17 Kasım 2009 Salı

PRATİK MİNİ PASTALAR






selam arkadaşlar....

bloglarda kimse kalmadı dimi.....

genellikle giremiyorum,başına oturmak istemiyorum gibi büssürü şey yazıp çiziyoruz......

aslında bloğun başına oturamıyoruz.....ama facebooka girebiliyoruz....nedense bizi esir aldı gibi bişey oldu.....eskiden blog sahiplerini gezerdim..şimdi facebookda kimler ne yazmış,ne eklemiş onları takip ediyorum.....

diğer bloglarını güncelleyemen arkadaşlarada buradan duyurayım....bloglarınıza dönün ...kendinizi ve tariflerinizi özletmeyin......benim gibi ara sırada olsa bişeyler karalayın:)tarlanızdan topladıklarınızla bir yemek pişirin:)

hemen pastamıza geçeyim...

adındanda anlaşılacağı gibi aşırı pratik bir pasta oldu...belkide minik tatlı kanapeler demeliyim...

tadı güzeldi..zaten herşey hazır olduğu için tadıda ona göre oldu....servis önerisi olsun.....yaptığınız güzel tariflerin yanına eklersiniz....fazlalık görünür işte:)

son olarak tarifimi sevincaltuntas arkadaşımın pdçse..48 e gönderiyorum....arkadaşıma bu etkinlikte kolaylıklar diliyorum.....



malzemeler.....

  • 1 adet hazır kakaolu pankek
  • 1 paket pasta kreması(katsanın markasını kullandım...su ile hazırlanıyor..çok hafif bir tadı var...çok oluyor yarısını çırpabilirsiniz)
  • 1adet muz
  • ıslatmak için kahveli süt veya reçelli su
  • kürdan
yapılışı...
  1. pankeki fotoğraftaki gibi önce ince dilimler ,sonra ikiye bölerek küçük kareler kesilir...
  2. her karenin içi önce kahveli süt ile ıslatılır....muz dilimi konulur...
  3. sonra çırpılmış krema eklenir.....
  4. diğer kare kekde üzerine kapatılıp kürdanla sabitlenir....
isterseniz üzerine sos yapabilirsiniz.....


53 yorum:

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bizler bloglarimizda valla hazirolda bekliyoruz, senin durumun tabii ki cok daha baska bir konu, bu durumda senden rahat olmani isteyecegim.

Valla ben hamileyken blogumu tamamen boslamistim, sen yine arada birseyler ekliyorsun, bu pastaciklarda cok pratik ve nefis olmuslar, ellerine saglik canim benim.

Selamlar ve kocaman öptüm, kendine iyi bak...

Unknown dedi ki...

Canım ben facebook'a alışamadım.Blogları ziyaret etmeyi
seviyorum ellerine sağlık pastalar çok leziz öpüyorum...

iremlemekanlar dedi ki...

Hem pratik hemde çok güzel gözüken bir kek olmuş. Disal hanım ellerinize sağlık bunu bende deniycem...

Facebook tan bende şikayetçicim daha güzel bilgiler paylaşmak varken zaman çalıcı sitelerde yazışmak bakmak çok iç açıcı olmadığı düşüncesindeyim... Birde sizin güzelim tariflerinizi denemenizi fırsat vermiyorsa... çok öpüyorum sevgilerlee...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Valla ben heryere yetebiliyorum:) Tarlamı biçerim, bloğuma da her gün yazımı eklerim:)

Çok tembelsiniz çok:P Bak iki tehditle Zerrine yazı yazdırmıştım, du bugün hepsini yine bi tehdit edeyim:)))

Çok sevimli olmuş bu minik şeyler:)

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ahhhh arkadaşım ne güzel bir konuya değinmişsin tebrik ederim seni...Bu günlerde bende bloguma bir şey eklemeyi bıraksammı diye düşünmeye başlamıştım tamda...Cuma günü yeni tarif ekledim ve arkadaşların 5inden yorum geldi...Facede videolara daha çok yorum yazılıyo küsmeye başladım ama ben bu duruma...İnanki çok kırgınım ne oldu bize bilmem...Unutmıyalım birbirimizi bence bloglar daha samimi...İnşalla buraya yazdıklarımı okuyanlar dikkate alır dediklerimi ve belkide senden sonra banada uğrarlar...

Paylaşıma devammm lütfennn ama LÜTFENNNN...

Bu arada kanepe pastacıklar çok güzel olmuş...Evde hep bulundururum ani gelen olursa diye bende denemeliyim...Ellerine sağlık canım süpersin...
Sımsıcakkkk sevgilerimi bırakıyorum...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Farklı bir sunum, çok güzel. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Disalce dedi ki...

gönülcüm iki sitenede giremiyorum..blogspot saldırgan site diyor açmıyor..blogcuya giriyorum yorumlarımı yayınlatmıyor...

anlamadım...blogspotunda neden saldırgan site diyor...virüs var galiba....

öpüyorum seni..

PINAR dedi ki...

ellerine sağlık,çok güzel olmuş,hem kolay hem de lezzetli...

elif dedi ki...

merhabalar canım. ikinci bebeğin hayırlı olsu. çok güzel bişey iki evlat sahibi olmak.. hamileliğin rahat geçer inşallah
sevgilerimle disalcim...

kalpkurabiye dedi ki...

haklıısnız gerçekten eskidi gibi değil ortam:( bazen yoğunluk bazen can sıkıntısı bahane oluyor ma bu pastacıklar müthişş ellerinize sağlıkk birbirimizi yalnız bırakmayalımm

ab-ı hayat dedi ki...

Bak ben ikinci bebişimle buradayım canım:)))Şaka bir yana bebekle mutfağa çok fazla giriyorum son zamanlarda ama yayınlamak diğer arkadaşlara uğramak çok zorlaştı.Sanırım bir süre sonra düzene girmeye başlar diye ümüt ediyorum.


Ellerine sağlık,pasta çok lezzetli görünüyor.

sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

Cok guzel bir konuya deginmissin haklisin canim herkez facebook ta
Pastan cok guzel olmus herzamanki gibi supersin canim...
Ellerine saglik
Sevgiler

muko dedi ki...

bende hem bahçeme yeterim hem bloguma diyorum :)
ama bazenn bir isteksizlik oluyor okusam da çoğu bolg arkadaşıma yorum yazamıyorum.

bu arada bebişin hayırlı olsun canım,çok sevindim...

pasta ise harika görünüyor hemde kolaycacıkk eline sağlık canım...

bu arada özlemiştim seni:)

Adsız dedi ki...

olmuyor disalim boyle
arada bir gukkuk ce:))
diyonuz sonra da kaciyonuz
ama biz ne yapiyoruz hazir olda sayfalarimizin basinda yorum bekliyoruz ve yaziyoruz:))

canim pastan cok sIK gorunuyor cokta pratik
ellerin dert gormesin

kocaman sevgiler...



www.yenitadlar.blogcu.com

angel dedi ki...

selamm canimm
ne kadarda dogru diyorsunn bende facebbook dan ayrilamiyorum kim ne demis kim ne yayinlamis saatlerimi alsa sikilimiyorum.arada donuyorum bloguma ne cokda ara vermisim diyorum:))
her zamanki gibi dokturmussun ellerine saglikk
sevgielrle

ceyt dedi ki...

disalim güzel ve pratik bir tarif olmuş.ellerine sağlık canım.
öpüyorum seni, sevgiler.

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

disalcim ellerine sağlık pratik bir pasta olmadık zamanlarda hızır gibi yetişecek tarif böyle pratik tariflerini bekliyoruz slmlr

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım uyarına çok sağol...Ama ben şimdi bu durumda ne yapmalıyım bilmiyorum...Bilgin varsa ve banada bildirirsen çok sevinirim...Bu arada blogcuya dört tane yorumun gelmiş okudum sağol...Dört yorumunda kalsın çok yorum gelmiş gibi görünüyo heheeee...
Sevgilerimle...

Baharcicegi dedi ki...

herhalde bir ben yokum facebookda hic girmedim
canim bende blogumdan uzagim ama cok gecerli sebeblerim var,bilgisayar bozuldu simim leptopundan bana sira gelise hemencik giriyorum
bulasik maikansi bize güzel süpriz yapti heryer su icinde taaa ikinci kata kadar inmis,evin heryerinde yaslik var ustalardan yürüyemiyorum evin icinde
bu aralar ziyaretlerim aksayacak haberin olsunda belki yardima gelirsin
pastaciklarindan aldim lezzetini yiyince söylerim
cok öpüyorum tatlim

zelis dedi ki...

bütün yazdiklarim silindi sil basta
n:((
Sevgili disal,,facebook konusunda haklisin,,bnde bi ara msn de kimseyi bulamamktan sikayetciydim,,tabii ozamanlar bu face lede böyle samimi degiliz,dedim yaa nerde bu millet,herkes cok mesgulde bi benmi avaareyim,,sonra fece den davet aldim,,amanin bide baktim ki,bizim msn deki kacaklar hep face de..sonradan anladim isin aslini,,gelelim sizin blog konusuna,,e siz bloglarinizi güncellemeyince biz ziyaretcilerde kendimizi oraya buraya savuruyoruz..yoksa benim nette en büyük zevkimdi yani yemek bloglarini dolasmak,,tarifler almak,onlari denemek,yazarlarin yazilarini okumak,,yani bir nevi bizi bu yola siz atiyorsunuz dermisim:))saka bi yana,güncellenmesede ben her zman takibinizdeyim,,kucak dolusu sevgiler..ilk yazdiklarim silinmeseydi,cok daha iyiydi,,bu biraz onun taklidi gibi oldu sanki,,neyse,yine yazarim nasilsa..
sevgilerimle zelis.

Disalce dedi ki...

zelişcim alemsin....çok güldüm yaa...bende blogcudayken öyle olurdum..öyle güzel yorumlar yazardım ki yayınlaya basınca hoop giderdi bütün yazdıklarım...sinir olurdum..bi daha baştan al...dediğin gibi ilk yazdığın gibi olmuyor ama senin yazdığın bana ilk olduğu için çok güzel geldi:)öptüm canım..teşkkürler..

Disalce dedi ki...

gönülcüm hiç bilmiyorum canım yaa...acaba bu yan tarafa eklediğimiz değişik sitelerden mi kaynaklanıyor ki....hiç bilgim yok..inşallah bi an önce düzelir...belki başkaları girebiliyordur ama bizim virüs programı izin vermiyor...

blogcuya ulaşabildiğime sevindim...blogcu her zamanki gibi zor...ne yorum yazdığın belli ne girebiliyosun..açılmıyor...iyiki kapatmışım diyorum ama siz iki blog birden devam ettiriyosunuz..helal olsun :)

Disalce dedi ki...

elifcim teşekkür ederim güzel dileklerin için...

bloğunun ismini yazarsan çok sevinirim...

öpüyorum seni..

Unknown dedi ki...

Tarif yayında arkadaşım teşşekkür ederim tekrar görüşmek üzere...

Çay saati dedi ki...

Blogunuzu ilk defa ziyaret ediyorum.Tarifleriniz kolay ve lezzetlli.Paylasımlarınız için teşekkurler.Sevgiyle kalın.Aida

egeli dedi ki...

SÜPER!!!! BAYILDIM BEN BU PASTACIKLARA!!! TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM,ELİNE SAĞLIK.

Adsız dedi ki...

canım merhabalar
valla bende aynı sorunda şikayetçiyim gidiyorum bana gelen yok nerelere gitti arkadaşlar bilmem ,facebookla hiç ilgilenmem
neyse gelene iadaye giderim.
şipşak pastana bayıldım ellerine emeğine sağlık
sevgilerimi bırakıyorum

sofrakeyfi.blogcu.com

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Facebook'ta hesap açmayan, msn'e bile sadece şehir dışındaki oğluyla görüşmek için giren nadir kişilerden biriyim.
Face'de hesap açtırmayı hiç düşünmüyorum.
Ben iki bloga zor yetişiyorum.
Hatta garibim gezi sitemi güncellemeyeli 1 ay oldu.
Benim kız fırsatını bulduğu anda facebookta,bütün gün onu dinliyorum "anne şunu yazmışlar,bunu eklemişler, yeni resimler var"
bende kendi kendime bırak facebook eksik kalsın diyorum : )
Bu arada;
Minik pastalar hem çok lezzetli, hemde çok pratik görünüyor, ellerine sağlık.

sarımutfak-hande dedi ki...

harikasın canım ellerine sağlık

mutfaktakizaman dedi ki...

elelrine saglik canim...
bende facebookla hic ilgisi olmayanlardanim..nedense blog alemi daha bir enerji daha samimi geliyor bana...

mutfaktakizaman dedi ki...

aradada unutmassan sevinirim tabi;)))

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Eline sağlık Disal'cim, çok pratik olmuş, sunum da şık.. Canım çekti valla şimdi..

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik minik pastaciklarin harika olmus.
Bende bir ara ugruyamadim ama facebook e takildigimdan degil. Oraya bir türlü isinamadim, sizin gibi sicak arkadaslarim orda olmamasindan kaynaklana bilir. Biz bayanlara burasi yakisiyor, her seye ragmen devam diyorum, herkese kolay gelsin, sevgiler....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Hayy agzina saglik!!!
Demekki son günlerde bloglardaki durgunlugun ve etkinliklerin sönük gecmesinin nedeni facebookmus....
simdi anlasildi!!!
Facebook üyesi olmayan tek ben! kaldim ve gayet memnunum...
Sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Aaaaa Disal'ciğim,

Nasıl kaçırmışım ben hamileliğini, ee taaabii postum üzerimde bahara kadar uyuyayım diyordum ama ne mümkün.
Çook ama çokk kutlarım, sağlıkla mutlulukla gelsin, neşeniz bol olsun.

Öpüyorum.

neseersoy dedi ki...

Yazının başlangıcına canı gönülden katılıyorum , bu sebep ile bir kaç gündür blogunla daha sık ilgilenmeye ve yazılarıma dönmeye başladım , ama facebook'ta bu arada açık onuda ihmal etmiyorum:-))
Pasta çok güzel görünğyor , ellerine sağlık.
Sevgilerimle,
Neşe

Canan dedi ki...

Sultan'ım ellerine sağlık. Hamile hamile ne de güzel mamalar yaparmış:)

Çok lezzetli duruyor.

Kocamaaan öptüm
Canan

Disalce dedi ki...

serapcım bloğunun ismini yazarsan çok sevinirim...öptüm tatlım....

Cahide dedi ki...

Disal'cim "feysbuk" mu o da ne?:)) diyesim geliyor.Hiç hoşlanmadığım bir alan orası.Msn'ye bile zor bakıyorum.Şu bloglar dahi önemli bir zaman öldürgeci.Rabbim affeylesin....
pastan pratik ve şık canım ellerine sağlık...

Narince dedi ki...

Çok pratik, bir o kadar da lezzetlidir. Sağlığın yerindedir umarım komşum.

Unknown dedi ki...

arkadaşım okadar haklısınki sana katılmamak mümkün değil.bencede artık bloglarımıza dönsek iyi olur.

yesildomates dedi ki...

cnım senin bu paratik pasta olaylarına bayılıyorum..

bütün arkadaşlara canı gönülden katılıyorum.
eski neşe bloglarda kalmadı..
geçmiş zamanı geri istiyorum..
heyecan bitmesin...
bu kadar isyan yeter.:

ellerine sağlık..öpüyom kankim....

Hansa dedi ki...

herekste bi tarla muhabbeti bence sarmanın ötesinde esir almışşş :):):)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Disalcim Facebook konusunda sana tamamiyle katiliyorum, benim orda sayfam vardi valla kapattim hiç girmiyorum çok gereksiz buluyorum orasini nedense bir turlu alisamadim...sahsen Msn'e bile giremiyorum zaten vaktim de olmuyor...ama çok haklisin dikkat ettim de eskisi gibi yorumlar gelmiyor nedense:)) keklerin pek sirin olmuslar ellerine saglik sekercim, optm.

mutfakcini dedi ki...

Harika olmuşşş,hiç aklıma gelmememişti bu şekilde denemek:)Yemesi d epratik :) Ellerine sağlık canım,sevgiler.

hayat dedi ki...

Disalciğim,mini pastalar çok güzel görünüyor.Ayrıca çok pıratik ani misafirler için de harika bir çözüm.Ellerine sağlık.
Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım valaha ben feceboka üye değilim tamamen kendimi bloguma adadım:))

Bu pasta harika gözüküyor hemen deniyorum:)

Mutlu hafta sonları...

Adsız dedi ki...

Pastana bayildim önce onu söyleyeyim.

Facebook konusun da haklisin. Arkadaslarin yaptiklari davetlere ragmen girmemkte direndigim bir ortam.

Acikcasi birazda lüzumsuz geliyor. Yapilacak daha faydali isler varken orada vakit gecirmek bana göre degil yani.

Sevgiyle kal...

casminella dedi ki...

Biz burdayız, bekleriz, size de sık sık ziyarete geliriz :))))

Çok güzel mini pastacıklar olmuş, ellerinize sağlık...

zeytintanesi dedi ki...

Sana çok hak veriyorum, Facebook esir aldı herkesi,ama beni değil:)) İlk ingilizce olarak çıktığında kayıt olmuştum, sevemedim. Ve dondurdum, hiç girmiyorum. şimdi birde çiftlik sarmış insanları, esir almış resmen. Allah yardım etsin biz kullarına....Kek te çok pratik bir tarif canım teşekkükler....

ufuk dedi ki...

canım ya ne güzel şeyler yapmışsın öyle agzım sulandı ve hepsini denemek istiyorum ellerine sağlık.ve hemen blogunu sıkı takibe aldım...sevgiler

gülşah dedi ki...

bu kekten mutlaka bulmalıyım hangi marka acaba?

Disalce dedi ki...

bu tarz keklerde asla marka önemli değildir..kendi sevdiğin herhangi bir kek olabilir....hatta kendi pişirdiğin bi kek..ben sadece servis önerisi olarak göstermek istedim....küçük porsiyonlar doğum günlerinde veya davetli masalarda alternatif olarak görünmesi güzel oluyor....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak