19 Aralık 2007 Çarşamba

KOLAY PİZZA


herkeze selam....

ne zaman yeşildomatesle bir araya gelsek (ki hep bir aradayız) bu pizzalardan yaparız...açlığa tahammül edemediğimiz için çabuk olduğunu düşündüğümüz ama hamur işi bişey olsun diye kaloridende vaz geçemediğimiz bir kahvaltılık.....



yapılışı kolay....

  • hamburger ekmeği olur tost ekmeği olur....
  • üzerlerine salça,sıvı yağ ve içinde kekikte olan baharatlarla hazırlanmış sosdan sürülür..
  • üzerine salam ,sucuk,sosis,kaşar,zeytin küp küp doğranır...içine bir yumurta kırılır...
  • karıştırılıp ekmeklerin üzerine sürülür...
  • fırının sadece üst bölmesi yakılarak (ızgara ayarı olabilir)pişirilir...

5 yorum:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Harikas bir lezzet bu canım.Ellerine sağlık.Kurban Bayramını sevdiklerinizle beraber sağlık ve huzur içinde geçirmenizi dileriz. Bayram tüm insanlığa hayırlı olsun!

angel dedi ki...

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...

Tijen dedi ki...

Bayramın 1. günü seninle benden başka bilgisayar başında olanlar da varmış Disal.
Teşekkürler güzel dileklerine. Ben de sana ve ailene güzel bir bayram tatili diliyorum.

NiNo dedi ki...

nice mutlu bayramlaraaaaaaaaaa canimmmmmmmm

SOFRAM dedi ki...

Canım sayfan hayırlı olsun, sen de geçmişsin blogspota, tesadüfen öğrendim,ben de blogcuda sorun yaşadığımda burada açmıştık, şimdi ikisini birden götürmeye çalışıyorum, sana başarılar canım, sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak