5 Mayıs 2012 Cumartesi

ÇİKOLATALI TRUFF


truff


herkese harika cumartesiler olsun.....ben bugün pek tatil günü yaşayamıycam ama imkanı olanlar bugünü süper geçirsin inş......

ve masamızın son tarifini verelimde artık yeni tariflere yelken açalım değilmi....

bi gün boyunca uğraştım,bir saat içinde yendi bitti ama bir haftadır masadaki tarifleri yayınlamayla bitiremedim....:)))

ben truffu her zaman çok sevmişimdir.......sofradada bana göre en leziz tarif trufftu.....çok sevdim.....

çocuklarda benim gibi truffa saldırdı ......çocuklar dediğimde üç çocuk işte:))))

bu tarifide verip huzura ereyim ben...

malzemeler....
  • 1 paket 200 ml.lik sıvı krema
  • 80 gr. bitter çikolata
  • 1 paket ülker fındıklı bisküvi
  • ve pastamızın artan kırıntı kekleri(ufalandığında bir su bardağı kadardı)
  • bulamak için hindistan cevizi
yapılışı......
  1. krema kaynama noktasına gelene kadar ısıtılır...içine bitter atılır ve eritilir..
  2. ılınınca içine un haline getirilmiş fındıklı bisküvi ve ufalanmış kek parçaları ilave edilir...
  3. yuvarlanıp hindistan cevizine bulanır......

3 yorum:

yildiz dedi ki...

Hepinize afiyetler olsun,ellerine saglik canimcigim,iyi pazarlar diliyorum

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık canım.harika bir görüntü çocuklar için...

birincisin dedi ki...

Nefis görünüyorlar,ellerine sağlık:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak