16 Aralık 2007 Pazar

TAVUKLU KUSKUS SALATASI


arkadaş grubumuzla her hafta bir kişide toplanma kararı aldık...

şartımız fazla birşey hazırlanmayacak...yalnızca üç şeşit olacaktı....


sakın dayanamadığımı ,,,fazladan birkaç şey eklediğimi zannetmeyin...canıma minnet...sadık kaldım karara....


arkadaşlar yenmiyor.....fazlası kalıyor....helede kurabiye cinsi....israf olmasın dedik yukarda gördüğünüz gibi üç çeşit yaptık...


tabi çeşit azalınca tok tutucu şeyler yapmam gerekiyordu....bende bunun üstesinden geldim alimallah.....

hepsi bildiğiniz şeyler....


sadece tavuklu salatayı yazacağım....

incirli pastayı sevgili ozlemhan ın bloğundan aldım...çok güzel oldu....teşekkür ediyorum...

kıymalı pideyi zaten biliyosunuz....ama bi ara yayınlayacak bişey bulamazsam onuda eklerim....hiha hiha hehe



arkadaşlarım....eğer gözümün kararı ile bişey yaparsam şimdiden özür...beni biliyosunuz...ölçme adetim yoktur...aşağıdakileride gözüm ölçtü.....kötü olursa benden günah gitti....gözlerim suçlu....


malzeme,

  • yarım paket kuskus
  • 5-6 tane kornişon salatalık
  • biraz kaşar peyniri
  • 1 adet haşlanmış tavuk göğsü
  • 1 adet limon
  • pul biber
  • birazda salam
  • tuz,sıvı yağ
  • istediğiniz kadar maydonoz
  • taze yeşil soğan(ben soğan yemediğim için katmadım)

yapılışı,

  • kuskus haşlanır...süzülür
  • salatalıklar,peynir,salam küp küp doğranır....
  • maydonoz,didiklenmiş tavuk ve soğanda doğranıp eklenir...
  • tuz,pul biber ve sıvı yağda konularak karıştırılır....
  • limon sıkılır......
  • AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak