21 Eylül 2010 Salı

PATATESLİ TAVUKLU KUSKUS SALATASI




merhaba arkadaşlar....

olmuyor vallahi.....bebek olunca pc başına çok oturulmuyormuş anladım.....yarım saat oturayım desen ancak mail mesaj facebook gibi olaylara bakabiliyosun.....

çok kızardım sevdiğim blogların uzun aralar vermesine.....onları artık anlıyorum....ve beni takip eden arkadaşlarım kusuruma bakmasınlar....bundan sonra daha sık güncellemeye çalışacağım....




ara verince yazacak bişeyde bulunmuyor.....günümün çoğunu gazelle uğraşarak geçiriyorum...gece uykusu güzel şükürler olsun....yemesinde sorun yok....aslında var...beni pek ana öğün olarak görmüyor....aralara mama ,çorba,yoğurt gibi yiyecekler sıkıştırmassam pek doymuyor hanım.....

birde ayakta durmayı çok seviyor..bizim kucağımızda tabiki...bu durumdan yorulunca yürüteç aldık bizde....gözümüze bakarak hem ters istikamete gidiyor hemde ağlıyor...yön tespiti yapamıyor daha:)))

neyse tarife geçelim artık....ev sakinlerim kuskusu sevmesede ben çok seviyorum....

malzemeler...
  • yarım paket kuskus
  • 1 adet büyük patates
  • 1 parça göğüs eti(haşlanmış)
  • 1 kase mısır
  • biraz kornişon salatalık
  • maydonoz
  • 1 adet limon veya limon suyu
  • tuz,zeytin yağı
yapılışı....
  1. kuskus ve patates ayrı yerlerde tuzlu suda haşlanır....
  2. göğüs etide haşlanarak didilir....
  3. haşlanmış kuskusun içine kareler halinde doğranmış patates,didilmiş tavuk eti,küçük küçük doğranmış salatalık turşusu ,mısır ve maydonoz eklenir...
  4. limon sıkılır,zeytinyağı ve tuz ilavesiyle harmanlanır....
  5. isteğe bağlı baharat kullanılabilir.....

22 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

kendimi çok merak ediyorum, acaba benim başıma gelirse bir gün bu durumlar ne yapacağım :) hayırlısı bakalım..

çok severim bende kuskusu, üzerine birde sos mımm..

ellerine sağlık canım..

Disalce dedi ki...

papatyacım tabiki hepimizin yaptığını:))geleneği bozmazsın dimi:))hayırlısı olsun senin için...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Kuskustan cok minik prensesin fotografina takildim. Masallah, rabbim onu nazardan korusun cok tatli.

Salatada enfes gorunuyor. Ellerine saglik.

Esma Ercengiz dedi ki...

Tavuklusunu deneyeceğim güvecin..
Allah bağışlasın kızların çok tatlı. Ne güzel cesaret edip doğurmuşsun bir tane daha..
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Allah nazarlardan korusun bu güzel meleği.. Çok sevimli maşallah. Kuskustan ben de pek hoşlanmam sanırım isminden dolayı sevmiyorum :)) Ama bebeklere bayılıyorum.

Aysultan... dedi ki...

Salata nefis olmuş canım ,ellerine asğlık:)
Bbekler gelince bloglar tatil oluyor desene,bakalım bizler ilerde napıcaz:)
küçük hanım pek cici maşallah,arada yaz özletme ama öpüyorum:)

Unknown dedi ki...

Canım hoşgeldin çok tatlı maşallah.
Salatada süper ellerine sağlık öpü
yorum.

Unknown dedi ki...

Bebeekle çok zor olur bilirim,insan kendisine vakit ayıramaz hale geliyor..Ama çok da tatlı olu onla ilgilenmek,tarifsiz bir haz duyar insan :) Allah yavrucuklarımıza hayırlı ömürler versin..Ayrıca blogun çok güzel,emek vermişsin çok cici şeyler yapmışsın,izlemek istiyorum ama buton yok sanırım..Sizi nasıl takip edebilirim :)

yesildomates dedi ki...

aşkım benim tatlı gazelim çok büyümüş..maşallah..disalim sen yolu yarılamışsın..kızlarını büyüttün..darısı başıma.:)

yine harika bir salata yapmışsın..
ellerine sağlık canım arkadaşım..
çooook öpüyom..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

oy oy oyyy maaşallah gazele:))çok tatlı annesi,tam sulu sulu öpmelik olmuş:))ben de sadece emre uyurken blogla ilgilenebiliyorum:((seni çoook iyi anlayabiliyorum canım...
salata nefis görünüyor,ellerine kollarına sağlık
çok öpüyorum

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

AY YREİM BEN O BALLI KIZI:))MAŞALLAH..KUSKUS GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK..
BAZEN KIZDIĞIMIZ DURUMLAR BAŞIMIZA GELEBİLİYOR:)))
SEVGİLER

muko dedi ki...

ooyy oyyy maşallah subhanallahhhh çok tatlı çokkkkkk

salatanda çok güzel görünüyor canım eline sağlık..sevgiler öpüyorummm

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Aman efendim kimler gelmiş, kimler blogunu güncellemiş : )
Blogcuların bebek haberlerine çok seviniyorum ama "eyvah artık blogu ile eskisi gibi ilgilenemeyecek" diye üzülüyorum.
Ne diyelim sağlık olsun, artık fırsatını bulduğun anda sayfanı güncellersin.
Tabii blogundan uzaklaşmana sebep olan güzelliği görünce her şey bir anda değişiyor.
Maşallah Gazel çok tatlı olmuş, aynı ablası Asya'ya benziyor.
Rabbim eşin ve evlatlarınla birlikte sağlıklı ve huzurlu güzel günler nasip etsin.
Bu arada;
Salata nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Sanırım kuskusun tek sorunu isminde, yoksa tat olarak bildiğimiz makarna.

sarımutfak-hande dedi ki...

bu kaseyi aldım bilesin ye beni der gibi duruyor:)))ellerine sağlık
gazelde çok şeker çok güzel çok da sorunsuz bir bebek anlattığına göre maşallah canım allah bozmasın

eldivenlerim dedi ki...

Maşaallah gazel çoooook tatlı,
salatada enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

nesrin dedi ki...

Allah cocuklarinizi size bagislasin. Bu dönemleri herkes yasiyor. Onlarin büyüdügünü görmek de cok güzel. Sevgiler...

lezzettabağı dedi ki...

Salata harika harika olmasına da daha çok gazel hanıma takıldık kaldık bu sefer.. Maşallah kocaman olmuş bile..Çocuk büyütmek başlı başına büyük bir sorumluluk. Benim kızımda hamileliğinin 5. ayında şimdilik herşey yolunda gidiyor ama ben doğum dan sonra yanında çok fazla kalamayacağım hep onu düşünüyorum nasıl olacak ne yapacağız diye.. Allah onlara sağlık ve afiyet versin .. Görüşmek üzere sevgiler minikleri çok öpüyorum..

Baharcicegi dedi ki...

gazel hanim büyümüs masallah cokta tatli rabbim nazarlardan saklasin
Kuskus saltanda hafif ve nefis olmus ellerine saglik canim
cok öpütüm

hdidem95 dedi ki...

canım hoşgeldin özlettin kendini maşallah çok tatlı olmuş cimcime salatanda nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

maaşallah ne kadar tatlı olmuş bebiş Allah bağışlasın...kuskus salatasını ben çok severim eline sağlık

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Ne tatlı bebek bu böyle:)) Rabbim nazarlardan korusun, sağlıklı sıhhatli, mutlu, anne ve babasıyla uzun ömürler versin.
Hayat anne olduktan sonra bambaşka bir boyutta devam ediyor değil mi? Ben hayatımı iki döneme ayıracak olsaydım, anneliği milat kabul ederdim :)
Sevgilerimle canım.
Sitemi ziyaretin ve güzel yorumun için ayrıca teşekkürler...

mandalincikmazi dedi ki...

Disalcim
maşallah görmeyeli kızın kocaman olmuş :))
çok sevimli nazar değmesin ...
Sevgiler.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak