarek olsun,dualarda bulusalim

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Disalcim Kadir geceniz mubarek...dualariniz kabul olsun insallah...opuyorum seni canim...sevgilerimle...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Yağmur yüklü bulutlar gibi gelen, eteğindeki hayır cevherlerini başımıza boşaltan bu mübarek gecede dualarınız kabul, ameliniz makbul, Allah'ın selameti üzerinize olsun. Kadir Geceniz kutlu olsun.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Kandilin mübarek olsun canım.sevgilerimle...

Sevil Şahin dedi ki...

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. [sevil :=))]http://birdemliksohbet.blogspot.com

SeyyAh dedi ki...

Çalınan her kapı hemen açılsaydı, ümidin, sabrın ve isteğin derecesi anlaşılmazdı.

Rabbim dara düşünce "SABIR" sabrı bulunca "ŞÜKÜR" şükre erince "RAHMET" rahmete dalınca "SEVGİ" sini ihsan eyleyip; gönlünden geçeni avuçlarına döksün. Ettiğiniz duaların kabul olması dileklerimizle KADIR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN....

Ve sen yine denendiğinde;
ve yine kalbin daraldığında;
ve yine bütün kapılar kapandığında;
ve yine ne yapman gerektiğini bilemediğinde..
uzun uzun düşün..
ve hatırla Yaratanını!
ALLAH kuluna kâfi değilmi?
( zümer:36)

http://gittiklerimden.blogspot.com/
http://gidilesiyerler.blogspot.com/
http://soframdan.blogspot.com/

SeyyAh dedi ki...

Çalınan her kapı hemen açılsaydı, ümidin, sabrın ve isteğin derecesi anlaşılmazdı.

Rabbim dara düşünce "SABIR" sabrı bulunca "ŞÜKÜR" şükre erince "RAHMET" rahmete dalınca "SEVGİ" sini ihsan eyleyip; gönlünden geçeni avuçlarına döksün. Ettiğiniz duaların kabul olması dileklerimizle KADIR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN....

Ve sen yine denendiğinde;
ve yine kalbin daraldığında;
ve yine bütün kapılar kapandığında;
ve yine ne yapman gerektiğini bilemediğinde..
uzun uzun düşün..
ve hatırla Yaratanını!
ALLAH kuluna kâfi değilmi?
( zümer:36)

http://gittiklerimden.blogspot.com/
http://gidilesiyerler.blogspot.com/
http://soframdan.blogspot.com/

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Hayırlı kandıller.Bu gece dualarınızın kabul,ibadetlerinizin makbul olmasını dilerim.

Adsız dedi ki...

Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Allah cc tüm dualarımızı kabul etsin.

LeYYa dedi ki...

o hooo))disal gönenlere taşınmış yeni mutfagına alışmış..pizzalar pişirmiş...ellerine sağlık güzel arkadaşım. ramazan bitsin sayfama dönecem inşllh .hakiki bayramlara ermeni diliyorum..selametle kal

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık muhteşem görünüyor pizzan .. uzun zamandır yoktum geldim dedim gelemedim bir türlü :)) ama şimdi geldim sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Disal'cim hayırlı bayramlar diliyorum..

Işıl dedi ki...

Merhaba Disal,

ellerine sağlık!
Sana şimdiden mutlu bayramlar dilerim.
Sevgiler
Işıl

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim,
Ramazan Bayramını kutluyor, sevdiklerinle birlikte geçireceğin nice mutlu bayramlar diliyorum..
Çok öpüyorum..
Sevgiler..

hdidem95 dedi ki...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.

Adsız dedi ki...

canım kac zamandır gozukmuyorsun özlettin kendini..
iyi bayramlar dılıyorum..
cok optum..


fatostuncay.blogcu.com

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramın kutlu olsun canım..sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Hepimizin sevdiklerimizle birlikte olabildiğimiz, sevgi ve huzurumuzun olduğu,güzelliklerle dolu bir bayram geçirebilmemiz dileğiyle….

Adsız dedi ki...

canım merhaba .

sana ve ailene şeker tadında bir bayram dilerim sevgiler..:)))

anemonunmutfagi

angel dedi ki...

HEP BIR ARADA, SEVGI DOLU VE HUZURLU NICE BAYRAMLAR GECIRMEK DILEGIYLE, RAMAZAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN! MUBAREK RAMAZAN BAYRAMI TUM ULUSUMUZA KUTLU OLSUN. ALLAH TUM INANANLARA NICE HUZURLU, BEREKETLI BAYRAMLAR NASIP ETSIN.

şengül dedi ki...

Kalpler vardır sevgiyi yaşatmak için, insanlar vardır dostluğu paylaşmak için ve bayramlar vardır sevgi ile kucaklaşmak için.Bayramınız kutlu olsun.

elma şekeri dedi ki...

şєкєя tα∂ıη∂α ηi¢є вαуяαмℓαяα....

NiNo dedi ki...

Cocukken hersey ne kadar guzeldi yada bizler cocuklugun verdigi saflikla herseyi temiz gorurduk. Arefe gunu yapilan temizlikler, baldan tatli tatlilarin hazirlanisi, kacamak bir iki lokma. Bayram oncesi cikilan alisverisler, alinan birbirinden guzel elbiseler, ayakkabilar. Kizsaniz elbisenin cantasi, sapkasi olacak. Erkekseniz cepsiz olmaz pantalon, para toplanicak. Hic unutmam bir komsumuz vardi Allah rahmet eylesin, o teyze hic bir bayram geri cevirmedi bizi. Bayram oncesi mis gibi kokan, yepyeni mendiller alir, arasinada para koyardi. Koskocaman lojman, 11 kat, her katta 6 daire, herkes tanidik. El opmekten yorulur, topladigimiz harcliklari cantamiza sigdiramazdik. O zaman insanlarin elimi boldu, simdi ne oldu hala anlamis degilim. Insanlar birakin para vermeyi, seker ikram etmeyi, kapiyi acmiyorlar. Guzel olan geleneklerimizi ne cabuk yitiriyoruz. Hic bir bayram eksik etmedi ailemiz bizden yeni giysileri, ayakkabilari, harcligi, hediyeyi. Biz sansli cocuklardik. Simdi oyle cok yalniz cocuk var ki!! Bayram vesile olsun, unutmayalim adetlerimizi. Ziyaret edelim yaslilarimizi, yalnizlarimizi. Oh bir hafta tatil deyip, nereye kacacagimizi bilmemezlik etmeyelim, bizde yaslanicaz bir gun, gozum kapida, kulagimiz zilde yavrularimizi bekliyecegiz. Bir tatli dil, bir guleryuz, cok gormeyelim, cok gormesinler bizede. Buralar cok sessiz, ne gelen var ne giden. Yapilan tatlilari birbirimize ikram ediyoruz ancak. Ne ana var yanimizda, ne akraba, ne baba ocagi var burda, ne kardes muhabbeti. Gurbetin acisini ceken bilir ancak, bos konusmaya ne hacet. Annem, babam, kardesim, guzel ninem ananem, tum akrabalarim, dostlarim, ben yine bu bayramda burdayim. Bu bayramda yalnizim. Siz birlikte olusunuzun kiymetini bilin. Az kaldi ramazan yaza gelecek, bende 8 senedir ozledigim o bayrami yasayacagim yaninizda insaallah. Ama siz bunun kiymetini bilin, kaybedince bulunmuyor cunku. Bu bayram diliyorum tum minik kiz cocuklarinin firfirli elbiseleri, kirmizi rugan ayakkabilari olsun. Tum erkek cocuklarinin papyonlu minik takimlari, gicir gicir ayakkabilari olsun. Yaslilar yalniz kalmasin bu bayram, oksuzun yetimin basi oksansin. Olmusler unutulmasin, hastalar ziyaret edilsin bu bayram. Bu bayram bayram gibi bir bayram olsun diliyorum...

capankizimutfakta dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun! Mübarek Ramazan Bayramı tüm ulusumuza kutlu olsun. Allah tüm inananlara nice huzurlu, bereketli bayramlar nasip etsin.

Adsız dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, gülen yüzün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

Yaren dedi ki...

Disalcim bayramin kutlu olsun,her bayram sevdiklerine en güzel sekilde gecirmeni dilerim.

Lezzet Gemisi dedi ki...

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj; kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri. Kalbiniz nur, haneniz huzur dolsun, BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN.

Adsız dedi ki...

Özel insanlar özel günlerde hatırlanır, güzel dilekler güzel insanlara yollanır. Bu özel günde bütün güzellikler senin olsun.
Ramazan bayramın mübarek olsun!

Adsız dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim, tüm sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlar diliyorum.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIM

Adsız dedi ki...

Canım Arkadaşım Nasılsın?Bayamını geçte olsa kutluyorum...Ancak uğrayabildim...Sevgilerimle..Yeliz...

Adsız dedi ki...

selam canım
geçmiş bayramını kutluyorum ve sana kucak dolusu sevgilerimi bırakıyorum..:))))

www.anemonunmutfagi.blogspot.com

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba, size sevgilerimle beraber etkinlik için davetiyemi de bırakıyorum katılmanız ümidiyle, sevgiler.
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ
shttp://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve
http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

MERHABA SEVGİLİ DOSTLARIM

6 Ekim2008 (pazartesi) -19 Ekim 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğinin Ev Sahibeliğini Ben( Birsel ve İrem )http://annekizmutfaktayiz.blogspot.comyapacağım


Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için, İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarakYADA CBOXA YAZARAK bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir.

sibellebutikpasta dedi ki...

Salihacığım mutlu ve lezzet dolu bir bayram geçirmiş olmanı dilerim. Nice bayramlara...
Sevgiler

ebru dedi ki...

iyi akşamlar sizin sitenizi takip ediyorum ve tayinizin bandırmaya çıktığını okudum çok güzel yerdir bende bandırmalıyım ama şuan erzurumda yaşıyorum aradığınız herşeyi bulabileceğin yerdir hayırlı olsun

pelince dedi ki...

Canım geç kalmış bayram tebriğimi gönderiyorum..

Sevgiler..

keskinli dedi ki...

canim gecmiste olsa bayramin kutlu olsun sevgiler

Disalce dedi ki...

merhaba ebru arkadaşım....yorumun beni çok mutlu etti....teşekkür ediyorum.....bende bayburtta oturdum üç sene..oraların insanı harikadır....öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Senay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak