25 Nisan 2012 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜ SOFRASI...GAZEL 2 YAŞINDA.......

doğum günü masası

Gazel'in birinci yaş günü gümbürtüye gitti biraz....istediğim gibi bir hazırlık yapamadım küçücüğe....
hele aldığım hazır pasta beni bir senedir üzüyordu:))

bu sene kendim yapmak istedim...aslında aklımda yaprak temalı tarifler vardı ama olmadı..yaprak teması Gazel'in lakabından geliyor.....dedesi gazel ismini yaprak olarak düşündüğünden ona yaprak diye hitap ediyor......bende her şeyi yapraklı yapayım dedim ama son anda sofra özlemim bana bu pastayı hatırlattı...vede çok güzel yaptı:) sağolsun....

barbili pasta

öyleçok planlı programlı bir doğum günü kutladığımı bilmem......ayrıntılı davetler hoşuma gitmiştir hep ama kendim yapamadım bi türlü..uğraşamıyorum o kadar...sadece kendi ailemden bir iki kişi çağırıyorum o kadar.....


IMG_6189

çok yorulduğumu düşünsemde bir öğlen çayı edasında geçen doğum günümüz bizi bu senelik tatmin etti.........pastayı kendim yaptımya daha bir rahat içim........

bizim küçücükte , hiçbişeyin farkında olmadan akraba görmekten pek bir memnundu......bu doğum günü çok güzel geçti diyebilirim......

büyüdü büyüdü......
bende anlamadım iki sene nasıl bitti......ablayla didişmesi,her lafa karışması
uzun uzun cümleler kurmaya çalışması bizi şaşırtıp duruyor......baba akşam geldiğinde eline bakıyor..eğer baba eli dolu geldiyse ne mutlu...yok boş geldiyse eyvah eyvah..küsüyor..başını öne eğiyor........

hangi tariften başlasam bilemedim.....
sanki salata tarifi verecekmişim gibi bir his var içimde...:)))) ama bu yazıda değil tabiki.....bu yazı böyle bol fotolu olsun ki salata falan birbirine girmesin....




doğum günü sofrası. 

işte menümüzü tekrar hatırlayalım.......
bu aradafarkettim ki hamur işimiz bi tane olmuş..keşke bi tarif daha yapaymışım........ama yaptıklarım yettide arttı bile zaten......hadin en yakın yazımda görüşürüz.....kendinize iyi bakın.....:)

7 yorum:

Başak Selçuk Kıran dedi ki...

pastanız muhtesem. yeni yaşın sana sağlık ve huzur getirsin minik kız :)

Melike - Habibe dedi ki...

ellerine sağlık salihacım pasta gerçekten çok güzel nasıl yaptın kızz en kısa zamnda onun tarifini alalım önce :) ve gazozumuzun :) gazelimizin yani, yeni yaşı kutlu olsun sağlıklı mutlu anne babasıyla ablasıyla nice nice yaşları olsun öptüm yanaklarından fıstığın :)

zeymurancafe dedi ki...

ıyıkı dogdun gazelcım AllAH sana ailenle bırlıkte hayırlı uzun ömürler versın harıka bır dogum gunu olmus cok guzel hazırlanmıssın annesi

Baharcicegi dedi ki...

Rabbim saglikli uzun ömürler versin hayat hep ona mutluluk huzur basari getirsin
Masallah pozda cocuk mankenleri aratmiyor
Pastasi harika olmus ellerine saglik canim

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Gazel'in doğum günü tekrar kutlu olsun, daha nice güzel senelere...
Maşallah pek tatlı olmuş, Allah evlatlarını bağışlasın.
Bu arada;
Menü birbirinden güzel tariflerden oluşmuş, pasta da şahane olmuş, ellerine sağlık.

LaMa dedi ki...

nice guzel yillara! kutlamaniz da gayet yerinde olmus, hele menunuz beni benden aldi (elmali kurabiye haric:)
pastayi da sen ayptin demek, tu tu masAlah!

Disalce dedi ki...

gülserencim güzel sözlerin için çok teşekkür ederim:)) öncelikle kızının doğum gününü şimdiden kutluyorum...

inşallah denediğinde beğenirsin..herşeyi yazmaya ve aşamaları sizler için ayrıntılı fotolamaya çalıştım ..ama sormak istediklerin olursa seve seve cevaplarım..bana disalingözündenmutfak facebook grubuma özel mesaj atabilirsin...yada disal06@hotmail.com adresime yazabilirsin...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak