17 Şubat 2008 Pazar

ETİMEKLİ PROFİTEROL......PDÇSE-14-


merhaba arkadaşlar.....

ineboluda bir kar var bir kar var sormayın gitsin......

inebolu hayatı boyunca kaç defa böyle kar gördü bilmiyorum ama ben burda olduğumdan beri ilk defa kar gördüm.......

bir güneş çıkınca birde kar yağınca insan fıkır fıkır oluyor nedense.....çocukken ilk kar yağar yağmaz(bu arada ankarada çok yağardı)elimize poşetlerimizi alıp doğru yola çıkardık.....başlardık kaymaya.....

ellerimiz donana çatlayana kadar oynardık.....annemler kızarlardı artık içeri gelin diye.....biz dinlemezdik.....çok bile izin veriyorlarmış....ben şimdi kızımı hiç çıkarmıyorum bile.....halbuki onunda ihtiyacı var....çocukluğunu yaşamaya.......

artık çok geç kaldığım ve uzun zamandır katılamadığım etkinliğe gideyim....bu seferde defneylebirlikte arkadaşımıza konuk oluyoruz..kolay gele arkadaşım....

bu tarifi ben yeşildomatesten aldım.....oda diyalogyemeklerinden almış......böyle zincirleme bir tarif paylaşımı var........herkese teşekkürler...gerçekten harika bir tarif......deneyin mutlaka.....

malzemeler............
  • 1 kg.süt
  • 1 bardak şeker
  • 1 bardak un
  • 1 paket krem şanti
  • 1 bardaktan biraz az süt kremşanti için
  • 1 paket tuzsuz etimek
  • 1 paket hazır çikolatalı sos
YAPILIŞ............

  1. Süt,un ve şekeri sürekli karıştırarak pişirin,biraz soguyunca içine bir kaşık tereyagı ekleyin.
  2. Krem şantiyi sütle çırpın,ve muhallebiye ekleyerek iyice çırpın.
  3. Etimekleri irice parçalara ayırarak, çırptığınız karışıma ekleyin ve ıslattığınız borcama veya kaselere boşaltın.
  4. Hazır çikolatalı sosu paketin üzerindeki tariften daha az miktarda sütle hazırlayın. karışımın üzerine yaydıktan sonra dilediginiz gibi süsleyin.
NOT:belirtilen krema malzemesinden çok çıkıyor...isterseniz ölçüleri yarım yapabilir....isterseniz hazır pudingle yapabilirsiniz.........

64 yorum:

Adsız dedi ki...

canım aynı ankarada tipi ve kar bitmedi gitti
bu lezzet çok iştah kabartıcı
ellerine sağlık
sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ayyy ben kar oynamaya dışarı çıkardım oğlumu. yarında okul tatilmiş, yaşadı gene çıkacak..allaha emanet artık .ama o oynadıkça ben seviniyorum nedense:)bence sende çok uzun olmamak kaydıyla izin ver çıksın kızın dışarı:)
canım bu tarifi bende denemiş beyenmiştim ellerine sağlık..
sevgiler..

sibellebutikpasta dedi ki...

salihacım, şu anda Ankara'da 15 cm bulan kar var ve hala yağıyor, biraz önce ben de çocuklarla bahçede yuvarlandım, kardanadam yaptım ama kar bile eski kar değil, tutmuyor dağılıyor.
Arkadaşım, blogcuda yaşadığım sorunlar yüzünden blogumu yenileyip blogspota geçtim. Yeni blog adresim; http://sibelintarifdefteri.blogspot.com yeni adresi listene ekleyip ziyaret ve yorumlarını esirgemezsin değil mi:-))) Sevgiler…

Adsız dedi ki...

Şekerim disalim, az kaymadık, naylon poşetlerde tepsilerde :)) (tatlı tepsisinin içine otutursun süpper kayar. tabi mutfaktan çalabilirsen ve akşama sopayı gözün kesiyorsa :))

Tatlı enfes olmuş. Ellerine sağlık bitanem. benim içinde karın keyfini çıkar.

öpüyorum seni

www.misssgibi.com

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Ay ne güzel tarifmiş buuu iyi paylaşmışsın Disal :)) ellerine sağlık, sevgiler...

Tuğba dedi ki...

Disalcim,
ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim ve her zaman beklerim:)
Bu arada
profiterolün çok hoş olmuş,etimekle benimde bir kaç denemem olmuştu,gerçekten hafif ve lezzetli tadlar elde ediliyor.
Bende seni bağlantılarıma ekliyorum.
sevgilerimle..

www.keyiflimutfagim.com

made in funda dedi ki...

TARİF YAYINDA CANIM.TEŞEKKÜR EDERİM.

keskinli dedi ki...

canimcim salihacim
sükür kavusturana gec kaldim ama blogumda okumussundur canim annemler bende o yüzden pek giremiyorum nette
kusura bakma ancak geldim
ellerine saglik tarifi bende aldim degisik geldi artik zincirleme devam eder her halde iyi pazarlar iyi haftalar canim öptüm

Feyza Fidan dedi ki...

Cancağızım, güzel Disalimmmm, İstanbulda da acayip kar yağıyor ve her yer muhteşem görünüyor..Senin çocukluğunun anıları benim çocukluğumun anılarına öyle benziyorki..Tek fark benim Erzurumda dediklerinin aynısını yapmam..Ellerim pıtır pıtır çatlar, ince ince kanardı kardan :))) Ama ne mutluydum o halimle :)))
Ay bacım nostalcüüü yaptırdın şindü bana duygulandım valla..
Tarifin her zamanki gibii çok güzel Disalim..Elinden ne çıkarda kötü olur Disalimin hemiya :)))
Çokkkk öpüyorum seniii...

SOFRAM dedi ki...

Disalciğim,Samsun'un da İnebolu'dan farkı yok kar lapa lapa yağıyor, her yer bembeyaz,biraz dışarı çıkıp kar keyfi yaptık bizde...
Canım tatlın harika olmuş, çokta pratik, ellerine sağlık, tarif için de arkadaşlarımıza teşekkürler...
Sevgilerimle öptüm canım...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disalimmmmm,

Amaaaan, bizimkilerde hiiiç çıkarmazlardı burnumu bile kapıdan dışarı:(( Herkes ne kayak(!) yapardı, Rapunsel camdan bakardı:))

Canım, ne kadar hafif, leziz bir tariifff:)) Ellerine sağlık hayatım,
Kocaman sevgiler......

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım çocukken hepimiz çok seviyorduk kar yağmasını ama çocuklar isteyince kıyamıyoruz üşüyüp hasta olacaklar diye korudukçada hastalıkları
bitmiyor.

Tarif güzel oldumu zincir uzuyor çok pratik lezzetide mükemmeldir canım ellerine sağlık sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 15 http://nasibim.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır. Akşamüstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

_______________________________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

17.02.2008 - 23.02.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://dogada.blogspot.com/ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''15" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE...

Nilgün dedi ki...

Merhabalar
Valla size imreniyorum desem burda Kar diye bisi yok soguk ama günesli..Tarifide yorumlamak gerekirse bence kisaca hmmmmmmmm hmmmmm derim olsada Kahvemin yaninda yesem...

Eline saglik canim

SEVGILER

made in funda dedi ki...

canım benim güzel sözlerin için teşekkürler.epey uğraştım düzenli tertipli olsun diye.sizler beğendikçe alnımın akıyla çıktığım için çok mutlu oluyorum.çünkü çok tereddüt etmiştim.okulun açıldığı gün başlamıştı.malum öğretmenim ben de ama başardım sanırım.sevgiler canım.ben de şu alttakşş zeytinli açmaya bakacağım.inanılmaz olmuş.ellerine sağlık canım..

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Disal,
Yine o güzel anlatımın, resimlediğin tatlının önüne geçti. Yorumcu arkadaşlar gibi, kendim de iki seçenek arasında kaldım. Tatlı dil mi, tatlı profiterol mü? Allah vergisi, tatlı dilinizden yana tavır aldım. Emeğe saygı ile elinize sağlık, tatlınız da güzel. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba Disalcım bizde bugün kara kavuştuk İstanbul gelin gibi bembeyaz oluverdi en çokta çocuklar sevindi bu duruma tabi yalnız bence sen kızını hiç çıkartmıyorum yazmışsın bence onunda ihtiyacı var en azından az bir sürede olsa oynamasına müsade et canım :) ellerine sağlık nefis bir lezzet olmuş selamlar sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu tarifi ilk kuzenimde yemiştim,enfes birşey. Ellerine sağlık canım.

İstanbulda acayip bir tipi var,hatta acayip ötesi,göz gözü görmüyor. Yaşasın barajlar doluyor:))

Adsız dedi ki...

Disalcım ben senin sayfana geldim mi hiç yabancılık çekmiyorum..:))
Tatlı bir sohbet, nefis bir tarif daha ne olsun dimi...:)
Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama sizin sayfanızdan tarif alıp yaptım mı aynı lezzeti buluyorum...:)
Ellerinize sağlık....

Cafe Gusto dedi ki...

Disalciğim bizde de çok kar var..Eğlenceli ama yarın işe nasıl gideceğim diye düşünüyorum.Pastan çok güzel olmuş ellerine sağlık.sevgiler..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bursayada çok kar yağdı canım okullar tatil oldu.Kızım bahçeye çıktı biraz keyfini çıkardı çok eğlenceliydi.Bu arada tatlın harika olmuş ellerine sağlık harika görünüyor...Öptüm...

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.Öptüm,görüsmek üzere tatlim.

Baharcicegi dedi ki...

Disalcim karin keyfini cikar benim yerimede bir kar topu at kime atarsan artik orasi sana kalmis.
Burda bahar havasi vardi ormanda yürüyüs yaptik,daha kar yagmaz gibi buraya.
tatlin nefis olmus eline saglik canisi

nurla dedi ki...

canım ellerine sağlık harika görünüyor mutlaka deniyecegim bende mutlaka görünüşü kadar tadı harikadır :) mutlu ve huzurlu bir hafta içi diliyorum sevgiyle kall
www.blogcu.com/nurlayemek

saniyesultan dedi ki...

bugünlerde sık yediğim bir tarif senin de ellerine sağlık güzel gözüküyor.

Yaren dedi ki...

Disalcim harika görünüyor,hemde cok pratik,ellerine saglik canim.Sevgilerimi biraktim ,iyi bir hafta diliyorum canikom.

Adsız dedi ki...

Selam..Canım Ankara da karlar altında..okullarda tatil..benim ayak alçıda:))camdan seyredebiliyorum ancak..bugünde eşimin doğum günü pasta yapmak istiyorum..bakalım zar zor yapmaya calışıcam..iyi haftalar..ziyaretlerin beni çokkkk mutlu etti teşekkür ederim..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Disal merhaba
Bana kar denilince akar sular durulur.Karı senmeyen yoktur heralde.
Yani yağan karı =)
Tatlın harika duruyor ellerine sağlık.
lezzetavcisi

Adsız dedi ki...

canım merhaba ellerine sağlık çok güzel görünüyor..sevgiler mutlu haftalar

anneminkizıyim dedi ki...

Disal canim ellerine saglik, harika bir tatli olmus ben bu etimekli profiterol dan hic yapmadim ama benim damak zevkime cok uygun, karlarin manzarasinda bu tatliyi yemek harika olur, burda kis hala gelmedi, sevgiler...

Adsız dedi ki...

selamlar disalim,

profiterolun süper olsun,

ay sasirdim kiz hangi etkinlige katilayim PDCSE 14 mü yada asik eden tariflere mi :)))

yoks aikisi aynisimi,

ay bu ne böyle etkinlikten etkinlige aklim karma karis oldu hehe :))

etimekli profiterolun süper olmus

ellerine saglik canim,

iyi bir hafta dilerim sana

. dedi ki...

Canimmm harika olmus,etmeklisini ilk kez görüyorum protifolun.Cokda güzel görünüyor,denemeli artik vakit bulunca.
Blogcuya biraktigin yorumun icin tesekkür edeim,sevgiler.

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık çok güzel olmuş..iyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle iyi akşamlae..sevgiyle kalın..

zehra dedi ki...

mutlu ,sagl�kl� ,huzurlu
,a�k dolu ,sevgi dolu
cok guzel bir hafta
diliyorumm

Gönül dedi ki...

canım benim teşekkür ederim Allah yaşatmasın kimseye böyle acılar...ankartadan sen geldin ben gittim.....yokluğumda birbirinden gğüzel lezzetler yayınlamışsın...ellerine sağlık canım kocaman öpüyorum sevgilerimle

pastacı cafe dedi ki...

lezzeti çikolatasından belli anlarım ben süper olmuştur kesin disalcim sen çok amrifetlisin ben yanında söndüm vallahi bana ders verrisin heralde bu konuda on parmağında ondan fazla marifet var bakıyorumda:)ellerine sağlık disalimm

Adsız dedi ki...

Bi buralarda kar yok herhalde biraz çiseledi o kadar.Ekmekli profiterol de gel beni ye diyor ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Vallaha ablacım 10 numara bi tatlıya benziyo bu copy paste yaptım bile kesin denicem senden onaylıysa kesin güzeldir ellerine sağlık yemekoloji.blogcu.com

hdidem95 dedi ki...

gece gece iştahım hat safhaya çıktı harika görünüyor canım ellerine sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

Günaydın..Ya lahmacunda kıyma var zaten ama ben yazmayı unutmuşum:))yani onca yorum yazıldı kıymayı farkeden tek kişi sen oldun:))Teşekkür ederim..

emineninemekleri dedi ki...

Salihacim, mhhhhhhh... canim süper olmus ve bi o kadar da güzel tarif, ellerine saglik canim. Ahhhhhhh bide su karlardan bizim buralara göndersen...

Sevgilerimle
Emine

gülüş dedi ki...

canım harikasın ya benim en sevdiğim tatlı profiterol bayılırım bunu denemedim ama deniycem ellerine saglık bitanem

gülüş dedi ki...

canım benim annelerimiz temel atmasaydı biz bu katları çıkamazdık herşeyi onlara borçluyuz onlar bizim en degerli hazinelerimiz BÜTÜN DÜNYA BENİM OLSA BİR TANE ANNEM ETMEZ tüm annelerin ellerinden öpüyorum

Adsız dedi ki...

merhaba
Profiterol çok güzel ve leziz görünüyor değişik bir tarif olmuş çok beeğendim ellerine sağlık
tunacetin

NiNo dedi ki...

a y bizde kar yokkkkkkk :((
etimet datlusuda yokkkk :(((
bende istiymmmmmmmmmm

birsen dedi ki...

canım merhaba uğramışsın serbelam a :) buralardayım ama yine adresim değişti. aslına bakarsan yazacaklarımın anlamı değişti. serbelam sevgiliye özlemdi sevgiliye seslenişti. Bitti... arada bi bakarım öylesine yorumunu görünce çok sevindim. www.blogcu.com/greenbirsen deyim uğrarsan sevinirim. iyi bak kendine. bu arada hala süper tariflerin var :)

Adsız dedi ki...

inanirmisin bir dilim daha almaya geldim :))

canim cekti hehe :))

selam vermeden cikmayim dedim sayfandan,

tekrardan ellerine saglik canim...

hayirli günler, hoscakal

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

DİSALCİM
Ellerine sağlık tatlın çok gzüel görünüyor.Ne güzel bir okadrada pratik.
en kısa zamanda denemek istiyorum inş.
sevgiyle kal canım

Adsız dedi ki...

Çikolatalı her pastaya bayılırım..:))
profiterol tarifiniz çok nefis, ben de yapacağım...:))
Ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlıkk valla harika bir lezzett süper görünüyorr emeğinize sağlıkk hayırlı günlerr

Tuğba dedi ki...

Disalcim,
yeni tariflerini bekliyorum:)
sevgiler..

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

nefis bir tatlı olmuş ve oldukça da pratik ellerine sağlık.

mylittlestars dedi ki...

ellerine sağlık canımcımm bende inş. yarın senin zeytinli açmadan yapcam bakalım
öpüldün komacan...

Adsız dedi ki...

canım ellerine saglık harıka olmus ve cok degısık olmus..
afıyet olsun size..
gorumsek uzere..

www.fatostuncay.blogcu.com

LeYYa dedi ki...

mmm o çikolata ve şantinin renk uyumu insanı çileden çıkarıyor disalcim.eminim çok güzel olmuştur.eline sağlık

Adsız dedi ki...

hımmm. çok güzel bir tarif olmuş gerçekten. bende deneyeceğim inş. zincir boş kalmasın dimi devam ettirelim:) ellerinize sağlık.

HULYA dedi ki...

Disal'ciğim,
Çok nefis bir tarif vermişsin. Profiterolu zaten çok severim ama etimekle hiç denememiştim.Hemen denemeli çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık canım

Lady Koşan İstiridye dedi ki...

Ben de etimek almış, etimekli tatlıyı nasıl yapsam diye düşünüyordum:) Eline sağlık. Görüşmek üzere.

TATLI DİYAR dedi ki...

slm
profiterol süper olmuş
ellerine sağlık
çokta pratik
sevgiler canım...

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir tarif bu. Ellerine sağlık. Denemeliyim.

Adsız dedi ki...

disalciğim bu yazıyı kaçırmışım ben , hazır gelmişken 1985 yılında kastamonudaydım ben.iki yıl kaldık.çooooooook kar olurdu.yollarımız kapanırdı.önce azdavayda- sonra devrekanide çalıştım.inebolu ve cideye de gezmeye gitmiştim.yeşilliğine hayranım.sevgilerimle canım.
asotu.blogcu.com

sibellebutikpasta dedi ki...

Salihacım, bu bir sitem mesajıdır...hala eski blogum var listende, yenisini eklememişsin:-(((

Adsız dedi ki...

hayırlı günler,tariflerin harika.butarifi de özellikle denemek istiyorum ellerine sağlık...

edayurt dedi ki...

merhabalar..uzunca zamandır bloglar arasında dolaşıyorum emekler gercekten büyük.ama ilgi alanıma giren site sayısı az zira az görünen tarifler daha cok hoşuma gidiyor.bunlardan biride siz oldunuz hatta bir sunumunuzuda aldım siteme.sevgiyle kalınız.. www.yemekkahvekokusu.blogcu.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak