5 Eylül 2011 Pazartesi

TAZE NANE SALATASI

nane salatası


merhaba arkadaşlar....

yaz tatili girdiği için uzunca zaman uzak kaldım sizlerden .....uzaktan uzaktan takip ettim ama ne yazı yazabildim ne de yorum yapabildim......artık ramazanları memlekette geçiriyorum...o sebeple sizlerin nefis ramazan sofra ve tariflerinizden uzak kaldım.......

bundan sonra ailemin yanına gitmeden önce ramazana yakışır tarifleri arşivleyip gitmek olacak....her zaman internet bulamıyorum çünkü.....e blog sahibide olunca herkes sizden güzel bişeyler bekliyor.....onca yaptığım tarifide asla aklımda tutamam yani..:))))

bugün kısa tutulmuş bir yazı ve harika bir taze nane salatasıyla sizleri baş başa bırakacağım.....mutlaka ama mutlaka denemenizi öneriyorum........ben bu lezzete bayılıyorum.....sulu yemeklerin yanına harika yakışıyor.........fazla ekmek yedirirse ben karışmam ona göre:))))

eskiden salataları çok yağlayıp soslardım..artık daha sade bırakıyorum.....her zaman lokanta usulu salataları sevmişimdir..işin sırrı galiba yağsız tussuz olmasındaymış.....limonu yanına koyuyorum ve yerken sıkıyorum..yağ yok..az tuz serpiyorum....hem böyle olunca sofrada daha yeşil ve albenili duruyor.....

salata

nane salatası
malzemeler.......
  • taze nane
  • zeytin yağı
  • limon
  • tuz
  • pul biber
yapılışı....
  1. naneler yapraklanır....sirkeli suda biraz bekletilir..
  2. süzülüp bir kez daha sudan geçirilir.....
  3. yayvan bir tabağa alınır....
  4. üzerine zeytinyağı gezdirilir......
  5. limon sıkılır...tuz serpilir.....
  6. pul biberde eklenerek servis edilir...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

saglikli bir salataellerinize saglik.

hamurlumerdane dedi ki...

kokusuna baıylırım nanenin hoş bir sunum olmuş eline sağlık


hamurlumerdane.blogspot.com/

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

hoş geldin canım güzel tariflerinin devamını bekliyorum :)
salatan süper ellerine sağlık
malzemeler taze olunca lezzette ikiye katlıyor:))

zeymurancafe dedi ki...

canım hoşgeldın bende yazları hep annemler ve kayınvaldemlerde oluyorum doneli 3-4 gün oldu umarım güzel bir tatıl yapmışşsındır,salata süper,ellerıne sağlık

bırtutamkekik dedi ki...

çookk lezzetli görünüyorlar:)
ellerinize sağlık...
özellikle nane salatası tabağını alıp kaçmak istiyorum benn:))
tatil dönüşü dolap tam takırken,pek albenili geldi doğrusu:)
bende beklerim sayfama...
http://birtutamkekik.blogspot.com/
takipçinizim...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

özledik valla canım,açma arayı bu kadar:)salata nefis, fresh fresh bayılırım:)
çok öpüyorummmmm

muko dedi ki...

hoşgeldinnn öncelikle,özlettin kendini

harika görünüyor salata eline sağlık canaım
sevgiler

Halenze dedi ki...

canım çekti hemen yapiim dedim ama ana malzeme eksik.. devrem bu salata toz naneyle yapılmaz dimi::)))

made in funda dedi ki...

AYNEN BEN DE DE ÖYLE OLDU.ALLAHTAN OKTAY USTA İMDADIMA KOŞTU.ELLERİNE SAĞLIK.NANE ASLA ASALA VAZGEÇMEDİĞİM BİR LEZZET.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak