14 Mart 2008 Cuma

AMANINDA KİMLER DOĞMUŞ..........

merhaba arkadaşlar......

bugün benim doğum günüm.........

canım arkadaşlarım bana süpriz yapmışlar......bu operasyona katılan arkadaşlarım sizinde yakından tanıdığınız yeşildomates
tarifleriyle bizim bloglarımızı şenlendiren ama blogları olmayan bitanecik Duygu'm,Elif'im ve Esma'm..........

beni ne kadar mutlu ettiniz anlatamam........sizlere çok teşekkür ediyorum.........

mutluluk ve üzüntüyü bir arada yaşadığım bir hafta geçirdim........hafta başında duyduğumuz acı bir haberle ankaraya gittik......canım arkadaşım yeşildomatesin bloğundada belirttiği gibi dedem vefat etti.........Allah rahmet eylesin..mekanı cennet olsun......adımı sen koymuştun.......hayırlı kadın ,salih kadın manasına gelen saliha ismini bana vermiştin.........Allah senden razı olsun dedecim.........inşallah seninde istediğin gibi adıma layık bir hayat sürerim.........

işte böyle sevinç hüzün bi arada....arkadaşlarımın yaptığı bu güzel süpriz moralimi yerine getirdi....tekrar teşekkür ediyorum........sizleri çok seviyorum........

işte bana gelen hediyeler...........



bu güzel hediyelerde yetmezmiş gibi büssürü yiyecek yapmışlar........pasta almışlar......güzel bir sohbet eşliğinde (çocuklarında curcunasında) eski doğum günlerini konuştuk.......maytaplı pastada biz mutfaktayken çocuklar tarafından parmaklanmış.......ama yetiştik........

tekrar tekrar bu güzel gün için teşekkürler............

77 yorum:

heybem dedi ki...

iyiki doğduuuuuuun görümcecim..iyiki doğduun ...canım benim bitoşum ..Allahım dedemizin kabrini nurlarla donatsın inşaallah..Allahım geride kalanlara hayırlı uzun huzurlu bir hayat nasip etsin.Bütün ailenin başı sağolsun.SENİ SEVİYORUM..

sibellebutikpasta dedi ki...

SALİHACIĞIM, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN, NİCE SAĞLIKLI MUTLU LEZZETLİ YILLAR DİLERİM SANA.
iNSANIN ZOR GÜNÜNDE DE MUTLU GÜNÜNDE DE YANINDA OLAN ARKADAŞLARININ OLMASI ÇOK GÜZEL, NE GÜZEL BİR SÜPRİZ HAZIRLAMIŞLAR SANA...
DEDEN İÇİN DE BAŞSAĞLIĞI DİLERİM CANIM, MEKANI CENNET OLSUN.
SEVGİLER...

Serpil dedi ki...

doğumgününü kutlarım sevgili balık. eşimde balık burcu bende yengeç kısacası en iyi anlaştığım burçtur. benimde blogumun doğumgünü sevgiler..nice yaşalara...

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Mutlu yillar sana. Insallah daha nice yaslarini buradan kutlariz :)

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

SALİHACIĞIM....

HAYAT BAZEN MUTLULUK VE HÜZÜNÜ BİR ARADA YAŞATIYOR BİZLERE...

BAŞINIZ SAĞOLSUN CANIM... MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH...

SANADA MUTLU, SAĞLIKLI, SEVGİ DOLU UZUN HAYILI YILLAR DİLERİM...

HEDİYELERİN DE ÇOK GÜZEL. İYİ GÜNLERDE KULLAN...

SICACIK SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

selam canım..mutlu yıllar dilerim arkadaşıma...hazırlıklar ve hediyeler harika...ayrıca dedeniz içinde allah rahmet etsin .makamı cennet olsun canım...hayırlı cumalar sanada...sevgilerimle..

uygarimizlahayat dedi ki...

Canımmmmmmm internette sorun var sayfana girmeye çalışıyorum sabahtan beri, canımmmmm doğum günün kutlu olsun, nice nice mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllara inşallah...sürprizler çok güzel, hediyelerin muhteşemmm, inş. hep güzel günlerde kullanırsın, sevdiklerinle birlikte öpüyorum canım...(bu arada başın sağolsun canım:(((

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Disal,

Allah rahmet eylesin, dedenin mekanı cennet olsun..

Senin de doğumgünün kutlu olsun, sağlık ve sıhhatle geçireceğin bir yaşın olsun inşallah :)

yesildomates dedi ki...

canım kankim benim can arkadaşım..seni çoooooooook seviyorum..biliyorsunu..süpriz denince ilk akla kim gelir tabikiiiii yesildomates.:)))

canım hediyeleri yayınlaman çok güzel olmuş...dün akşam herşey çok güzeldi...keşke birazdaha çaktırmadan süprizi yapsaydık daha güzel olacaktı:))..öptüm kardeşim.....

eeeeeeee doğugünü daha bitmedi..aslında yeni başlıyo..oleeeeeeeeeeyyy....

Adsız dedi ki...

canım yaa doğumgününmüş yeşildomateste gördüm koştum geldim..aman arkadaşım takip edemedim çok çok başın saolsun bak adınıda öğrenmiş oldum bu sayede..
bende hep adı dilek soyadı uysal.mıkide acep kısaltılmışını yazmış derdim:)))
dedecinin mekanı cennet olsun bu mübarek günde ruhu şadolsun amin..
sende iyiki doğdun salihacım nice nice senelerce ömür yaşa..sevdiklerinle sevenlerinle inşaAllah canım..bu arada hayırlı cumalar olsun sevgiler kocaman.

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Disalimm, iyiki doğmuşsun sen...Seni görmedim ama biliyorum ki isminin tüm özelliklerini taşıyorsun sen..Rahmetli Dedeciğin huzur içindedir..Mekanı cennet olsun...
Canımcım, Allah sizlere uzun ömür versin, sağlıklı, sıhhatli, mutlu, huzurlu nice doğum günleri diliyorum sana..
Kocaman öptüm seni...

Baharcicegi dedi ki...

canim dogum günün kutlu olsun,saglikli uzun ömürler dilerim,hediyelerde cok güzel iyi günlerde kullan.
dedene allahtan rahmet sizlere sabirlar dilerim,mekani cennet olsun

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Kuşum iyiki doğdun:) İyiki blogcu oldun;)
Rabbim sevdiklerinle birlikte hayırlı,sağlıklı huzurlu uzun ömür nasip etsin inşallah.
*

Ayrıca başın sağolsun. Rabbim taksiratını affetsin,mekanını cennet eylesin inşallah..

Adsız dedi ki...

CANIMMMM DOGUM GÜNÜNÜ EN ICTEN DILEKLERIMLE KUTLUYORUM BITANEMMMM:)
BEN SANA BÖYLESI GÜÜZEL HEDIYELERDEN VERMEM IMKANSIZ TAAA BURALARDAN AMA,
SANA KÜCAK DOLUSU SEVGILERIMI HEDIYE EDEBILIRIM.KABUL GÖRE TATLIM.
DOGUM GÜNÜ PASTANADA BITTIM RESMEN!!!!
Arkadas vardir gida gibidir hep ararsin,Arkadas vardir ilac gibidir gerekirse ararsin, Arkadas vardir hastalik gibidir onu aramasin o seni bulur hayirli cumalar canim

muko dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun sağlık huzur ve mutluluk dolu yıllar seninle olsun..
Dedninde makanı cennet olsun inş,Allah sabır versin

Adsız dedi ki...

doğum günün kutlu olsun Saliha'cım.ALLAH uzun,hayırlı ve sağlıklı ömürler nasip etsin.mutlu yıllarrrrrr.ayrıca deden için çok üzüldüm.başınız sağ olsun.mekanı cennet olsun.gerçekten zor bir durum.bir tarafta hüzün,bir tarafta mutluluk.buruk bir doğum günü oldu sanırım.ama arkadaşlarının sürprizi çok hoş.ne vefalı, candan dostların var.darısı bize.pastan çok güzel.bu arada ne güzel hediyeler gelmiş öyle.nefis tarifleri yapıp, bu güzelim tabaklarda sunarsın artık bizlere.güle güle kullan canım.kendine iyi bak.hayırlı cumalar.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Öncelikle tekrar başın sağolsun,dedenin mekanı cennet olsun.

Ne mutlu sana ki iyi günde,kötü günde yanında olan arkadaşların var.Bu sürpriz doğumgünü biraz olsun hüznünü almıştır.
Arkadaşlarının da ellerine sağlık,masada nefis şeyler olduğu belli.

Bence yemek blogu olan birine bunlardan daha güzel hediyeler alınamazdı.
Hepsi birbirinden şık ve güzel,güle güle kullan.
Tabakları en yakın zamanda tariflerde görmeyi umuyorum.
Ve seni çok öpüyorum.
İyi ki doğdun,iyi ki varsın : )

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immmm,
İyi ki doğmuşsun:)))) Sağlıklı, tüm sevdiklerinle birarada, en önemlisi umut ve mutluluk dolu bir hayat diliyorum sana....

Kocaman öptüm, sımsıcak sevgilerrr....

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

İyiki doğmuşsun canım nice mutlu yaşlara, arkadaşların ne güzel bir sürpriz yapmış sana varolsunlar

Adsız dedi ki...

Saliha'cim dogum günün kutlu olsun canim,saglikla daha nice yillara insallah.Canim basin saolsun,dedenin Allah mekanini cennet etsin,nur icinde yatsin insallah.

Adsız dedi ki...

canimcim ilk once tekrer basin sagaolsun...

sana da cok cok uzun ve mutlu yillar dilerim
hayatinda hep mutlu ol ve bizimle ol:))
sevgilerimle...

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım öncelikle basın sagolsun.. mekanı cennet olsun insallah..

dogum gunun kutlu olsun hayatım.. pastanın ustundekı yazıyı okuyunca gulumsedim.. cok hos olmus yazı da pasta da suprız de..

daha nıce yaslara canım.. Allah sana ailenle uzun, huzurlu, saglıklı bi ömür versin insallah..
opuyorum seni kocaman..
kendıne ıyı bak..

fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

iyiki dogdun ve iyi ki varsin canim...

nice mutlu yillara. tüm dileklerin gercek olur insaALLAH...

hediyelerin süper, güle güle kullan canim :))

sevindim senin adina...

güzel bir gün gecirmeni dilerim,

hoscakal

Adsız dedi ki...

ilk önce dedeniz için allahtan rahmet diliyorum. isminize layık biri olduğunuz bloğunuzdaki yazılarınızdan belli oluyor:)
gelelim doğum gününüze. iyiki doğudunuz. iyiki blog arkadaşımsınız. nice mutlu yıllara..

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar arkadaşım sevdiklerinle beraber daha nice seneleree inşş güzel günlerr

İLKAY dedi ki...

Canım dedene Allah'tan rahmet, sevenlerine de sabırlar diliyorum...
Bir yandan doğuluyor..bir yandan da kayıplar...Hayatın gereği bu sanırım...
Sana da nice sağlıklı, mutlu,keyfli,neşeli yaşlar diliyorum canım...
Sevgiyle sağlıcakla kal...
Hediyelerini de gülgüle kullan canım...
İlkay

Adsız dedi ki...

Canım iyiki doğdun nice yıllara

Ey herbir hücreyi en küçük ayrıntısına kadar mükemmel yaratan Rabbim
Ey her yarattığını sebepsiz yaratmayan Rabbim
Bizler yine Sen'in cuma vaktine geldik
Her cuma bizi Sana yaklaştırsın
Bizleri geçmiş günahlarımızdan alıkoysun...

Bizler Seni özlüyoruz Rabbim,bu nefsin kıskançlarında
Bizler Habibini özlüyoruz bu yalan sevdalardan
Ne olur beni affet
Beni Sev
Annemi ,babamı sev
Sevdiğimi sev
ailemi,arkadaşlarımı,kardeşlerimi sev


Yeter ki Sen SEV Allah'ım...


Cumaları cuma olanlar Hayırlı Cumalar...

NiNo dedi ki...

canim nice mutlu yillara saglik vbe mutlulukla ins bu arada hediyeleri n harika ama hepsi mutfakla ilgili neden acabaaa :DDD
omur boyu hep mutlu ve aramizda ol seni seviyorummu ne :DDD

Adsız dedi ki...

Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp senin için uzun ve dileklerinin gerçekleştiği bir "hayat pastası" yapabiliriz sanırım... Nice yaşlara!
dedenin vefatına üzüldüm.allahtan rahmet diliyorum..başınsaolsun canım iyi akşamlar
www.peyton24.blogcu.com

Unknown dedi ki...

selam canım önce dedene Rabbim rahmetini bol eylesin başın sağolsun salihacığım iyiki doğmuşsun iyiki tanışmışız seni seviyorum arkadaşım ve bu arada hediyelerine bayıldım tam senin sevdiğin şeyler bence değilmi?
inşaallah ömrün hep mutluluk içinde geçer bacım sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Disalcim nice mutlu seneler dilerim sevdiklerinizle.. Tum isteklerin dileklerin kabul olsun arkadasim.Insanin boyle suprizler yapacak bir dostu olmasi cok guzel ve cok sansli goruyorum seni.. Pastanta nefis olmus yapanlarin ellerine saglik.
Dedecigin icin de mekani cennet olsun, Allahim sizlere sabir versin..

made in funda dedi ki...

salihacığım nice mutlu yıllar diliyorum sana.en kötü günün böyle olsun.hediyelerin de çok cici.iyi ki doğdun arkadaşımmmmm.muckssss.

Unknown dedi ki...

arkadaşım canım doğum günün kutlu olsun iyiki doğdun iyiki varsın iyiki sanalda olsa tanışma fırsatı bulmuşum nice senelere...

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim basin sag olsun sayfana geldigimde ogrendim.Hayat garip ayni anda dogum gununude kutlarim sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

dedem(annemin babası)benim için çok çok özeldi,seni çok iyi anlıyorum dedenin yokluğunu hissetme halinide,başınız sağolsun,Allah rahmet eylesin.


yeni yaşın ömrünün yeni senesi hayırlı olsun herşeyin kararında gerçekleşeceği zaman dilimleriyle inşAllah..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Salihacığım doğum günün kutlu olsun...Daha nice sağlıklıııı yıllar dilerim...Dedeni kaybetmişsin başın sağolsun allah sabırlar versin canım...Malesef hayat kaldığı yerden devam ediyor arkadaşım...Çok güzel arkadaşların dostların var sana harika bir süpriz yapmışlar...Hediyelerini iyi günlerde kullan öptüm...

Adsız dedi ki...

canım sağlıkla mutlulukla
bol hediyeyle
sevgiyle
ice mutlu yıllara

emineninemekleri dedi ki...

Salihacim, canim dogum günün mutlu kutlu olsun canim benim. Daha nice nice yillara hep beraber.

Seni kocamanindan öpüyorummmmmmmmmmmmmmmmm

Emos

Yaren dedi ki...

Sevgili disal öncelikle dogum günün kutlu olsun canim,nice mutlu yillari saglikli huzurlu vede neseli gecirirsin insal.Pastada süper görünüyor,bil hassa yazisi.Canim seni aacil kahveye bekliyorum.Ama en acilinden olurmu canim.Öptüm seni canim.

Adsız dedi ki...

Disalcımmmmmm...bu ne kadar harika bir pasta neşeli ve cıvıl cıvıl,bayıldım..birazda imrendim doğrusu...

doğum günün kutlu olsun canım....

dedenize üzüldüm, Allah rahmet eylesin...

Adsız dedi ki...

Pasta harika, hediyeler bir birinde şık..bu ne güzel arkadaşlık biraz gıpta ettim haberiniz olsun...

her zaman böyle güzel arkadaşlıklar ve dostluklar vede nice dogum günlerine....

Hayırlı hafta sonları dilerim...

anneminkizıyim dedi ki...

Canim Salihacigim, evet insan hayatinda acilarinda mutluluklarinda yeri vardir, bu dünya kurali galiba. Sana deden icin bas sagligi dilerim, allah mekanini cennet etsin canim.
Seninde dogum gününü kutlar saglikli ve mutlu yaslar dilerim, ne mutlu sana böyle güzel ince düsünceli arkadaslara sahipsin, pastan nefis görünüyor, hediyelerin sahane, ee mutfagi yeniledin, gülegüle kullan canim, sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım,

Ziyaretin ve o güzel sözlerin için sana çok teşekkür ederim.Bende senim blogunu gezdim.Çok hoş bir blog.Ellerine emeğine sağlık.Başın sağolsun Allah sabır versin.Yeni yaşın kutlu hayırlı uğurlu olsun.Arkadaşım.Aşağıdaki sünger kek için çok haklısın bahar benim arkadaşım ve bu keke bende bayıldım.Kesinlikle favori kekim oldu diyebilirim.Seninde arkadaşımında ellerine emeğine sağlık....

lezzetmutfağı.....

ab-ı hayat dedi ki...

Yeni yaşın güzellikler getirsin sana ve sevdiklerine.Yüzünden tebessüm hiç eksilmesin.

Güzel dostluklar eksilmesin yaşamından...



sevgiler....

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Disal'im,
öncelikle dogum gününü kutlarim canim, biraz gecikmeli oldu benimkisi.

Rahmetli dedecigin icinde Allah'tan rahmet ve kalanlara sabir diliyorum, mekani cennet olsun.

Hayat hep böyle degilmidir, bir sevinci bir üzüntü takip eder, iste böyle bizlerde büyüyüp gidecegiz. Elden birsey gelmiyor.

Selamlar ve kocaman öptüm..

sevilay mutfakta dedi ki...

selam canım

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Disalcim yeni yaşın kutlu olsun sağlıklı mutlu uzun ömürler diliyorum hediyelerinde çok güzeller güle güle kullan canım tam blogcuya yakışır hediyeler olmuş banda hep tabak bardak gibi hediyeler geliyor bloğu açtığımdan beri sevgilerimle çok öpüyorum canım

yildiz dedi ki...

Sevgili Saliha,nice güzel ve mutlu yillari sevdiklerinle beraber gecirmeni diliyorum,hediyelere bayildim,hatta kiskancliktan öldüm öldüm dirildim....

Dedeciginde nur icinde yatsin,hepimizin sonu ayni,gidecegimiz yer belli..
Güzelbir hafta sonu gecirmeni diliyorum,arkadaslarina selamlar,sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım öncelikle başın sağolsun..Yeni yaşını kutlarım canım..Nice nice yıllara inşallah.Sağlıkla sıhhatle canım..İyi hafta sonları dilerim..Sevgiyle kal..

Betül İnce dedi ki...

Hayat böyle bir şey Disal'ciğim, kalbimizde aklımızda herşeye yer olmasaydı çook zor olurdu. Her duyguya ayrı yer var ve hepsini bir arada yaşayabiliyoruz. Tekrar mutlu yıllar.

Sevgilerimle.

keskinli dedi ki...

canim
öncelikle basin sag olsun salihacim ben bu ara biraz uzak kaldim bloglardan yeni haberim oldu cok üzüldüm dedecine allah tan rahmet diliyorum canim mekani cennet olsun insallah .
dogum gününde kutlu olsun rabim hayirli saglikli ömürler versin tüm sevdiklerinle beraber ne kadar güzel yapmis arkadaslarinda böyle arkadasliklar ne kadar sahane
hediyelerinde cok sahane bayildim
sevgiler canim öptüm daha nice senelere

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Disalcimm
İyiki doğdun:)
Biraz geç kaldım kutlamak için,İdare edersin artık,
Yeni yaşın hayırlı olsun,sağlıklı,mutlu,huzurlu,afiyetli nice yıllara

Hediyelerinin de hepsi birbirinden cici gzüel günlerde kullan

mutlu haftasonları
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Kuşum benim, tekrar başın sağolsun. :( Çok üzüldüm. Toprağı bol olsun dedeciğinin ...

Doğum gününde yeni yeniden kutlu olsun saliham. Hediyeler tam yemek blogcusuna yakışır :)

yeşil domatesiminde ellerine sağlık.

Seni sımmsıkı kucaklıyorum.

öpüyorum doğum günü çoccuuucuu :)

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Allah hayırlı uzun ömürler versin arkadaşım.her şey çok güzel görünüyor.

Fulya dedi ki...

İyiki doğdun Saliha.Pastada hediyelerde süper.Deden içinse başın sağolsun.Hayat bu işte acı tatlı olylar bir arada.

Adsız dedi ki...

Doğum gününü kutlar, sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür geçirmeni sevdiklerinde beraber olmanı diliyorum.

Adsız dedi ki...

Canımcım Doğum Günün Kutlu Olsun Arkadaşım!..Çok çok mutlu huzurlu sağlıklı yıllar dilerim dostuma..
Bi gün geç kaldım ama..inan tesdüfen uğrayabilmiştim bugün..Bundan sonra bi kenara not ederim..İyisin umarım..Ben yine bir hızlandırılmış marataona girdim gelicem yakında inşallah..Özlemiştim seni..İyi oldu doğumgününde kaçırmamış oldum bugün geldimde..
Seni öpüyor,kucaklıyor bide yeniden kutluyorumarkadaşım..Allaha emanet Ol!..
Yeliz..

Adsız dedi ki...

Canım..pastanı görüp yoruma başladım heyecanla..Yazını tamokuyunca dedeninde vefatını öğrendim..Başın sağolsun arkadaşım..Dedeciğinede Allah Rahmet Eylesin..Görüşmek üzere canım..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Şimdi ben anlayamadım. tatlı neden yetmesin? ayrıca annem neden zorluk çeksin?? hizmeti yapan da, diğer kalan şeyleri yapanda benim??
ve koca bir tepsi revani neden yetmez insanlara onuda anlayamadım??

cevap lütfen;)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

:D:D
Teşekkür ederim:D Ya napim anlamadım birden:D

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımın içi fıstığımmmm nice mutlu güzel güzel yaşlara ailenle,eşinle yavrunla inşallah bide bide bide bizle inşallahhhhh...aminnnn....iyi ki doğmuşsun salih kadın:)
inan seni ve domateslerin en yeşilini çok seviyorum:)
öptüm sulu sulu ve içten içten... bide , bide, bide sarıldımmmmmm sıkı sıkı:)

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Doğum günün kutlu olsun.
Sevdiklerinle birlikte nice mutlu yaşlara inşallah.
Öpüyorum.
Sevgiler...

capankizimutfakta dedi ki...

CANIM BLOG ARKADASIM, DOGUM GUNUNU EN ICTEN DILEKLERIMLE KUTLUYORUM, ALLAH NICE SAGLIKLI VE MUTLU SENELER NASIP ETSIN... DEDENEDE ALLAHTAN RAHMET DILIYORUM, MEKANI CENNET OLUR INSALLAH...

PASTANADA BAYILDIM...

Adsız dedi ki...

nice mutlu yıllara arkadaşım,
hediyelerini güzel günlerde kullan.


laylaa73

Calimero Mutfakta dedi ki...

dogumgunun kutlu olsunnnn!! Hediyeler cok guzel. iyi gunlerde kullan..

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Disal'ciğim doğumgünün kutlu olsun canım....Allah nice güzel günler göstersin sana ve sevdiklerinle beraber..Sevgiler...

elif neslihan dedi ki...

sevgili saliha öncelikle başın sağolsun.mekanı cennet olsun dedenin inş.doğum gününü kutlarım hz.allah hayırlı,uzun,sağlıklı ve mutlu ömürler versin inşallah.

Adsız dedi ki...

Sevgili Saliha,dedene çok üzüldüm canım. Allah rahmet eylesin.Ölüm de doğum da bizler için.
Yeni yaşın hayırlı olsun.Sağlıklı, mutlu, sevdiklerinle nice yıllar diliyorum.Hediyelerini güle güle kullan.Hepsi çok güzel.
Sevgi dolu çok güzel bir arkadaşlığınız var.Sana harika bir masa hazırlamışlar. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.Pastanın başlığı süper.
Öpüyorum.
guldenelkan.blogcu.com

Unknown dedi ki...

Dişalcim doğum gününü kutlarım yein yaşın hayırlar getirir inş.
Heidyelerinde çok beğendim mutfakla bu kadar ilgili birine verilebilecek çok güzel hediyeler...

Adsız dedi ki...

Öncelikle dedenin vefatından dolayı başsağlığı dilek istiyorum...
Başınız sağolsun canım mekanı cennet olsun nur içinde yatsın o yattıkca Allah sizlere ömür versin...
Doğumgününde kutlu olsun hediyelerinde çok güzel iyi günlerde güle güle kullan tam bir blogcuya alınacak hediyeler hadi bakalım güzel mamalar yapıp bu hediyelerle resimleyip bize sun :)
Sevgiler canım.....

mutfaktelaşı dedi ki...

pastan da hediylerde çok güzel ama hepsinden önemlisi dostlarının olması, nice sağlıklı neşeli uzun ömürler dilerim.(hediyelere bayıldım)

Adsız dedi ki...

Disal adınızın Saliha olduğunu öğrenmiş oldum çok güzel isminiz var dedenize Allah rahmet eylesin, Allah sizlere sabırlar versin.
Doğum günününüz kutlu olsun blog sahibine servis tabakları alınır hepsi birbirinden güzel güle güle kullanın.

NiNo dedi ki...

Yasgunun kutlu olsun.Kızımla 2gün var aranda.Gelen hediyelerin içleri kimbilir nekadar güzelliklerle dolacaktır.Sevgilerimle,

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Salihacım başın sağolsun. Çok üzüldüm okuyunca. Allah nur içinde yatırsın.

çınarkurabiye dedi ki...

disalcim yani şeyy salihacım :)))
doğum günün kutlu olsun arkadaşım.ayrıca başın sağolsun
:( çok üzüldüm...biraz geç oldu ama bağışla ancak pc ye oturabildim..


sevgiler
gözde

Cafe Gusto dedi ki...

Canıııım biraz gecikmişim uzuuuuuun ve sağlıklı yaşa...sevgiler...

Adsız dedi ki...

Disal, sevgili dedenizin vefatını yeni öğrenmiş bulunuyorum. Başınız sağ olsun, çok özür diliyorum. Blogunuza ilk ziyaretimde aklımda kalan 'Velibah'tarifinizdi. O tarifinize,bir daha bakmak istedim.
Derken, yorumumu yazdığım sayfaya kadar geldim. Sayfanızda bir doğum günü ve bir vefat haberi. Yazının tarihine baktım, yakın bir tarih. Kendimden utandım, ilgisiz kalmamın utangaçlığı ile yazıyorum. Tekrar özür diliyor ve doğum gününüzü de kutluyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak