21 Aralık 2007 Cuma

BİR YAŞ BİR HAFTA........VİŞNELİ PRATİK PASTA


merhaba sevgili blogcu blogsuz,,,,blogspotcu blogspotsuz,,,,bloggercı bloggersız,,,,comlu comsuz,,,, arkadaşlarım.....

her senesini doldurmuş sıradan bir blogcu olarak sizlere ilk günlerimi yazayım...adet bozulmasın....

sene 2006.....tam olarak bundan bir yıl öncenin bir hafta öncesiydi....yani 23 kasım 2006.....fakat tarifi bugün eklemişim....onun için bugünü kutlayacağım....kutladım bile....

iki arkadaş kafa kafaya verdik....bizde açalım dedik.....zaten yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi.....isimlerimizide birleştirelim dedik..... - SAL olduk......bir sürü isim uydurduk...ismini yersofrası koyduk....çoğu blogcu gibi kullanıcı adını disal yazdığımız için ismi değiştirdik....ama sevdik....

sonra tarifimiz bol gelir oldu...disalden kabardı taştıııı ondanda bir yesildomates oldu....
iki kanka birbirine paralel bir yolda yürümeye başladılar....

uzunca bir zaman keşfedilmeyi bekledim.....ilk yorum baya geç gelmişti....
mandalina tatlıma taaam altı yorum yapıldı.......

o günü nasıl yaşadım unutamam....çok sevinmiştim...elim ayağıma dolaştı...kime ne yazsam..kime teşekkür yorumu yazsam....sayfamamı ,yoksa onların sayfalarınamı.............yine gelirlermi.....yeni birşey eklesem.......

sonra o tarif üzerine yine günler geçti....kimse gelmedi....bekledim...bekledim....bilemedim.....karşılık vermeyi çok sonra öğrendim......birini arkadaş listesine ekleyeceğim zaman acaba sormam gerekirmi diye düşündüm durdum....izin alsammı.....oda beni eklemiş diye sevindim.....

şimdi disal oldum....tanıdılar...arkadaş oldular....tam bir yıl geçti bu blogdan.....neler yaşandı neler......

pastamın tarifine gelecek olursam....tadı çok güzel oldu.....tavsiye ederim....

malzemeler....

  • 1 adet pastaban
  • 1 paket dr.oetker gourmet puding çikolataı-vişneli
  • 1 poşet krem şanti(sade)
  • 1 çay bardağı hindistan cevizi
yapılışı....
  1. pastabanın bir katı ayrılır....
  2. bir katının içi kaşıkla içe doğru biraz oyulur.....çıkan kek parçaları ufalanır ayrı bi yerde bekletilir....
  3. puding pişirilir....
  4. oyulmuş kek tabanının içine dökülür.....
  5. üzerine ufalanmış kekler eklenir.....(birazda diğer pasta katından alınır,ufalanır)
  6. onun üzerinede çırpılmış şanti sürülür....hindistan cevizi ile kaplanır....
  7. en üstü ben diğer pasta katından kestiğim ismimle süsledim.....harflere biraz pudingten ayırıp sürmüştüm......artan kekleride truff yapmak üzere dondurucuya atmıştım....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak