21 Aralık 2007 Cuma

ETKİNLİK YE*26 davet sofrası


artık bişeyler ekleme zamanı geldi....

nedir bu çöküntü anlayamadım.....ama kendime geldim...ve buyrun hem etkinlik hem sofra....

sevgili diyologyemekleri çok güzel bir konu ile etkinlik başlattı....kendisine kolaylıklar diliyorum....

sevgili arkadaşım duygu bizleri iftara davet etmişti...bu güzel sofra onundur....yemeside bendendi tabii..

ellerine sağlık duygucum herşey harikaydı.....

MENÜ

  • mercimek çorbası
  • pirinç pilavı(olmazsa olmaz)
  • orman kebabı
  • kıymalı milföy böreği
  • mezeler
  • salata

vede sevgili arkadaşım muhteremleafiyetle beni severim oyunu ile sobelemiş...teşekkürler muhterem...güzel bir oyun....ve işte sevdiklerim....

  1. dışarda yağmur yağıyor......evde soba yanıyor...akşam vakti......sobanın ışığı tavana değiyor.....üzerinde tıkır tıkır kaynayan çaaay.....ve yanında kremalı bisküvi.....elektrikler kesik....mum yanıyor......bilgisayar yok.....tv.yok.......işte bunu seviyorum....
  2. yolda yürürken ayağım burkulduktan sonra kimsenin etrafta olmadığını görüp bahane uydurmama gerek kalmadı diyerek sevinmeyi seviyorum.....
  3. dolmuşa bindiğim zaman ineceğim yeri şaşırmadan müsait bir yerde dedikten sonra ,,dolmuşcunun beni duymasını ve arabayı durdurmasını seviyorum......
  4. en çokta canım yemek yapmak istemediği zaman eşimin karnım tok demesine seviniyorum....

bende cicikom yeşildomatesimi sobeliyorum.....kolay gelsin canım.....sevdiklerinin arasına benide ekle tamammı......

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak