4 Ocak 2008 Cuma

KAVURMALI PİDE-P.D.C.S.E.- 9-

merhaba arkadaşlar.....

kurban bayramı çıktı çıkalı hiç etli tarif vermedim....hayır benim için önemli değil ama
bizim kurban sonra demesin"vay efendim beni ne çabuk unuttular......bir tarifimi bile yapmadılar.......ben onlar için canımı bile vermiştim......."

eee ağzına laf vermeyelim dimi....bende yaptım işte......
zaten kuşbaşılı pideyi çok severim......evdede kavurma vardı.....uğraşmak istemedim hemde deneme amaçlı kavurmalı yaptım...lafı uzatmadan tarife geçeceğim.....

vede sevgili arkadaşım edaca30 dokuzuncu etkinliğimizle uğraşıyor..kolay gelsin......bu tarifimizide oraya gönderelim.......

çok güzel oldu......tavsiye edilir.......

hamur malzemeleri......
  • 1 su bardağı ılık süt
  • 1 su bardağı ılık su
  • 2 yemek kaşığı şeker
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • bir paket kuru maya
  • aldığı kadar un......
  • üzerine sürmek için yumurta sarısı
iç malzemeler.........
  • domates
  • yeşil biber
  • maydonoz
  • baharatlar
  • kavurma
yapılışı.......
  1. hamur yoğrulur....mayalanmaya bırakılır.......
  2. domates,biber,maydonoz küçük doğranır......
  3. baharat ve tuzla karıştırılır.....
  4. hamurdan bezeler alınır...
  5. uzunlamasına açılır..
  6. iç konulup uçlardan kapatılır.....kenarlar içe kıvrılır....
  7. üzerine yumurta sarısı sürülür....
  8. 180 dereceli fırında üzeri kızarana kadar pişirilir.....

56 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam:)) pideler çok güzel görünüyor.Eline sağlık..

Leziz Sofralar dedi ki...

Pideyi hic etli denememistim Disal'cim ama görüntüsüne bakilirsa nefis ötesi bir seye benziyor ellerine saglik,

Hazir evdede kavurma varken bende deneyim yarin kahvaltiya:))

Kucak dolusu sevgiler canim...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Pidenin her çeşidine bayılırım:))
Ellerinize sağlık,
Sevgiler.....

Adsız dedi ki...

kankiiiii...

bu ne şık sayfa olmuş..süpeerrrr...tam sana yakışır..

canım pideler enfes olmuş..

ellerine kollarına sağlık....öptüm...

hatice dedi ki...

Canım, kavurmalı pideler tek kelimeyle mükemmeller, ellerine sağlık, mandalinalar da harika gözüküyor, sevgiler...

Adsız dedi ki...

aman bacım canım kardeşim bunlar ne yaa
yapılır mı bu bana
benim gibi zayıflamaya çalışan biine
bugüne kadar canım çok istedi ama bu bir farklı olmuş ağzımın suuyu aktı kalkıp gelsem mi ne yapsam bilemedim
ellerine sağlık deecek lafım yok
sevgilerrrr

Melek* dedi ki...

wayyy arkadaşım bu ne güzel bir görüntü ellerine sağlık.uğraşmışın ama deymiş neyse yaa bir tane alsam myokluğunu anlamassın heralde:))

Betül dedi ki...

canım çok tatlısın rahmetli üzülmesin değil mi ellerine sağlık cnm nefis görünüyor

Adsız dedi ki...

Disal ablacım gene harika bir tarif vermişsiniz :)) sizin sitenize gelip te, şimdi olsada yesek demeden gecemiyorum..:)) bütün tariflerinizi de not alıyorum, fırsat buldukca yapıyorum, ama pideleri yarın yapacağım..:))
Ellerinize sağlık...


Yeni siteniz çok güzel, güle güle kullanın...

Saliha dedi ki...

kayınvalıdem sık sık yapar ama ben et yemedıgım ıcın pek yemem..ellerıne saglık adas...bak etkınlıge beklıyorum ona gore:)
sevgılerımle

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,nefis görünüyorlar.Uzanıp alasım geldi:)))



sevgiler...

Mutfak Havlusu dedi ki...

disalcim pide her zaman 10 üzerinden 100 bir lezzet:)
helede kavurmaylaysa tamamdır birde yapanda maharetliyse görüntü böyledir.
ama görende yemek kısmak için çabalıyorsa vay halinedir yoldan çıkartıcak kadar güzelde:)

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Ne güzel görünüyorlar, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Disal'cim,
nefis bir kokuya dogru geldim ve bunlari gördüm, süper, lezzetli daha ne diyim, tek kelimeyle hersey harika olmus, ellerine saglik.

Sana ve ailene simdiden güzel bir hafta sonu tatili diliyorum canim, selamlar ve öptüm..

Yaren dedi ki...

Aman ne güzel pide böyle disalcim,ellerine saglik.Ayrica bannerin coook hos olmus cok begendim,hayirli olsun canim benim.Sana iyi hafta sonlari diliyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Oy oy oyy pidelerimi alkışlasam, yeni şablonumu:) Hey maşalah Disalım:)

Elini koluna sağlık canım benim,herşey harika olmuş..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Lafı fazla uzatmadan tarifi vereyim demişsin ama ben uzatmanı istiyorum.
Öyle güzel yazıyorsun ki,hele kurbanın ağzından yazdıkların çok güzeldi.
Senin ağzından bal damlıyor,lafı uzat uzatabildiğin kadar.
Kavurmalı pidelerde misler gibi olmuş,ellerine sağlık.
Kurbana görevini hakkıyla yapmış oldun.
Kaç kurban internetlerde tarif olma şansına ulaşıyor ki : )
Bu arada yeni şablonuna bayıldım,ben hiç klasiklerin dışına çıkamıyorum.
Bana ne sunulursa ondan tercih yapıyorum,ayarları bozulur,yanlış bir şey yaparım diye başka şablonları yükleyemiyorum bile.
Yeni şablonunu güle güle kullan.

NiNo dedi ki...

bacim nefis olmuslar ya nasil canim cekti ama yemek yok :) cis bunlar cissssssss

busem dedi ki...

Ne güzel pideler. Nefis görünüyorlar. İştahımızı arttırıyorlar.Ellerine sağlık. Hoşçakal.

Adsız dedi ki...

pideler süper görünüyor ellerinize sağlık sanki hazır gibi olmuşş harika

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım çok hoşsun ya:)
pidelerin en güzeli kavurmalı olanı galiba..nefis duruyor cnm ellerine sağlık..
yeni şablonda içimi ferahlattı ...çok güsel olmuş..
öptüm cnm sevgilerimle..

SOFRAM dedi ki...

Canım merhabalar , pideler ne güzel görünüyorlar öyle,akşama misafirim var bir sürü şey yaptım ama inan şimdi o pidelerden nasıl da canım çekti, canım afiyetler olsun, sevgilerimle öpüyorum...

el*ff dedi ki...

zaten kuşbaşılı pideye bayılırım bir de böyle yapılmışsa ellerinize sağlık harikalar...

pastacı cafe dedi ki...

çok muntazam ve lezzetli gözüküyor ellerinize sağlık disal

Adsız dedi ki...

valla bayıldım kesınlıkle deneyecem ellerıne saglık canım.. afiyetle yiyin:)
gorusmek uzere..

Adsız dedi ki...

Pideler nefis olmuş ve harika gürünüyor, tarifinizi deneyeceğim ..

Ellerinize sağlık...

Cocukla Cocuk dedi ki...

merhaba sevgili disal, blogcudan hatırladık seni...yeni yerin hayırlı olsun..gorusmek uzere

Unknown dedi ki...

canim pidelerin istah acici gorunuyor cokta severim ellerine saglik biraz zahmet cekmissin ama degmis.
opuyorum canim sevgilerimi biraktim.

Adsız dedi ki...

selamlar,
hmmmm tarifi aldim ellerine saglik cok güzel olmuslar
by Dilek

Baharcicegi dedi ki...

sayfanin yeni hali güzel olmus.pidelerin kokusunu ancak alabildim misafirlerim vardi bir haftadir,eline saglik canim nefis olmus

Ayşegül dedi ki...

:)))) ne güzel anlatmışsın , sizin kurban da pek içliymiş be arkadaşım :))

ya o pideler ne güzel ölee ben de mi yapsam bu saatte canım istedi yuh artık aştım kendimi ühüüüüü!

ellerine sağlık canımm ..

İnci'nin Mutfağı dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar, resimden enfes kokular geliyor. Ellerinize sağlık.

İyi seneler,

İnci

Adsız dedi ki...

ımmmm harika nefis enfes..ellerine sağlık canım ...iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

merhaba, ellerinize sağlık..pek iştah kabartıcı görümekteler..nefis olmuş..

www.illedeyemek.com dedi ki...

Ayy canım çekti,şimdi olsa da yesem:)

Canım ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Allah'ın rahmeti,bereketi üzerinize olsun,
Öncelikle çok teşekkür ediyorum.Allah razı olsun.28.cüz sizindir.Bitirince bemi haberdar ederseniz çok iyi olur.Emanetçilerin en güzeline biricik Rabime emanet olunuz.Selam ve dua ile.

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Ev yapımı misler gibi pide eiçin ellerine sağlık olsun Disal aşağıda da bir mandalina tatlısı gördüm hafızama da kazıdım :))
Sevgiler...

LeYYa dedi ki...

valla bravo))bi kurbanın sitemi ancak bu kadar iyi anlatılabilirdi.olaya hiç bu açıdan bakmamıştım.haklı valla sitem etse de .yiyoruz ama bi anmıyoruz onu.ne çok şey var unuttuğumuz.ayy duygulandırdı bu yazı beni yaa.yok yok yaşlanıyom ben))kavurmalı pide şahane,inşllh bu da kurbanın kabul olunmuşluğunun işaretidir.

yemek dedi ki...

Canım, kavurma olur da güzel olmaz mı? Ellerine sağlık, hiç görmediğim bir pide harcı.
Sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Disal,
Caneviminden vurdu beni bu pideler, çok ama çok severim pideyii..Yanındada acı biber turşusuna bayılırım..
Ellerine, tatlı diline (yazında ekstradan çok hoş) sağlık :))
Sevgiler

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Dünya tatlısı melek kardeşim,
Dudaklarından dökülen o güzel sözcükleri duymak ne güzel şey, cıvıl cıvıl hayat dolusun.
Sayfama bıraktığın mesajını, büyük bir keyif ve sevinçle okudum. Büyük bir sabırsızlıkla soluğumu sayfanda
aldım. Her zaman yaptığım gibi ilk okuduğum yer ''annem temel atmasaydı ben bu katları çıkamazdım...''
öz,sözünüzü okudum, gülümsedim ve yazıyorum.Bu sözünüzü çok beğeniyor ve benimsiyorum.Kendi deyimimle mermere kazınmış bir söz.
Ayrıca, blogun çok güzel olmuş hayırlı olsun.Yemek konusu ile ilgilenmem zaten hamur işlerini sevmemden ileri geliyor. Kahvaltı yapmış olmama rağmen imkanım olsa elimi uzatır üç pideni bu camın içinden araklardım. Ellerine sağlik çok güzel görünüyorlar. Bütün aile bireylerine selam,yeğenimin yanaklarından öperim.
Sağlıcakla kalın...

Damak Tadı dedi ki...

Pideler çok nefis görünüyorlar,ellerine sağlık..Kokuları sanki buraya kadar geldi..))Afiyetler olsun..


Sevgiler

Adsız dedi ki...

Disal'ciğim, hazırladığın tarifler bu kadar güzel olmasa, sen yazı yaz yeter derdim ama, yemeklerin de çok güzel. Piden harika. Afiyet şeker olsun.Ellerine sağlık. Zaten sen hamur işlerinde ustasın biliyorum. İçindeki heyecan, düşüncelerindeki espri hiç bitmesin.
Kocaman sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Disal ablacım kavurmalı pidenizi yaptım çok nefis oldu hafta sonu misafirlerimize de ikram ettim çok beğenildi. Bende blogumda sizin linkinizi vererek yayımladım.:))

Yalnız gülmek yok...:)))

Adsız dedi ki...

bende tam bugün pide yapmayı düşünüyordum.bi geldim sende pide var.hiç uğraşmayım diyorum.bunları alıp, gideyim.çok güzeller.nefis olmuş.helede kavurmayla dahada lezzetlenmiş tatları.ellerine sağlık canım.

capankizimutfakta dedi ki...

SELAM CANIK , SENINDE KAVURMALI PIDELERIN HARIKA GOZUKUYOR. ASLINDA KALAN KAVURMA ICIN GUZEL BIR ALTERNATIF. NOT DEFTERIME EKLEDIM BU FIKIRI, ELLERINE SAGLIK

OPUYORUM...

Yaren dedi ki...

D A V E T I Y E

Merhaba arkadaslar, bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar.

Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

banu kırmızıgül dedi ki...

nefıs canım ellerıne saglık. sevgıler ıyı haftalar..

nurla dedi ki...

canım ellerine sağlık nefis gözüküyor gece dolaşmasına çıkmıştım sizide es geçmek istemedim ::) mutlu kalmanız dileğimle..yıldızları sayfana bıraktım..aydınlık olsun gece de diye..
www.blogcu.com/nurlayemek

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmh nefis görünüyorlar ,ellerine saglik disalcim,
sevgilerimle
hasret

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

disalciğim ellerine sağlık,çoook lezzetli görünüyor çooook:)))

ayrıca şablonunu da çok beğendim...
ferah ferah olmuş:)
öpüyorum canım

Adsız dedi ki...

mmmm...nefis olmus,pideler ye beni diye cagiriyor canim.
Ellerine saglik,görüntüsü yedi beni zaten.
Bu ara pidede yapmamistim nasil cekti canim bir bilsen!!!!
Böyle hamarat ellere kurban olayim,sevgiler benden.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hımmm kuşbaşı etli nefis olur.Ellerine sağlık canım aldım bir tane harikaaa öpt...

meleginmarifetleri dedi ki...

disalcım harika olmuş pideler ellerine sağlık hoşçakal

Unknown dedi ki...

Pideler çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık.
Sevgilerimle..

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık. Bazı pazar sabahları peynirlisini çocuklara yapıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak