1 Eylül 2008 Pazartesi

TUZLU MUFFİN


merhaba arkadaşlar......

yaklaşık iki aydır tatildeydim.......öncelikle haber vermeden gittiğim için sizlerden özür diliyorum........

şu anda, yine, ara verme psikolojisi ile ne yazacağımı bilemiyorum......... birazcık tatilimden bahsedeyim belki biraz açılırım.......

Gönen'e yeni taşındım bunu herkes biliyor artık........Ankara'ya gitmeme az kalmıştı ki ,kuzenim bize geleceğini söyledi......göneni tanıma şansı doğdu banada........onları gezdirirken bizde gezecektik güya.......ama öyle olmadı tabi...denize gitmeyi uygun gördük.....gönene 20-25 km.uzaklıkta denizkent var.........ismindende anlaşılacağı gibi denize kıyısı olan küçük bir tatil beldesi.......denizi dalgalı ve çok çörlü çöplü........ama deniz isteğinizi bastırıyor yinede.........

sonra ankaraya gittik........eş dost aile ziyaretleri derken tatilin büyük dilimini yemiş oldum.......ve harika bir tren yolculuğu yaptık diyarbakıra..........eşimin ablasını ziyarete gittik.........onlarda yeni taşındılar.......sayelerinde diyarbakırıda görmüş olduk.........tek kelimeyle çok güzel bi yer.......bu kadar modern bir il olduğunu bilmiyordum.........çok beğendik.......

sonra tekrar ankara.........yine eş dost........

gönene dönerkende kardeşimle döndüm........onlarlada çok eğlendik........çanakkaleye gittik......şehitliği gezdik........gönen kaplıcalarını denedik.........fena değildi.......ve yine gönenin meşhuuuurr dondurmalı kolasından içtik......ismini şimdi unuttum........oda fena değildi........işte kendileri........kola veya meyve suyu üzerine dondurma eklenerek yapılan bir içecek......
işte böyle arkadaşlar.....dolu dolu bir tatil geçirdim......bloğumun başına geçecek zamanım hiç olmadı.........misafirler gitti,evler temizlendi derkende ramazan geldi.......bütün müslüman aleminin ramazanı hayırlı olsun.........bereketli olsun inşallah........

gelelim sadede.........ne yazacağım derken işte doldu bile sayfa.........beni merak eden sayfama defalarca gelip mesajlar bırakan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum........iyiki varsınız........

muffinler belki ramazan için iyi bir tarif değil ama biliyorsunuz ki arkadaşlarımdan ayrıldığımdan beri elim kolum soğudu tatlıdan börekten..
Malzemeler :

  • 4 adet sosis
  • 20 adet yeşil zeytin
  • 2 adet yumurta
  • 3 çorba kaşığı yoğurt
  • Yarım çay bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
  • Tuz, karabiber, pulbiber
  • Aldığı kadar un
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu

Yapılışı :

  1. Sosis ve zeytinleri doğrayın.
  2. Yumurtaları derin bir kapta yoğurtla birlikte çırpın.
  3. Rendelenmiş kaşar peynirini, doğranmış zeytin ve sosislerle birlikte karışıma ekleyip karıştırın.
  4. Son olarak un ve kabartma tozu ekleyip karıştırın.
  5. Karışımı muffin kalıplarına doldurun.
  6. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 30 dakika pembeleşene kadar pişirin.
  7. Daha sonra muffinleri kalıplardan çıkarıp sıcak olarak servis yapın.

72 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Beğenmene çok memnun oldum. Eline sağlık, afiyet olsun:)
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Kardeşim hoş geldiniz, hayırlı ramazanlar..

ab-ı hayat dedi ki...

Nerelerdesin?Hala dönmedin mi? demek için uğramıştım:))))


Hoşdeldin Disalim!Özlettin kendini.Muffinlerde harika görünüyor,ellerine sağlık.

Hayırlı ramazanlar diliyorum...


sevgiler...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
yokluğunun tatil nedeniyle olmasına çok sevindim. Üstelik böylesine keyifli günler geçirmene çok mutlu oldum. Seni sevgiyle bekledik.
Ramazanın hayırlı geçmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Sevil Şahin dedi ki...

SEVGİLİ DİSAL TŞK EDERİM BENDE İYİKİ SENİ TANIDIM HARİKA LEZZETLERİNLE TANIŞTIM CANIM BENİM HAYIRLI RAMAZANLAR AYRICA İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ İÇİN TARİF VE SOFRA RESİMLERİNİ VE TARİFLERİNİ BEKLİYORUM SEVGİLER

Baharcicegi dedi ki...

Canim hosgeldin özlettin kendini ve espirili yazilarini.
tatilin dolu dolu gecmis sagliklada yine yuvandasin allah seneyede nasip etsin güzel bir tatil.
bende tatil dolayisiyla ara verdim bloga ve aynen senin ara verecek gibi oluyorum.
Ellerine saglik muffinler sahurdada cayla yenir.
sanada alinle huzurlu bereketli hayirli ramazanlar dilerim.

Adsız dedi ki...

yihoooo

disalim gelmiş.. :))

çok özledim seni.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ohh ya Rabbim şükür kavuşturunaaa:)
güzel vakit geçirdiğine çok sevindim canım ve döndüğüne de:))
muffinlerde nefis görünüyor,ellerine sağlık..

hayırlı ve bereketli ramazanlar..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım, umarım iyi dinlenmişsindir, hoşgeldin.. Hayırlı ve bol bereketli ramazanlar diliyorum.. Sevgiler..

Işıl dedi ki...

Merhaba sevgili Disal

bende sana ve ailene hayırlı Ramazanlar dilerim
Sevgiler

Isil

Adsız dedi ki...

selam..hoşgeldin..merak ediyordum bu hatun nerlerde diye....umarım iyi bir tatil geçirmişsindir.yazdıklarından belli dolu dolu bir tatil olmuş...muffinlerde harika olmuş..sahurluk için süper..hayırlı ramazanlar dilerim.
http://hunerlieller.net

elif dedi ki...

valla disalim özlettin kendini... neyse güzel bir tatil geçirmişsin....hadi affettik..
şu dondurmalı kolanın tadını çok merak ettim....güzele benziyor...


muffinlerde harika elleine sağlık

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Hoşgeldin,sefalar getirdin.
2 ay boyunca senden uzak kaldık.
Ne zaman döneceğini bilmiyordum ama en geç Eylül ayının başında döneceğini biliyordum.
Ne kadar çok yer gezmiş,tatilini doya doya geçirmişsin.
Bu arada Tuzlu muffinler nefis görünüyor,ellerine sağlık,dediğin gibi sahur için yapılabilir.

pelince dedi ki...

Disal canım hoşgeldin,gerçekten merak etmiştim,iyi olmanıza çok sevindim..Dolu dolu bir tatil geçmiş,her yer gezilip görülmüş...
En güzelini yapmışsınız..Allah tekrarını nasip etsin..

Muffinler çok güzel,ellerine sağlık..

Hayırlı Ramazanlar..

Limonlu Kek dedi ki...

2 aydır hiçbir faliyet göremeyince merak ettim seni Disal'ciğim, neyse güzel şeyler için olursa tüm mazeretler kabul görüyor. Yalnız anlatımından Gönen'i pek sevemedin gibi hissettim :( Hayırlı, bereketli ramazanlar diliyorum, sevgiler...

uygarimizlahayat dedi ki...

Dişalcimm muffinler harikaaaaaaaa olmuş canımcım, hayırlı ramazanlar diliyorum, ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

hoşgeldin canım..özlettin kendini yorumunu görünce çok sevindim.hayırlı ramazanlar sevgiler arkadaşım..

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Disalim benimmmmm hoşgeldin güzel bacım benim :)) Valla bende kısa bir tatilden yeni döndüm sayılır..Bende seni össledim vallahi..Hayırlı bir ramazan ayı diliyor koskocaman öpüyorum seni Salişim benim :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar canım,
öncelikle hoşgeldin ..
Sanada hayırlı Ramazanlar dilerim her şey gönlünce olsun muffinlerinde harika olmuş ellerine sağlık ...
İzmir'den kocaman sevgiler.....

Unknown dedi ki...

Bembeyaz yagan bir karin, ne yasanmissa yasansin, gecmisin tüm hatalarini örtügü gibi Ramazan ayinin da senin tüm hatalarini örterek hayirli yeni bir gelecek umud dolu yeni bir baslangica vesile olmasini dilerim ....

Adsız dedi ki...

disalciğim hoşgeldin..okada çok zaman oldu ki en çok da deprem olduğun merak ettik.keşke iyiolduğunu 2 kelam da olsa yorumlara yazıvereydin..çok şüür çok sevindik dönmene..muffinlerin harika görünüyor..hayırlı bol bereketli ramazanlar diliyorum ben de..sevgilerimle..

zarpandit dedi ki...

kız sen ne ara geldin bi gittin maş yani..

ay ama gelmene cok sevindim hayatım ya:)

bu arada içecek cok farklı geldi.gittiğimde içeceğim:)

Adsız dedi ki...

cok sukur geldiniz her gun blogunuzu tiklamaktan artik icime fenalik gelmisti bir turlu guncelemiyordunuz ellerinize saglik sevgilerimle sevval

egeli dedi ki...

HOŞ GELDİN DİSAL'CIM,UMARIM GÜZEL BİR TATİL GEÇİRMİŞİNDİR.ZİYARETİN İÇİNDE AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM.....MUFFİNLER ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR,ELLERİNE SAĞLIK...HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM...SEVGİLER

Bir Dilim Düş dedi ki...

Disalci�im ��k�r kavu�turana harika olmu� bu muffinler ellerine sa�l�k.

Sevgiler,
Evren

Begüm dedi ki...

Hosgeldin disalcim. Muffinlerin harika olmus, ellerine saglik.

Hayirli Ramazanlar dilerim...

Adsız dedi ki...

YASASINNN DISAL GELMIS:))HOSGELDIN CANIM

HER İLK BAHARDA GELİNCİKLERİN EN GÜZEL BAŞLANGIÇLARI MÜJDELEMESİ GİBİ,BU RAMAZANDA SİZE VE AİLENİZE SAĞLIK VE MUTLULUK GETİRMESİ DİLEGİYLE...

www.yenitadlar.blogcu.com

hdidem95 dedi ki...

merhaba canım hoşgeldin güzel bir tatil geçirmene sevindim hayırlı bereketli ramazanlar diliyorum sevgiler

Tijen dedi ki...

Özlemiştik seni Disal!
İyi ki geldin...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ohh yarabbim şükür:)

hele şükür bacım ya..artık teoriler yürütmeye başlamıştık senin için..açıkcası dedikodunuda etmedik değil hani:)ama emin ol iyi yönde..çok öçledik seni çok..

canım ramazanın mübarek olsun..tuzlu müffinlerde çok güzel güneşleniyolar..ellerine sağlık:)
öpüldün ciciş..

Adsız dedi ki...

selam canım HOŞGELDİNNNNN
şükür kavuşturana özlettin kendini
taşınma yorgunluğunuda atmışsındır
ellerine sağlık muftin tarifin çok güzel ramazanın mubarek olsun allah tekrarını nasip etsin inşallah
SEVGİLER

sofrakeyfi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

slm canım.gerçekten özlettin be.zaten artık o gül yüzünü göremeyeceğiz en azından bloga bakınca sanki hiç gitmemişsin gibi oluyorum.tatilin güzel geçmesine inan çok sevindim bütün yaz ineboluda pinekleyince:)canım sana uzunca bir süre yorum yazamayabilirim (malum sıla zeynep hanımın aramıza katılmasını bekliyoruz heyecanla teyzesi) ama gönlüm hep senle!dualarını esirgeme benden!çok ama çok öpüyorum seni!hayırlı ramazanlar!!!DUYGU

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Hoşgeldin. Ne çok şey yapmışsın.

Sevgilerimle.

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Hoşgeldin. Ne çok şey yapmışsın.

Sevgilerimle.

yildiz dedi ki...

Sevgili Disal,sen de hos geldin.Bayagi bir gezmissiniz.iyi de etmissiniz.
Memleketim Diyarbakir´a gidipte oralarai begenmene cok sevindim.Sehrin ismi insanlara ürkütücü gelse de cok güzel bir kenttir.Eski halleri,cocuklugumun
Diyarbakir´i cok daha güzeldi..
Canimcigim,tuzlu muffinler cok güzel,ellerine saglik.
Mübarek Ramazan ayi sana da hayirlara vesil olur insallah.
Güzel günler diliyorum,sevgiler..

made in funda dedi ki...

canım hoşgeldin.hayırlı ramazanlar.muffinler de tam çaylıklar yan.ellerine sağlık.

akasyakokusu dedi ki...

Canım benim nihayet artıkın..Göründün ne güzel amanın baya bir tur yapmışsın Türkiye'dee..Yanıbaşıma gelmişsin..Ne güzel haberimiz olsaydı bana bir not atsaydın sayfama görüşme imkanı olurdu belki.Atlar gelirdik arabaya..Diyarbakır Mardin arası hemen hemen bir saat falan sürmüyor hıza bağlı..90 km sanırım.
Sende bende hoşgeldik canım.Muffinleri aldım sahur için ellerine sağlık kocaman öptüm..

karakazan dedi ki...

Disalcigim hosgeldin,iyice özledik seni:)
Döndügüne sevindim,tatilinin güzel gecmesine de.Muffinlerden bir iki alayim aksam sahur da yerim:)
Ellerine saglik canim.

Hayirli ramazanlar diliyorum.

selamlarimla,serap.

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar, sizlerde hoş geldiniz..
Önecelikle ailecek sizlerinde ramazanınızı kutluyor nicelerine sağlıkla ulaşmanızı diliyor ve hayırlara vesile olmasını temenni ediyoruz..
Bu sene kısmet oldu neredeyse tüm egeyi dolaştık, her tarafta otopark bir sorun oldu ama bazı yerlerde çok güzel çözümlemişlerdi..
Bir dahaki sefere oralara gelirsek denkleşiriz inşallah..
Ailecek selam ve sevgilerimizle...

http://gittiklerimden.blogspot.com/
http://gidilesiyerler.blogspot.com/

Mutfak Havlusu dedi ki...

sahurluklar çıkmışlar görücüye mis gibi,ellerine sağlık.

elma şekeri dedi ki...

Hayirli huzurlu Ramazanlar temennim ile ellerinize saglik.......
Sevgilerimle....

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

hoşgeldin canım.muffinlerin nefis görünüyor.ellerine sağlık.hayırlı ramazanlar.

Saliha dedi ki...

hosgeldın sefa geldın..tahmın etmıstım tasınma tatıl bır araya gelmıstır dıye..
ramazanımız mubarek olsun..
sevgılerımle..

nazardeğmesin07 dedi ki...

Yagmur yüklü bulutlar gibi gelerek bizleri Bereketiyle donatan Ramazan ayınız Mübarek olsun... http://nazardeymesin07.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canım tatilden sonra insana bi rehavet çöküyor.bende 1 aya yakın tatildeydim.1-2 gün oluyor geldiğim.
neyse muffinlerin harika olmuş.ellerine sağlık
özlem-yersofrasi.blogcu.com

lezzetsofram dedi ki...

Hoşgeldin disalcim.tuzlu muffinlerin tam çaysaatine uygun.ellerine sağlık.hayırlı ramazanlar canım...
sevgilerimle,
asevi.blogcu.com
Emel

Cafe Gusto dedi ki...

Hoşgeldin aramıza Disalciğim ..Ellerine sağlık..sevgiler.

muko dedi ki...

hoşgeldin disalcimm..
gözümüz yollarda kalmıştı..
ramazanınınz hayırlı olsun

sevgiler..

SOFRAM dedi ki...

Canım Disalciğim hoşgeldin, özlettin kendini, ama güzel bir tatil geçirmene sevindim canım.
Ellerine sağlık muffinler de çok güzel görünüyorlar.
Canım hayırlı ramazanlar diliyorum, öptüm, sevgilerimle...

bolbolyiyelim dedi ki...

merhaba canım aramıza tekrar hoş geldin. ellerine sağlık canım muhfin nefis görünüyor. ayrıca hayırlı ramazanlar diliyorum. sevgiler.... :)

saniyesultan dedi ki...

canım hoşgeldin, nasılsın alıştın herhalde....Ben tamamen blogspotcu olmadım ikisini bir idare ediyorum,,,,Görüşmek üzere....kendine iyi bak..iyiramazanlar...

capankizimutfakta dedi ki...

BAK SENI NE COK OZLEYEN VARMIS, HEMEN HERKEZ YORUM YAGDIRMIS, BENDE SENI COK OZLEMISTIM, HERKEZ YAVAS YAVAS TAILDEN DONUYOR, HOSGELDIN TEKRAR, TARIFIN HARIKA, DONDURMALI KOLADA COK ACAYIP BIRSEY OLMALI. DENEMEK LAZIM, OPTUM

Adsız dedi ki...

hosgeldın hayatım bende yenı geldım. zaten yazada genelde buralarda kımsecıkler yoktu:)
tuzlu muffınlerın de harıka olmus ellerıne kollarına saglık..
hayırlı ramazanlar dılıyorum..
cok opuyorum..
sevgiler:)

NiNo dedi ki...

sekercim ellerin dert gormesin

Yaren dedi ki...

Hosgeldiiiin,Disalcim bayagi bir ara verdin,özlettin kendini ama tatilinin güzel gecmesine cok sevindim. Muffinlerde harika görünüyor,ellerine saglik canim.Sende tasinmisin ben simdi ögrendim,insal güzel zaman gecirirsin tasindigin yerde.Sevgiyle kal hayirli Ramazanlar canim.

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

VALLA MAŞALLAH SEVENİNİZ ÇOK YORUM AKMAMIŞ ADETA YAĞMIŞ KISKANMIYRUZ ALLAH HERKEZE NASİP ETSİN MUFFİNLER SÜPER OLMUŞ..
ELLERİNE SAĞLIK..
SEVGİLER...
BİZLEREDE BUYRUN ARKADAŞLAR...

banu kırmızıgül dedi ki...

canım nefis görunuyor ellerine sağlık hayırlı ramazanlar sevgiler..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım öncelikle hoşgeldin demek istiyorum...Mafinlerin harika olmuş bence tam sahur sofralarına layık olmuş...Ellerine sağlık....Hayırlı ramazanlar dilerim...
Sevgiler...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immm,

Hoşgeldinnn, ne güzel gezmişsin, harika bir tatil geçirmişsin:)) Darısı başıma diyeyim ama yaz bittiiii:))

Muffinler ise enfesss, ellerine sağlık şekerim,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Lezzet Gemisi dedi ki...

HOŞGELDİİİİNN.... VALLA MAŞALLAH CANIM. YURDUN DÖRT BİR YANINI GEZMİŞSİN NEREDEYSE. OHHH... İYİ YAPMIŞSIN VALLA. CANINA DEĞSİN. :)) BEN DE YENİ GELDİM. SENİN KADAR FAZLA YER GEZMEDİM AMA ÇOK GÜZEL BİR TATİL GEÇİRDİM. MUFFİNLER ENFESS GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK ŞEKERİM. HAYIRLI RAMAZANLAR, BEREKETLİ SOFRALAR DİLİYORUM. SEVGİLER...

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin canım gzüel bir tarifle dönmüşsün ellerin dert görmesin .. sevgiyle kal . öptüm seni

ceyt dedi ki...

hoşgeldin disalim.bende uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım.çok özlemişim.muffinler süper ellerine sağlık.
hayırlı ve bereketli ramazanlar diliyorum canım.
sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım tatilini iyi geçridiğine senin adına çok sevindim tatilde insanın ihtiyacı olan bir aktivite
seyehatinden gönenden diyarbakırdan bahsetmişin benim kzımda 3 senedir diyarbakırda oturuyor oraya gelin gitti senin gibi bende oraları çok beyendim
hakikaten doğunun parisi dedikleri kadar var.. gönenide bilirim orası küçük bir kasaba ...gerçi vatanımızın heryeri ayrı güzellikte ama işte bizler bazen kıyasta yapıyoruz..selam ve dua ile...www.fzehra.blogcu.com

Aybike Ceylan dedi ki...

Disal'cigim,
Ellerine saglik, harika gorunuyor. Ben ugramayali sayfan da degismis, daha guzel olmus, sevgileirmi gonderiyorum.

NİLÜFER dedi ki...

HOŞGELDİN DİSALCİM MUFFİNLER ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ÇAYIN YANINDA SÜPER OLUR ELİNE SAĞLIK
AYRICA HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM

yesildomates dedi ki...

canım kankim bu ne güzellik sayfana baktıkça içim açılıyo..)))

hem görüntüler harika..hemde yorum sayın..noluyor böyle...maşallah..))

canımcığım kocaman öptüm..ellerine kollarına sağlık kardeşim......

Halenze dedi ki...

bac�m ho�gelmi�in. dolu dolu gezmi�in ger�ekten bizde bo� bo� oturduk ama senin yerine blog alemini bekledik el att�k g�zden ge�irdik silkeledik temizledik:) aman dedik disalim gelecek etraf� temiz tutun. ben �lemin sayfas�n� hekledim papatya prenses isimsizin kimli�ini tespit etti. zerrinim evlili�inin 8. y�l�n� kutlad�. hamza �orbaya ba�lad� buralar b�le i�te. sen �imdi gezip g�rd�klerini anlatt�n tamamda yiyip i�tiklerinide anlat bekliyoruz sab�rla ve merakla:)) �ok �pt�m hay�rl� ramazanlar diliyorum.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

DİSALCİM SENDE BENİM GİBİ LEYLEĞİ HAVADA GÖRMÜŞSÜN BU YAZ:)EN GÜZELİ BÖYLESİ AMA DEĞİLMİ? ELLERİNE SAĞLIK CNM MUFFİNLERİN NEFİS GÖRÜNÜYOR.

Adsız dedi ki...

tatilin keyfini çıkardın azda olsa canım tekrar hoşgeldin:))
Ellerine sağlık tuzlu muffinlerden aldım sahurda yeriz artık :))
hayırlı ramazanlar diliyorum canım.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili disal hoşgeldin.
bende hayrlı ramazanlar diliyorum,
eline sağlık.
svglrrrrrrr

el*ff dedi ki...

Disalcimm tuzlu muffınlar çook güzel görünüyordu yaptım yedim tadı damağımda kaldı ... Seninkiler kadar süper görünmese de bide sayfamda yer verdim,tşk ler...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba göneni önce merakınızı gidereyim arkadaşlar o içeceğin adı gönende arjantin olarak bilinir ama nette bulamayabilirsiniz... meyva suyu ile daha çok severim ben.. gönen deyince bile gözlerim doluyo gönenliyim ve memleketimi özlediğimi hatırladım siz bahsedince çok güzel ve sıcak çok da sosyal bir şehirdir.. Açık fikirli insanlar sarar her yanınızı malesef buralarda bunu bulmak mümkün değil .. Çanakkaledeyim şuan tatil yeriyle ünlü bi ilçesinde ama gönen il burası köy gibi kalıyo o kadar fark var memleketle umarım mutlu olursunuz gönende havasını şööööööyle bi soluyun benim içinde
nazkptn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak