3 Nisan 2008 Perşembe

YEŞİL ZEYTİN SALATASI ....DİYET ETKİNLİĞİ.....


merhaba arkadaşlar....

bugünlerde etkinliklere yetişmek için baya bir çaba sarfediyorum....not almadığım için unutuyorum veyada karıştırıyorum.....

etkinlik takibi yapan sayfalar var ama onların adreslerinide aklımda tutamıyorum......tabiii kilo verme adına yapılan bir etkinlik ne kadar da olsa unutulmaz dimi .....

sevgili arkadaşlarımız yaren , ayşe abla , aynur ve dilek bizim için harika bir etkinliğe ev sahipliği yapıyor.....çok kolay gelsin arkadaşlarım...........

diyet tariflerin bulunduğu sayfaya gitmek istiyorsanız buraya tıklayınız......
VEEEEEEE
İYİKİ DOOOĞĞDUUN YAREEEENNNN......

ayrıca bugün yarenciğimin doğum günüymüş.....gün boyunca pc başına oturamadım..yeni gördüm.....canım arkadaşım iyiki doğdun...iyiki seni tanıdık.......seni çoook seviyoruz.....
güzel arkadaşlığın için teşekkürler canım benim.......

şimdide etkinlik tarifimle ilgili itiraflara geleyim.......
aslında zeytin diyete pek girmez.......sonuçta ondan zeytinyağı yapılıyor.......ama tuzsuz zeytin dedim mi birazda olsa diyetlikmiş gibi görünüyor.....

vede ceviz oda nasıl diyetlik onuda anlamadım.....ama siz sevgili arkadaşlarım o kaloroli olanları içinden çıkarırsınız artık........

ben hep belli bir kiloda kalırım......zayıfım........şişmanladım desem bile normalde giydiğim kıyafetler hep olur......onun için diyet yemeklerini ne bilirim ne yerim.......zeytin salatası benim için çok güzel bir diyet yemeği oldu......

buyrun salatamıza.......aslında zeytinler ince ince doğranacak...ama üşendiğim için bütün koydum biraz...

malzemeler........
  • tuzsuz yeşil zeytin(çizik veyada biberli zeytinde olur)
  • maydonoz.....
  • ceviz.......
  • domates.......
sosu için......
  • nar ekşisi......
  • yarım limonun suyu......
  • tuz....pul biber.......
  • az sıvı yağ........
yapılışı......
  • zeytinler ve maydonozlar ince ince doğranır......
  • domateslerde küp küp doğranır........
  • ceviz ağza gelecek büyüklükle çekilir........
  • bütün malzeme karıştırılır......
  • üzerine sos malzemeleri karıştırılarak dökülür.....
not.........içinde kuru soğanda var..ben eklemedim ama isterseniz küçük küçük doğranmış kuru soğan veya yeşil soğanda ekleyebilirsiniz..........

79 yorum:

elif neslihan dedi ki...

merhaba disal ellerine sağlık çok güzel görünüyor salatan.gerçi seninde dediğin gibi diyete uygunluğu biraz tartışılır ama herşeyi kararınca tüketmekten bir zarar gelmez.bu arada bizim antep yöresindede vardır bu salata ismine zeytin piyazı derler .ek olarak içinde soğan ve sarmısak da bulunur.

Adsız dedi ki...

ellerine saglık canım.. zeytını cok severim.. afiyet olsun size..
opuyorum..

www.fatostuncay.blogcu.com

Yaren dedi ki...

Disalcim �ncelikle etkinlige katilip destek verdigin icin cok tesek�r ederim canim.Zeytin salatanda bir harika g�r�n�yor,ellerine saglik.Aslinda etkinlik bitip tarifler yayinladiktan sonra sizlerde yayinlicaktiniz ama bunu bir cok arkadas bilememisler ve yayinlamislar.O y�zden yalniz degilsin:)kalabilir canim.Etkinlik yayinlandigi g�n,resimlerin yayinlandigi g�n,tariflere link verilecek.Birazda aciklamali anlatsaydik arkadaslara daha iyi olurdu.Sevgiyle kal canim,�pt�m.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Disal,
Etkinlik konusunda çok haklısın,insan nerede ne zaman ne etkinlik var tamamen unutuyor.
Eskiden böylemiydi,sadece Hatice'nin ye# etkinliği vardı ve ayda birdi.
1 ayda rahat rahat hazırlanır,zamanında yayınlardık.
Tabi bu işin şakası,ben etkinliklerin faydasına inananlardanım,etkinliklerde hiç bilmediğimiz yada farketmediğimiz blogları keşfediyor ve keşfediliyoruz.Yepyeni tariflerde cabası.
P.D.Ç.S.Etkinliğinin gününün az olması sebebiyle genellikle kaçırıyorum,Ye # ve Yaman etkinliğin yeri başka,onları hiç es geçmiyorum.
Ayın şefine ise cesaret edemiyorum,biraz gurmelik isteyen bir etkinlikmiş gibi geliyor bana.
Kızların diyet etkinliğinden haberim var,bir tarif yayınlamayı düşünüyorum ama aleme verir talkını,kendi yutar salkımı durumu olacak,çünkü benim kilo sorunum var ama ben hiç diyet yapmam : )
Diyet etkinliği tarifin çok lezzetli görünüyor,ellerine sağlık.Zeytin sevenleri bu tarifle mest edeceksin.

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğm,

Belki biliyorsundur, benim için zeytin ve özellikle zeytinyağı çok ama çok önemli. Evet, kalori olarak yüksektir ama kolestrol yoktur. Bu ve diğer faydalarını da düşününce, özellikle zeytinyağı sağlıklı bir beslenmenin ve yaşamın vazgeçilmezleridir.
Salatan çok çekici, ellerine sağlık.
Bana göre süer bir diyet alternatifi sunmuşsun.
Öpüyorum kocaman.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

ya ben blogspota ben gelemiyorum o yüzden biraz ihmal ediyorum sanırım burda ki arkadaşlarımı.bende diyete başlamıştım bundan 2 hafta önce ama eşimin gelişi yavaş yavaş diyetimi bozmama neden oldu.hazır 3 kilo da vermiştim ama naparsın...salatan da güzel görünüyor hani.ellerine sağlık canım yersofrasi

Adsız dedi ki...

cok guzel gorunen bir salata
eee bunu kim yapti ????
tabiki disalim yapti:))
ellerine saglik sekerrr

www.yenitadlar.blogcu.com

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Disal'cim ellerine sağlık, sayende yeni bir salata öğrenmiş oldum :) Tuzsuz olması da isabet olmuş,aksi halde çok susatırdı.. Mutlaka deneyeceğim bir salata..

Adsız dedi ki...

Sende zopalıksın demek disalim.. :)

Hani yiyip kilo almayanlara biz sopalık diyoruz.. hehehe

canım benim bende diyet etkinliğiyle salatayı pek birleştiremedim ama sen yaptıysan bir bildiğin vardır.

yapıp bol bol yiyelim ozaman. madem diyetlik :)))

öpüyom canım benim.

www.misssgibi.com

Yaren dedi ki...

Disalcim canim benim ne kadar güzel bir süpriz yaaa c,ok tesekür ederim.Bir kac sefer sayfani acip tekrar okudum yazdiklarini:))Cok naziksin canimm benim.Süprizini cok begendim,yüregine saglik canim.Seni simsiki sariyorum ve kocaaamaaan öpüyorum canim,sevgiyle kal;)

capankizimutfakta dedi ki...

canim, ellerine saglik, cok lezzetli gorunuyor. hic zeytin salatasi yememistim, eminim cok hos bir tadi vardir. bu arada seni mimledim :) sayfama gidip bakabilirsin, kolay gelsin...

haydikizlaretkinliklere.blogspot.com dedi ki...

eee link veerrdik yaa guzelim :) orda yoksa gelir blogundan okurlar ::))

öptüm

aynur

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm çok severim ellerine sağlık..bence muhteşem..sevgiler

Adsız dedi ki...

selam canım.yiyip kilo almayanlara hayran olmuşumdur herzaman...çook şanslısınız valla..o zaman bu nefis salata tabagını ben alayım:)))nede olsa ben diyetteyim:((eline saglık arkadaşım...sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

bi tıkladım sayfanı ta 2007 aralık da ki kurabiye tarifi çıktı ortaya o zamanandan bu zamana ne çok yol gelmişsin neler yaşamışsın çok güzell
ellerine sağlık canım
kocaman sevgilrrr

Ayse Pamuk dedi ki...

Ama olmadı şimdiiii,bu saatte zeytin yenmez ki:((Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

biraz tebessüm
Temel birgün çalıştığı yerden maaşını alır ve evinin yakınlarındaki biryerdeki duvarı kırar,kırdıktan sonra paralarını içine saklar ve üstünü yine kapatır ve üstüne yazar temelin parası burda değildur.temel evine gider.1-2 saat sonra oradan Dursun geçer yazıyı görür ve okur TEMELİN PARASI BURDA DEĞİLDUR yazısını okuyunca Dursun hemen duvarı kırar ve paraları alır ve tekrar kapatır.Dursunda yazar ki temelin parasunun dursun çalmaduuuu...

ceyt dedi ki...

disalim, salatan pek bi leziz görünüyor.yeşil zeytini çok severim zaten.bu tam benlik olmuş.ellerine sağlık canım.
öpüyorum sevgiler tatlım.

Adsız dedi ki...

iyi geceler
ilk kez yeşil zeytin salası gördüm
yeniliklere açığımdır
ellerine sağlık canım
merak ettim şimdi,denemem lazım
sofrakeyfi

Adsız dedi ki...

Selam canım..Zeytin salatası valla ilk kez gördüm..Ama harika görünüyor..kesin denemeliyim..Eline sağlık canım..iyi geceler..

Adsız dedi ki...

Disalcım bu sefer kısa bir yorum yapacagım, hatta tek kelimelik bir yorum...:)) yeşil zeytin salatası enfesssss.....:))
ellerine sağlık canım...

Adsız dedi ki...

Bencede enfes olmuş hatta şöyle bir de yutkundum desem ayıp olmaz herhalde...:)))

soğan için bir şey sormayacam öğrendim çünkü...:))

ellerinize sağlık ilk fırsatta deneyecegim....

Baharcicegi dedi ki...

Yesli zeytini nedense bir türlü yiyemedim,her agzima alismda kekremsi bir tad geliyor,ama siyah zeytini lelblebi gibi yerim,degisk nefis bir salata olmus cenim eline saglik

Adsız dedi ki...

YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER.SALATA NEFİS GÖRÜNÜYOR.BAYILDIM VALLA.AYRICA İÇİNE SOĞAN ÇOK YAKIŞIRDI BENCE.YİNEDE ŞAHANEEE..ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

ebruakin dedi ki...

Selam canımcım,
Ellerine sağlık. Diyet etkinliği için olsa da çok güzel görünüyor salatan.
Her diyet yemek lezzetsiz olmaz mesajı aldım ben. :)
Öpüyorum seni kocaman.
Sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
yorumun için çok mersi canım
zeytinler çok güzel duruyor eline sağlık ben içine konserve mantarda koyuyorum güzel oluyor
yine beklerim
sevgilerimle

DENİZSEFASI dedi ki...

ne güzel işte diyete ihtiyacın yokmuş, umarım hep böyle devam edersin

sevgiler...

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık canım zeytini çok severim.aldım bir tabak.

SOFRAM dedi ki...

Canım Disalciğim merhabalar, öncelikle rahatsızlığım sırasında ziyaretlerin, geçmiş olsun dileklerin ve duaların için çok teşekkürler canım, şimdi daha iyiceyim yavaş yavaş sizleri ziyaret etmeye başladım.Sizleri öyle çok özlemişim ki...Tabii öyle uzun süre pc başında oturamıyorum, yoruyor,ama buna da şükür...
Canım ellerine sağlık, önce de görmüştüm çok güzel zeytin salatan, biz de çok severiz, nefis bir salata, ellerine sağlık güzelim, afiyet şeker olsun...Canım diğer paylaşımların da çok güzel.
Sevgilerimle öpüyorum...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

Canımiçi ilk defa görüyorum bu salatayı..değişik olmuş..aslında tam kahvaltılık olmuş iyide olmuş.:).ellerine sağlık..
bu arada yarenin doğumgünüde kutlu mutlu olsun.
öpüyorum şekercimm..
sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

CANIM DİSALİM YORUMUN VE DUALARIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.RABBİM CÜMLEMİZİ KORUSUN.SEVGİLER.

Adsız dedi ki...

DEĞİŞİK GÜZEL BİR SALATA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK DİSAL'CİM. YEŞİL SOĞANLA DA GÜZEL OLABİLİR. DENEMEK LAZIM SEVGİLER...

pelince dedi ki...

Disal bu zeytin salatası çok güzel gözüküyor..Bayıldım...Kaşık kaşık yirim ben bunu:)
Yareninde doğum günü kutlu olsun...

Sevgiler.

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık Disalim,nefis görünüyor.


Kahvaltı için deneyeceğim lezzetler arasında yerini aldı bile.



sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım http://birdemliksohbet.blogspot.com blogunda düzenlenen en güzel pasta yarışmasında 61. tarif benim oy atarsan sevinirim.şimdiden teşekkürler sevgiyle kal:=)

mutfakgunesi.blogcu.com

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Dün gece geldim yorumumu yazdım amaaaaa sayfa görüntülenmedi:( Bir kaç zamandır yaşıyorum bunu iyice sinir olmaya başladım:(
*

Dün gecenin yarısı bu zeytinleri görüncü nasıl iştahım açıldı anlatamam:)
Geçen sene annem kurs gezisiyle Çanakkaleye gitmişti,ordan gelirken çizik yeşil zeytin getirmişti. Tadları hala damaığımdadır. Aynı onu hatırladım bu zeytinleri görünce:)

Ellerine sağlık canım...
Sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Keke katmakla birşey olacağını sanmıyorum. Bi tatlı kaşğı zencefil ne yapar ki yani. Kırk yılın başı.
Ama diğer baharat için aktara müracat et istersen.

Bu arada Allah şifa versin..

Feyza Fidan dedi ki...

Anammm kıs Disalim zeytinli salatana bayıldım, hiç yemediydim önceden..Yapimde yiyim zaten recümü bozdum ben hatta kilo bilem aldım hihihihihi...Ben soğanda koyucam ama, soğanı çok severim çünküm, napiyim karşımda durana hohlamam olur biter :)))))
Ellerine sağlık canım benim, kocaman öptüm seni...

nagehan dedi ki...

Canım salata çok değişik olmuş benimde iştahım kabardı lulu gibi. Ama almıyorum şimdilik, altdaki pastada nefis görünüyor, arkadaşının ellerine sağlık. Sizede afiyet şeker olsun....

Sevgiler
NAgehan

Adsız dedi ki...

merhaba ellerinize sağlık sizin blogunuzu çok merak ediyordum buldum sonunda tarifleriniz çok güzel ellerinize sağlık izin verirseniz sizin bloğunuzu da arkadaşlarıma ekiyorum sevgiyle kalın

http://rumeysaninruyasi.blogspot.com/

NiNo dedi ki...

canim ya icim dolu dolu hicb ir sey gelmiyor bugun icimden :( benim oglan sinif kapilari kitlendigi icin mutsuz kapilari tekmeleyip agliyo hep burda butun ogretmenler arnavut sadece mudur ve mudur yardimcisi turk mudur yardimcisi bayanla gezmis butun gun ogretmenini istememis yarin ben kalicam biraz yaninda mud yardimcisi olan hanima siz gorunmeyin bakalim ne yapacak dedim yarin bakalim ne olacak dua et bize cok moralim bozuk bugun :( cok uzuldum gercektende. zeytinli nefis olmus bu cok severim ben bole llezzetleri ellerine saglik canimcim

capankizimutfakta dedi ki...

CANIM BENIM, YORUMUN ICIN TESEKKUR EDERIM. CEVABINI BEKLIYORUM. COCUGUNUN OLDUGUNU BILMIYORDUM ALLAH BAGISLASIN. ASLINDA YASINIDA BILMIYORUM :)) BIRAZ KENDINDEN BAHSEDERMISIN??? PROFILINDE GOREMEDIM. SEVGILERIMLE....

Adsız dedi ki...

Disalcim tüm tariflerin gibi bu da çok güzel görünüyor, salatanın tadını düşününce çenem kamaştı ve sürekli yutkunuyorum, ellerine sağlık. Sevgiler...

made in funda dedi ki...

canım eline sağlık.salata enfes olmuş.ye beniii diyor.muckss..

akasyakokusu dedi ki...

canım iyi akşamlar..
çok severim yeşil zeytini..
özendim valla sabah gelip tabağın hepsini götüreyim en iyisi..
eline sağlık sevgiler.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Disalcimm

Ben teşekkür etmekte oldukça geç kaldım sanırım:)
salatanı gördüm.Ama yorum bırakma fırsatım olmadı
ellerine sağlık ben yeşil zeytini çokk severim

senin gibi yiyip yiyip kilo almayanlara imreniyorum inanki:)

Ben yiyip yiyip kilo alan, sonrada verenlerdenim:)

Diyet etkinliğinin bu kadar makes bulması ev sahibelerinin diyette olmasından kaynaklanıyor sanırım

Ders çalışmaya devam etmeliyim
soru çözerken senin salta gözümün öününden geçti:)
bende yorumumu yazdım gidiyorum

şimdiden hayırlı cumalar
mutlu haftasonları

Adsız dedi ki...

kelebekisaniyeler.blogcu.com

canim eline saglik harika bir salata bol yesil zeyinli vallahi super çok begendim opt. fistik
yrica arkadasinin dogum gununu bende kutlarim hosçakal guzeller guzeli

Melek* dedi ki...

ay zytin bizim vazgeçilmemizdir zaten birde yeşil olunca ellerine sağlık

Fulya dedi ki...

İnternetimle başım dertte izin verdi geldi.Zeytin salatasını görünce gözüm açıldı.Daha kahvaltı etmedim .Şu tabağı alsam nasıl olur:))Nefis.

keskinli dedi ki...

SELAM TOPRAGIM
ÖNCE YORUMLARIN VE DESTEGIN ICIN COK TESEKKÜR EDERIM SÜKÜR RABBIME HERSEY YOLUNDA TEKRAR BURALARDAYIM
SALATAN SÜPER ZEYTINLI HIC DUYMAMISTIM YA ELLERINE SAGKLIK
HAYIRLI CUMALAR ÖPTÜM

Adsız dedi ki...

Eski dostları ziyarete çıktım hayırlı cumalar dilerim canım..
Etkinlik tarifin çok güzel bir egeli olarak bu tarife hayır diyemiyeceğim bilirsin zeytin ege insanın vazgeçilmezlerindendir...
Sevgiler.......
Kocaman sımsıcak öpüyorum seni...

capankizimutfakta dedi ki...

AMANDA AMAN DISALIM, BIZ HEMSOYMUSUZDA HEBERIM YOK. NASIL SEVINDIM BILEMEZSIN. HELE KAN CEKIYOR CAAAANIM !!! KIZININ ADI COOOK GUZEL, ALLAH UZUN SAGLIKLI OMUR VERSIN. BENDE 23 YASINDAYIM AMA ABLA DEMEME GEREK YOK SANIRIM? SENCE? GUZEL HAFTASONU DILEKLERIMI ILETIYORUM CANIM TOPRAGIM...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Disalcim etkinlik için çok nefis bir salata hazırlamışsın ellerine sağlık canım hayırlı cumalar kucak dolusu sevgiler

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

zayıf ve tatlı disalim:)

ne güzel görünüyor bu salata...
ellerine sağlık canım benim.

yazan:şişko ama seni seven zeynep:)

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Gerçekten ne kadar güzel anlatmış hocan.
Ben de sana teşekkür ederim bunu paylaştığın için.
Güzel bir hafta sonu dliyorum.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

canim tekrar merhaba beni ziyaret edip sordugun icin cok sagol canim biraz rahatsizdim o yüzden ugrayamadim kusura bakma bu arada cok güzel yemekler yapmisin salatan altaki pastan nefis olmus eline saglik sevgilr

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Salihacım şu metabolizmana gıcık oldum ben. 3 seneliğine ödünç versen de canı sıkıntısından yapıp yapıp şişmesem burada. :(

elif dedi ki...

disalcim bayılırım yeşil zeytine. ama şimdi resmi görünce ağzımekşidi valla.ekmeksiz de yenmezki bu şimdi.valla hepten kilo aldırır bu bana .
canım babaanem çok iyi şimdi. benim babaanem de biraz kilolu. . eğer başka hastalıkları yoksa olsun ameliyat derim ben.

Adsız dedi ki...

RÜYA; biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir.ARKADAŞ;uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir.HAYAL GÜCÜ; bizi bilmediğimiz yerlere uçuran bir rüzgardır,ve HAYAT; içinden ne çıkacağını bilmesek de açmamız gereken bir zarftır.açtığın zarflardan hep güzel şeyler çıkması dileğiyle...
iyi akşamlar dilerim sevgilerle
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Disalcim, ellerine saglik, cok harika bir lezzetle diyet etkinligimize katilmissin. bunu annemde bize kahvaltida hazirlardi, tadi nefis olur, diyet yapmayanlar taze pide ekmekle bandira bandira yesinler, afiyetler olsun::)) sevgiler...

Adsız dedi ki...

disal benim şifremi ele geçirmişler. bu konuda bir bilgin varmı. giremiyom bloğuma. eğer sizede blog kayıt diye bir yorum gelirse sakın inanmayın benım gibi. ama ban napıcam şimdi yaa
minikevim elif

Unknown dedi ki...

salata enfes gözüküyor. ellerinize sağlık. ben tereyağlı poğaça tarifinizi aldım acaba bu poğaçanın içne birşey koymuyormuyuz?ya da koyabilirmiyiz?
teşekkürler
funda

Disalce dedi ki...

canım minik evim elif.......senin bloğa yorum yazsamda görünmeyecekti..bende buraya yazıyorum inşallah okursun....

hiçbir bilgim yok......ikizlerinannesinin de senin gibi bloğunu hacklemişler...bence sana en iyi o yardım edebilir.....

ve onun sayfasında bir arkadaşımızın daha bloğunu hacklediklerini yazmışlsr.....bi bak istersen......

öptüm canım....

Adsız dedi ki...

Arkadaşım artık benim bir blogum yok.Yani antep lezzetleri blogspot ne olduğu belirsiz kimseler tarafından ele gerçirildi.Ne anlayacaklar benim blogumdan bilmiyorum.Aylardır uğraştım emek verdim,süsledim.Arkadaşlıklar kurdum.Ama bitti.Emek verdiğim blogumda,mail adresimede giremiyorum.Zaten bir aydır netle sorunlar yaşıyorum.Artık bir blog açmayı düşünmüyorum.Ama sizleri ziyarete gelirim.Sizleri çok öpüyorum. Fulya

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Hımmm harika.... Pazar kahvaltılarında yaparım bende ama cevizsiz... Cevizlede deneyeceğim...

Ellerine sağlık sıcacık sevgiler...

Disalce dedi ki...

canım fulyacım çok üzüldüm yaaa....nolcak şimdi......valla böyle olmazki bişeyler yap.....o kadar emek verdin böylece o serserilerin elinemi bırakcaksın...

minkeviminde başına gelmiş...çok üzüldüm valla......

tüh yaaaa......ne yapmaya çalışıyorlar anlamadım.....

ayyachat e git....ordaki arkadaşlardan belki bilenler vardır......

öpüyorum canım benim.....

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık canım salata çok güzel görünüyor sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmm şahane görünüyor ellerine sağlık canım...kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

çok güzl bir salata olur hakkatten de. Tarif defterime almalıyım ellerine sağlık.

angel dedi ki...

selam arkadaşım,nasılsın görüşmeyelı?
dıyet salatan valla harıka olmuş süper yapıcam ya canım çektı.ellerıne sağlık.görüşmek uzere...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

disalim sobeledim seni:)
bide bide bide koccccaaaaamannnn öptümmm

Melek* dedi ki...

kuzucum nerdesin kıskanıyorum bu kadar yorumu görünce hee:)) özletme kendini..

Adsız dedi ki...

selamm ellerine sağlık salata enfes görünüyor yeşil zeytine bayılırımm asla hayır demem tam benlik bir lezzet bu valla emeklerine sağlıkk güzel gecelerr yüzünden tebessümün hiç eksilmediği tüm dileklerinin gerçek olduğu mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerr

Adsız dedi ki...

disalim ya nerelerdesin.. özledik seni.. kac zamandır yenı tarıf koymuyorsun.. umarım hersey yolundadır..
optum canım..
kendıne ıyı bak..

fatostuncay.blogcu.com

Gönül dedi ki...

bacımmmmmmmmm soğan sarmısağı ben gibi sevmeyen hatta pişmişini bile yemeyen bacım:)))) ellerine sağlık harika olmuş ..neler yapmışsın ben yokken hepücüğnün tadına bakmak gerek:))) öpüyorum sevgülerümle yeavrımmmm benim

nagehan dedi ki...

canım bugün misafirin vardı herhalde, Allah kolaylık versin. Şimdi kim bilir ne süper şeyler hazırlamışsındır...

HAdi sana kolay gelsin ve güzel bir gün geçirirsiniz umarım ....

Sevgiler
Nagehan

Adsız dedi ki...

merhaba canım..netim yoktu birkaç gündür şimdi az dolanıyorum..sanada uğramadan geçmeyim dedim kocaman öptüm seni.sevgiler

Adsız dedi ki...

Güzel bir diyet salata tarifi olmus,ellerine saglik,öpüyorum canim.Hoscakal.

Unknown dedi ki...

arkadaşım ne kadar çok severim ben zeytin salatasını ellerine sağlık çok güzel yapmışsın.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak