21 Aralık 2007 Cuma

PİRİNÇLİ FASULYE SALATASI


BU BİR VEDA DEĞİL......

güneş göründüğünden beri hep hava güzel ekleyemiyorum gibi yazılar yazdım.....yazılar okudum....her dizinin yaz tatiline girişi gibi artık benim ara tatilimde geldi....

canım arkadaşlarım....umreye gidiyorum....zaten eşimin öğretmen olması sebebiylede yaz tatilimiz bu gün itibari ile başlıyor....artık oralarda internet bulabilirsem sizlere ulaşacağım...bulamazsam beni unutmayım anacım....

bu gün akşama kadar dualarınız şirketim tarafından umreye götürülmek üzere alınır.....dualarınıza hiç bir zarar gelmeden yerine ulaştırılır.....

özel dualar şahsım tarafından yayınlanmadan silinir.....

sizleri çok özleyeceğim.....benim hazırlık aşamasında beni merak eden beni sık sık ziyaret eden bütün dostlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.....bu bir veda değil......sadece kıssacık bir reklam arası.....

ben gelene kadar yerimi tutun ,kimseye vermeyin olurmu.....

sizlere fasulye salatası ile veda ediyorum...alakasız bir yemek biliyorum ama ben disalim...disal benim.....kuru kuru yazı yazamazdım dimi.........

hepinizi çoook öpüyorum.....muccuk......

yapılışı

  • yarım kilo fasulye yıkanır.ayıklanır,doranır
  • sıvı yağda bir soğan pembeleşinceye kadar kavrulur...
  • iki adet domates doğranır soğanlara eklenir....
  • fasulyeler de ilave edilerek ,bir kaşık salça ile beraber kavrlur...
  • biraz su eklenir...fasulyeler pişmeye yakın bir su bardağı pirinç yıkanarak eklenir...
  • tuz ve çeşitli baharatlar eklenir
  • pirinçler ve fasulye pişince yemeğe hazır.....
  • afiyet olsun.....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak