19 Aralık 2007 Çarşamba

KIZARTILMIŞ YOĞURTLU MAKARNA


makarnayı herkez çok sever ama erişte tatında hiç yedinizmi...harika bir lezzet....

aslında sizlere yazacağım o kadar çok tarifim varki...kışın iş güç az olduğu için insan bol bol sayfa güncelliyor..ama yaz gelince (gerçi bu benim blogtaki ilk yazım) bir kıpırtı bir şıngırtı..insan evde duramıyor...

zaten biz yeşildomatesle kaynatıp duruyoruz...çocuklarımızı parka götürüyoruz....haliyle ne o ne ben internette sörf yapamıyoruz....

sabah sizi güneşin uyandırması kadar güzel bir şey olabilirmi....bütün uzuvlarınız güneşten etkilenmezken gözleriniz güneşin hişşşt demesiyle açılıverir...sana önce perdeleri açmanı sonrada pencereni açmanı söyler...içeri kendisi kadar güzel olan ılık bir rüzgar girer....

sonra sanki otomatiğe alınmış gibi biri sizin düğmenize basmış gibi başlarsınız iş yapmaya....önce harika bir kahvaltı...ardından temizlik...sinirlenmezsiniz çünkü güneş vardır...çamaşır yıkayıp asmak istersiniz...ilk defa çamaşırlarınız bir kaç saat içinde kuruyacaktır...sevinirsiniz....(bu yazılar iyi bir psikoloji ile yazılmıştır...her gün bu yazının yerinde tam tersi olabilir...ütüden hiç bahsetmiyorum)

işte böyle güzel bir sabahta beni çok mutlu eden bir olay daha oldu...canım cicim sevgili arkadaşım ayşem yamanım ın sayfasında ekmek tarifine benim yorumumuda eklediğini gördüm...tekrar teşekkürler ayşem....

BU GÜN ÇOK GÜZEL BİR GÜN....SİZİN GÜNEŞİNİZ NASIL BİLMİYORUM AMA BİZİM GÜNEŞ BUGÜN ÇOK SEVİMLİ.....

BİRBİRİMİZE BAKIP BAKIP SIRITIYORUZ....

ölçüsüz mölçüsüz bir makarna tarifi daha....

yapılışı

  • istediğiniz kadar makarna sıvı yağda renkleri değişene kadar kızartılır...
  • üzerine makarnayı geçecek kadar su konulur....
  • pişince süzülür.....
  • sarmısaklı yoğurt ile servis edilir...
  • (mayonezde karıştırabilirsiniz)
afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak