3 Aralık 2009 Perşembe

KAŞARLI SOSİS




merhaba arkadaşlar.....

öncelikle bütün arkadaşlarımın, geçmiş ne bayramı varsa kutlarım.....özel gün kutlama konusunda biraz kötüyümdür.......o günleri öyle hareketli ve yoğun geçiririm ki bırakın kutlama yapmayı bilgisayarı görmem mümkün olmaz......

bi önceki yazımda elektrikli süpürgem bozuk ve aradığım makinayı bulamıyorum demiştim......bayramdan bir gün önce hiç ummadığım bir bayiden istediğim modeli buldum.....buda sizlere önerim olsun....sadece aradığınız markanın değil,diğer mağazalarada mutlaka bakın.....neyin nerden çıkacağı bilinmez......

biraz bahsedeyim ki isteyenlere ama karar veremeyenlere FİKİR OLSUN......markası philips maraton 9210......

güzel yönü çekişi gerçekten harika.....çoğu yeri en kısık ayarda süpürmek zorunda kalıyorsunuz......buda en sessizde çalışması demek.....görünüşü hoş.....
çok sessiz çalışıyor demişlerdi ama eski süpürgenize göre evet sessiz ama çıt yok denilecek gibide değil..illaki sesi var.....birazda büyük gibi...ama yinede tavsiye ederim......çekiş süper....

torbalısını alacaktım ama bulamadım...eğer aynısının torbalısı dersenizde 9170 modelini tavsiye ederim....

birde fakir mağazasından buldum haberiniz olsun....ve çin malı olup olmadığını mutlaka sorun....benimki hollanda üretimi......

sorunsuz güzel bir bayram geçirdim......

ailelerimizin ellerini telefondan öptük......uzakta olmanın en kötü yanı bu sanırım.....biz küçükken bütün aile iç içe kutlarken, bayramın değerini bilirken, çocuklarımız bayramın anlamını şeker ve çikolatadan ibaret zannedecek......bu duruma çok üzülüyorum ama elimizden gelecek bişey yok....

bayram sabahı için hazırladığım ,tarifini canım arkadaşım muhteremciğimden aldığım bu harika sosislerin tarifine geldi sıra......ekleyecek bişey yok...görüntüsü çok güzel oluyor........tadı malum sosis kaşar karışımı......teşekkür ederim tarif için......acele çekim yaptım...süsleyemedim:)

özellikle çocuklar bayılıyor buna:)


yapılışı.......
  • Sosislerin karnını bıçakla çizin ve içine kaşar peynir yerleştirin.
  • Tepsiye dizip, kaşarlar eriyinceye kadar fırında pişirin.
  1. not.....sosislerin karnını kesmeden önce üzerlerine kaynamış su döktüm az haşlanmış gibi olsunlar diye....bu şekilde karınlarıda daha güzel kesildi..yumuşaktı......
  2. ve fırın tepsisine dizdikten sonra üzerlerine az zeytinyağı gezdirdim...az ama......

50 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Tarifi beğenip, denemene çok sevindim.
Ellerine sağlık, küçük sosislerle çok şık olmuşlar.
Bu arada;
Yeni elektirik süpürgeni güle güle kullan.
Çekiş gücü iyi olan makineler bana daha derinlemesine temizlik yapmışım gibi hissettiriyor.
Annem bayramdan önce yeni bir süpürge aldı, muhteşem bir çekiş gücü var.
Annemde onu kullanınca kendi süpürgem bana hiç cazip gelmemeye başladı.
Artık bana benim süpürgem sadece gürültü yapıyormuş gibi geliyor : )

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Güle güle kullan canım makinanı, süper çekişli temizlikler yap :))

sosisler çok sevimli ve iştah açıcı görünüyor,ellerine sağlık..

bayramı çok şükür ki bayram gibi yaşabilenlerdenim.

Unknown dedi ki...

Canım iyi günlerde kullan beyaz eşya şans işi gerçekten.Ben bu konu
da sadece elektrik süpürgelerinden
muzdaribim hangi markayı denedimse
verim alamadım.Sosisler süper banada varmı öpüyorum...

CAHİDE dedi ki...

Süpürgeni uzun yıllar sorunsuz kullanırsın inşaallah.Hayırlı olsun canım.Sosisler gayet pratik ve leziz görünüyor ellerine sağlık...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

disal hanım süpürge dedin mi hanımların bam teline dokunmuş gbi oldun.Evi süpürdünmü dip bucak tertemiz olacak laf aramızda benim onaltı senede bu üçüncü süpürge çekiş gücü çok önemligüle güle ve sağlıkla kıullan sosislere bayıldım çocuklarda bayılacak slm

yıldız dedi ki...

Disalcim
sosisler harika görünüyor ellerine sağlık canım seninde geçmiş bayramın kutlu olsun....

neslihan erzincan özgür dedi ki...

süpürgeni iyi günlerde kulan ve daha nice güzel bayramlar diliyorum.sosisler harika olmuş.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

çok hoş görünüorlar ellerine saglık!

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Canım güle güle kullan süpürgeni..
Sosislere bayıldım, bu haftasonu mutlaka yapacağım ben de. Ellerine sağlık:).
Sevgiler...
aslı

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Sosisler harika görünüyor. Hiç böyle düşünmemiştim. Kahvaltılık için çok güzel seçim olur. Ellerine sağlık. Geçmiş bayramın mübarek olsun. Sevgilerimle...

casminella dedi ki...

Tam oğluma göre bir tarif, mutlaka deneyeceğim...Ellerinize sağlık...

Narince dedi ki...

çmiş bayramın kutlu olsun komşum. Süpürgeni de güle güle kullan. Sosis sevmeyen çocuk yok sanırım, afiyet olsun.

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim cok nefis biseye benziyor... harika bir fikir heleki oglus icin;))

yasemincelezzetler dedi ki...

ellerinize sağlık, harika görünüyorlar..

Adsız dedi ki...

vay bee karnıyarık hesabı çok güzel:)

mutfakcini dedi ki...

Karnım acıktı bakarken :) Hiç aklıma gelmemişti,ne güzel olmuşlar.Kahvaltıya oğluma yapiim sabah.Ellerine sağlık canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

KIZIM SOSİLİ OLAN HERŞEYE BAYLIYOR DENEMEK LAZIM. ELLERİNE SAĞLIK CNAIM. SÜPÜRGENİ İYİ GÜNLERDE GÜLE GÜLE KULLAN...
SEVGİLER..

zelis dedi ki...

hakikaten,,cok hos görünüyorlar,,,ne kadar güzel bi fikir,,kahvalti icin,,öncelikle göze hitap etmesi cok önemli...
süpürgene gelince,,,güle güle kullanirsin insallah,,hayirli olsun,,darisi benimde basima:))
öptümmm

made in funda dedi ki...

BEN DE FAKİR DÜŞÜNÜYORUM.AMA SENİN TAVSİYENİ DE ARAŞTIRACAĞIM CANIM..GEÇMİŞ DE OLSA BAYRAMINI KUTLUYORUM.SOSİSLER SÜPERLER..TAMMM BENİM BEBİŞLERİME GÖRE...

sevimin sayfasi dedi ki...

sosisler harika görünüyor
ellerine saglik canim

zeytintanesi dedi ki...

Sosisi pek sevmem ama,bunlar gel beni ye diyorlar:)) İştah açıcı görüntü, eminim çocuklar bayılacak. Öptüm canım...

Pembe Tatlar dedi ki...

Hayırlıs olsun canım güle güle kullan...
Çekişi güzel olduktan sonra büyüklüğü göze batmaz:)

Sosoler çok sevimli gözüküyor ellerine sağlık canım..

Disalce dedi ki...

hoşgeldiniz ismail uygun...güzel yorumunuz için teşekkürler....her zaman beklerim...

.....................

zelişcim teşekkür ederim canım..beğenmene sevindim....daha iyisi senin olsun....evde eşyalar eskimeye başlayınca insan bi an önce yenisi ile değiştirmek istiyo ama maalesef bozulmasını bekliyoruz..mecburen....:)

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK SOSİLER NEFİA OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK SÜPÜRGENİZİDE GÜLE GÜLE KULLANIN

yesildomates dedi ki...

arkadaşım sana yakışan mükemmel bir süpürge almışsın..
güle güle eskitmen dileğiyle.:))

sosislerde tam ağzıma layık olmuş..
harika ...:))
ellerine sağlık kankim...
çokça öpüyom...

Alime dedi ki...

49. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://gelibolu17.blogspot.com

Tarafından Hazırlanmış Olan Porselen Demlik Çay Saati İçin

7 Aralık 2009 - 21 Aralık 2009

Tarihleri Arasında

http://mutfaktasanat.blogspot.com

Yani Ben Yapacağım

Siz Sevgili Arkadaşlarımı ve Katılmak İsteyen Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum..

Tariflerinizi Hazırlayarak ve Tarifinize “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 49. HAFTA” Başlığını Yazarak Sayfanızda Yayınlamanızı ve Bana Yorum Bırakmanızı Rica Ediyorum.Seni ve Bu Yazıyı Okuyan Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum.Etkinliğimize İstediğiniz Kadar Tarifle Katılabilirsiniz.Şimdiden Katılımcı Arkadaşlarıma Çok Teşekkür Ediyorum.Etkinliğimize Yemek Gönderilmemesini Rica Ediyorum.
Lütfen Çayın Yanında Verilecek Tarifler Olmasına Dikkat Edelim.

Etkinlikte Ev Sahibesi Olmak İsteyen Arkadaşlar Lütfen
http://gelibolu17.blogspot.com
Arkadaşımıza Yorum Bıraksınlar…
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Hem güzel görünüyor hem de iştah açıyor.Doğrusu iki lezzetide çok severim ama hiç aklıma gelmemişti böyle bir karışım.Hemen deniyorum..

leyya dedi ki...

ya ben var yaa bütün bayramı pijamayla geçirdim desem yalan olmaz o derece ama alıştık artık beaah:))
sosisler tam denemelik.süpürgeni güle güle kullan disalim.sessiz olması iyi bebeki uyandırmaz:))az kaldı di miii?öpüyorum

TAZE NANE dedi ki...

Güle güle kullan.
Bu sosislerden kaç gündür kardeşim kahvaltıya istiyor ama bir türlü yapamadım. Çok lezzetli oluyor.
Sevgiler canım.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

süper bir fikir sosisi pek sevmem ama çocuklar bayılır denemek lazım yiyenlere yaparım::)
sevgiler

yemekgüncesi dedi ki...

selam 4 yaşında afacan oğlum için harika bir fikir oldu her sabah bu gün ne hazırlasam diye düşün düşün fikir kalmıyor. bizim bıcırıkta değişik değişik şeyler istiyor süper oldu bu tarif enfes görünüyor ellerine sağlık sevgilerr :)

Hansa dedi ki...

süpürgene de bayramın iyi geçmesine de sevindim .bak makine çok büyükse çok indirip kadırma bebişi yorma... sahi kaç hafta oldu senin ben 23 deyim yolun yarısı dahaaa :(:(
sevgiler...

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

ellerinize sağlık.
güzel görünüyorlar.
süpürgenizi güle güle
kullanın.sevgiler...

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş bu sosiscikler..tarifleriniz süper..sizi geç farkettim ama artık takibinizdeyim:)

Ferkay dedi ki...

Canım süpürgene sevindim güle güle kullan.
Sosisler bir harika olmuş ilginç bir görüntüsü var,ellerine sağlık.
Sevgiler...

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili arkadaşım, öncelikle süpürgeni güle güle kullan . Bence bir evin en zaruri ihtiyaçlarının başında çamaşır makinesi ,ardından süpürge geliyor.. Bu arada sosisler nefis görünüyor ara sıcak olarak ve çocuk partileri ,için çok güzel bir seçim olur.. sevgiler canım..

hdidem95 dedi ki...

iyi günlerde güle güle kullan canım sosislerde çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler

Saliha dedi ki...

ya o markayı bende reklamlarda goruyordum dusunuyordum alamayı özellıkle cocuklar ogle uykudundayken böğürüyor gıbı ses cıkaran bır makına kabus oluyor:)madem sende tavsıye edıyorsun kararımı kesınlestıreyım bari

kasarlar cok cici ellerıne saglık..tabıı muhteremınde:)

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

sosisler çokk şirin görünüyor hem çocuklar hem büyüklerin bayılacağı lezzet olmuş...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Yaren dedi ki...

Disalim yavru kusum nefis görünüyorlar.Sosisleri cok severim ve bu tarifi mutlaka degerlendirecem.Ellerine saglik canim,afiyetler olsun.Ayrica süperge makinende hayrili olsun canim,güle güle süper:))Seninde gecmis bayramin kutlu olsun ,her günün bayram tadinda olsun canim.SEvgiyle kal.

Baharcicegi dedi ki...

iyi günlede kullan canim yeni süpürgeni ömrü uzun olsun hemen bozulmasin
sosis salam hic yemem ama bu sirin tombisleri ogluma yapacagim
sevgiler yolluyor ve cok öüyorum canisi

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm nefis ne güzel kaşarlar erimiş
alttaki kurbağaların kirpisini yapmıştım bende
ellerine sağlık her ikiside harika

kalpkurabiye dedi ki...

saliha ablacım ben neredeymişimde görmemişim bu güzel tarifi:)) güle güle kullan makinenii:)) çok güzel olmuşş:))

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

sosisleri muhterem ablada görüp çok beğenmiştim.senin tavsiyelerinlede birleştirip deneyeceğim.eline sağlık...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım çok iştah açıcı görünüyorlar.Sabah bende yapayım hemen.Sevgiler.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
o peynirler nasil da erimis sosis yataginda, müthis bir görüntü ve harika bir kahvaltilik olmus, ellerine saglik diyorum.

Hamis arkadasim sende insallah iyisindir ve keyfin de yerindedir.
Kalbinin altindaki melege ve kendine de cok iyi bak, selamlar ve kocaman öpüyorum.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Süper bir fikir, ellerine sağlık Disal.. SÜpürgeni de iyi günlerde kullan canım..

EZGi :)) dedi ki...

disalcim resmen içim gitti süper görünüyorlar ellerine sağlık sıcacık sevgiler

Mutfaknotlari dedi ki...

portakal şekerlemelerine yazmaya gelmiştim
yazını okuyup aşağı inince şu görüntülere bayıldımmm
çok tatlı tombiş tombişler
ellerine sağlık

nanekokusu dedi ki...

arkadaşım sen ne yapmışsın daha siteye bakıyordum ki kızım uzaktan gördü anneeee bizede yap ne olursun ellerine sağlık banada beklerim allah hayırlısıyla kurtarsın inş. urfadan sevgiler selamlar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak