11 Şubat 2008 Pazartesi

ELMALI RULO PASTA



merhaba arkadaşlar.....

Allah'a şükürler olsun sağ salim gidip geldik.......ne kadar özlemişim bloğumu ,arkadaşlarımı......

yokluğumda aldığım güzel yorumlar için bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum......

Ankara çok güzeldi......hava hep güneşiydi.......bütün büyük marketleri gezdim neredeyse....hemde çift dikiş atarak......neler gördüm neler.....değişik değişik kalıplar gördüm....belkide sizler zaten biliyorsunuzdur ama benim şu anki yaşadığım yerde pek göremediğim için yeni çıktılar sanıyorum.......mesela tek kişilik silikon muffin kalıpları görmüşmüydünüz........ben yeni gördüm.......fiyatlarıda o kadar caziptiki.....

ama ben herzaman yaptığım gibi yine gider alırım diye erteledim...ama gidemedim......neyse biz zaten her onbeş tatil ve yaz tatilllerinde orda olcaz.....alma şansım hala var......

birde kalıpların olduğu reyonlarda benim gibi kalıp inceleyen birilerini görünce içimden acaba blogcumu ki diye düşünmeden edemedim...sanki sadece blog sahiplerinin ilgisini çekiyormuş gibi.......

pastaya geçecek olursam kuzenim yapmış...hem çok pratik hemde çok lezzetliydi.......ellerine sağlık zişancım...nefis olmuştu.......

malzemeler.......
  • 3 adet yumurta
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 çay bardağı un
  • kab.tozu
  • vanilya

  • iki büyük elma rendesi
  • fındık,tarçın
  • bir adet havuç rendesi
  • çikolata sosu-süt
yapılışı.......
  1. yumurta şekerle iyice çırpılır.....un ,kab.tozu ve vanilya eklenir...
  2. rendelenmiş,tarçınla karıştırılmış elmalar,havuç ve fındık yağlanmış tepsiye serilir.....
  3. üzerine hamur dökülür......
  4. önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirilir.......
  5. kek soğuduktan sonra ters çevrilerek rulo yapılır.......(soğuk rulo yapın yoksa hamur oluyor)
  6. üzerine hazırlanan sos dökülür........
afiyet olsun......

62 yorum:

DENİZSEFASI dedi ki...

mmm çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.
sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım güzel bir tatil geçirmene sevindim..kuzeninde eline saglık elmalı pasta nefis olmuş..sevgilerimle..etkinlikte olmanı çok isterdim ama saglık olsun napalım.....

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Sevgili kardeşim hoş geldin,dün geldiğinizi fark ettim. Blograzzi'de blogumu favorinize almışsınız,anladım ki Disal, tatilden döndü.Oradan kayıtımı sildim, onlar orada tutuyorlar.
Yine de, teşekkürümü borç bilirim, sağ ol. Ayrıca, görüntü ve tarifiyle muhteşem Elmalı Rulo Pasta'nız çok güzel. Kuzeninizin ve sizin ellerinize sağlık. Hoşça kalın.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

oyyyy canım gelmiş hoşgelmiş.:).iyiyim cnmıniçi sen nasılsın..umarım tatilin çok iyi geçmiştir...
marketlerde helede eminönündeki pastacıya her gittiğimde bende aynı şeyleri düşüyorum acaba tanıdık bi isimle karşılaşacakmıyım diye daha geçen gün halenzeyle konuşuyorduk bunları..bütün blogcular aynı demek:)
canım elmalı pastaları her zamana yrı bir sevmişim bununda rulo olması çok değişik olmuş..kuzeninin ellerine sağlık böylece senide gelir ayak yormamış oldu..:)
öptüm canikom..
sevgiler.
oh yaaaaaa özlemişim...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Hoşgeldin,sefalar getirdin.
Şansına Ankara'da havaların iyi olmasına çok sevindim.

Çoğumuz okula gitmeyen çocuklarımızın etkisiyle bilgisayara fazla oturamadığımız için sayfalarımızda fazla güncelleştirme yapamadık.

Küçük silikon kek kalıplarından almıştım,çok kullanışlı olduğunu söyleyebilirim.
Ben tek renk olanlardan değilde rengarenk olanlardan aldım,cıvıl cıvıl görüntüleri var.
Bende Eminönü'nde bu tür malzeme satan yerlerde gördüğüm herkese acaba blog sahibi midir? gözüyle bakıyorum.

Bu arada Zişan'ın ellerine sağlık,elmalı rulo pasta nefis görünüyor.

Adsız dedi ki...

Disalim, kuşum hoşşşşgeldin canummmmm

Benim gibi market kuşu oldun desene. :)) O silikon kalıplardan bende geçen istanbula gittiğimde gördüm disalim.. pek güzeller dimi. ama silikon kullanmamaya çalışıyorum ben.. yinede benide cezbettiler..

Bu sırada zişanın ellerine sağlık. nefis görünüyor.

sevgiler kocamanından

http://www.misssgibi.com/

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hoşgeldinnnnnnnnn,yaşasın tatil bitti hepiniz artık döndünüz ohhh:))

Bacım sen gel İStanbul'a,Eminönüne gidip yeni kalıplar alalım senle:))
O slikonlardan ben de görmüştüm ne diyeyse almamıştım:) Pişmanımmm:))

Pasta da nefis,sabah sabah içimi açtı:) Kuzeninin ellerine sağlık

saniyesultan dedi ki...

deminki yorumum geldimi anlayamadım bir daha gönderiyorum,hoşgeldin canım...

gülüş dedi ki...

canım iyi günler nerelerdesin görüşemiyoruz uzun zamandır ellerine saglık hepsi çok güzel canım biran önce görüşelim özledim

Adsız dedi ki...

Canım, hoşgeldin.Tatilinin güzel geçmesine sevindim. Kuzeninin ellerine sağlık. Pasta çok güzel görünüyor.Dün bende muzlusu vardı.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Dişalcim hoşgeldin..
Pasta farklı ve güzel olmuş..

www.hayatintatlari.com/forum

uygarimizlahayat dedi ki...

Hoşgeldinnnnn, rulo pasta harika ellerine sağlık...

Aynur dedi ki...

disalcim hosgeldin tekrardan aramiza :) sag saglim gidip gelmis olmana sevindik... kuzeninin eline saglik

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Yaren dedi ki...

Disalcim hosgeldin canim,ne güzel gezmisin ,inan yerinde olmayi cok isterdim.Ama banada az kaldi surda 6-7 aycik.Pastan cok nefis görünüyor,elmali da oluncam tamamdir.Ellerine saglik canim.Iyi bir hafta diliyorum sana.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım hoşşşgeldinnnnn Özledik seni gözlerim hep yorumlarını aradı.Meğer ne kadar bağlanmışız birbirimize.Canım ya o kalıpları bende her gördüğümde bir dahaki sefere diye erteliyorum.İlk gördüğümde seni aklıma getirerek alacağım.Tatlıda nefis duruyor.
Güzel bir hafta geçirmeni dilerim öpt...

Tijen dedi ki...

Oh, uzaklaşmak, gitmek ne güzel. Hele de güneşli havalara denk gelirse insan, daha da bir güzelleşmez mi gitmeklik?

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ziyaretin için çok teşkr ederim canım herzaman beklerim...emalı pastan nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

Hosgeldin canim :))

kendini baya özlettirdin :)) yazilarimdan dolayi fark etmissindir :))

pastan cok nefis olmus ellerine saglik... hersey hos gectigine cok sevindim, ne mutlu sana :))

yine yazarim sana :))

bugün pek vaktim yok az stresdeyim hihi :))

iyi bak kendine,

döndügüne cok sevindim jippiieeee :))

emineninemekleri dedi ki...

Salihacim, hosgeldin canim. Umarim hersey yolundadir keyifler yerindedir. Kuzenin ellerine saglik canim pasta cok nefis görünüyor.

Sevgilerimle Emine

Adsız dedi ki...

Disal'ciğim,

Hoşgeldin. Ama okullar başladı, yine kolay gelsin
Kuzeninin ellerine sağlık, elmalı rulo değişik ve çok hoş bir tarif.

Sevgilerimle.
Bu gün bloggerda bir sorun var sanırım.
Betül-yemekkutusu

Unknown dedi ki...

selaaaaaam canım hoşgeldiiiin

Adsız dedi ki...

:)))))))))
cok guldum yazına.. niye diyeceksın..:)) cunku bende magzalarda hemen pasta malzemelerı yerlerıne gıderım.. orada bırırlerını gordum mu acaba bunlar blogcu mu dıye dusunurum:))))) demek kı tek ben boyle degılım.. hatta bazen bana gelır kı sizin siteniz var mı dıyım.. sonra bana delı gozulyle bakarlar diye de susuyorum:))))))))
hosgeldın bu arada:)
kekın enfes.. ellerine saglık.. elma da ne kadar yakısmıstır..
gorusmek uzere canım:))

www.fatostuncay.blogcu.com

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım disalim gelmiş benim:)))))
hoşgeldin canımmmm,çok özledim çoook:)))

pasta da nefis olmuş zişanın ellerine sağlık...

sevgiyle koskocamaaaan öpüyorum,iyi ki geldin:)

pelince dedi ki...

Disal ellerine sağlık,nefis gözüküyor..

Sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım hoşgeldin evine sağ salim, özlettin kendini...Ah Ankara hele de hava güzelse gezmeye doyulmaz...
Canım bugün işlerim vardı temizlik yaptım onun için ancak böyle mola verdikçe bakabildim.
Elmalı pasta da pek güzel görünüyor, Zişanın ellerine sağlık, sevgilerimle öptüm...

Adsız dedi ki...

Merhaba
profilindeki söz çok hoşuma gitti :)
Ziyeretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim
lezzetavcisi

Melek* dedi ki...

canım sobelendin cvp verirsen sevinirim sorular bende

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

bugün sana 3.yorumumu yazıyorum, yazıyorum hata veriyor:((((
umarım bu gelir...

canım disalimmm hoşgeldinnnnn...
çok özledim seni çoook:)

zişanında ellerine sağlık,nefis görünüyor pasta:)afiyetler olsun.

koskocamaaan öpüyorum,iyiki geldin:)

Adsız dedi ki...

Canim hos geldin ,elmeli rulo pasta cok güzel görünüyor canim bir dilim alirim yani ,hosca kal

Adsız dedi ki...

Disalcim hoşgeldiiinnn, sizi ve nefis tariflerinizi özledik...:))
Sayfanıza geldiğimde gene nefis bir pasta tarifi..hııımmm...kesin bunuda yapacağım...:)))

Adsız dedi ki...

Hoşgeldiniiizzzz...arkanızdan su da döktük çabuk gelesiniz diye ama gene de özlettiniz kendinizi...:))))Sayfanızda gene harika görünümlü nefis bir pastayla karşılaştım..:)) ama bu sefer sizin değil...! Zişancımın ellerine sağlık...:))

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immmm, hoşgeldinnn,
Özlettin kendini:))

Canım, rulo pastan enfesss olmuş, gelir gelmez iştahımızı kabarttın:))

Ellerine sağlık canım,

Sevgiler.....

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

hihihi ay iyi bari, yoksa kendimi intihar etcektim:))))
yazıyorum yazıyorum yok.sorun, error...
neyse şükür kavuşturana...
canım disalim, yeşil domatesim de geldimi? onuda özledim...bloğu çok sessiz de:)

öptüm sulu sulu

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Disal'im,
sükür kavusturana, güzel bir mini tatil yaptin geldin, hosgeldin tekrar aramiza. Bizler buralari yoklugunuzda güzel bir sekilde bekledik, harika bir tarifle dönmüssün, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve öptüm canimcim..

Baharcicegi dedi ki...

Özelmistik seni disalcim,tatilin iyi gecmis saglikla geri geldiniz.
Kuzeninin eline saglik görüntü enfes olmus

mylittlestars dedi ki...

hoşgeldinnnnn canımcımmm özledim ya geliyorum gidiyorum ama yoksun şükür kavuşturana..
pasta süper ellerine sağlık

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Disalcim hoş geldin güzel bir tatil olmuştur inşallah iyice dinlenmişsindir kek te süper hazırlayanların elleine sağlık canım kucak dolusu sevgiler

Adsız dedi ki...

güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım.hoşgeldinnn.elmalı ruloda harika bir fikir.nefis görünüyor.yapanın ellerine sağlık.sizlerede afiyetler olsun.

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Kuzeninizin ellerine sağlık.Ben de marketlerden kalıplara bakmadan çıkamam:)

Adsız dedi ki...

hoşgeldiiiiiiiiiin canım..
iyice dinlenmişin:))
hiç bişeyi ertelemiyeceksin canım..alacaktın o kapları yapıp bize gösterecektin tarifleri:))))
pasta şahane olmuş canım, ellerinize sağlık ikinizinde.
asotu.blogcu.com

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sevili disal,ziyaretin için teşekkür ederim. yumurtaların sayısını azaltırsan hüsranla sonuçlanmasın sakın canım. Çünkü bu hamuru kabartmak son derece önemli. Çünkü normak bir hamur değil, hamur kabardıkça içi boşalıp sadece kabuk olacak.Zaten verdiğim malzeme miktarı üretim yapılan yerlerde uygulanmakta, evde bu kadar çok pasta yapımı mümkün değil. evde uygularken küçültülmüş ölçü uygulanacak. yumurta sayısı 6 ya düşürülürse diğer malzemeler de yarıya indirilecek 50-60 adet elde edilir o vakit. 1/4 ölçü uygulanırsa yumurta sayısı otomatik 3 e inip diğer malzemeler de 1/4 ölçü uygulanır. kolay gelsin canım.
Ayrıca ankara ziyaretin için hoşgeldin diyeyim :) Ankara da büyük market gezmelerinden başka zaten ne var ki :) Çok yaygınlaştı, bugün nereye gezmeye gidelim, hadi buyrun cesa ya :) bugün hadi buyrun ankamall e :) panora yı unutmayalım sakın, o müthiş akvaryum manzarasında suyun tadını çıkaralım. :) ya armada? biraz sönük kalıyor değil mi :) Ne denizimiz var sahilde yürüyüş yapalım ne antik yerlerimiz :)
Sevgilerimle

butterfly dedi ki...

Disal meraba:)
Demek Ankara'ya geldin, güneşli havalara denk gelmene sevindim, umarım güzel vakit geçirmişsindir.
Rulo pasta da çok güzel görünüyor. Tarif için teşekkürler:).
Sevgiler..
aslı

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim benimmm hoşgeldin sen..Valla sensiz olmuyor buraları, bekle bekle bir hal olduk :)))
Kuzeninin ellerine sağlık canımcım, öpüyorum senii..

Adsız dedi ki...

tüm güzellikler sizinle olsun.

Mutfaknotlari dedi ki...

hoşgeldin ellerine sağlık şeker

Adsız dedi ki...

hoş geldiniz elmalı rulo pastada muhteşem görünüyor bir dilim alabilseydim dahada gzel olacaktı ...

Cafe Gusto dedi ki...

Hoşgeldin Disal,Büyük şehre gidince bende saldırıya geçiyorum.Ama söylediğin slikon kalıplardan Samsun'da da var.Annem hediye almış bana.Ama ben silikon kullanmayı sevmediğim için içine tekrar kağıt koyup kullanıyorum.Ama sunum için rengarenk güzel duruyor.Kuzeninin ellerine sağlık sevgiler...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık bitanem burda yediğimizden daha mükemmel görünüyo...seni seviyorum

Adsız dedi ki...

canımsın.....

Adsız dedi ki...

disalim hosgeldin yorumunu gorunce dedim gelmis oleey, bir geldin pir geldin, harika bir elmali rulo pastayla nefis gorunuyor hayatim ellerine saglik, bana da bir dilim yolla, optum.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Disal'im,
Ekim ayında senden tarifini aldığım muzlu rulo pastayı sonunda bugün yayınladım.

Nilgün dedi ki...

Tarif icin tesekkürler..
Nefis görünüyor.

Sevgiler

ESRA dedi ki...

hım tatil bitmiş eve dönüş olmuş:)olsun nasıl olsa tekrar tatil gelir güzel vakit geçirme şansın olur:)tarife gelince ben elma giren herşeyi çok severim:)deneme fırsatım olur inşallah.sevgiler...

Adsız dedi ki...

canımmm hoşgeldinn...bizde seni ve güzel tarfilerini çok özledik...pasta harika ellerinize sağlıkk

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

hoşgeldin.nefis bir tarif ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Selam:)yazını keyifle okudum..Bende blog açtıktan sonra pasta malzemelerine ilgim arttı..Yıllardır ankaradayım..İlk kez geçen ay gimata gittim..Pasta malzemeleri almak için:))İyi geceler.Sevgiler..

Adsız dedi ki...

hosgeldin canim...

ellerine saglik pasta pek istah acici gorunuyor

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Ben bir dilim aldım bile ellerine sağlık

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim hos geldin sefa getirdin, böyle gec oldu ama olsun. Gercekten kendini özelttin ya, harika olmus pasta, kuzeninin ellerine saglik, ee neler var yenilikler, kim bilir... hadi görüsürüz, byyy

Adsız dedi ki...

ya bitanem benim bloğumdaki adresi bi düzetebilirmisin..hııııı sevgililer günün nasıldı sultili

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAGLIK GERÇEKTEN TARİFLERİN ÇOK GÜZEL..YORUMUN İÇİNDE AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM HER ZAMAN BEKLERİM GÜZEL MUTLU BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE SEVİGİYLE KAL İYİ AKŞAMLAR...

sekergibi dedi ki...

şekercim hoşgeldin.
ne iyi ettin.
pekde güzel bir pastayula gelmişsin ellerine sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak