3 Temmuz 2008 Perşembe

TAVUKLU KAFES MİLFÖY ve GÖNEN

merhaba arkadaşlar.....

öncelikle bu tarifimi yeni adres değişikliği yapmış olan sevgili arkadaşım kelebeklisaniyeler arkadaşıma gönderiyorum........p.d.ç.s.e....26....da kendisine kolaylıklar diliyorum..ve yeni adresinde başarılar diliyorum.......

ayrıca bugün kandil......bütün müslüman aleminin regaip kandili mübarek olsun....rabbim hepimizin hayırlı dualarını kabul etsin inşallah.........

işte sırada söz verdiğim gönen fotoları..sıcaklardan çokda dışarı çıkamıyorum..onun içinde fazla fotoğraf çekemiyorum.........güzel manzaralar yakaladıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.....
bu yeşillik alan kaplıcaların içinde bulunduğu park.......size parkının çok güzel olduğunu söylemiştim.......ağaçlar o kadar büyük ki yukarı baktığınızda gökyüzü görünmüyor........
ve burasıda kapalı pazarı.........tam 19 peronu var.......bir uçtan öbür uç görünmüyor......gayet ferah.......peron araları geniş.........içinde manav,kasap,şarküteri ve bol kıyafet var........manavı en sona bırakarak gezin derim......yorulursanız diğerlerini gezmek istemeyebilirsiniz.......fotoğrafın üzerine tıklayarak büyük halini görebilirsiniz..........

tarifime geçecek olursam......
malzemeler......
  • 8 yaprak milföy(veya daha fazla)
  • 4 orta boy patates
  • 1 adet tavuk göğsü
  • tuz,karabiber,pulbiber
  • üzerine sürmek için yumurta sarısı,susam
yapılışı.......
  1. patatesler haşlanır....küp küp doğranır.....
  2. tavuk göğsü kuşbaşı şeklinde doğranarak sıvıyağda kavrulur.....
  3. içine haşlanıp doğranmış patatesler eklenir.......tuz ve baharatlarla tatlandırılır....
  4. bir milföy yaprağının kenarlarından dört şerit kesilir....(kare halini bozmayacak şekilde)
  5. ortasına yapılan iç konularak şeritler resimde görüldüğü gibi kafes halinde yerleştirilir...açılmaması için iyice bastırılarak yapıştırılır....
  6. üzerine yumurta sarısı sürülür......susam dökülerek önceden ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirilir........
not.......milföyün sayısına göre iç malzeme miktarını artırabilirsiniz.......milföylere harç koymadan önce içlerine ketçap sürebilirsiniz.........

102 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

regaib kandilin mubarek olsun disalcigim...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Disalim oncelikle etkinlige katildigin için çok tesekkur ediyorum,tarifine bayildim inanilmaz harika ay tam benlik,mutlaka denicem,harikasin. Canisi biliyorsun etkinlik 13 temmuz'a kadar suruyor bu zaman içerisinde diledigin kadar tarifle katilabilirsin,tabii imkanin olursa,beklerim balim. Ayrica resimler super devamini beklerim,çok guzelmis. Hayirli kandiller,opuldun canim.

AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

Adsız dedi ki...

_____@@__@_@@@_____
_____________@__@@_____@_____
____________@@_@__@_____@_____
___________@@@_____@@___@@@@@_____
__________@@@@______@@_@____@@_____
_________@@@@_______@@______@_@_____
_________@@@@_______@_______@_____
_________@@@@@_____@_______@_____
__________@@@@@____@______@_____
___________@@@@@@@______@_____
__@@@_________@@@@@_@_____
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@_____
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
____@@@@@_____@_________@@@_____
____@@_________@__________@_____
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____

Hayırlı kandiller dilerim ....

Lezzet Gemisi dedi ki...

Tarifin enfes görünüyor canım. Bir tavuk sever olarak tarifi not aldım. Ellerine sağlık...

Bu mübarek günlerin feyzi üzerimize, rahmeti geçmişimize, bereketi evimize, nuru ahiretimize, sıcaklığı yuvamıza dolsun. Regaip Kandili mübarek olsun... Selamlar...

SOFRAM dedi ki...

Canım hayırlı kandiller diliyorum. allah senesine de ermeyi nasip eder inşallah...
Canım milföyler harika görünüyor, çok güzel olmuş, ellerine sağlık...
Canım bak burada da bulmuşsun pazarını görüntüler çok güzel, devamını bekliyoruz...
Sevgilerimle öptüm güzelim...

kirazdünyası dedi ki...

görüntü süper olmuş ellerine sağlık
eminim çokta lezzetlidir...

ellerine sağlık

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım ellerine sağlık,enfes görünüyor...Çok şık bir sunum olmuş..
Hayırlı,bereketli,huzurlu kandiller..

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canımm..börek nefis görünoyr..oruç oruç canım çekti..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
kandilin kutlu, dileklerin kabul olsun.
Sevgiyle kal.

akasyakokusu dedi ki...

Kalpler vardir ,sevgiyi yasatmak için,Insanlar vardir, dostlugu paylasmak için,Mubarek günler vardir, Beraberce kutlamak için..
kandilin mubarek olsun arkadaşım..
*
merhaba canım.ay ben devamlı takipteyim.bugün kandil demişsin.bugün perşembe ama 30 haziran görünüyor postun.
neyse pazarını bulduğuna sevindim.dilerim pazarı gezecek çok candan sevdiğin arkadaşlarınıda bulursun..sevgiler kocaman.

hdidem95 dedi ki...

♥ Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

anneminkizıyim dedi ki...

Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

karakazan dedi ki...

Disalcigim,haylirli bereketli ve huzurlu kandiller diliyorum.Harika bir sunum olmus eline saglik canim.

selamlarimla,serap.

Adsız dedi ki...

Disalcım gönen çok güzel bir yere benziyor...bakıyorumda kısa zamanda keşfe çıkmıssın..:))) daha fazla foto isteriz...:))

tarifine bayıldım görünüm gene harika olmuş ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Ben böyle nefis tavuklu milföyü hiç yapmazmıyım...ellerine sağlık nefis bir börek olmuş....

Adsız dedi ki...

Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yağmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

ayca ve tugce

Adsız dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşmek dileğiyle kandilinizi kutlarım.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Milföy sepeti harika olmuş canım ellerine sağlık...
Regayip kandilin mubarek olsun duaların kabul olsun canım...

Sevgiler...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

Günler bize dostların güzelliği ile, geceler onların duaları ile mübarek oluyor. Umudumuz dostların hediyesi, duamız sizlerin sevgisi. Kandiliniz mübarek olsun..

yildiz dedi ki...

Kandilin mübarek,dualarin kabul olsun,sevgiyle ve hosgörüyle kal...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Değişik hoş bir sunum olmuş.Deneyeceklerimiz içine aldım.
sevgiler

sibellebutikpasta dedi ki...

Salihacım bu ne hoş bir sunum olmuş, hem de oldukça pratik, eline sağlık canım denenecek tarifler arasında yerini aldı tarifin:-)
Sevgiler

On parmağımdan dedi ki...

Canım arkadaşıma Merhabalar...
Seninde Kandilin olsun arkadaşım...Bütün gün bakamadımyorumlara..zaten yine okuyamam diye yorumları açmayacaktım bile..Biliyorsun blogcu sorunlu son zamanlarda...Görünmez bir sürü yorum ardı:)Neyse ki bugün düzelmiş..Okuyabildiğim yazdığını ve sevindim çok..Daha yakınımda olduğunu bilmek güzel!..İnşallah dahada yakın olursun arkadaşım da görüşürüz.. Sıcağından ziyade yüksek nem oranı nedeniyle yaz günleri Balıkesir de çekilmez oluyor..Geçen sivrilerle ilgili yazdıklarınada çok güldüm..Sorma burdada şişiriyorlar..En son bulduğum en etkili çözüm elektirikli sinek kovarlardı..İşe yarıyor birkaç gündür de uyuyabiliyoruz...Arkadaşım ben kaçıyorumşimdilik Balıkesir i turlamaya geldiğinde haberimolsun ..çok sevinirim..Öpüyorumseni..Kandilinizi tekrar kutluyorum..Allaha emanet ol!...

pelince dedi ki...

Milföy harika olmuş,kafes kafes çok hoşuma gitti..Gönen'de çok güzel,bende 1 kere gitmiştim.Ama uzun zaman olmuş,hayal mayal hatırlıyorum:)

Ellerine sağlık..

Baharcicegi dedi ki...

Gecmis kandilin kutlu olsun,mubarek ücaylar hayirlara vesile olsun insallah.
Hayirli cumalar

Adsız dedi ki...

selam canım...bu tavuklu börekler nefis görüyor..ayrıca serviste çokta şık ...eline saglık arkadaşım...sevgiler.

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım tşk ederim.
nice gelecek kandillere..

Sevil Şahin dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM 26. Ev sahibemiz olan HURİYE(KELEBEKLİ SANİYELER) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK
HAYIRLI CUMALAR VE ŞİMDİDEN İYİ TATİLLER ARKADAŞIM
Sevgilerimle SEVİL SAHİN

hayat dedi ki...

Sevgili Disal, kafesli milföy harika görünüyor.Ellerine sağlık.
Sevgiler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

GÜNAYDIN CANIM... ÇOK GÜZEL BİR HAFTA SONU TATİLİ DİLİYORUM. SEVGİLER...

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Sevgili Disal:İyiki bana yorum bırakmışsın yoksa senin Gönen'e taşındığını nereden öğrenecektim.Gönen küçük ama şirin bir yerdir deniz olarak en yakın Erdek var.Çok güzel bir yer seveceğinize eminim.Benim Annem Erdek'li sık sık gideriz.Bandırma'da kız kardeşim var uygun bir zamanda geçerken uğrayıp tanışmak isterim.Ben neredemi oturuyorum Çanakkale/Çan ilçesinde 1 saatlik bir yol var aramızda:)))))Sevgiler......

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Ay pardon heyecanlandım galiba:)))Tavuklu kafes milföy çok güzel olmuş.Ellerine sağlık canım.....

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım tavuklu kafes milföy çok şık bir sunum, ellerine sağlık. Oldukça da pratik.. Gönen'de pazarın bu kadar büyük olması senin için çok iyi, aradığını rahatlıkla bulursun .)

Melek* dedi ki...

güzel bir yere benziyor gönen canım inş. güzel günler geçirirsiniz. kafesli milföyünde çok hoş gözüküyore ellerine sağlık

Limonlu Kek dedi ki...

Disalcim çok şık görünümlü, ama aslında bir o kadar da kolay bir tarifmiş, ben de deneyeceğim. Bu arada Gönen resimlerimi koydum, aynı yerlerde adımlamışız :) Sevgiler canım...

Hatice dedi ki...

Sevgili Disal yeni mekanın, yeni evin hayırlı olsun, inşallah eski evindeki gibi dostluklar, huzur ve mutluluk getirsin sana...
kafes milföler de çok pratik ve şık görünüyor, ellerine sağlık, sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam
hhhmmm çok şık bayıldım ben bu kafese ellerine sağlık

sofrakeyfi.blogcu.com

Cafe Gusto dedi ki...

Disalciğim Gönen'i çok severim.Daha önce de bahsetmiştim eşimin anneannesi orada yaşıyor.Kısmet belki bir gelişimizde görüşürüz...sevgiler...

zarpandit dedi ki...

disalim dokturmussun yine:)

elerine sağlık tatlım hem pratik hem lezzetli tarifin:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

kafesli milföy gerçekten çok şık ve zariff..elinize sağlık,,
yeni yaşamınızda sağlık ve huzur dolu yarınlar dilerim svglr.
NuNu

Unknown dedi ki...

mükemmelolmus canim bu aralar pek kimseye yorum yazamadim affetin malum blogcu ama artik bende blogstopa tasindim beklerim eee diger tüm yorumlar blogcuda kaldi artik burasida yorumlanir insallah öpüldün canimin ici

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Salihacığımmm çok şık olmuş ellerine sağlık...

Gönen görüntülerin devamını bekliyorumm...

Sevgiyle...

egeli dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK,NEFİS Bİ ŞEY OLMUŞ...SEVGİLER

yaban mersini dedi ki...

çok güzel bir gezi olmuş..yemekte şahane ellerine sağlık slmlar

Adsız dedi ki...

selam canım..yeni evinde güle güle otur..Gönenin güzel olduğunu söylerler hiç görmedim..tadını çıkar canım..kafesli milföy harika görünüyor eline sağlık sevgiler..

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immmm,

İnsan her ortama, her gittiği yere alışıyor, sevmek için bir sürü sebep buluyor, sen de çook güzel bir yere gittin, umarım Gönen'de herşey gönlünce olur....

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Unknown dedi ki...

DFişalcim milyöyle çok değişik şeyler yapmak mümkün.Bu tarifin çok hoşuma gitti deneyeceğim.Ellerine sağlık..

Lezzet Gemisi dedi ki...

SELAM CANIM. NEŞELİ, SAĞLIKLI BİR GÜN DİLİYORUM. SEVGİLER.....

zehra dedi ki...

gene bır ugrayım dedım karnım acıktı :))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Görüşmeyeli nasılsın?
Evine tamamen yerleşip,Gönen'e alışabildinmi?
Çektiğin resimlerden Gönen'in yemyeşil bir ilçe olduğu belli oluyor,sanırım tek olumsuz tarafı sivrisinekleri olsa gerek.
Kafesli milföyün nefis görünüyor,ellerine sağlık.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım disalim,
Bugün merkezi Balıkesir,Gönen olan bir deprem meydana gelmiş.
İstanbul'da da hissedenler olmuş ama ben hissetmediğim için deprem olduğunu az önce haberlerden öğrendim.
Umarım iyisindir,Allah'a emanet olun.

pelince dedi ki...

Canım deprem olmuş,ben hiç hissetmedim ama nasılsınız ???

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM MRB NASILSIN İSTANBUL ÇOK SICAK YANIYOR VE BENDE TATİLE GİDİYORUM NEREYE Mİ SİDE’YE BOL BOL RESİMLER CEKİP GELECEGİM.
BEN YOKKEN SİTEMİ YALNIZ BIRAKMA OLURMU ÖNCE ALLAHA SONRA SİZLERE EMANET EDİYORUM . BİR HAFTA SONRA BOMBA GİBİ DÖNECEGİM .EN GUZEL GUNLER SENİNLE VE TÜM SEVENLERİMLE OLSUN…hayırlı cumalar
BİRDEMLİKSOHBET SEVİL http://birdemliksohbet.blogspot.com

ab-ı hayat dedi ki...

Disalciğim,


Umarım depremde herhangi bir sorun yaşamamışsındır,Rabbim herkesi korusun...

Ellerine sağlık,tavuklu milföyler harika görünüyor.Hayırlı cumalar...


sevgiler...

Melek* dedi ki...

kız nerelere gittin özlettin kendini

angel dedi ki...

canım arkadaşım,görüşmeyeli neler olmuş,başka şehire taşınmışsın,değişik yerleri bize gösterdiğin için çok teşekker ederm,çok güzelmiş Gönen bayıldım.Allah güle güle oturtsun.sağlık ve huzurla.öptüm canım...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, cok güzel tarif eklemissin emeklerine saglik, harika. Ayrica gezdigin yerlerde cok güzel sicaktan herkes sikayetci siz biraz buraya yollayin, bizlerde her gün yagan yagmurdan disari cikamaz olduk, degis tokus yapalim, ne dersin, sevgiler

Adsız dedi ki...

disalim deprem olmuş pralarda umarım bi sorun yoktur..merak ediyorum..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
artık alıştın mı oralara.Bitti mi yalnızlıklar.Oldumu yeni dostlar.
Sayende oraları da iyice öğreneceğiz.
Kafeslerinde çok güzel görünüyor.Eline sağlık.
Sevgiyle kal.
.

saniyesultan dedi ki...

merhaba yeni yerin hayırlı olsun tatilden yeni döndüm alışmaya çalışıyorum.kendine iyi bak.

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM... NASILSIN... BALIKESİRDE DEPREM OLDUĞUNU DUYUNCA İNAN, İLK SEN AKLIMA GELDİN. UMARIM SORUNSUZ ATLATMIŞSINIZDIR. BİZİM BURALARDAN DA HİSSEDİLMİŞ DEDİLER. AMA BEN DUYMADIM. ALLAH HEPİMİZİ KORUSUN. İYİ HAFTALAR DİLERİM CANIM. SEVGİLER...

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar, sanırım yorgunluğunuz daha geçmemiş....
Sizlere ailecek bol selam ve sevgilerimizi bırakıyoruz..

Unknown dedi ki...

canim hayirli günler öpüldün....

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım tatile gittin galiba sen... 10 gün sonra demiştin ama haber vermedin ...merak ettim bacım seni..iyi tatiller dileyip kaçayım o zaman ben..çabuk dönnnn..
öpiomm hayatım

Adsız dedi ki...

Disalcim,yeni evin hayirli olsun.Hesey gönlünce olur umarim.Birde su zorunlu ayriliklar olmasa daha güzel olacak ama olsun,herseyin güzelligi ayri.
Milföyler cok güzel olmus ellerine saglik.Türkiye cok sicakmis ama biz ceketleyiz almanyada ve su anda siddetli yagmur yagiyor:)Birkac günlügüne bir degistokus lazim:)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

canım yeni yerin hayırlı olsun.Aynen bizde öyleyiz 3-4 senede bir tayin nedeniyle ordan oraya gidiyoruz.Çok zor ama napalım alışıyoruz.Börekte enfes olmuş ellerine sağlık.....


lezzetmutfağı....

lezzetsofram dedi ki...

Disalcim evine yerleşmene sevindim.Güzel yazılarını bekliyorum.Sevgilerimle
Emel asevi.blogcu.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

gule gule oturun canim insallah alismissindir ,yesildomatesini ozluyorsundur eminim. Tarifin nefis gorunuyor ellerine saglik sevgiler

Melek* dedi ki...

canım cuman mübarek olsun nerelerdesin.

Adsız dedi ki...

canımın içi, tatildemizin ?? Özledim seni.

öpüyom yanaklarından.

www.misssgibi.com

elif dedi ki...

disalcım ben yoktum uzun zamandır ama heralde sende epeydir yoksun ben şileye gittikten sonra bir tarif yoolamışsın sadece...

gönen resimleri harika ayrıca.. sevgilerimle canım

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA. GÜZELLİKLERLE DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM ARKADAŞIMA. SEVGİLER....

Unknown dedi ki...

disalcigim milfoylu tarifin cok nefis ellerine emegine saglik kucak dolusu sevgi ve selamlarimi gonderiyorum.

pelince dedi ki...

Olmuyor olmuyor sensiz olmuyor.:)) Canım nasılsın???

Öpüyorum..

Işıl dedi ki...

Merhaba Disal

börek süper görünüyor
Ellerine Sağlık
Bende deneyeceğim.
Sevgiler
Işıl

Tuğba dedi ki...

Disalcim,
görür görmez anneme seslendim,milföyden harika bir tarif anne gel görmelisin dedim:)
çok şık bir sunum.
Ellerine sağlık..

rümeysaninrüyasi dedi ki...

Gecenin güzel yüzü yüregine dokunsun, seytan senden uzakta, melekler basucunda olsun, günes öyle bir geceye dogsun ki dualarin kabul kandilin mubarek olsun.

SOFRAM dedi ki...

Canım hayırlı kandiller,daha nicelerine de sevdiklerinle birlikte ulaşman dileğiyle, sevgiler, öptüm canım...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul, kandiliniz kutlu olsun.

ab-ı hayat dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı, anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşen gönüllerden olabilmek dileğiyle...


Miraç kandiliniz mübarek olsun...


sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Mevla çekirdeğe orman gizlemiş, yılanın zehrine derman gizlemiş, tahıl tanesine harman gizlemiş, mübarek gecelere cennet gizlemiş, hayırlı kandiller.

bolbolyiyelim dedi ki...

merhaba canım siteni çok beğendim ellerine sağlık canım. banada beklerim. sevgiler.. :)

zehra dedi ki...

yasasnnnn bu gun cuma
mutlu bır hafta sonu dılıyorummmm

Adsız dedi ki...

Tavuklu börek ve gönen resimleri harika canım her ikisi için ellerine sağlık...
Rabbim huzur ve mutlulukla evinde oturmayı nasip etsin.Sevgiyle...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
izine mi ayrıldın. Uzun zamandır sesin soluğun çıkmıyor.Gönen'i gördün bizleri unuttun mu?
Sevgiyle kal.

keskinli dedi ki...

canim ben geldim ama sen yoksun nerelerdesin sevgiler öptüm

zehra dedi ki...

özledik yemeklerini ama daha cok senı

Adsız dedi ki...

Disal,eniştemin okulu ile birlikte blogu faaliyete geçirirsin herhalde?
Allah iyilikler versin.. Selamlar..

Lütfi Mutluer dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

zeytin dedi ki...

merabalar ben teşrif etmiş bulunuyorum. ve de ben yokken bıraktığın msj için tşk ediyorum.
gönensenin için hayırlı olur inşaallah..iyi geceler

pasta caddesi dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

tolunay

Tuğba dedi ki...

Nefis böreğini bıraktın gittin canım,nerelerdesin?

Adsız dedi ki...

SALİHCIM MERHABALAR.UMARIM EVİNE YERLEŞMİŞSİNDİR.SENİ EN İYİ BEN ANLARIM HERALDE.TAŞINMA İŞİ ZOR ANACIM.KOLAY GELSİN ARKADAŞIM.UMARIM GÖNEN'DE HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLUR.
SEVGİLER..BYEE..

Bulbulunyeri dedi ki...

Sevgili disal,
uzun zamandır bir haber alamadık. Dilerim tatildesindir.Merak ettik.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,
nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.
Berat kandiliniz kutlu olsun.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmm özledim seni

Adsız dedi ki...

RAMAZAN ÖZEL;
YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ-5 SÜTLÜ TATLILAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://selmahlc.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://kadininmutfagi.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır

etkinliğimizin yeni sahibesi www.sevca.blogcu.com olarak 01/9/2008 ile 01/10/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım konumuz:sütlü tatlılar

anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…
sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…
eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız
yapmanız gereken şey;
hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek
örnek:
isim:muhallebili kadayıf
yöre adı:istanbul
buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…
iletişim: kadininmutfagi@hotmail.com yada www.kadininmutfagi.blogcu.com. Veya sevca@live.nl yada www.sevca.blogcu.com adresine ulastirabilirsiniz.
unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır.

NiNo dedi ki...

ben geldim sen nerdesin bakimmmm

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ramazanlar dilerim...
Selamlar...

Sevgiler....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

yorumları onayladığına göre iyisin.
belki gelmiş ve temizlik yapıyorsundur hımm?
özledik seni hadi artık bize bi ceee' yap..
buralar sensiz olmuyor..

Adsız dedi ki...

Tavuklu milföy şahane.Yanında bir bardak ayranla doyurucu bir akşam öğünü olabilir.Ellerinize sağlık:)

Sevde dedi ki...

İşte bu milföf ve patates, pratik ve güzel...
Ellerinize sağlık..

Çalışmalarınız çok güzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak