21 Aralık 2007 Cuma

SOBEEE ......


hem ızgarada mantar yerken hemde cevaplarımı okuyun....biliyorumki aşağıdaki soruların cevaplarının çoğunluğu ailem olmalı....ama ben biraz eğlenelim istedim.....buyrun......



bekledim bekledim bekledim.....çünkü bir kaç arkadaş tarafından sobelendim..
sevgili oburfil , diki35 , tunacetin beni sobelemişler......belki daha vardır...ama bugünlerde giremedim bloglara bakamadım...bütün arkadaşlarıma teşekkürler yağdırıyorum.....





İSİM VEYA LAKABINIZ: ......keklik...(ailem bana keklik der)
DOĞUM YERİNİZ: ..............ankara....

HOBİLERİNİZ:
................bulmaca çözmek........


EN DEĞERLİ ÜÇ ŞEYİNİZ:
...........kızımın ilkleri,kurutulmuş sineğim,deniz atım,......(sineğim beş yaşında......deniz atım 8 aylık)

OLMAZSA OLMAZ DEDİĞİNİZ ŞEY: .......hafta sonum.........
İDEALİNİZ: ................bahçeli bir evimin olması ve o bahçeye maydonoz ekmek .............
ETKİLENDİĞİNİZ BİR KİTAP: ...........Kuran-ı Kerim.............
EN SEVDİĞİNİZ ŞARKI:...........şarkı dinlemeyi sevmem....................
GİTMEK İSTEDİĞİNİZ YER: .....deniz yolculuğu olsunda nere olursa.....
EN YAKIN ÜÇ BLOG ARKADAŞINIZ: .......yeşildomatesim.....ve diğerleri
UNUTAMADIĞINIZ BİR ANI: ............umrede, medinede bizi kandırarak paramızı alan zavallı adamı mekkedede dilenirken gördüm.....adam parasını çaldırdığını ,ortada kaldıklarını yarım türkçesiyle anlattı...sonrada dolandırdı....bunu unutamıyorum....
BURCUNUZ:.............balık...............
İLGİLENDİĞİNİZ SPOR DALI, YOKSA TUTTUĞUNUZ TAKIM: .......atletizm......sobalı evde otursaydınız bilirdiniz.......
İDEAL BİR KADIN NASIL OLMALI: .........dizini kırıp oturmalı........


İDEAL BİR ERKEK NASIL OLMALI: ..........karısının dizini kırmalı........(ŞAKA TABİİİİ....İNANMADINIZ DİMİ)
TEKNOLOJİNİN GELİŞMESİ OLUMLUMU, OLUMSUZMU?: ........şu an kullanıyorum ama ben taş devri severlerdenim.....wilma gibi bi evim olsun..daha ne.....
İCAT EDİLMESEYDİ NE YAPARDIM BİLMİYORUM DEDİĞİNİZ ŞEY: ........icat edilmemiş aletlere karşı şu an ne yapıyorsam onu yapardım........
İNSANLARIN SÖZLERİNE Mİ, YOKSA GÖZLERİNE Mİ İNANMALI?: .......farketmez......herşeye inanırım......safım ben.......
HAYATTAKİ EN BÜYÜK KORKUNUZ: ............kurtçuklaaaaarrr.........
MANTIK EVLİLİĞİMİ YOKSA AŞK EVLİLİĞİMİ: .........mantıklı bir aşk evliliği.....
EN SEVDİĞİNİZ YEMEK: ................soğansız yemekler..........
EN SEVMEDİĞİNİZ YEMEK: ...........soğanlı yemekler..........
HAYATTAKİ SEVİNÇ KAYNAĞINIZ: .........eşimde bana ayak uydurup soğan yemiyor..sağolsun....
BLOG SAHİBİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZ:......beni sobeleyen bütün arkadaşlarımı seviyorum.....sanal dünyanın gerçek arkadaşlıkları......


==============SOBEE============


sevgili arkadaşım fzehra beni daha hoş bir sobeyle sobeledi......
gücümün yettiği ,dilimin döndüğünce işte cevaplarım.....


1-
Allah cc "kün" yani "ol" emrini nasıl anlarsınız....?
cevap......ayeti kerime o kadar açık ve netki hiçbirşey ekleyemedim.... Göklerin ve yerin mübdi’idir. (Onları önceden hiçbir örneği bulunmaksızın yaratandır.) Bir şeyin olmasını isteyince ona sadece ol der, o da oluverir. (Bakara Sûresi, 117)

2-
kadın erkek eşitliği söz konusumudur....?
cevap...... Kadınla erkeğin eşit oldukları yerler bulunduğu gibi, erkeğin kadını çok gerilerde bıraktığı, yahut onun çok gerisinde kaldığı yerlerde vardır.......Allah katında bütün kullar kadın erkek ayırt edilmeksizin eşittir...
3-
insanın ahsen-i takvimde yaratılması ne demektir...?
cevap......."en iyi, en kıvamında olan" anlamına gelir. burada kastedilen insandır. kuran-ı kerim'de tin suresi 4. ayetinde "biz gerçekten insanı ahsen-i takvimde (en güzel biçimde) yarattık" şeklinde geçmektedir.

1 yorum:

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Mantarların mangalda pişirilmesi bende hep bir anıdır.Ne zaman görsem yada yesem aklıma gelir. Hele de içinde bıraktığı suyu hüüp diye içmek süperrr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak