25 Haziran 2008 Çarşamba

KUMPİR


selam arkadaşlar.....

nihayet taşınma işim sona erdi......ev yerleşti.......kullanılır hale geldi........bende bittim ama.....

şimdi sırada ilk defa geldiğim göneni tanımak........edindiğim bilgilere göre iğne oyası,kaplıcalar ve pirinci ile ünlüymüş........kaplıcasının bulunduğu parkı gezdik çok güzeldi.........ama gözüm yinede geldiğim yerdeki gibi deniz arıyor....

ve buranın pazarını gezebileceğim arkadaşlarımı istiyorum.......onları şimdiden çok özledim.....benim için veda partisi yapmışlardı.....ve harika hediyeler almışlardı....çok teşekkür ediyorum canlarım benim........işte benim için hazırlanan sofra yeşildomatesimde......

şunuda belirtmek isterim.....eğer gönene gelmeye karar verirseniz mutlaka yanınızda sivrisinek kovucu aletlerinizin olması gerekir.......öğrendiğime göre çeltik tarlaları(yani pirinç) yüzünden acayip sivri var......camlar kapılar sinekliklerle desteklenmiş.......evinizde rahatsınız...ama balkonda keyif yapmak çok zor.......mutlaka şişiriyorlar........

ilk günler acemi olduğumuz için sivrilerden baya darbe yedik ama şimdi kapıların hangi hızla açılacağını biliyoruz.......bir iki saniyede balkona girip çıkacaksınız......(abarttım)

musluk suyu çok kireçliymiş......içilmiyor.......sokaklarda tatlı su çeşmeleri var......oradan dolduruyoruz....tadı harika.......hazır sulardan bile lezzetli.......

zamanı geldikçe buradan fotoğraf çekip bol bol eklerim.....şimdilerde havanın sıcaklığından dolayı ve taşınma yorgunluğu yüzünden pek dışarı çıkamıyoruz........kolay değil 10 saatlik yoldan taşındık......

şimdi geçelim tarife.........insan acıkınca midesinin ne istediğini bazen anlıyor bazen anlamıyor....benim midem bu sefer ne istediğini biliyordu.......ya pizza yada kumpir olcaktı......eldeki malzemelerin yetersizliği nedeniyle ve mayonezli bir karışım daha cazip gelince kumpirde karar kıldım......

bu tip tariflerde pek ölçü olmuyor......yinede elimden geldiğince vermeye çalışacağım......

malzemeler.......
  • 7-8 patates
  • bir kavanoz garnitür
  • bir çay bardağı mısır
  • salam
  • kaşar
  • yeşil zeytin
  • bir yemek kaşığı tereyağ
  • tuz
  • mayonez,ketçap
yapılışı.........
  1. patatesler haşlanır.....tuz eklenerek ezilir.......
  2. tereyağ ve kaşar rendesi ilavesi ile küçük bir tepsiye bastırılır.......
  3. salamlarda ufak ufak doğranarak üstüne serpilir.......
  4. fırının ızgara ayarında üzeri biraz kızarana kadar bekletilir.......
  5. çıkardıktan sonra üzerine garnitür, yeşil zeytin ve mısır ilave edilir......
  6. mayonez ve ketçapla süslenerek sıcakken servis edilir........
(ben patatesleri soyduktan sonra tuzlu suda haşlıyorum....vitamini gidiyordur ama daha pratik naapıyım)

70 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, yeni evin,yeni şehrin hayırlı olsun.İnşallah orada da güzel dostluklar kurarsın.Gider gitmez hemen yerleşip haber vermene de kendi adıma sevindim çünkü takip ettiğim birinden uzun bir süre haber alamayınca merak ediyorum.Kendine iyi bak.Kastamonudan sevgiler.Nazife

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canımmm hoşgeldin yeni evine. Rabbim ağız tadıyla oturmak nasip etsin inşallah..
Yeşildomates gibi olamasada onun gibi arkadaşların olur inşallah...

Kumpir enfes görünüyor,ellerine sağlık..

NOT: suyun kireçli olması çok kötü,çamaşırların eski rengini kaybedecek haberin olsun,özelliklede beyazlar:(

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Disalcim yeni evinde güle güle otur
taşınmak çok zor ama yerleşmişsin bundan sonra rahat edersin inşallah ellerine sağlık canım kumpir canımız istedimi bende hemen bu şekilde yapıyorum hem pratik hemde çok lezzetli diğerinden hiç farkı olmuyor bence kucak dolusu sevgiler canım

yildiz dedi ki...

Sevgili Disal,yerlesmene sevindim.
Insallah orda da yeni arkadasliklar
dostluklar kurabilirsin.Hersey yavas yavas rayina oturur.
Gönen´in bir de celik tencere caydanliklari meshur degilmiydi bir zamanlar???
Kendine iyi bak,kumpiri afiyetle yemissiniz.....

Adsız dedi ki...

Canim benim yeni yerin, evin hayirli olsun, güle güle otur. Gönen'e hic gitmedim ama cok güzel bir yer oldugunu duydum. Insallah pazarlarda sana eslik edebilecek iyi arkadaslar orada da bulabilirsin..
Kumpir sahane olmus, ellerine saglik canim, sevgilerimi yolluyorum.

elif dedi ki...

evine yerleşmene sevindim. valla özlemiştik seni. inşallah orayada en kısa zamanda alışırsın.
kumpir... nefiiis olmuş. bazen bende yaparım bunu... ellerine sağlık.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Disalim,
Sonunda ses verdin.
Yerleşmene,düzenini kurmana çok sevindim.
Açıkçası eylül ayına kadar belkide yazamazsın diye korkuyordum.
Sivrisinek işi kötü olmuş,bana İstanbulda sivriler dokunmazdı ama köydeki be Abana'da ki sivrisinekler fındık büyüklüğünde bir şişliğe sebep olurdu.
Gönenin pirinci ile hazırlayacağın pirinçli tarifleri merakla bekliyorum.
Kumpir konusuna gelince nefis bir tarif,ellerine sağlık.
Çok lezzetli ve pratik olduğunu biliyorum,geçen hafta bende yapmıştım.
Canım tekrar hoşgeldin.....

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Disal'cim hoşgeldiiinn!! Öncelikle yeni evinde ve Gönen'de huzur ve ağız tadıyla yaşamanı diliyorum, inşallah bir an önce alışır ve arkadaşlar edinirsin.. Gelelim kumpire.. Aslında kumpirin kendi konuşuyor, fazla söze hacet yok.. Sadece, büyük bir dilim alabilir miyiiiimmmm?? :) Ellerine sağlık..

SOFRAM dedi ki...

Canım Disalciğim, hoşgeldin canım, blogmanşette ismini görünce koşup geldim, öyle sevindim ki...
Canım yeni evinde sağlıkla, huzurla oturursun inşallah. Elbette yeni bir ortam, ne kadar zor herkes yabacı ama, inan orada da çok güzel dostlukların olacaktır mutlaka.
Seneler önce,gezideyken akşam vakti,yorulmuş, konaklamak için durmuştuk,her yer dolu, bir pansiyonda kalmıştık. Çocuklar küçük, yemek yiyelim dedik, doğru düzgün bir yer bulamamıştık, belki de bilmediğimizden bir çorba bari içelim dedik, doğru düzgün yemek yok. Çorbalar geldi, bir kaşık aldık ve çorba nasıl ekşimiş, hemen söyledik geri aldılar,başka da istemedik, ama bir de hesap ödedik bunu hiç unutmayız. Biz de çok fazla iyi anısı olmadı.Sabah erkenden de ayrıldık, ama Balıkesir'in diğer ilçelerini çok sevdik. Sen şimdi Gönen deyince ilk aklıma gelen bu oldu.
Canım kumpir de bir harika görünüyor, ellerine sağlık,sevgilerimle öptüm canım...

Disalce dedi ki...

canım nazifeciğim....herzamanki gibi yorumunu görünce çok mutlu oldum....çok yakınımda olmana rağmen seninle tanışamadan geldiğim için çok üzgünüm....bi türlü fırsat olmadı.....teşekkürler canım arkadaşım..herşey için......

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immmmm,

Yeni evin, yeni yerin hayırlı olsun, umarım bir öncekinden çok daha güzel zamanlar geçirirsin burada.. Herşey gönlünce olur..

Kumpire gelince, bütün ihtişamıyla arzı endam ediyor, ne denilebilir kiii:))) Ellerine sağlık canım benim,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

sevgi dedi ki...

Disal'ciğim kendini özlettin.Öncelikle yeni evin yeni yerin hayırlı uğurlu olsun.Umarım tez zamanda alışırsın.
Kumpirde harika görünüyor.Ellerine sağlık
Sevgilerle

Melek* dedi ki...

ah ah yerleşmiş bizim kız sivrilerin olması çok kötü suların kireşli olması makinelara falan zarar veriri oda kötü ama güzel yönlerinde vardır tabi... bu arada kumpirde çok güzel elerine sağlık

serinmavi dedi ki...

Canım taşınma telaşının bitmesine çok sevindim.Yine burada olman ne güzel.Dilerim çabuk alışırsın yeni evine ve çevrene.Güzel arkadaşlar edinizrsin..Selamlar sevgiler.............

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım yeni evinde güle güle otur..zamanla orayada alışacaksın elbet..kumpir şahane olmuş ellerine sağlık kocaman sevgiler..

Cafe Gusto dedi ki...

Disalciğim kayınvalidem Gönen'li eşimin anneanneleri de orada yaşıyor.Küçük bir yer ama sevimli.Bandırma ve Erdek'e yakın oluşu çok güzel..Erdek'te balayımı geçirmiştim.O dönemde kayınvalidemler de görev gereği Bandırma'da oturuyorlardı..Oraları çok severim..Güle güle ağız tadıyla otur...
sevgiler...

made in funda dedi ki...

hoşgeldin canım.yeni evinde mutlulukla otur inşallah.kumpir nefis olmuş.resmi de çok güzel çekmişsin.ellerine sağlık.ben de tatile çıkacağım yakında.tatil dönüşü görüşürüz.çok öptüm seni canım.beni unutmayın olur mu??

Tijen dedi ki...

Desene komşu olduk.
Buradan ben sana el sallarım komşu. Yeni yuvanız hayırlı olsun.

akasyakokusu dedi ki...

Ayy canım benim merhaba.
bu kadar çabuk gittin yerleştin bile.gerçekten çokk sevindim.
bizim tayin önce çıkar bir yere.aradan bir üç ay süre geçer.bu sürede o şehrin merkezi,ilçesi,köyü neresini verdilerse bizi o belli olur.temmuz yada ağustosta doğu batı bir ay arayla taşınırız.sizde daha çabukmuş.
adını çok duydum gönen'in hiç gitmedim.bakarsın seneye bizde geliriz oraya.olurmu olur.
bu arada kumpir nefis görünüyor.ellerine sağlık.lahanayıda deneyebilirsin.emin ol çok lezzetli oluyor.

Adsız dedi ki...

merhaba,
huzurlu mutlu saglik icinde allah yeni yuvanizda oturtmak nasip etsin keyiflimutfagima girip mutlaka blogunuza tiklamadan edemiezdim bir gun olsun bile sasmadim acaba dedim yeni birseyler eklemismidirki diye merak icinde ellerinize saglik kumpirde nefis gorunuyor karnin aciktimi insan o anda ne olsa yer kumpir bile insana kebab gibi gelir:)))sevgilerimle sevval

CAHİDE dedi ki...

merhaba canım taşındın yerleştin inşallah.hayırlı uğurlu olur dilerim.allah sana eskiyi hatırlatmayacak komşular,arkadaşlar versin.kumpir harika olmuş ellerine sağlık canım benim.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Canım arkadaşım yeni evinde güle güle otur...Yerleşmene iyi olmana sevindim...Umarım çabucak arkadaş bulursun...Daha önce gönene hiç gelmedim ama çok güzel bir yer olduğunu duymuştum...Herşeyin gönlünce olmasını dilerim...Bu arada kumpir nefis görünüyor ellerine sağlık canım...

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Disalcimmmm nihayet artık merak etmeye başlamıştık...
tabi kolay değil ev yerleştirmek daha bir müddet tam anlamıyla yerleşmez herhalde..sana kolyalıklar diliyoruz......

kumpir ne kadar nefis olmuş ben bayıldım bu tarife....ellerine sağlık...

yeni evinde mutluluk ve neşeyle güle güle otur canım....

Baharcicegi dedi ki...

Sehrin yeni evin yeni pazarin yeni,yakinda arkadaslarinda yeni olacak,yeni yuvanda huzurlu mutlu agiz tadiyla oturursun insalah canim.
Kumpir yap yanina hicbirsey yapma doyurur hemde hafif oluyor eline saglik canim.
Öpüyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

Mmmmmm disalcım gelir gelmez nefis bir tarif vermiş... ben bayıldım bu harika kumpire..ellerine sağlık...
yeni evinde güle güle otur canım..taşınma ev yerleştirme temizlik nasılda yorucu bir iş değilmi sana kolaylıklar diliyoruz,işleri biraz hafiflet resimleri de bekliyoruz....

zarpandit dedi ki...

tasınmana yerleşmene coooook sevindim canım benim :)
maşallah tarifler bile geliyor :)

bu arada ev içinde biz raid in sıvı elektirolikitli aletini kullanıyoruz faydası dokunurmu bilemem ama :)

off krem var belki iyi gelir sivriler yanasmaz size:)

aklıma geldi birden söyleyiverdim canımcım:)

Ayse Pamuk dedi ki...

İnsallah güle güle oturursun eminim oradada arkadaslıklar edineceksin.Kumpir çok güzel görünüyor ellerine sağlık

Disalce dedi ki...

merhaba sevvalcim.....ziyaretin beni çok mutlu etti....herzaman beklerim...ayrıca güzel duaların içinde çok teşekkürler....merak edilmek çok hoş bir duygu....canım benim öpüyorum seni....

karakazan dedi ki...

Disalcigim,yeni evinde ve yeni sehrinde güle,güle otur hayirlisiyla.Kumpir nefis olmus eline saglik canim.Bizim köyde de var celtik tarlalari gece cok sinek olur ve o sicakta balkonda oturamaz insan.

selamlarimla canim...
serap.

Adsız dedi ki...

CANIM MERHABA!ellerine sağlık çok güzel görünüyor kumpirin.ne ara yerleştirdin de döktürdün yine?keşke biz de tadabilseydik!biliyorum keşke ile başlayan cümleler canını sıkıyor ama unutma ki sen ne kadar uzakta olursan ol hep yanımızda;hep bizimlesin!bunu hiç aklından çıkarma olur mu?kendine iyi bak;benden dualarını eksik etme malum bu ara çok ihtiyacım var :))seni de asyayı da çooooooooooooooooook öptüm!!!duygu

keskinli dedi ki...

canim
hayirli olsun yeni evim yeni sehrin
coktandir gelemedim ama bende sen gibi tasinma telasindayim ama öyle 10 saatlik felan degil 3-4 sokak üstte ama yeni evin tadilat isleri devam ediyor benim ev karisik bir durumda kartonlar bir tarafta esyalar alt üst
hayirlisi sivri sinek yok ama burda:))
kumpirde enfes görünüyor olsa bende yerim vallahi ellerine saglik canim sevgiler öptüm

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Yeni evinde sağlıkla, mutlulukla oturun Salihacığım... Taşınmak çok zor hele sen şehirlerarası taşındın o daha zor...

Bu kumpiri bizde çok severiz ve yaparız...

Denemeyenlere ben de burdan tavsiye ederim mutlaka denesinler...

Ellerine sağlık sıcacık sevgiler♥

Adsız dedi ki...

Sevgili Disal,
taşınırken yeşildomatesle yaşadıklarını yakından takip ettim.Yerleştiğine sevindim. Canım,sen giderken yanında güzel huylarını da beraberinde götürdün. Orada da güzel arkadaşlıklar oluşturacağına eminim.Pazara gideceğin, güzellikleri paylaşacağın arkadaşlar bulursun. Ayrıca diğer arkadaşların bilgisayarın başında seni bekliyorlar. Sakın unutma.
Ayrıca kumpirin nefis görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiyle kalın.

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm güle güle otur yeni evinde..sevgiyle..sıhhatle...kumpir şahane..hayırlı,huzurlu cumalar...sevgiler canım

Adsız dedi ki...

merhaba gönene hoşgeldiniz bende gönende oturuyorum güzel bi şehirdir sitenizi yeni farkettim ama takip edecegim iyi günler

zehra dedi ki...

yasasınnnn bu gun cumaaa
mutlu cumalar
mutlu tatiller

Disalce dedi ki...

merhaba gönenli arkadaşım.....

ziyaretiniz beni çok mutlu etti...

herzaman beklerim....yorumunuz için teşekkürler......

nalan dedi ki...

taşınmışsın,blogspota geçmişsin ikisi de hayırlı olsun.ben de readerde isminin yanında yeni yazın yok diye merak ediyordum .ben blogcudaki nalansanat
gönen günlerin de ineboludakiler kadar güzel geçsin,sevgiyle kal

pelince dedi ki...

Canım hoşgeldin,yerleşmene sevindim....Kısa sürede alışırsınız inşalah..

Kumpir şahane olmuş,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım sık sık uğrayıp bakıyordum telaşe bitti mi diye bugün bir bakayım dedim.çok şükür yerleşmişsiniz hayırlısıyla.çok sevindim.gelmeyen bir ben kalmışım.birden kötü hissettim.geç kaldım
kumpir de çok güzel olmuş ellerine sağlık..

capankizimutfakta dedi ki...

SELAM CANIM, EVIN HAYIRLI OLSUN, GUZEL GUNLERDE OTURUN INSALLAH. TARIFINDE COK SUPER ELLERINE SAGLIK...

Begüm dedi ki...

Disal'cigim hosgeldin :) Yeni evinizde coook güzel, saglikli, mutlu, neseli günler gecirirsiniz insallah.

Bu arada Kumpir harika görünüyor. Cok severim :) Ellerine saglik.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

hoşgeldin canım.yeni evin hayırlı olsun.inşallah çabucak alışırsın.herşey gönlünce olsun.kumpir gerçekten çok iştah açıcı ve nefis görünüyor.çok güzel resimlemişsin.ellerine sağlık canım.sevgiler.

yesildomates dedi ki...

canım disalim..ben gidiyom..buralar sana emanet..sen gidene kadar..:))

seni çok özledim..biliyonmu...
seni ve asyayı kocaman öpüyom....kardeşim.....

kumpirde çok leziz olmuş...marifetle arkadaşım....

egeli dedi ki...

DİSAL'CIM,HAYDİ GEÇMİŞ OLSUN CANIM,TAŞINMAK ÇOK ZOR VALLAHİ,BU ARADA KUMPİRDE HARİKA GÖRÜNÜYOR ,ELLERİNE SAĞLIK...SEVGİLER

antepası dedi ki...

Aramıza hoşgeldin.Özlemiştim senide yemeklerinide.Kumpire bayıldım.Geç kalmadıysam hemen geliyorum:))

yukivehobileri dedi ki...

canım işini bitirmene yerleşmene çok sevindim..geçen sene bende aynı telaşları yaşamıştım..off hatırladıkça korkuyorum.
inşallah oturduğun semte alışman uzun sürmez..yeni yeni arkadaşlıklar edinirsin.yakın olsaydık pazar gezmesine sana arkadaşlık edebilirdim;)
canım kumpirin harika görünüyor..bende sık sık yapıyorum..gerçekten nefis bir lezzet..
ellerine sağlık hayatım.öptüm grşrz.

bu arada ben bloğa uzun bi süre bişi eklemicem..kendi kendime tatile girdim:)hadi bana iyi tatiller..:D

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

amannn üsteki yorum bana ait aslında benim ben özlem..
yanlışlıkla arkadaşımın adıyla yorum şey etmişim tüh..
ay ne komik oldu be..hehe

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Disalcigim, yeni sehriniz eviniz hayirli olsun, i
nsallah burda da güzel arkadaslar ve dostluklar edinirsiniz. Göneni cok güzel anlatmissin, ama ben sivri sineklerden simdiden korkmaya basladim, kaplicalarinin ünlü oldugunu bende duymustum demekki gelecek olsak tedbirli gelmemiz gerek, bilgilendirmen icin cok tesekkürler.
Kumpirinde cook güzel olmus ellerine saglik,
sevgiler....

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tatlı disalimmmm,
şimdi öğrendim taşınmışsın...
mutlu mutlu sağlıklı huzurlu oturun inşallah...canım benim nasıl yorulmuşsundur tahmin edebiliyorum:(güle güle oturun balım

kumpir nefis görünüyor,ellerine sağlık

çooook öpüyorum canım

Feyza Fidan dedi ki...

Tatlı Disalim, yeni evinde sağlıkla sıhhatle mutlulukla huzurla otur canım benim...Yeni şehrinin resimlerini merakla bekliyorum..Kumpire gelince, enfessss...Nasıl güzel olmuş öylee, ellerine sağlık bitaneciğim,
Öpüyorum çok..

Adsız dedi ki...

Yokluğunda, yüreğimin duvarlarında,
Hatıralarıma bakıp bakıp,
Sensizliği dinliyorum….
Ahhh !!! Sen yoksun,
Diz çöküp yalnızlığımı demliyorum..

Uykularım firarda,,,,
Karanlığı örtünüp seni anıyorum..
Kırılmış kelimelerimle,
Adını sayıklıyorum..
Sancılara girdap gönlümde..
Ne geçmişimize gömüyorum seni,
Nede sensizliğe pes ediyorum..

Sensiz gecelerde,
Bel büküyorum şimal rüzgârlarına…
Gökten çisil çisil,
Senin yağmanı dilesemde,
İliklerime kadar yalnızlığımla ıslanıyorum..
Yokluğun kanıyor dudaklarımda….

Gözyaşlarım sel oluyor,
Ama hiç pes etmiyorum yokluğuna,
seni sensizlikte bile,
öyle çok seviyorum ki,
Bu ölümüne sevdamı ,
Nakış nakış işliyorum, MISRALARIMA


yeni eviniz hayırlı olsun arkadaşım.
kumpirde çok nefis görünüyor.
oğluşlarım çok sever ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Salihacım ah bilsem Gönen'e taşındığını mutlaka tanışmak isterdim, dün döndüm oradan, ben Balıkesir merkeze taşındığını düşünmüştüm. Allah gülegüle oturmayı nasip etsin, daha güzel arkadaşlıklar kurarsın inşallah. Sivrisinek işi ise bir faciaydı evet, ben her sene eylülde geliyordum, ama bu aydaki gibi bir sivri mücadelesi hiç olmuyordu, şok olduk. Neyse uzun lafın kısası öpüyorum seni canım...

Adsız dedi ki...

canım hoşgeldin
yeni evinde huzur diliyorum
inşallah çabuk alışırsın
kumpirde harika görünüyor ellerine sağlık
sevgiyle kal
sofrakeyfi.blogcu.com

Neşeli Sesler dedi ki...

Canım hayatındaki yeni olan herşey için hayırlı olsun diyorum.
Resim o kadar güzel ki iştah açıyor:)
Sevgi,lerimle

Lezzet Gemisi dedi ki...

GÜNAYDIN CANIM. NASILSIN... YENİ EVİNİZDE HUZURLA VE AĞIZ TADIYLA OTURUN İNŞALLAH. KUMPİR DE GE BENİ YE DİYORR.. ELLERİNE SAĞLIK. GÜZEL BİR SALI GÜNÜ DİLİYORUM. SEVGİLER.....

meleginmarifetleri dedi ki...

Canım yeni evin ve yeni çevren hayırlı olsun.
Kolay gelsin yerleşmişsin ama yine taşınmak çok zor.
Kumpir nefis olmuş ellerine sağlık bayılırım ben bu lezzete.
Sevgiler bay.

Adsız dedi ki...

süper eline sağlık eltin ankarada görüşürüz inş

fatosun mutfagından... dedi ki...

♥ Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

Adsız dedi ki...

CANIM HAYIRLI KANDİLLER DİLİYORUM.DUALARIN DA YER ALABİLMEK UMUDUYLA...
YERSOFRASI-ÖZLEM

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Disal'cim hayırlı kandiller..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Allah'ın adıyla başladığınız her işinizde başarılar dilerim. Kandiliniz mübarek olsun.

zarpandit dedi ki...

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Mübarek Regaib kandilini kutlar,hayırlara vesile olmasını dilerim.

Melek* dedi ki...

kandilin mübarek olsun canım benim

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiller diliyorum...Dualarda buluşalım...Selamlar...Sevgiler....

zehra dedi ki...

regaib kandiliniz mubarek olsun dualarda buluşalım:)

Adsız dedi ki...

öncelikle kandiliniz mübarek olsun bloğunuz çok güzel fırsat buldukça bakıyorum çok güzel yiyecekler yapıyorsunuz yeni adresinizde mutluluklar dilerim aslında kumpiri çok seviyorum evde hiç denemedim sizin tarifinize de güvenebileceğimden eminim çok güzel görünüyor hoşçakalın zuhalozgen.blogcu.com

pelince dedi ki...

İyi olmanıza sevindim,Allah bir daha yaşatmasın...
Sevgiler...

Mutfak Havlusu dedi ki...

sabah sabah nefis ve iştah açıcı bir görüntü,ellerine sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak