5 Haziran 2008 Perşembe

KAKAOLU ISLAK KURABİYE.....İNEBOLU'YA VEDA.....


merhaba arkadaşlar..........

bu bloğu şu an hala içinde yaşadığım ineboluda açtım.......şimdi ise tayinimiz balıkesire çıktı.....oradan sürdüreceğim...........

hazırlıklar başladı.......kutular evin heryerinde dolmayı bekliyor........neye elimi atsam "bunu şu an kullanıyorum,sonra koyarım "diyorum.........çamaşır makinası hiç durmadan çalışıyor.........bir haftalık sürem kaldı........yetiştirmeye çalışıyorum......

üzüldüğüm konularda var tabiii.......burada kurduğum harika bir arkadaş gurubum vardı.....onlardan ayrılmak çok zor geliyor.......birtanem yeşildomatesim.......seninle bağımı asla koparmayacağım inşallah..........seni çok seviyorum arkadaşım.....

ve duygum,esmam,elifim,çiğdemim..........sizleride çok seviyorum...neler neler paylaştık sizlerle......inşallah arkadaşlığımız ömür boyu sürer........buradaki hatıraları bırakıp gitmek kolay değil......ama bir gün yine inşallah bir araya geliriz.........

her yerinde hatırlarım kalacak biliyorum.....ve ben birgün onları almak için tekrar geleceğim.....
bana güzel arkadaşlıklar kazandırdığın için teşekkürler inebolu........

daha fazla kendimi kaybetmeyeyim.........tarife geçeyim......

baya bi süre aranızda olamayacığım.........ev toplama,taşınma ve gittiğim yere yerleşme süresi içinde sizleri çok özleyeceğim.........bütün arkadaşlarıma sevgilerimi gönderiyorum ve şimdiden güzel yorumlarınız ve dilekleriniz için teşekkür ediyorum...........

bu güzel tarifi sevgili ninom başlattı.....ve büssürü arkadaş tarafından denendi......harika bir lezzet olduğu için denenmeyede devam adiliyor........bende yeşildomatesimden aldım tarifi........öpüyorum seni canımmmmmm.......

malzemeler......
  • 1 Paket (25 gr.) Ülker Kakao
  • 1/2 paket oda sıcaklığında margarin
  • 1 Yumurta
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı şeker
  • Aldığı Kadar Un
üzerini süslemek için.....
  • Çekilmiş Antep Fıstığı veya Hindistan cevizi
şurubu için.....
  • 3 cay Bardağı Seker
  • 3 cay Bardağı Su
yapılışı........
  • Şurup malzemelerini küçük bir tencereye koyup, pişirin. Yoğunlaşan şurubunuzu iyice soğutun. Şurup soğuduktan sonra 1 saat kadar buzdolabında bekletin.
  • Hamur malzemelerini karıştırıp, aldığı kadar unla yumuşak bir hamur elde edin. İstediğiniz büyüklükte toplar yapıp, üzerine hafifçe bastırarak, yağlı kâğıt serilmiş fırın tepsisine dizip, 200 derecede üzeri çatlayana kadar pişirin.
  • Sıcak kurabiyeleri, soğuk şurubun içine, hızlıca batırıp, çıkartın ve servis tabağına alıp, antep fıstığı ya da hindistancevizi ile süsledikten sonra, bir gece buzdolabında dinlendirip servis yapın.

90 yorum:

made in funda dedi ki...

canım yaaa demek taşınıyosun.inşallah gittiğin yerde de çok ama çok mutlu olursun.zaten güzel bir yere gidiyorsun.seni şimdiden özleyeceğiz ama arayı çok uzatmazsın inşallah.bu kurabiyelerden ben de yaptım tadı süper.sen de harika resimlemişsin.tebrikler.ellerine sağlık canım.çok çooook öptüm..

Adsız dedi ki...

Selam canım..İnşallah gideceğin yerde çok daha mutlu olursun..Kolaylıklar dilerim sana canım..Eline sağlık kurabiyelerinde hakkını vermişsin..sevgiyle kal..

Adsız dedi ki...

Herşeyden önce Allah kolaylık versin.
Allah güzel ayrılıklar versin.
Kurabiye harika duruyor ellerine kolalrına sağlık.
lezzetavcisi

Adsız dedi ki...

ay inanmıyorum ta balıkesire burnumuzun dibinden gidiyorsun yolun açık olsun sevgiyle git yerleş bizi merakta bırkma

kocaman sevgiler
öpücüklerrr

Adsız dedi ki...

Allah yardımcın olsun canım inşAllah hayırlısı ile yerleşirsin yeni evine.her yerin güzelliği ayrı bir yerden kopmak çok zor geliyor ama yeni yerdede kimbilir ne sürprizler paketlemiş hayat?hayırlısı olur inşallah..kolay gele.

Adsız dedi ki...

Canim benim kurabiye muhtesem otesi gorunuyor harika,elimi uzatsam alacak gibiyim harikasin. Eline saglik.
Ayrica tasiniyorsun kolay gelsin sana gulum,bilirim zordur bende aynisini bir kaç ay once yasadim tum dostlarim dan ayrilmistim,ama km ayirsa bile kalbiniz bir dostlugunuz ebedi kalacak insallah,yeni sehir de sana bol sanslar dilerim hersey gonlunce olsun Disal'im,yolun açik olsun. Sen tum islerini halet bizler sabrederiz seni beklemekle. Kocaman kocaman optum.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

karakazan dedi ki...

Disalcigim,yeni mekaninda da güzel dostluklar kuracagindan eminim canim.Bir gün yine biraraya geldiginiz de o güzel eski günleri yad edersiniz.Kurabiyeler harika olmuslar eline saglik.Kolayliklar diliyorum tasinmanda.

selamlar.

zarpandit dedi ki...

siz hep berabersiniz!
okadar:)
bu arada canım bi proje için anket düzenliyoruz blogumda yayınladım tıklarsan sevinirim:)

yesildomates dedi ki...

bitanem canım arkadaşım..kankim...yazını okurken içim acıdı..bunu hep sana diyordum..ama bu kadar erken olacağını tahmin edemezdim..amaaa biliyorsun...canımın yarısı hep seninle...bunu hiiiiiiiç unutma...


öpüyom kardeşim:((((((

Adsız dedi ki...

Merhaba, veda yazınızı hüzünlenerek okudum insanın alıştığı yerden kopması zor, hele bide güzel dostluklar kurulmuşsa...Allah yardımcınız olsun... Bizde pazar günü ineboludaydık etrafa çok bakındım sizin kızınıza benzer bi çocuk görürmüyüm diye gidip sizi soracaktım.Bu 2. gidişimdi oraya çok güzel biyer, Abanaya doğru giderken uygulama oteli vardı onun arka tarafında deniz manzaralı çok güzel bir yer keşfettik. Neyse uzatmayayım gittiğiniz yerde güzelliklerle karşılaşmanız temennisiyle...Kastamonudan sevgilerimle...Nazife

Mebrule dedi ki...

Merhaba Disalcim,

Bir yerden tasinmak ne zordur bilirim, ben tum sevdiklerimi geride birakip baska ulkeye gittim. Umarim Balikesir`de de cok guzel dostluklar kurarsin.

Kakaolu islak kurabiyeyi bende cok denemek istiyorum, o kadar cok yerde karsima cikti ki, ellerine saglik...

Hersey gonlunce olsun...

Unknown dedi ki...

canım ya senin adına üzüldüm insanın alıştıklarından sevdiklerinden ayrılması çok zor taşınmak ayrı dert sana kolaylıklar diliyorum .yeni yerleşimine çabuk alışman dileği ile.

Baharcicegi dedi ki...

canim cok zordur yillarca alistigin yerden arkadaslarindan ayrilmak,ama gidecegin yer cok güzel bir sehrimiz yesillik bol denize yakin birde güzel samimi arkadaslar bulursan .
Encokda yesildomates icin zor olacaktir,dostluklar kalicidir bir gün biryerlerde yine karsilasirsiniz hayatin ne getirecegi belli olmuyor.
Sana kolayliklar dilerim tasinma yerlesme derken aramizdan epey ayri kalacaksin gibi görünüyor,simdidien yeni evinde yeni sehrinde gecirecegin mutlu günler dilerim.
Kocaman öptüm

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Harika bir yerden ayrılıp (İnebolu'yu hiç görmedim, anlattıklarından ve resimlerden) başka harika bir yere gidiyorsun, sana kolay gelsin. Ben Balıkesir, Çanakkale ve çevresinin hayranıyımdır, Umarım sen de sever ve mutlu olursun. Dostlardan ayrılmak üzücü, ama güzel dostluklar hiç bitmiyor.

Sevgilrimle.

NiNo dedi ki...

yenilikler iyidir,eskiden kopmadan yeniyi yaşamaksa hayata dinamizm getirir.Yeni evinde yeni şehirde mutlu,sağlıklı bir yaşam dilerim.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Kolaylıklar dilerim... Yaklaşık bir aydır bende taşınma hazırlığı içindeyim...

Kurabiyeler nefis... Ellerine sağlık sevgiyle...

saniyesultan dedi ki...

zor olsa gerek alıştığın ortamdan ayrılıp başka bir yere gitmek...ama yeni yerde de yeni dostluklar seni bekliyor,kendine iyi bak.kolay gelsin.

fatosun mutfagından... dedi ki...

'Allah'ım ömrümü affınla sona erdir..emelimi,rahmetini ummaya yönelik kıl..rızana ulaşma yollarını benim için kolaylaştır ve bütün hallerimde amelimi güzelleştir..amin....
hayırlı cumalar,sevgiler canım...seneye bizimde tayinimiz çıkıyo ve bende birçok sevdiğim dostlarımdan ayrılıcam..bu çok zor ama mecburuz....kolay gelsin arkadaşım...üzülmee

sarımutfak-hande dedi ki...

slm cnm
balıkesirde 11 yıl yaşadım ilk okulu orada bitirdim.çok güzel modern temiz ucuz bir yerdir.beyeneciğini umarım.hayırlı olsun.
kurabiyelerde nefis olmuş ellerine sağlık cnm.

Disalce dedi ki...

canım nazifecim......keşke bana geleceğini bildirseydin....görüşürdük....
tanışırdık.....
evime misafir ederdim seni.....
canım benim güzel yorumun için teşekkür ederim......

uygarimizlahayat dedi ki...

Dişalcimmm canım benim kurabiye nefis olmuş, ellerine sağlık.... Canım taşınmana çok üzüldüm, biryere alışınca herşeyi bırakıp gitmek çok zor oluyor ama canım inş. orda daha iyi dostluklar kurar, huzurlu ömür geçirirsin, sevgiler...öpüyorum seni, herşeyin hayırlısı olsun...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Disal'cim hakkınızda hayırlısı olsun, inşallah Balıkesir'de de çok mutlu olur ve güzel dostluklar kurarsın.. Taşınma işlerinde sana kolaylıklar diliyorum, işleriniz rast gider inşallah.. Kendine dikkat et, haberlerini bekliyoruz..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Disalcim
yeniliklere alışamayan biri olarak ne desem bilemedim
Rabbim yardımcın olsun.
Orada da yeni dostlar edinirsin,burada varolanları kesintisiz sürdürürsün,
Ben 25 yıllık memleketimden çıkıp geldim İstanbula,Eminim çok iyi insanlar tanıyacağına,bende evimiüsemtimi değiştiriyorum.Allah iyi insanlarla karşılatırsın
sevgiyle kal

SOFRAM dedi ki...

Canım benim,yazını yine duygulanarak okudum, gerçekten zor, yaşadığın mekandan ayrılmak, özellikle de dostlardan, benim de hep bu nedenle canım yandı ama ayrılıklar olsa da gerçek dostluklar devam ediyor.Senin için de bu güzel yerden ayrılmak zor, hele de dostlardan ama güzel dostluklar, ayrılıklar olsa da sürecektir...
Canım Balıkesir'deki yaşamında da güzel dostlukların olacaktır, inşallah oraya da çabuk alışırsın.Yeni evine sağlıkla yerleşir, oturursun inşallah... Sana kolaylıklar diliyorum,çok zor ev taşımak hele de farklı bir şehire ama yeter ki sağlık olsun...
Canım ıslak kakaolu kurabiyelerin de harika görünüyor, ellerine sağlık,sevgilerimle öpüyorum...

antepası dedi ki...

Canım allah kolaylıklar versin.İşin çok zor..Kurabiyelerde nefis.Eline sağlık.

Adsız dedi ki...

Tayininizle birlikte ortaya çıkan, ev toplama ve vardığınız yerde eşyaları yerleştirme işlerinizde, Allah'tan kolaylıklar ve hayırlı yolculuklar diliyorum. İnebolu'ya veda ederken seçtiğiniz ve nefis görünen kurabiyeleriniz de günün anlam ve önemine çok uygun olmuş. Kakaolu Ağlayan Kurabiyeler gibi birşey.. Yolunuz açık olsun..

pelince dedi ki...

Canım demek tayininiz çıktı,hakkınızda en hayırlısı olsun..Gittiğiniz yerde de çok mutlu olursunuz inşallah..
Balıkesir benim oldukça beğendiğim bir yerdir..Tatile giderken mutlaka uğrar balıkesirde yemek yeriz..
Hazırlıklar için kolay gelsin diliyorum...
Umarım çok ayrı kalmayız..
Kurabiye içinde ellerine sağlık...

Sevgiler..

Gönül dedi ki...

canım benim ah şu ayrılıklar olmasa ne güzel olurdu valla yazını gözlerim dolu dolu okudum yeşildomatese de yazdım hemen sana geldim kıyamam üzülmeyin bu dostluğu kilometreler ayırmış önemli olan gönül birliğidir...bende ankaradaki öğretmen arkadaşlarımdan bu şekilde ayrılmıştım insana çok koyuyor malesef ama elden ne gelir yapılacak bişi yok.....ellerine sağlık canım benim harika olmuş aldım gidiyorum...sevgilerimle öpüyorum

Begüm dedi ki...

Sevdigin, alistigin, arkadaslarinin oldugu yerden ayrilmak cok zordur. Balikesirdede en az simdi yasadigin yerdeki kadar mutlu olursunuz, yeni iyi arkadasliklar edinirsiniz. Cok güzel, saglikli günler sizi bekliyordur insallah...
Kurabiyeler harika görünüyor. Ellerine saglik canim.

akasyakokusu dedi ki...

AYY CANIM BENİM GÖZLERİM DOLDU..EVET BİR YERE ALIŞIYORSUN DOSTLUKLARA TEMEL ATIYORSUN HAYDİİİ BAŞKA BİR YÖRENİN EKMEĞİNİ YEMEĞE.
BİZ 1 YILLIĞINA GELDİK MARDİNE UZATTIK 1 YIL DAHA ÇOCUKLARIN OKUL DÜZENİ BOZULMASIN DİYE.EE BİRDE 6 AYDA ÜÇ EV DEĞİŞİP LOJMANA GEÇİNCE YORULDUM TABİ.
NE DİYİM KENDİMİ GÖRDÜM SENDE AYNEN BUNU ŞUNU KULLANIYORUM DİYE DİYE O BÜYÜK GÜN GELİR VE KAMYON YANAŞIR EVİN ÖNÜNE..VEDA EDERSİN O GÜZELLİKLERE..
NEYSE BEE YAAA AĞLADIM İŞTE:((
**
BU ARADA KRABİYENİN HAKKINI YEMEYELİM ORDA ÖYLE DURMASIN UZANIP ALIVEREYİM DİMİ.ELİNE SAĞLIK SEVGİLER.

Adsız dedi ki...

gittiğin yerde tüm mutluluk ve güzellikler seni bulur inşallah.ayrıca BALIKESİR çok güzel bir memleket.kurabiyelerin muhteşem olmuş canım.çok güzel görünüyorlar.ellerine sağlık.ALLAH ağzınızın tadını bozmasın.herşey gönlünce olsun.yerleşince görüşmek üzre.gönül dolusu sevgiler.

Adsız dedi ki...

Yepyeni başlangıçlar, yepyeni dostluklar, yepyeni bir hayat, hiç kopmayan arkadaşlık bağları ve mutlu, huzurlu nice günler diliyorum Salihacım...

Lezzet Gemisi dedi ki...

CANIMM. KURABİYELERİN TARİFİNİ ALDIM. ELLERİNE SAĞLIK. ŞAHANE OLMUŞ... İŞLERİNDE DE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM ARKADAŞIM. EN KISA ZAMANDE GÖRÜŞMEK ÜZERE... SEVGİLER...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım yazdıklarını okurken içim burkuldu...Bundan sonra herşey gönlünce olur umarım...Ayrılık çok zor ama elden gelende yok tabi...Bu arada kurabiyelerde nefis görünüyor ellerine sağlık...İşlerinde de kolaylıklar dilerim sevgilerimle öpt...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canımın içi,
Sanki yanıbaşımdasın,bende senden ayrılacakmışım gibi geliyor.
Oysa sen yeni evine yerleştikten sonra yine eskisi gibi olacağız.
Belki benim memleketimi,bildiğim İnebolu'yu bırakıyor olman beni bu kadar üzüyordur.
İnan aklımda birde Dilek var,o nasıl dayanacak diye.
Neyse ki yaz tatiline giriyoruz,sanırım yaz tatilinde Dilek'te memleketine gidiyor.
Onun içinde bu süreç senin yokluğuna alışması için yardımcı olur.
Bu arada hemen Balıkesir'i inceledim,turizm açısından bir cennet.
Siz nereye tayin oldunuz bilmiyorum ama mis gibi zeytinin (ve sen zeytini çok seversin)zeytinyağının memleketine gidiyorsun.
Ayvalık-Edremit-Bandırma-Erdek-Manyas(kuşlara selam)-Susurluk (bizim içinde 1 bardak ayran için)
tam turizm şehri.
Annenler Ankara'da onlardan uzaklaşıyorsun ama İstanbul'a yaklaşıyorsun.
Şimdi işin çok,taşınmak oldukça zor bir iş,Allah yardımcın olsun.
Bu arada İnebolu resimleri harika çıkmış.
Kurabiyelerde nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Sen gitmeden yine destan yazdım : )

LeYYa dedi ki...

ne yaparsın disalim.hayatın geçiciliğine bir örnek işte...hiçbirşey olduğu gibi kalmıyor .umarım gittiğin yerde de seni güzel dostluklar bekliyordur.eskileriyle birlikte büyüyecek dost hazinen düşünsene.bir bilemeyiz bizim için hazırlanaların akibetini...inşllh hayr olur.

Ayse Pamuk dedi ki...

Hayatım tarif bir harika zaten.Umarım gittiğin yerdede çok mutlu olursun

Disalce dedi ki...

sevgili arkadaşım canan....öncelikle yorumun beni çok mutlu etti....böyle bir takipcimin olduğunu bilmek beni ayrıca sevindirdi......uyarını dikkate alacağım...bende bu işten pek memnun değilim zaten...acilen örtümü alacağım.....teşekkür ediyorum....bütün güzel sözlerin için......herzaman bekliyorum ziyaretlerini.....sevgiler canım.....

Adsız dedi ki...

Canım benim...
Yazını okuyunca sanki benim yanımdan ayrılıyormuşsun gibi,içm acıdı ama..benim sevinmem lazımsanırım bu durumda..Yeni başlangıcında umarımçok mutlu olursun arkadaşım..Alışkanlıklarından çok vazgeçen biri olarak söylüyorumbunu..Taşınmak çok zor ve yorucu..3 ay önce yaşadım bunu..Bunuda piprikli biri olarak söylüyorum:))Allah kolaylıklar versin arkadaşımsana..Merkeze gelmeden önce bana yaz emi?Seninle muhakkak görüşmek isterim...Çok çok heyecan ve mutlulukla bekliyorum seni arkadaşım..Öpüyorum Seni..En kısa zamanda görüşmek dileğiyle canım:))

Sevgiler..Yeliz..

CAHİDE dedi ki...

Ay canım benim.çok duygulandım.seni çok iyi anlıyorum.bende 20 gün önce taşındım.TAŞINIRKEN GERİDE KALANLAR adlı yazımı mutlaka oku.orada kendini bulacaksın.Allah yardımcın olsun,kolay gelsin canım benim.

Cafe Gusto dedi ki...

Canımmm hayırlı olsun.Balıkesir de güzel bir yer umarım orada da güzel dostluklar edinirsin.Maalesef hayat hepimizi bir yerlere savuruyor..Güle güle git..sevgiler...

egeli dedi ki...

sevgili Disal sana öncelikle kolay gelsin diyorum,taşınmak kolay değil,biliyorum,hele ki başka bir şehire gitmek hiç kolay değil...ama eminim ki oradada yepyeni dostlukların olucak....Allah yardımcın olsun....bu arada ellerine sağlık kurabiye süper görünüyor

Adsız dedi ki...

Herşeyden önce hayırlı olsun diyeyim...
özletmeden tekrar dönün..:)
Eve taşımada kolaylıklar dileriz...

Kurabiyelerde nefis bayıldım....
ellerinize sağlık....

Adsız dedi ki...

Disalcımmmm yeşildomatese yazdıklarını okudum çok güzel ifade etmişsin arkadaşlıgı, dostlugu okurken bogazıma bir şeyler dügümlendi....

Hayırlısı olsun, kolay gelsin diyeyim....ama aramıza çabuk dön...

tabi her tarifte oldugu gibi kurabiye tarifide yapılacaklara kaydedildi...:)))

Melek* dedi ki...

gülom tez zamanda yerleşirsin inş. canım yeşil domatedede okumuştum mektubunu çok acıklıydı ama gönüller bir olsun. kurabiyelerinde çok güzel olmuş ellerin dert görmesin.

Adsız dedi ki...

Canim kolay gelsin. Insallah yeni yerinde de cok mutlu olursun. Gercekten insan sevdigi kisilerden ayrilinca cok zor geliyor ama gönüller bir olsun. Insallah bir gün yine birarada olmanizi Allah nasip eder. Iyi pazarlar tatlim.

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Disalcim,
nefis kurabiyeleri sende yapmışsın.Afiyet bal şeker olsun.
Taşınıyormuşsun,Allah kolaylık versin.
Etkinlik yüzünden ziyaretine gelemedim canım kusura bakma.
Yarın son gün,tekrar katılmak istersen beklerim ve de çok sevinirim.
sevgiler..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, sana Allah kolaylik versin, islerini rast getirsin Allahim. Tabiki kolay degi bir yerden diyer yere tasinmak, kurulan dostluklardan uzaklasmak, ama devam eden dostluklara yeni yerde yenileride eklenir, ne güzel cok kisi ile tanisp, cok yer göremk. Benim dünürlerde balikesirli, belki onlara geldigimizde görüsürüz ne dersin, kurabiyelerde nefis olmuslar, ellerine saglik, sevgiler....

ebrulitatlar dedi ki...

Disal'cim hayırlısı olsun. Allah yeni yerinizde işinizi rast getirsin. Balıkesir'de çok güzel bir yer. Hatta dün oradaydık. Üzülme, orayada alışırsın zamanla. Taşınmanda kolaylıklar. Sevgiler..

Leziz Sofralar dedi ki...

Canim bir yandan cok üzücü tasinman ama bir yandanda her memlekette bir arkadas gurubu olusturacak ve kocaman bir aile olacaksin senin adina hayirlisini diliyorum canim hersey gönlünce olsun...

kurabiyeleri görmedim sanma bayildim bir ben kaldim denemeyen:((

ellerine saglik canim...

yukivehobileri dedi ki...

selam canım sana allah kolaylıklar versin dilerim gittiğin yerlerde huzurlu mutlu bir yaşam dilerim herşey gönlünce olsun canım bu arada kurabiyelerin nefis olmuş ellerine sağlık sevgilerimle

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım benim yeşil dometese yazdığın yazıyıda okudum çok duygulandım gerçekten...
inşalh hayırlısıyla yeni evine yerleşirsin kolay gelsin canım..kurabiyede şahane olmuş ellerine sağlık kocamannn sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Disalim,


Rabbim hakkında hayırlısını versin,güzel dostluklara ve dostlara yenisini eklersin inşallah.


Canım,Balıkesir/Erdek te çok sevdiğim bir arkadaşım var ve anlattığına göre güzel bir yermiş,insanları çok sıcakmış.Sen neresine taşınacaksın.



sevgiler...

Unknown dedi ki...

canim benim cok uzuldum.tasinacagini duyunca cok zordur bilirim alistigin bir sehirden arkadaslardan komsulardan ayrilmasi.
Allah yardimcin olsun en kisa zamanda insallah yerlesir tekrar aramiza donerin seni seviyoruz canim kendine cok iyi bak sevgilerimi gonderiyorum.
ALLAHA EMANET OL

Adsız dedi ki...

canım Allah sana kolaylık versın.. Yenı bı hayata baslıyorsun.. Allah hayırlısını verır.. Emınım orada da guzel gunlerın gececek. keske sana tasınmada yardım edebılseydım:) kalbım senle..
bu arada kurabıylerın harıka ellerıne saglık canım..
cok opuyorum..
sevgiler:)


http://fatostuncay.blogcu.com/

zehra dedi ki...

tasınmak hem zevklı hemde huzunlu hem yenı yerlerı gormenın heyecanı hemde alıskanlıklardan kopmanun buruklugu
umarım gıttıgın yerde hersey gonlunce olur
..............
yasasın pazartesi cumanın gelmesıne 5 gun kaldı :)
mutlu guzel bır hafta dılıyorum

Feyza Fidan dedi ki...

Tatlı Disalim benimmm, Allah kolaylık versin, inşallah çok yorulmadan kısa sürede toparlanır, sağ salim Balıkesire gider ve ordan güzel arkadaşlıklarına devam edersin :)) Bizlerede enfes tarifler verirsin...
Öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

DOST SELAMINDA TESELLİ BULAN HER YÜREK,DAĞLAR ARDINDA BİLE KALSA,TESELLİYİ GÖZÜN GÖRDÜĞÜYLE DEĞİL,YÜREĞİNDE DOST BİLDİĞİYLE BULURMUŞ...!merhaba dostum....
karabiberinmutfagi.blogcu.com
kucukprensinkucukdunyasi.blogcu.com

elif dedi ki...

disalcim arkadaşlarından ayrılmana üzüldüm.ama o kadar takma gene görüşürsünüz dostluklar bitmez fanii kalır.
balıkesirden görüşmek üzere canım

sevilay mutfakta dedi ki...

selam disalciğim
ben de yapmıştım bu kurabiyelerden çok nefis oluyorlar.
Ayrıca sana taşınma işinde kolaylıkar diliyorum.
en kısa zaman da bekliyoruz

busem dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK. ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR.DOSTLUKLARIN TÜKENMEDİĞİ, SEVGİLERİN ÖLMEDİĞİ, GÖZ YASLARININ AKMADIGI, GÜLÜCÜKLERİN BİTMEDİĞİ, EN GÜZEL GÜNLER SİZİNLE OLSUN HOŞÇAKAL.

capankizimutfakta dedi ki...

canimin ici, yesildomatescigimede soyledim, sizin adiniza cok uzuldum fakat bu devirde boyle bir dost edindiginiz icin sukur etmelisiniz. sana yeni memleketinde, yeni evinde huzur ve saglik ve kolayliklar diliyorum. allah domatesle gonlunuzu ayirmasin. sevgiyle kal, sen donene kadar ozlicez seni...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım benim ..benide duygulandırdın hatta ağlattın kız..
sanki buralardanda gideceksin gibi geldi..aman allah korusun...
bak msn var cam var tatiller var..illaki illaki görüşeceksiniz merak etme sevenler dostlar uzak yerlerdede olsa bile kalpleri gönülleri hep birdir yakındır..

canım taşınma işinde kolaylıklar dilerim..yeni evinede inşallah çabuk alışırsın..
öpüyorum canım ..allah yar ve yardımcın olsun..
arada msn açta görüşelim bari..yaz tatili çok uzunnnn ... üffffff:(

Adsız dedi ki...

disalciğim siteni tesadüfen buldum
İNEBOLUDA yaşayıp BALIKESİRE tayinizi okudum.BendeKASTAMONU da yaşıyorum.Benimde yemek sitem var.
www yildizmutfagi.com ziyaret eder
üye ulursan sevinirim.Çok güzel tariflerin var.
Seni sitenden doğru BALIKESİR de ziyaretine gelirim.
Keşke daha önce tanışsaydık.
KASTAMONU ya kimbilir kaç defa gelmişsinizdir.

Adsız dedi ki...

kurabiyeler nefis olmuş,yeni tayin mekanınız hayırlı olsun şimdiden arkadaşım

Adsız dedi ki...

alışkanlıklardan vazgeçmek zordur tabi ki her insan için.ama taşınacağın yerde de güzel dostluklar kuracağına eminim canım.kurabiyelerin de nefis görünüyor.denenmeye layık yani.
yersofrasi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Selam canım..İnşallah gideceğin yerde çok daha mutlu olursun..Kolaylıklar dilerim sana ..kurabiyelerde harika olmuş eline saglık...sevgiler.

NİLÜFER dedi ki...

Disalcim yazını okudum gözlerim doldu insanın sevdiklerinden, alıştığı ortamdan ayrılması çok zor. inşallah hayırlı olur sizin için. Balıkesir'e de alışırsın inşallah. Kolay gelsin canım sevgiler...

sevgi dedi ki...

Disal'ciğim sana kolay gelsin diyorum.İnsanın alıştığı bir yerden ayrılması gerçekten çok zor.Ama yeni başlangıçlarda güzeldir.Yeni ortam yeni arkadaşlıklar hayatımızı canlandırır bu kadar üzülme.Bu arada kurabiyelerinde harika olmuş.Ellerine sağlık .sevgilerle

CAHİDE dedi ki...

hayırlı cumalar canım.biliyorum yoksun ama uzun aralardan sonra,yokluğunda aranıp sorulduğunu bilmek güzeldir.biz bloguna bakıyoruz merak etme canım.sana kolay gelsin.yerleş hemen dön aramıza a.e.o.

serinmavi dedi ki...

Yeni hayatınız sağlık ve huzur dolu olur inşaAllah canım.İşlerinde kolaylıklar diliyorum ve hasretle dönüşünü bekliyorum :)

Selamlar


Sevgiler...

zehra dedi ki...

mutlu guzel saglık ve ask dolu bır hafta sonu dılıyorum
kendınıze ıyı bakın efendım :))))

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

kolaylıklar diliyorum...
hayırlı cumalar...

ab-ı hayat dedi ki...

Güzel bir hafta sonu diliyorum,hayırlı cumalar....



sevgiler...

pasta caddesi dedi ki...

canım beniiim
demek taşınıyorsun, allah yeni yerinde huzurlu etsin inşallah. Çok imreniyordum yaşadığın yere şimdi de güzel bir yere gidiyorsun yine. ben çok severim balıkesiri . Sana kolaylıklar diliyorum güzelim. Kendine iyi bak öptüm

tolunay

lezzetsofram dedi ki...

Merhaba Disalcim, insanın alıştığı yerden ayrılmasının ne demek olduğunu bilenlerdenim, sanki senden bir parça kalıyor.Umarım Balıkesir'e de alışır, güzel arkadaşlıklar kurarsın.Zaman herşeyin üstesinden geliyor canım...
Sevgiler
Emel
asevi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım
Taşınma sırasında sana kolaylıklar dilerim inşallah Balıkesirde de çok güzel dostluklar edinirsin herşeyin gönlünce olmasını dilerim. Kurabiyelerde harika görünüyor ellerine sağlık
tunacetin

yildiz dedi ki...

Ayrilmak zor olsa da gitmek mecbur
oluyor bazi durumlarda....Senin icin ne gurur verici ki böylesi güzel dostluklari kurabilmissin.
Gidecegin yerde de yine böyle dostluklar kurman dilegiyle.....
Kurabiyeler nefis,dönüsünü merakla bekleyecegiz....
Sana bu telasli günlerin de kolayliklar diliyorum,sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Canım merhabalar...Merak ettim seni..Ne yaptın taşınabildin mi?Herşey yolundadır umarım..Yazarsın bana..Öptüm..Sevgiler

Adsız dedi ki...

Disalcımmm hu huuu daha yerleşemedinmi, özledik seni...


ayca ve tugce

zehra dedi ki...

mutlu başarı dolu sevgi dolu bir hafta diliyorum

HULYA dedi ki...

Disal'ciğim,
kurabiyeler nefis görünüyor.Ellerine sağlık.Taşınma nasıl gidiyor.Taşınmanın hem iyi hem de kötü yanları var.Eski arkadaşlarını bırakırken yenilerini tanımak gibi.Bize yakına geliyorsun belki görüşürüz de bir gün ne dersin.Sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

az önce yeşilde idim ve yazızını okudum agladım sıra senin sayfanı açtım gene tutamadım ne oluyor bana ya anlamıyorum çok sulu göz mü opldum ne bilmiyorum tatlım gittigin yerde umarım harika dostluklar edinirsin önemliolan geride bıraktıklarını unutmamak rabbim inş. bu guzel dostlugunuzu kardeşliğinizi hiç bitirmez allaha emanet ol hayırlısı ile yerleş ve dön aramıza sevgiler

Adsız dedi ki...

kuşum, bir haber ver. naaptın? Nasıl yaptın? Keyfin yerindemi işler azaldımı?

meraktayım.

öpüyorum seni.
www.misssgibi.com

zehra dedi ki...

bu gun pazartesi cumanın gelmesine sadece 5 gun kaldı mutlu guzel bır hafta dılıyorum :)))

Adsız dedi ki...

disalim kolay gelsin. bir an önce gel :)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Disalcim insallah yerlesmisindir arkadasim,keski yakin olsam yardimci olurdum. Öpuyorum bir tanesi,adresim degisti.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

kirazdünyası dedi ki...

bu kurabiyeler muhteşem gözüküyor
tarifini aldım mutlaka deniyeceğim
ellerine sağlık :)

yasin dedi ki...

saliha hanım
iyi bayramlar..ne bu ya ikide bir yer değiştirip duruyorsunuz...hayırlısım olsun..ferhat hocam da arada bir çalan telefonları açıverse iyi olcak yoksa öküz öldü arkadaşlık bitti mi

kalpkurabiye dedi ki...

Bir dönem dahi olsa aynı şehirde yaşadığımıza inanamıyorumm bende kastamonuluyum seydiler ilçesinden ineboluda yaşadığınızı bilseydim eğer koşa koşa gelirdimm yanınızaaa sizi ozaman tanıyamamk beni çok üzdü inanın..:( umarım güzel hatıralar bırakmıştır size kastamonu.... sevgiler banada beklerim bu arada.. http://kalpkurabiye.blogcu.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak