10 Ocak 2008 Perşembe

SOBE......

bundan tam bir yıl öncesinde ,daha bloğuma girip girip yorum varmı diye baktığım ama asla göremediğim yıllarda beni ilk sobeleyen arkadaşım geldi aklıma.....ofisyemekleri arkadaşımdır kendileri......

hatta o zamanlar sobe değil mimlenme vardı.....beni mimlediğini söylemişti...
çok heyecanlanmıştım.....ne yazacaktım....kendimi nasıl tanıtacaktım.....şaşkındım......

hem azda olsa yorum gelmiş hemde üstüne üstlük ebelenmiştim....çok güzel bir duyguydu....onun üzerine ne çok sobelendim şimdi sayısını bilmem....
ilklerin heyecanı başka oluyor.....

sobeli yazılarıma tarif eklemek istemedim....çünkü arşivimin bozulmasına sebep oluyor........tarif yerine kızımın benim şekerimiz düşünce atıştırdığımız mısırmıdır pirinçmidir bu patlaklardan yiyoruz.....sütle karıştırmadan çıtır çıtır.....

tariflerini beğenerek okuduğum bol emek harcayarak bizlere güzel yemekler,pastalar,tatlılar yapan sevgili arkadaşım yeşilkivi beni ebelemiş.....bende bu güzel sorulara cevaplarımı yazayım.......


Blogun Hayatımızdaki Yeri
1.Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladım?


........kasım 2006 da başladım....bir yılı geçtim......akşamdı...kenarda sizde açın diyordu...onlar çağırdı bende gittim........iki kişi açtık.......adını disal koyduk.......

2.Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?

........aslında belli bir çizgi sayılır.....aklıma geleni yazmamda bir çizgi değilmidir......ama yemek konusu dışına çıkmamaya çalışıyorum.......
3. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?

......evet bazen ediyorum....mesela şu an ocaktaki fasulyeme bakmam gerekiyor ama ben yazımı bitirmeden kalkamıyorum......eh birgn bende bir düzene koyarım artık.......
4. Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

......hep normal çizgide kalsaydım belki zor gelebilirdi ama yeni insanlar tanıdıkça,takipçilerim arttıkça ve tariflerim denendikçe sürekli bir değişim içine giriyorum...onun içinde hala zevkli geliyor......
5. Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?

..........blogların başına bişey gelmedikçe yazmaya devam.......zaman ne gösterir bilinmez.....

31 yorum:

hdidem95 dedi ki...

canım selam bu söbe konusu çok güzel gerçekten cvpların çok içten samimi seni tanımaktan dolayı çok mutluyum :))sevgiler

saniyesultan dedi ki...

canım kahve içmeye nasıl gideçeğim bir el uzat istersen

meleginmarifetleri dedi ki...

disalcım gerçektende her gün yeni bir arkadaşla tanışmak her gün yeni bir heyecan oluyor dimi saç kavurmasıda harika görünüyor allahtan tok karnına oturdumda böyle daha iyi hoşçkal

Yaren dedi ki...

Ne güzel cevaplamisin,bu sayede bir birimizi daha yaindan tanimis oluyoruz.

Betül dedi ki...

cnm seni daha yakından tanımak ne güsel sevgilerimi bıraktım....

Adsız dedi ki...

ne güzel, ne samimi içten cevaplar ...sağol canım
krema ile ilgili bir soru sormuşsun bana ...ben gece ancak pc kullanabildiğim için çok geç kalıyorum o yüzden yanıtım gecikiyor kusuruma bakma olur mu?
kremaya hiçbir şey olmaz ağzı açolmadıkça raf ömrü bayağı uzun oluyor bildiğim kadarıyla ki sen bir de deepfreeze atmışsın.
zannetmem bir şey olacağıını gerçi hiç böyle denemedim....
benim sitede sağ yanda benim sitemde arama yapılabilen google arama çubuğuna girip çig krema yazıp sefertasında arattır dersen kremalı bir çok tarif sayar sana...
ya da normal google da yaz fazlasıyla çıkar, ben çok kullanırım ...istersen dene öyle bir zararı olmaz denemennin...
sevgilerimle canım mutlu kal

nurla dedi ki...

S.A merhaba sevgili arkadaşım Cuma akşamın hayırlı olsun Allah'ın Rahmeti üzerine olsun bütün Sevgi ve mutluluklar senin ve ailenin olması dileğiyle
www.blogcu.cpm/nurlayemek

Cafe Gusto dedi ki...

İlk yorumların geliş heyecanına bende katılıyorum.Sanırım hepimiz aynı duyguları paylaştık.Bu sobelerde birbirimizi tanımakta faydalı oluyor.Eline sağlık güzel yazmışsın.sevgiler...

keskinli dedi ki...

selam canisi
herkesin bir blog macerasi vardir degilmi eee ilklerde hic unutulmaz canim cevaplarda süper öptüm

elma şekeri dedi ki...

Canim arkadasim hep burda kal bizi bu güzel tariflerden mahrum birakma.Sobenide zevkle okudum.

Gönül dedi ki...

canım benim seni daha yakından tanımak çok güzel.....fasulye noldu piştimi yandımı eheheheheh:))) hade öptüm seni bebişim....

Mutfaknotlari dedi ki...

günaydın canım nasılsın ziyarete geldim hayırlı cumalar olsun

SOFRAM dedi ki...

Canım hayırlı cumalar, bu bloglar vasıtasıyla senin gibi esprili, tatlı, güzel bir arkadaşımızı tanımış olmaktan çok mutluyum, öptüm canım...

Melek* dedi ki...

CANIM YAA BİR KERESİNDE BLOGCUDADA SOBENİ OKUMUŞTUM YANILMIYORSAM ÇÜNKÜ O SOBENDEN SONRA SENİ YAKIN DAN TAKİP EDİYORUM ÇOK ORTAK NOKTASI GÖRÜYORUM İKİMİZDE :)

Adsız dedi ki...

sizi yakından tanımak güzell bende hep ocakta yemek varken pc başına otururum ve kalkamam az dur şunada bakıuyım bunuda yazıyım derken bir kaç kere yemeğin dibini tututurmadım değil hanii :)) sobenizi zevkle okudumm iyi günler hayırlı cumalar dilerimm

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Senin şu kavanozdaki patlaklar var ya, bizde kızımla bir ara onu sizin gibi sütsüz, çerez niyetine yiyorduk.
Ben yeniyim, bu sobeler iyi omuş, birbirimizi az da olsa tanıyoruz.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

canim sobelerinin cebani ne guzel oyle, degisik mis bu sobe ama çok beyendim, canisi seni optum, cuman mubarek olsun.

Adsız dedi ki...

Canım merhabalar..Nasılsın?Hemende ısınmışsın bakıyorum buraya..Blogger dakiler arkadaşın..Biz Blogcu arkadaşların olmuşuz:))Şaka bi yana hakikaten o arkadaşların listesinş görünce blogcudaki birçok kişinin buraya geçtiğini anladım..Benimde arkadaş listesinde biraz temizlik yapma zamanım gelmiş..Çoğu giden senin gibi oraya gidince eklememiş zaten..Neyse çokta mühim değil..Benim arkadaşlarımdan önce parmakla sayılan tam 5 dostum oldu..Sende bunların başındasın..İyi ki varsın arkadaşım..

Ben bugünlerde biraz evde kaldımda..bikaç blog daha yaptım..Biri Sıcak Örgüler diğeride Dekoratif fikirler..Ve yakında inşallah www.onparmagimdan.com da olacağım..Geçen gün tescil ettirdim..Bakalım zaman ne gösterecek?
Blogunun bu halini çok çok daha beğendim..Çok estetik ve kaliteli görünüyor arkadaşım..Güle Güle Kullan..Blogger da en güzel tarafı bu ya..Yüklenen resimler harika görünüyor..Şablonlarda oldukçaşık..
Canım benim ben kaçtım..Yemek yapma saatim geldide geçiyor bile..Seni çok çok öptüm..Görüşmek üzere..:))

Feyza Fidan dedi ki...

Disalcim,
Yazılıdan 10 virdim sana , güzel cevaplamışsın efferim güzel arkadaşım:)))))
Şaka bir yana diğer arkadaşların dediği gibi seni az da olsa tanımak (daa değişik sorular olsa mesela daa çok tanıyacaz:) çok güzel..
Öpüyorum...

umran dedi ki...

Merhaba Disal'cigim.
Blogunu zevkle takip ediyorum.
Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

selam canım:))))))
güzel değişimler ,bol ziyaretçi ve dolu dolu yorumlar ile
güzel bir haftasonu diliyorum canım hayırlı cumaların olsun
sevgiler

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Seni yakından tanımak çok güzel , blogunla birlikte uzun yıllar beraber olmak dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Disal ablacım bu cevaplarla sayfanı daha cana yakın oldugunu hissetim sanki....
iyi ki blog açmışsınız sizin gibi güzel bir arkadaşımız oldu, daha nice uzun seneler böyle lezzetli ve keyifli yazılar yazmanızı dileriz...

ayca ve tugce

bizim ikiz oldugumuzu daha önce söylemişmiydik....

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Oh sobeyi cevapladım,üstümden yük kalktı diye düşünüyorsan yanılıyorsun.
Çünkü bende seni "..... olsam ne olurdum?" oyunu için sobeledim.
Espirili cevaplarını dört gözle bekliyorum(ben gerçekten dört gözlü yani gözlüklüyüm :)
Espirili yazılar yazmanın yan etkisi bu olsa gerek,bu tür oyunlarda aklıma ilk sen geliyorsun.

Adsız dedi ki...

selam canim cok güzel anlatmisin kendini insallah hic sevkini kaybetmezsin bol bol yemekler pastalar yaparsin cünkü senin gibi hamaratli becerikli arkadasi kaybetmek istemem.
by Dilek
www.diki35.blogcu.com

Saliha dedi ki...

CANIM BENIM...HAKKINDA BİRKAÇSEY DAHA ÖGRENDIK:))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

:) Mısır patlakçı senii:) Ya onuda böle çıtır çıtır yemek ayrı bir zevk ama:)
Sobe cevaplarını okumak güzeldi ama sen kimleri sobeledin:))

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

SORMA OĞLUŞUN SÜTÜNE KATARKEN BENDE Bİ KAÇ TANE AŞIRIYORUM ÇITIR ÇITIRDA PEK LEZZETLİ OLUYOR:))
CANIM SENİ YAKINDAN TANIMAK GÜZELDİ BİR KAÇ GÜNDÜR DAHADA YAKINDAN TANIYORUM:))BU DAHADA GÜZEL ...TAM TAHMİN ETTİĞİM GİBİ:D EHEH
ÖPTÜM CNM..SEVGİLERİMLE.

yemedeyanindayat dedi ki...

samimi ve içten bir cevaplamaca olmuş..yüreğinize sağlık..sevgilerimle..:)

umran dedi ki...

Sayfamda bugunu blogu sensin canim.sevgiler

Adsız dedi ki...

aaa ne demek, üc dilim ayiririm no problem :))

yazman icin sevindim tsk ederim...

görüsmek dilegiyle...

selamlar aysel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak