21 Aralık 2007 Cuma

ISPANAKLI KÖSTEBEK PASTA...."PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 7" ....


merhaba arkadaşlarım......

Ankara'dan döndüm....ayrıntıları sonra anlatcaam....

etkinliğede yetiştim şükür....en sevdiğim etkinlik..bir ay beklemek yok...
bu haftanın yorulacak olan ismi sevgili arkadaşım baharhabercisiyim ...
kolay gelsin arkadaşım....ve böyle güzel bir etkinliğe beni davet ettiğin için teşekkürler....

annemle hasretlik giderdim...sevdiğim bütün akrabalarımı gördüm....kızkardeşimin yeni doğmuş göbeği üzerinde minik oğunuda gıdıklama şansım oldu.....çok güzel ve mutlu bir hafta sonu geçirdim....Allahım şükürler olsun....

annemde ne bulduysam aldım....cam tabağına bile gözüm düştü...annem benim onuda bana verdi....şu eşyanda ne güzelmiş diyemiyorum..hemen bana veriyor....aynı zamanda kayınvalidemdende çay bardakları yürüttüm....sağolsun..onada ne desem hemen veriyor....Allah iki annemdende razı olsun....daha neler var neler....saymakla bitmez....

geçelim tarifimize.....
NOT:şunu belirtmek isterim..benim kekim güzel olmadı...ilk defa bu kekden denedim...ıspanağımı sıkmamıştım...oda sıvılaştırdı sanırım...ve çok sıcak fırına sürmüştüm....siz nasıl yapacağınızı daha iyi bilirsiniz....
böyle olmasına rağmen arkadaşlarım çok beğendi....krema keki kapatmıştı..ve ben şekilli kalıpla kesmiştim....görüntü çok hoştu....
malzemeler.........
  • 4 adet yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 1 su bardağından biraz az sıvı yağ
  • 1 su bardağı süt
  • 2,5 su bardağı kadar un(yinede ayarlayın)
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 250 gr.ıspanak
  • ıslatmak için bir bardak nesquikli süt....(isterseniz şekerli süt)
kreması için...
  • dolgu kreması
  • bir poşet kremşanti
  • çırmak için süt
yapılışı......
  1. yumurta ve şeker iyice çırpılır....
  2. ıspanak haşlanır...suyu sıkılır....ve yumurtalı karışıma eklenir...
  3. sıvı yağ,süt ilave edilir....
  4. kab.tozu,vanilya ve unda eklenerek çırpılır....
  5. düz geniş tepsi yağlanır....kek hamuru dökülür....
  6. piştikten sonra bardakla yuvarklar kesilir....
  7. nesquikli süt ile ıslatılır....
  8. çırpılan dolgu kreması ve şanti birbirine karıştırılır....
  9. kesilen yuvarlak eklerin üzerine konulur....
  10. artan keklerde ufalanarak en üste serpilir.....
  11. arzu ederseniz kremayı dökmeden önce muz dilimi ekleyebilirsiniz..
afiyet olsun....


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak