21 Aralık 2007 Cuma

BİR TUTAM UMRE



selamün aleyküm arkadaşlar....

umreden gelince bu şekilde selam vermeyi uygun gördüm.....

hepinizin mesajlarını okudum....çok sevindim....vede hepinize bol bol dua ettim...bundan şüpheniz olmasın....

buyrun zemzem ve hurmamın tadına bakın....oraları anlatmak kelimelere sığmaz....maneviyatını yaşamak lazım...

zaten gidenler bilir.....evinize döndüğünüz zaman ertesi gün özlemeye başlıyorsunuz...ve tv lerde izlediğiniz kabe resimleri daha bir anlamlı oluyor...."şurda tavaf yaptım.....şurda hacerül esvede baktım..."

mekke ve medinede inşaat vardı....girişlerde çok fazla araştırma yapmadılar...onun için makinayı rahatlıkla içeri girdirebildim....sizler için bol bol resim çektim.....zamanım oldukça ekleyeceğim....

rabbim isteyen bütün müslüman kardeşlerime nasip etsin....

ben yokken neler olmuş ...tek tek blogların eski tarihlerine girip bakacağım....aman ben eksik kalmayayım.....

beni yalnız bırakmayan bütün blogcu arkadaşlarıma teşekkür ederim.....

artık ben bir süre hurmalı tarifler veririm haberiniz olsun.....mesela zemzemli ıspanak çorbası.....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak