21 Aralık 2007 Cuma

SAHUR


ramazan gireli üç gün oldu...ama biraz tembellik yaptık...bloğada bişey eklemedik......
akşama kadar ne pişirsem diye düşünüyoruz...sonra bir yığın yemek yapıyoruz....üç kişilik bir yemek bir orduyu doyurur cinsinden oluyor....

bu durumda çok yemiş oluyoruz.....sonrada şişkinlikten dolayı bloğun başına bile geçemiyoruz.....

bu sofra arkadaşta yaptığımız sahur davetinden......esma arkadaşıma bu güzel davetinden dolayı çok teşekkür ediyorum.......

ben arkadaşların hamur annesiyim.....canımız içli çekmişti...bizde gittik....hamur anne olarak bu içlileri hazırladım.....kendileri kıymalı bazlamadır.....benim bloğumda sık sık görüyorsunuz zaten...tarifini yazmayacağım.....
ellerime sağlık...afiyette oldu hani.....

herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak