21 Mayıs 2008 Çarşamba

FIRIN SÜTLAÇ

merhaba arkadaşlar.....

evlendiğim günden beri ilk defa sütlaç yapıyorum desem bana gülmezsiniz dimi........nedense evde ya süt dolu olur...yapacak bişey bulamazsınız........veyada hiç süt yoktur an çok ihtiyacınız olur..........eşimin öğrencileri birer hafta arayla biri süt biride yoğurt getirdi......sütle yapacak hiçbişey bulamdım....

hani yoğurt yapayım desem oda var.......süt dolapta son demlerini yaşıyordu ki aklıma sütlaç geldi..ve benim için güzel bir deneyim oldu.......tarifi bitanecik arkadaşım muhteremleafiyetle den aldım.......onunda harika tarifleri var...mutlaka ziyaret edin...teşekkürler bu güzel tarif için....nefis oluyor...şekeri falan tam kıvamında.........

ayrıca bu tarifi sevgili arkadaşım lamanın düzenlediği anneminyemekleri etkinliği içinde yaptım....nede olsa anne tatlısıdır kendisi........her anne bilir ve kendine has bi tarifi vardır......
lamacım kolay gelsin sana......

tarifi aynen aktarıyorum.......

malzemeler..........
  • Yarım su bardağı pirinç,
  • 1 su bardağı su,
  • 6 su bardağı süt,
  • 2 çorba kaşığı nişasta,
  • 1 paket vanilya,
  • 1 su bardağı toz şeker,
  • 1-2 parça damla sakızı,
  • 1 yumurtanın sarısı.
yapılışı............

  1. Pirinci ayıklayıp,yıkayın.
  2. Üzerini örtecek kadar sıcak su ilave edip,15-20 dakika bekletin.
  3. Bol suyla yıkayıp,süzün.
  4. Tencereye pirinçleri koyup,üzerine suyu ekleyip,koyulaşıncaya kadar haşlayın.
  5. Nişastayı yarım bardak sütte eritip,sürekli karıştırarak pirince ekleyin.
  6. Kalan süt ve şekeri ,damla sakızlarıda ezerek ilave ederek,karıştırmaya ara vermeden kısık ateşte koyulaşıncaya kadar pişirin.
  7. Vanilyayı pişmeye yakın eklerseniz kokusu kaybolmaz.
  8. Pişen sütlaçları ısıya dayanıklı kaselere paylaştırın,1 kasesini ayırıp yumurta sarısını ekleyin.
  9. Yumurta sarısı olan sütlacı diğer kaselerin üzerine birer kaşık paylaştırın.
  10. Fırın tepsisine kaseleri yerleştirip,yarısına kadar su doldurun.
  11. Önceden ıstılmış fırında, üzeri kızarıncaya kadar pişirin.
not........bu tariften küçük güveç kaplarıyla 7 kap çıktı.........fırının ızgara bölümünde yaptığınızda rezistanlara dek gelmelerine dikkat edin......yoksa benimki gibi bir yanları yanmış olabilir...oraları bile güzeldi ama yinede çok yanmasın.......

73 yorum:

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bende nedense biraz fazla kızarmış seviyorum hatta yanık desek daha doğru olur:)..canım ellerine sağlık.tam sevdiğim gibi olmuş..öptüm
sevgilerimle

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Evde süt var ve sen yapacak birşey bulamıyorsun disal:)) İnsan dondurma yapar ayol hiçbişi olmazsa bile:)))
Sütlaç en sevdiğim sütlü tatlılar arasındadır ama fırın sütlacın üzerinde muhakkk bir top dondurma olmalı:))
Ellerine sağlık canım,enfes görünüyor..

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Ellerine sağlık. Harika görünüyorlar.
İçinde nişasta olan sütlaçlar bir başka güzel oluyor.
Öptüm kocaman.
Sevgiler...

made in funda dedi ki...

mmmm ilk yapan biri için bayağı süper bişey olmuş bu.ellerine sağlık canım.çok severim çok...

Lady Koşan İstiridye dedi ki...

Ben de kaç gündür sütlaç sütlaç diyip duruyorum ya tesadüfe bak :)Şimdi sende görünce iyice canım istedi, kesin sütlaç yapmam gerekiyo artık:) Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.

elif dedi ki...

evet gerçekten anne tatlısı b. benim annemde çok güzel yapar. seninkide nefis görünüyo canım

Begüm dedi ki...

Ellerine saglik canim. Cok severim firin sütlacini. Cok güzel görünüyor. Hemde damla sakizli, kesin tadi cok lezzetlidir.

Baharcicegi dedi ki...

ben sütlaci ramazanda hic eksik etmem,ama hic firinlamadim,nisasta yerine krema koyuyorum sütlaca hem yogunlastiriyor hemde daha degisik bir lezzez oluyor,sütlacin sanki yemek dergilerdinden cikmis gibi orjinal olmus,ellerine saglik salihacim

egeli dedi ki...

SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK ,VALLAHİ BEN BİR TANE ALABİLLİRİM...SEVGİLER

Adsız dedi ki...

kendılerı en sevdığım sütlü tatlı olur tabı dondurmayı saymazsak :)) ellerıne sağlık canım sütlacın nefıs olmus .. olsada yesek dedırtıuor mubarek :)) tarif için muhterem hanımada tesekur edeyım :)
kendıne ıyı bak canım..

emelinmutfagi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

www.mutfakkapisi.blogcu.com


sütlaci cok severim ve seninki gercekden cok güzel olmus... eminim lezzetlidi harikadir :)...
ellerine saglik...

karakazan dedi ki...

Bayilirim sütlaca simdiye kadar hep yaparim ama firinda hic denemedim.Harika görünüyor,canim eline saglik.

sevgilerimle,serap.

karakazan dedi ki...

Bayilirim sütlaca simdiye kadar hep yaparim ama firinda hic denemedim.Harika görünüyor,canim eline saglik.

sevgilerimle,serap.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Disal'cigim, cok guzel olmus sutlacin.

Guzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiler.

NiNo dedi ki...

yanık kısımlarını daha çok severim.Ve ne zaman sütlaç görsem yada düşünsem mutlaka annem gelir aklıma.Ellerine sağlık.

SOFRAM dedi ki...

Disalciğim sabah sabah ne güzel bir görüntü bu, nefis çok güzel kızarmış üstü, ellerine sağlık güzelim. İlk ama harika olmuş, fırın sütlacı ben çok severim ama bizim çocuklar pek sevmediği için ben öbür türlü yapıyorum, yoksa hepsi bize kalıyor, sonra da kilo olarak geri dönüyor tabii..))
Tarif için Muhterem'cime de teşekkürler...
Canım güzel bir gün diliyor, sevgilerimle öpüyorum...

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlıkkk şahane bir görünütü..çok severim sütlacı..benim annem sütlaç koyulaşmaya başladığı zaman 1-2 tane portakal ağacının yaprağıdan atar içine çok hoş bir kokusu olur...sevgiler..canımm

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım ellerine sağlık, sütlacı severim, hele de seninkiler gibi üzeri güzelce kızarmışsa.. Ben daha hiç denemedim, hatırlattığın iyi oldu.. Afiyet şeker olsun..

antepası dedi ki...

Eşim bayılırım.Bende çok severim ama eşim benden daha çok sever:))Onun için alsam:))İlk deneme için muhteşem.

pelince dedi ki...

Bende fırında sütlaç hiç yapmadım ,sende bana gülme sakın:)) Ama senin yaptığın nefis olmuş,ellerine sağlık.
Güzel bir hafta sonu diliyorum..

Adsız dedi ki...

Disalcımmmm bayılırım ben sütlaca en sevdiğim de yanmış kısımları...:)))
Ellerine sağlık...sevgiler gönderdim...

Adsız dedi ki...

Aynı şekilde verdiğiniz tarifi yapmam lazım, o kadar nefis görünüyorki hiç hayır diyemem doğrusu...:))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım Disalim,
Ben senin o güzel fırın sütlacını mı yesem,yoksa bir tanecik arkadaşım diyen dillerini mi yesem?
İlk defa yapmana rağmen nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Bende çok kızarmış olanı severim,hiç yanmış gibi bir tat vermiyor.
Bu arada öğrencilerin bu tür şeyler getirmesi ne kadar güzel.
Anadolu insanı mutlaka elindekini sevdiği saydığı insanlarla paylaşıyor.
Bu arada yorumların geldi ama ben bugünlerde evdeki ufak bir tadilattan dolayı internete fazla giremiyorum.
Tarif yazıp,hemen çıkıyorum.
Hatta geziyeye yazı bile yazamadım 15-20 gündür güncellenecek duruyor.

uygarimizlahayat dedi ki...

Canımcımmm sütlaç süperrrrrrr görünüyor, valla nasıl canım çekti anlatamam, şöyle buz gibi olacaktı, üzerine de tarçınnn hımmmmm, ellerine sağlık, bayılcam şimdi :)))

Adsız dedi ki...

Konuşan bir sütlaçı ilk olarak, seyrediyorum. Çanak yuvasında süt ve pirinç, bu güzellikte buluşur. Ağız sulandıran bir görüntü, nefis bir tat ellerinize sağlık.

Feyza Fidan dedi ki...

Disalimmm bende çok severim fırın sütlacı ama aynen senin gibi çok fazla yapmam nedense..Serin serin olsaydıda yeseydim şimdi...Ellerine sağlık canım benim,
Öpüyorum seni...

yesildomates dedi ki...

kankim yne döktürmüşsün..
valla ilk yaptım diyorsun ama ..bence hiç öyle değil gibi geldi bana:))çünkü görüntüsü kadar tadıda nefisti..
yanık kısımları bile tatlıydı..:))
ellerne sağlıkkkkkk.......
öpüyom görüşürük...

Adsız dedi ki...

Disalcim en sevdiğim sütlü tatlılardandır, ayrıca hiç de ilk defa yapılmış gibi durmuyor, daha çok profesyonel işi gibi durmuş, ellerine sağlık canım, sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam canım..ben bu sütlacı nasıl olduda kaçırmışım..çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık..iyi geceler hayırlı cumalar..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

disalcim sütlaçlar çok nefis bayılırım sütlaça helede fırında olunca çok güzel kızarmışlar ellerine sağlık canım hayırlı cumalar sevgi ve selamlar canım

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar sevgiler canımmm

elma şekeri dedi ki...

Ellerine sağlık harika görünüyor..
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

selam canım
hayırlı cumalar diliyorum
hiçde ilk yapıyor gibi değil
sütlaç çok güzel olmuş
ellerine sağlık
sofrakeyfi

Adsız dedi ki...

eline emeğine sağlık sütlacın bir harika gözüküyor bende sütlü tatlılara bayılırım çok güzel olduğu herhalinden belli yiyenlere afiyet osun bu arada cumanızda mubarek olsun selam ve sevgilerimle..
www.fzehra.blogcu.com

capankizimutfakta dedi ki...

son zamanlarda hep firinda sutlac tarifi gorer oldum. yok yok, benimde denemem lazim. cok sevdigimi, ancak firinda olanini hic yapmadigimi ancak cok yapmak istedigimi bilicesine yayinlayin bakalim,...

akasyakokusu dedi ki...

AYYY CANIM BENİM KASE KASE SÜTLAÇLAR VARMIŞTA BEN GÖRMEMİŞİM..TÜÜHHH SONA KALAN DONA KALDI YİNEE
CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK HAYIRLI CUMALAR SEVGİLER.

HULYA dedi ki...

Disal'ciğim,
sütlaca babacığım bayılır.Görünce hep onu düşünürüm.Ben de sütlü tatlıların hepsini severim.Çok güzel olmuş bence bir kase aldım gidiyorum.Ellerine sağlık canım.Hayırlı cumalar

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

ben fırında hiç yapmadım.çok nefis görünüyor.ellerinize sağlık.hayırlı cumalar.

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık cnm çok güzel görünüyor
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

sütlaca tam anlamıyla bayılırım diyeceğim, hele de fırında olursa.bende yapıyorum sıkça. ellerine sağlık canım.
pohaçalar da o kadar harika olmuşlarki insanın alıp yiyesi geliyo.ellerine sağlık.sevgilerimle.
sebilay.

pastacı cafe dedi ki...

ben bayılırım fırın sütlaca ben birazdaha farklı yapıyorum ama bu tarifide denicem disalciğim ellerine sağlık

Lezzet Gemisi dedi ki...

SÜTLÜ TATLILAR FAVORİMDİR. SÜTLACIN DA FIRINLANMIŞINI SEVERİM. HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM. ELLERİNE SAĞLIK. HAYIRLI CUMALAR DİLERİM. SEVGİYLE VE SAĞLICAKLA KAL.....

Tuğba dedi ki...

Tek kelimeyle harika görünüyor,bayılırım fırında sütlaça.Mis gibi olur miss Disalcim.
Ellerine sağlık..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Disal ciğim,
Muhteşem bir görüntü
ellerine sağlık benim en en en sevdiklerimden..ahh olsa ne güzel kaşıklardım şimdi..
Hayal edeyim bari:..:))
sevgiler hayırlı cumalar canım

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tatlılar tatlısı disalimmmm,
vallada billada nefis görünüyor:))))
gel ye beni diyor:)
ellerine sağlık şekerim
öptümmmm

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

DİSALCİM BENCE İLK OLMASINA RAĞMEN HER YEMEKTE OLDUĞU GİBİ BUNDADA BAŞARILI OLMUŞSUN.NEFİS GÖRÜNÜYORLAR CNM ELLERİNE SAĞLIK.

NİLÜFER dedi ki...

MERHABA DİSAL YAZINI OKUYUNCA TEBESSÜM ETTİM ÇÜNKÜ AYNI ŞEYLERİ BEN DE YAŞIYORUM SÜT OLUNCA YAPACAK ŞEY BULAMIYORUM OLMAYINCA DA ŞUNU YAPSAYDIM DEYİP DURUYORUM
SÜTLAÇ SÜPER OLMUŞ NORMAL SÜTLACI SEVMEM AMA FIRIN SÜTLACA ASLAHAYIR DİYEMEM BURDA HAMSİKÖY SÜTLACININ ÜZERİNE ÇEKİLMİŞ FINDIK KOYUYORLAR SÜPER OLUYOR
ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM GÖRÜŞMEK ÜZERE LAFI UZATTIM KUSURA BAKMA

NESRIN dedi ki...

Kacgundur bende pisirsem diyorum normal halini firin olanini degilde.Benim cok aram yok firin sutlacla o yuzden evdekilerde mahrum kaliyo.Sevgilerimle

sevgi dedi ki...

Şimdi bu sütlacı gördüm canım istedi.Eve gidnce ben de mi yapsam acabaa...Ellerine sağlık Disal'ciğim harika görünüyorrr.

Adsız dedi ki...

merhabalar
Fırın sütlaç harika görünüyor asla hayır diyemeyeceğim bir tatlı. Ellerine sağlık
tunacetin

Adsız dedi ki...

Firin sütlaci normalinden daha cok severim firinlaninca üzeri de cok güzel kizarirsa nefis olur. Seninkiler de tam benlik olmus, ellerine saglik canim. Güzel bir hafta sonu diliyorum, hoscakal.

Adsız dedi ki...

Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.Harika tariflerinizle etkinliğimizi şenlendirdiniz.Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok lezzetli görnüyor canim ... mmmhh harika gercekten :)

ellerine saglik canimmmm..

kocaman sicacik sevgilerimle ...

Adsız dedi ki...

himmmmmmmmmm ayy cok nefis görünüyor esim bayilri sütlaca hemde firin sütlac olsa ellerine saglik canim öpüldün
karabiberinmutfagi

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Çok güzel görünüyorlar.Benim de kızım sütlacı pek sever.Ben de onun için yaparım.Ama içine sakız kullanmıyordum.Bundan sonra ben de sakızlı yaparım.Eminim ki çok yakışacaktır.Tekrar ellerinize sağlık.İyi günler dilerim.

Adsız dedi ki...

Canim merhaba,ellerine saglik vallahi harika gorunuyor,sutlu tatlilari pek severim ve en basta sutlaç gelir,hele ki firinda pismisse sahane yapmisin masallah,bu saate agzim sulandi nefiis,iyi pazarlar guzelim opuldun.

Canim valla benim de pc'de problem var daha dogrusu baglanti'da sinir oluyorum hem nasil arada çalisiyor pat yine gidiyor,noldu anlamadim hiç boyle olmazdi,sirketle gorustum yeni bir kutu yollucaklar o da en fazla 14 gun suruyormus,canim çok sikildi iste,yorumlar da birikmis daha yeni az once onayladim,simdi yavas yavas ugruyorum iste..geç geldigim için kusuruma bakma olur mu.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

disalim sen bu kadar beceriklisin sutlaci ilk defami yapiyorsun
harika gorunuyor benimki biraz daha yanik olsun ,artik yaparsin heralde,ellerine saglik...sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba canim, güzel pazarlar. Firinda sütlacin nefis olmus, ellerine saglik, sevgiler....

keskinli dedi ki...

selam balim
coktandir gelemedim ama bu ara telasliyim biraz neyse ilk defa yapmisa hic benzemiyor bunlar ya
cok süper olmuslar eee marifetini konusturmus benim canim yine
ellerine saglik öptüm iyi pazarlar

Tuğba dedi ki...

Merhaba Disalcim,
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 24
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
• Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
• Hanımlarla yapılan günlere
• Beş çayına gelen misafirlere
• Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..

26 Mayıs 2008 (pazartesi) -- 8 Haziran 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 24 bende yani http://www.keyiflimutfagim.com/ da düzenlenecektir..
Tüm arkadaşlarımın katılımlarını bekliyorum.


AYRICA :
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yagmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey
• adınızı
• sitenizin adresini
• dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
• tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html



Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmm bayılırım özellikle çok kızarmışına hatta yanık olanına:) seninkide tam bana uygun olmuş şahaneee canım ellerine sağlık öpüyorum iyi haftalar

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ellerine sağlık valla süper bende bayılırım sütlaça sevgiler

Leziz Sofralar dedi ki...

Disal'cim bende ne zamandir istiyorum firin sütlac yapmayi ama bir türlü elim gitmiyor yapmaya nedense heralde cok yerim korkusu var:)) ama bu görüntü insani bastan cikariyor bak demedi deme:))

ellerine saglik canim...

sevgiler...

Unknown dedi ki...

disalcigim harika olmus sutlac ahaha nasilda canim cekti ellerine saglik canim kucak dolusu sevgiler

Adsız dedi ki...

Sütlaca hele hele fırın sütlaca eşim de ben de bayılırız.Ellerine sağlık canım!

Adsız dedi ki...

mutlu haftalar disalcim,hersey gonlunce olsun sicacik sevgiler

kelebeklisaniyeler

Adsız dedi ki...

geciktim biliyorum kusura bakma hayatım.. 1 haftadır dogru durust gıremıyorum nete.. affet:)
ellerıne kollarına saglık disalim.. fırında sutlaca bayılırım. ellerın dert gormesın.. afıyet olsun sıze..
cok opuyorum..
ıyı haftalar canım benım:)


http://fatostuncay.blogcu.com/

saniyesultan dedi ki...

sütlaca bayılırım hele fırınlanmışına daha çok bayılırım
ellerine sağlık
iyi haftalar

İlker Ergin dedi ki...

canım fırın sütlaça bayılırım.hele güveç kaselerinde olursa off off.Ellerine sağlık.harika olmuş cnım.sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Disalciğim 10 yıllık evliyim 10 kere sütlaç yapmamışımdır.Üstelik çok severiz ama hep dışarda yeriz.Yani sen ilk değilsin merak etme..Ellerine sağlık sevgiler...

Adsız dedi ki...

selamlar disalcim,

nasilsin?

bu güzellik ne böyle, sütlaci cok severiz... firindan olani hic yapmadim daha ama tr de yemisdim, süper olmus...

ellerine saglik :)) ve afiyet olsun

Lezzet Gemisi dedi ki...

SELAM CANIMMM... BEREKETLİ, SAĞLIKLI VE MUTLU BİR HAFTA DİLİYORUM. SEVGİLER.....

hayat dedi ki...

Canım, sütlaç harika görünüyor.Ellerine sağlık.
Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak