24 Aralık 2007 Pazartesi

YENİ ADRES VE UYDURUK PASTA


merhaba arkadaşlar.....

öncelike şunu söylemeliyimki blogcudan ayrıldığım için çok üzgünüm....alışkanlıklarımdan çok kolay kurtulamıyorum.......herşeyin ilkini yaşadığım ,beni bugünkü durumuma getiren bir emektarı nasıl bıraktım bilmiyorum.....

artık giremez olmuştum.....mecbur kalmasam geçmeyecektim.....ama kısmet.....artık burdayım...adım belli sanım belli........nereye taşınırsam taşınayım yalnızca bir tık uzağınızdayım......

haaa unutmadan söyleyeyim.....eski bloğumu tamamen silin.....arkadaşlarım listesinin lüzumsuz isimlerinden olmak istemem......ben iyi bilirim o kuru kalabalığı......bende zaten bir kaç güne kalmaz tamamen silicem........yoksa elim hep oraya gidecek......

eveet....gelelim yukardaki pastaya ......uydurdum.....bu sefer abarttım ama.....evde ne var ne yok kullandım.....kısaca "artık kekler pastasıda" diyebiliriz......

malzemeler..........
  • artmış ıspanaklı kek.....
  • artmış bir kat pastaban......
  • iki poşet kremşanti.......
  • pastabanı ıslatmak için ve şantiler için süt.....
  • vee artmış çikolata sosu.......
yapılışı.........
  1. pastaban en alta konulur......
  2. şekerli süt ile ıslanır......
  3. üzerine şantinin yarısı sürülür......
  4. onun üzerine ufalanmış ıspanaklı kek eklenir.....bir kısmı ayrılır....
  5. yine şanti sürülür.....azıcık ayrılır.....
  6. en üste artan ıspanaklı kek ve şanti karıştırılarak yuvarlaklar yapılır....
  7. hindistan cevizine bulanır.....
  8. pastanın üzerine gelişigüzel konulur.....
  9. çikolata sosunu da dökerek dinlenmesi için dolaba kaldırılır.....
afiyet olsun......

58 yorum:

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Çok şekersin yaa sana gelirken nereye geleceğimi biliyordum ama yine de yola çıktım.Yol boyunca çok eğlendim ve manzaralar arasında dinlendim.Sende yeni evine hoşgeldin.Sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım benim tekrar hoşgeldin..Blogcuda ki sorunlar bitmez nasılsa üzmü tatlı canını:)

Ben bu uyduruk kek ve pastalara bayılırıyorum. Çok yararlı oluyorlar çünkü:) Ellerine sağlık canım benim..

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Zor geldim ama değdi. Biliyorsun ben daha önce de gelmiştim kendiliğimden buraya da kafam karışmıştı. Yeni adresini güle güle kullan. Şu uyduruk dediğin pastaysa pek güzel olmuş, ben bayılırım evdeki artıkları değerlendirip yeni bir şey çıkarmaya. Ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

çok güzel ve zevkli bir yolculuktan sonra nihayet burdayım.ama üzüldüm doğrusu.herkes tek tek gidiyor.biz kaldık yapayalnız.pasta çok güzel görünüyor.süper fikir.evdeki malzemeler değerlenmiş ne güzel.görünümde çok hoş.ellerine sağlık canım.öptüm.

Betül dedi ki...

disalcim
cnm hiç üzülme blogcudan ayrıldığın için bende ordan buraya geçenlerdenim ve çok mutluyum burası daha kolay ve daha çeşitli seçenekler var blogcu çekilir gibi değil cnm benim çok öptüm senii
pasta şahane olmuş ellerine sağlık

DENİZSEFASI dedi ki...

hoşgeldin, malesef aynı sebeplerden ayrıldık, ama alışınca bu da kolay gelecek.
pasta gayet güzel olmuş, uyduruk deyip de hakaret etmiyelim di mi :))
sevgiler...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim, süper hosgeldin sende aramiza sefalar getirdin, buraya gelen yolda cok eglendim, ne güzel hazirlamissin?

Pastan da hic uyduruk filan degil nefis görünüyor, ellerine saglik.

Selamlar ve öptüm canim..

Adsız dedi ki...

slm canım bende bu saatlerde hep acıkıyorum.pasta nefis olmuş.eline sağlık.yeni adresin hayırlı olsun
iyi bir hafta dilerim canım

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım tekrar hayırlı olsun buradayız artık.Şu pastayı iyiki uydurmuşsun nefis olmuş.Kalanlar olduğunda bize fikir olur.Ellerine sağlık canım.güzel bir hafta geçirmeni dilerim öpt...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Hoşgeldin,sefalar getirdin.
Yeni adresin hayırlı olsun.
O ilk günkü üzüntüleri çok iyi bilirim.Bende bunca ay emek verdiğim bloğu nasıl bırakıp,başka sunucuya geçerim diye kendi kendime sorup,durdum.
Çalışma sistemine alışmakta da zorlandım,bazı şeyleri kendi kendime öğrendim ve anlayana kadar saç baş yoldum,mesela yemek etkinliği logolarını nasıl yerleştireceğimi bulana kadar anam ağladı: ))))
Buranın pek çok avantajı var,en güzeli yazılarını hemen kaydetmesi,resim kapasitesi muhteşem,sevmediğim tek kötü yanı resim boyutları,resimlerin küçük görünmesini pek sevmiyorum.
Bir süre sonra mutlaka alışırsın.
Hemen bende ki adresini yeniliyorum.

inci dedi ki...

canımmm arkadaşım ben de geldim partiye:))yeni yerin hayırlı olsun inşallah...ben de taşınırken çok üzülmüştüm ama öyle gerekti...gelir gelmez harika bir pasta yapmışsın....hem de kalanları değerlendirmişsin,ellerine sağlık canımcım.....geçmiş bayramın mübarek olsun:)

çınarkurabiye dedi ki...

canım harika bi yolculuk yaşattın teşekkürler :) ve hosgeldiin inan burdan memnun kalacaksın...uyduruk pastayada bayıldım ellerine sağlık...

sevgiler
gözde

yesildomates dedi ki...

canım yeni yerin hayırlı olsun...

ee oturmayada gelirim artık......

Baharcicegi dedi ki...

Disalcim yeni blogun hayirli olsun,ama pisman olmayacaksin cünki ben simdiye kadar bir sorun yasamadim bloggerde.
Ilk günlerde zor olur ama alisirsin,pastada nefis olmus eline saglik.

LeYYa dedi ki...

ay bu uyduruk pastaysa bende tina törnırım ))valla görüntü süper renklerdeki ahenk desen o biçim inanki canım çekti ama bayramdan yeni çıktık malum gelen gidende olmadığı için baklavanın yarısı duruyor ,çikolata desen gani gani)ama aldım programa bu pastayı denemeliyim.ama adını bile hazırladım disalin neffis pastası.

NiNo dedi ki...

canim ne guzel bir oyunla davet etmissin bizleri yeni yerine gule gule otur guzel mamalar yap bize pastanda nefis ellerine saglik mucuks

Adsız dedi ki...

selam..eglenceli bir yolculuktan sonra güzel bir pastaa ile karşılandım.yeni adresin hayırlı olsun arkadaşım..sevgilerle..

Adsız dedi ki...

canım hoşgeldin iyi ki geldin uyduruk sen kıyrtırık ben olmuş misler gibi bi pasta
ellerine sağlık
kocaman sevigilerrr

ab-ı hayat dedi ki...

Yolculuk çok güzel yol ise huzur vericiydi.Hoş geldin yeni evine,umarım güzelliklere güzellik katar yaşamında.Yoğun geçen bir bayramdan sonra hoş bir süpriz oldu.




Pasta bir harika,ellerine sağlık.


Yeni adresinden memnun kalman dileğiyle...



sıcacık sevgilerimi gönderiyorum....

MUTFAKISTAN dedi ki...

hos geldin canim bende sorunlardan bikmistim burada hic sorun yasamadim inan daha rahat.Ben sayfami silemedim kiyamadim fakat yakinda tamamen silerim heralde . pasta nefis olmus eline saglik ,sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

HOŞGELDİİİİİNNNN....

UMARIM BLOGSPOTU SEVERSİN... GERÇİ BLOGCUDAKİ SORUNLARI BİLMİYORUM AMA BEN BLOGSPOTTA HİÇ SORUN YAŞAMADIM... HAYIRLI OLSUN. YENİ PAYLAŞIMLARDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Güzel kardeşimin,
yeni yurdu hayırlı ve uğurlu olsun.
Aramıza hoş geldin.

Adsız dedi ki...

Bu pastaya uyduruk diyorsanız, uyduruk olmayan pastalar nasıldır kimbilir, Ben bu uyduruk pastadan koca bir dilim alabilirmiyim.:))

Yeni blogunuz hayırlı olsun güle güle kullanın ben sayfamda sizin linkleri düzeltim...

Pastayı çok beğendim ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

Uzun yoldan geldim blog rengi çok sıcak karşıladı beni bu pastadan bir dilim alayım yol yorgunluğum geçsin.Yeni adresin hayırlı olsun bol tarifli blog temenni ediyorum.

saniyesultan dedi ki...

biriyle tanışırsın,arkadaş olursun bir kaç kere görüşürsün . İyi anlacaçağız derken birinin tayini çıkar ve gider. senin gidişin öyle geldi bana .Hayırlı olsun.

Adsız dedi ki...

Şekercimmm Disalim,

dün yeni mekanına geldim baktım. Pek güzel olmuş dedim kendi kendime ama aklımı işten kurtarıp yorum yazamadım...

İşteeeee şimdi yazıyorum.

nefis olmuşşş. Güle güle kullan blogspotunu, yeni mekanını hayatım.

İnsan alışkanlıklarından kolay kolay vazgeçemiyor. bende blogcudan zor ayrılanlardanım biliyorsun ama o yaşanan problemleri yaşamayıp, kolay kullanılan bir sistemi görünce adaptasyon daha kolay oluyor. Çok kısa zamanda unutacaksın :)

Öpüyorum şekerim.

sevgiler kocamanından

Yaren dedi ki...

Disalcim takip ede ede senin yeni sayfana ulastim ve sayfanin görüntüsünü eskiye göre daha güzel ve ayrintili gördim.Blogspot sayfalari bana her zaman daha güzel görünmüstür.Hayirli ugurlu olsun canim.O Blogtan veya bu blogtan farketmez,gönüller bir olsun canim.Güle güle kullan sayfani:)Pastanda harika olmus,ellerine saglik canim.

SOFRAM dedi ki...

Sevgili disalcim , daha önce de gelmiştim ama bu şekilde yeni sayfana gelmek çok eğlenceli oldu, çok tatlısın ,canım yeni bloğun hayırlı olsun, sevgilerimle öpüyorum...

meleginmarifetleri dedi ki...

Hoşgeldin canım yorum yazmaya başlayalı şimdilik ikinci arkadaşıma hoşgeldin dedim demekki blogcu iyice bezdirmiş sizleri amaaaan boş ver iyi yaptınız bizim muhit çok huzurlu vallahi sakin sakin geçinip gidiyoruz
pastaya gelince ellerine sağlık sizlerede afiyet olsun öptüm hoşçakal

yemedeyanindayat dedi ki...

uyduruk muyduruk ama harika görünümlü bir pasta çıkmış ortaya hatta zengin içerikli..ne ararsan var çünkü içerisinde..ellerinize sağlık..artan malzemeleri değerlendirmek için güzel bir fırsat..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

marifetli ve becerikli arkadaşım benim.. ne güzel olmuş uyduruk pastan..ben bayıldım:))
ellerine sağlık cnmcım..
yeni adresin için daha önceden hayırlıya gelmiştim ama bir kez daha hayırlı uğurlu olsun tekrardan hoşgeldin bitanem:)
bu kadar geç kalmamın sebebide bilgisayarımı çökerttim o yüzden bi kaç günüdr oratalarda yokum.. tekrar düzenlemek, programlar yüklemekle meşgulum, bloğumla da ilgilenemedim:(
teknik arıza cnm:))neyse sağlık olsun...

öpüyorum seni... cnm sevgilerimle....

Melek* dedi ki...

sevindim bizim buralara geldiğiniz için :) bu arada uydurukta olsa pek bi güzel duruyor ellerin dert görmesin

Adsız dedi ki...

CANIMMM yeni yuvan hayırlı olsun....uyduruk pastada valla tam not aldı benden...nefis....


öpüldün

Adsız dedi ki...

canım çok güzel bir pasta yaratmışsın ellerine sağlık.yeni ewin hayırlı olsun..darısı bize artık..sevgiler

Adsız dedi ki...

canım yeni adresin hayırlı olsun....şu son yaşadıklarımdan sonra bende ciddi ciddi taşınmayı düşünüyorum..çok sıkıldım artık ...uyduruk pastana gelince nefis görünüyor yeni adresinde ağız tadın olur inşallah...

Adsız dedi ki...

dISALCIM YENI BLOGUN HAYIRLI OLSUN UGURLU GELIR INSALLAH PASTAYA DIYECEK BIRSEY YOK KARMA OLMUS AMA GORUNTU SUPER EMINIM COKTA LEZZETLI OLMUSTUR ELLERINE SAGLIK.

Adsız dedi ki...

canim merhaba
sende mi buraya geldin, en iyisini yapmissin aklisin valla, gule gule kullan.
pasta uyduruk ama boyle uyduruk pastaya can kurban, superrrrrrr
ellerine saglik
optum

Adsız dedi ki...

pasta süper görünüyor ellerinize sağlık

yemek dedi ki...

Disal'ciğim, ellerine sağlı, artmış malzemeler ama güzel bir pasta çıkmış ortaya. Maharetde bu değil mi?
Selamlar canım...

Acqua dedi ki...

çok keyifli ve lezzetli bir blog olmuş. ellerine sağlık.

www.anythingtofind.blogspot.com
www.bebekbuyutu-yorum.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Disalcim desene senide kaybettik.Hem üzüldüm hemde senin adına sevindim.Bende blogspot adresi almıştım fakat bir türlü geçiş yapamadım,biraz ilk göz ağrım diye bırakamadım ama asıl sebep vakit bulup düzenleme yapamadım. İstedimki blogspot, blogcuyu görsün ...böyle bir özellği varmı araştırmam lazım.Sanırım Bu konuda sizlerin yardımına ihtiyacım var :((
Uyduruk pasta nefis görünüyor,eminim değişik lezzetlerin biraraya gelmesiyle tadı enfes olmuştur...
Sevgiler
Emel
asevi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Uydurmada olsa güzel görünüyor.İyi geceler diliyorum..

Adsız dedi ki...

Yeni blogun,hayirli ugurlu olsun.Iyi yapmissin buraya gecmekle.Ben de bir haftadan beri sifrem kabul edilmediginden adresime giremiyorum,bakalim düzelicekmi,bilmiyorum.Pasta da uyduruk ama güzel görüntülü olmus,ellerine saglik.

Disalce dedi ki...

bu mesajım hatice arkadaşıma....

canım bir kaç isim daha var....

bloğunun ismini yazasan öyle sevinirimki.....sana gelmek istedim ama aynı isimden çok arkadaş var...çıkaramadım isimden...canım öpüyorum seni......

Gönül dedi ki...

canımmmmmmmmmmm kekler pasta hee çok güldüm nerden geldi aklına yaaa harika olmuşşş ellerine sağlıkkk.öptümmm seniiiiii..hadeee hakettim ver bakalım bi dilim.....sevgilerimle

serinmavi dedi ki...

Hayırlı olsun yeniden canım,umarım alışırsın çabucak..Sevgiler...

yildiz dedi ki...

Sevgili Disal,blogspota gecmekle cok iyi etmissin.Blogcu artik cekilmez oldu.Ben birkac aydir gecmek istiyorum ama,arsiv düzenlemeyi ve arkadas eklemeyi beceremedigimden bir türlü gecisi yapamiyorum.Yardimci olursan sevinirim.
Bir de dikkatimi cekti,disal tiklandiginda otomatik blogspot adresin cikiyor.Böyle bir püf nokta varsa eger,beni arsiv tasima olayindan kurtar yaa,lütfennnn..

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Blogspot ciciii,blogcu bööö:))
Uyduruk pasta çok güzel,ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

merhaba
Yeni sayfan hayırlı olsun canım inşallah bu sefer fazla sorunla karşılaşmazsın. Herşeyin gönlünce olmasını dilerim

Adsız dedi ki...

Disalcim
canımın içi comcom
sen neler yazmışsın bana öyle :)))))
ama
sanırım yanlış adres oldu :))))
herhalde bi arkadaşa yardım edecektin bana yazmışsın :))
ama olsun ziyaret etmiş oldun her şeyde bir hayır vardır diye boşuna dememişler bende sana gelmeyeli çok olmuştu bu sayede yeni blogunuda tanımış oldum çok güzel olmuş ...
Uyduruk pastanda harika ellerine sağlık canım.......
Mutlu huzurlu yeni yıl dilerim.....
Tüm Dünyaya barış ve hoşgörü getirir umarım..
Sevgiler...

cincinsfikirli dedi ki...

of ya çok zormuş taşınmak..ben de tüm zorluklarına rağmen ilk göz ağrımızı özlüyorum..buraya da alışırız ama...sen bak, sökmüşsün işi..bu kek'e de çılgın kek demeli..süper, ellerine sağlık...sen de hoşgeldin, görüşeceğiz, öpüyorum komşucum.

daimamutfak dedi ki...

Mutlu yıllar..sevgilerle..

Disalce dedi ki...

yıldızcım sana her konuda yardım ederim....ama açtığın blogda yorum bırakabileceğim biyer yok....sana ulaşmam için kaba saba bi yazı ekle..bende sana yorum aracılığı ile ulaşayım..veyada blogcu adresin falan varsa bana bildirirsen sevinirim.....

öpüyorum canım.....

Adsız dedi ki...

:((Birileri taşınmışlar..Benim hiçhaberim olmamış sanırım..İçim bukuldu nedenidr bilinmez..Bende alışkanlıklarımdan zor vazgeçtiğimiçindir ki her ne olursa olsun blogcuyu bırakamıyorum..Hayırlı olsun canım arkadaşım..Gönlünce olsun herşey yeni blogunda..Beni unutma..Ara sıra uğra diyerekte olayı komik dramatik bir hale getirmiyeyim:))
Canım benim..Nereye gidersen git..Ben seni bulurum..Nereye gidersen git..Sen benim can arkadaşımsın..
Öpüyorum ve sana ve tüm sevdiklerine mutlu yıllar dileyerek blogcuya gidiyorum ben..Yolum uzun:))

Batın Civan'ın ANNESİ dedi ki...

Canım Disalim..
Nasılsın?Niye gelkmiyosun bakalım hiç?Hemende unuttun bakıyorum..Blogunun hepsini taşımışsın artık sanırım..Bende açtım bi tane On parmağımdan buraya kopy yapıcam..Seni bırakamıyorum bak..Hemen arkadandan geliyorum:)Ama blogcuyu bıerakmayacağım..2 adet aynı blogtan olsun napalım..Orda gösterim olmadığı zamnalarda buraya gelsinler:)Yalnız şu resim ekle işinden canım sıkılıverdi..O kadar vaktim yok zaten..Bana bi ara yardım edersin olur mu?İyisindir umarım..Beni seni özledim görmeye geldimm..Şimdi çok daha iyiyim..Öptüm seni canım arkadaşım..Görüşürüz..

Zeynep dedi ki...

Ne kadar harika bir görüntüsü var pastanın, ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Canım yaaa ben sana birşey danışmak istiyorum.Blogspottan arkadaşlarımı nasıl eklerim?şablonamı ekleyeceğim birtürlü çözemedim arkadaş listemde kayıt yapamıyorum belki bilirsin diye rahatsız ediyorum kusuruma bakma.Öptüm canım

Adsız dedi ki...

merhaba,size bir şey sormak istiyorum,sizde blogcudan blogspota geçenlerdensiniz sanırım. sayfa düzeniniz gerçekten çok hoş.blogspota arkadaş nasıl ekleniyor,kategori eklemek nasıl oluyor bilgi verebilir misiniz.çok teşekkür ederim. adres http://sugibi10.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak