16 Aralık 2007 Pazar

DAVET ....BİSKÜVİ PASTASI




yine hafta başı....yine üç çeşitli bir toplantı....gülmedik eğlenmedik...yedikte yedik.....şaka eğlendik....yerken ama....


*patates salatası

*bisküvili pasta

*peynirli örgü börek(milföy)




arkadaşım bizim için bu güzel tabakları hazırlamış...sağolsun...ellerine sağlık..herşey çok güzeldi...




havalar çok bulanık...kalmak istemiyorum...içimde bir kasvet,bir sıkıntı....iş yapasım gelmiyor...şu toplantılarda olmasa odadan odaya bile gitmiyorum...işim düşmese mutfağın yolunu unuturum....evde eşofmanla dolaşmaktan biryere gideceğim zaman aaaa benim böyle bir kıyafetim mi varmış diye kendime şaşırıyorum....




şaşırmak dedimde en sevdiğim şeylerden birisidir...kışlıklar kalkar veya bizi rahatsız eden bazı eşyalar raflara kaldırılır....sonra o poşetler veyada kutular açılır...yeni almışım gibi hissederim....çocuk gibi sevinirim...



gelelim tabağımıza…..

bisküvi pastasını hepiniz bilirsiniz…..şekli biraz tuhaf ama tadı harika…aslında bir gün önceden yapılıp vede bisküviler ıslatılarak yapıldığı için böyle oldular….siz bir gün önceden

yaparsanız ıslamayın…..






BİSKÜVİLİ PASTA…

Malzeme,,


  • İki paket sade bisküvi
  • İki kakaolu bisküvi
  • İki poşet krem şanti
  • İki adet muz
  • Bir paket çikolata sosu
  • 1 litre süt


Yapılışı,

  • Kare borcama en alta kakaolu bisküviler araya krema sürülmeden üç kat sütle ıslatılarak üst üste dizilir…
  • Üzerine krem şanti sürülür…iki adet muz ezilerek şantinin üstüne konulur…
  • Sade bisküviler aynı şekilde şanti sürülmeden üç kat dizilir….en üste çikolata sosu soğutularak dökülür….
  • (çikolata sosunun ve krem şantinin yapılışını yazmıyorum)

AFİYET BALLI ŞEKERLİ OLSUN…..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak