31 Mart 2008 Pazartesi

ELMALI PASTA

merhaba arkadaşlar......

şu aralar çoğu blogcu arkadaşalrım gibi sayfamı fazla güncelleyemiyorum.......sebeplerim var.....
elimde tarif bitti biiiiir........
havalar düzeldikçe ev işlerim arttı ikiiiiiii........
daha sayayım mı?

normalde bir insan bişeyi saymaya başlar.....ikiye kadar sayar veyada bildiği kadar sayar......sonrada sayacak maddesi kalmayınca daha sayayım mı diye söylenir...........

bu durumda size düşen görev tamam say devam et olmalıdır......karşınızdaki insanın yerin dibine girdiğini görmenize sebep olur bu son madde.........zaten sayacak bir şey kalmamıştır....neden daha sayayım mı der belli değildir.......

siz siz olun insanların size daha sayayım mı dediğinizde say demesine karşılık en az iki adet maddeniz kalsın ne oluuuur ne olmaaz........

(ne kadar saçma bir konuya değinmişim.......bazen kafamdaki düşünceyi yazıya dökmekte o kadar zorlanıyorum ki)

bugün rüyamda neler gördüm neler....... teyzemin evindeymişim........büssürü insan var......kalabalık.........pastalar börekler peynirli pideler..........elimde bir fotoğraf makinası dolanıp duruyorum..........servisler yapılıyor.....korkuyorum çekemiycem diye.....tabakta çekmek istemiyorum...şöyle tane hesabı çeksem diye düşünüyorum ama olmuyor...........çekemiyorum....

hemde değişik şeyler var.....bloglarda görmediğim şeyler..rüyamın uydurmasyonları.....ismini soruyorum adlarıda değişik......mutlaka bloğa koymalıyım diyorum ama maalesef.....

sonra birgün geçmiş oluyor nasıl oluyorsa........teyzeme gidiyorum ve dünden malzeme kalmış oluyor......ama yarı yenik,yarı dökük halleriyle........yinede çekemiyorum.........sonrada bitiyor........

ne kötü oldum bilemezsiniz.........bu blog bana kafayı yedirtcek.........makinasız biyere gidemez oldum.....telefonum yetmiyormuş gibi.........zaten evde başka kanapeye geçecek olsam en az iki kumanda ,bir telefon toplanıp geçiyoruz.........şimdi birde makinamız çıktı..........

neyse rüyamda çekemedim ama sevgili arkadaşım duygunun davetinde bu güzel pastayı çekebildim..........duygu bizim için daha neler neler yapmıştı......ben tatlıcı olduğum için bunu kaptım........yeşildomatesimde başka bişey........aynı yerde oturuyoruz biliyorsunuz.........

buyrun duygumun güzel pastasına.........





malzemeler...........
  • 1 adet kakaolu pastaban
  • 1 paket dr.oetkerüzümlü-elmalı gourmet puding
  • 1 poşet krem şanti
  • elma/kuru üzüm
  • ceviz/tarçın
  • meyve suyu
yapılışı..........
  • pastaban meyve suyu ile ıslatılır.puding tarifine göre pişirilir.(içine elma rendesi,kuru üzüm ve ceviz-tarçın karışımı eklenip pişirilirse daha lezzetli oluyor)
  • sıcak puding pastaya dökülür.
  • üzerine elma dilimleri konur.
  • pastanın üst katına da az kakao eklenerek çırpılan sade krem şanti sürülür.
  • isteğe göre süslenir

55 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Haklısın, bir gayret bbaşlarız saymaya ama üçüncüde tıkanırız, geride sayacak şey bırakmalı insan.
Pasta da çok güzel, Duygu'nun ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Günaydın canım..birrr bugün çok işim var.2 ama canım yapmak istemiyor.3 pasta çok güzel olmuş..Daha sayayımmı:))Arkadaşının eline sağlık canım..iyi haftalar..

Adsız dedi ki...

selam canım..pasta harika görünüyor..duyguya teşekkürler..sizlerede afiyet olsun..güzel bir hafta dilerim.sevgilerimle.

saniyesultan dedi ki...

canım bende blog yüzünden kafayı yiyenlerdenim. Onu nasıl süslesem değişik ne yapsam diye geceleri rahat uyuyamaz oldum süslemeleri hep gece uyduruyorum başka bir şey düşünemez oldum.Haydi hayırlısı...

heybem dedi ki...

o kumanda meselesi beni çok güldürdü kekliğim..aynı şeyler bizim evdede oluyo hatta iki telefon iki kumanda.....canım yaaa duyguda güzel vakit geçirmişsiniz belliiii..pastada nefis görünüyo..
seni çok özledim ya.yaz tatilinde ilk sözün bana unutma emi bıstığım..
seni çok seven yengoşşşş

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bence kafandakileri harika aktarmışsın bizlere.hangisine değinsem biemedim:)..şu makine meselesi..ben hala gittiğim yerlere çekiniyorum ..fakat öle bi alıştırmışımki beni mutfağa çağrıp hadi resmini çek diyorlar:)bide tarifin kafana göre olmaması var..elimde bissürü resim oluyor bloğa koyamıyorum tabii..
keşkem rüyan gerçek olsaymış şöle değişik değişik şeyler görseymişiz:)
canım arkadaşın pastayı nefis yapmış ellerine sağlık. bende olsam senin gibi pastayı seçerdim hemde tümünü:)
öpüyorum şekercim..
sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine saglik disalim harika gorunuyor pastan
guzel bir hafta dilerim
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Disalciğim günaydın canım.Aynen iki haftadır ben de yazamıyorum, benimde sebeplerim var elbette..:))
pasta şahane olmuş canım.görüntü süper.afiyetle yemişinizdir:))
arkadaşına sevgilerimi gönderiyorum.
sebilay.

Adsız dedi ki...

disal'cim ellerine sağlık arkadaşının nefiss olmuş gerçekten. sevgiler selamlar...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Arkadaşının ellerine sağlık canım. Elmalı şeyleri pek severim..
Bu arada mimlendin:)

Adsız dedi ki...

Disal'cigim Duygu hanimin ellerine saglik pasta sahane olmus, kim tadi nasil guzeldir tahmin edebiliyorum, afiyetle yemisinizdir umarim. Birde canim bende senin gibiyim nedense havalar az duzelince çikasim geliyor, blog'a da pek yazmak istemiyorum ayni senin gibi bakalim hayirlisi olsun bi tanem, optum.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Disalim, foto şipşakçı olsun dost meclislerinde desene :))

Hayatım maddelere aktardığımızda daha ciddi olduğumuzu düşünüyoruz sanırsam o yüzden aktarıyoruz dimi :)

Pasta pek lezzetli Duygunun ellerine sğalık.

öpüyorum şekerim
www.misssgibi.com

Fulya dedi ki...

Duygu'nun ellerine sağlık.Pasta çok güzel olmuş.Bu bloga yemek koymaişi bazen banada kafayı yedittirecek boyuta getiriyor.Resimini çekmeyi unuttuğum yemek içime dert oluyor.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Disal, arkadaşının ellerine sağlık, hiç yemedim elmalı pasta, eminim güzel olmuştur.. Afiyet olsun :)

ab-ı hayat dedi ki...

Disalim,

Çok alem ve çok tatlısın biliyorsun değil mi?


Arkadaşının ellerine sağlık canım,pasta nefis görünüyor.


sevgiler...

lezzetsofram dedi ki...

Disalcim selam,bende sayfamı su sıralar yenileyemeyenlerdenim,tarif var fakat başka sebeplerim var,vakit bulamıyorum.....
Elmalı pastan baharın habercisi gibi ,çok şık...
Ellerine sağlık
Sevgiler
Emel

Baharcicegi dedi ki...

Blogu ikl actigimda bende rüyalarimda pasta börek görüyordum artik göremez oldum nedendir bilmem,belkide eski hevesim kalmadi.
Duygunun eline saglik afiyetler olsun size .
sevgiler

. dedi ki...

CANIMMM HARIKA OLMUS ELLERINE SAGLIK SEVGILI DISALIM:)))
OLSA SÖYLE KOCAMANNN BIR PORSIYONA BANAMISIN DEMEZ YUTARDIM HERHALDE.BÖYLE GÜZEL PASTA YENMEZMI???
IYI HAFTALAR TATLISIM:)

Adsız dedi ki...

canım sende tarif biter mi yaaa.. senin gibi becerekli biri hem ev işini yapar hemde bize burada guzel mamalar sunar:)) ellerine saglık hayatım..super olmus dısalim:)
opuyorum senı.. ıyı haftalar diliyorum..

fatostuncay.blogcu.com

Melek* dedi ki...

nerdesin be arkadaşım yeni tarif görmek çok güzel oluyor ellerine sağlık çok da güzel olmuş hani

angel dedi ki...

canım arkadaşım,bende aynı senın gııb elımde makına ıle gezınıyorum.bırde yabancı ılk bır eve gıttıgımde ıse ezıle buzule çekıyorum resımelrı.guluyorum sonra halıme.bak dıyorum şu blog için ne durumalra düşdüm dıyorum:)...
herkesın hayatının zor devererı olıuyor.allah dunya ve ahıret sadetı verısn.boyle dua ederım hep ben.amın...

zehra dedi ki...

ellerıne saglıkkk super gorunuyor
...............
mutlu basarılı saglıklı sevgı dolu bır hafta dılıyorum

made in funda dedi ki...

rüyan çok güzelmiş canım.keşke beni de çağırsaydın rüyada hem çeker hem kilo alma derdi olmadan yetrdim..duyguya sealam pastası şahane.eline sağlık canım..gerçekten çok hoş.

Neşeli Sesler dedi ki...

Evet ben de makinamla geziyorummmm:)
Masaların resimlerini çekiyorummm:)
Olsun napalım canım

Çok hoş bir sunum olmuş harika

Feyza Fidan dedi ki...

Kıs Disalimmmm güzel bacım, yine beni güldürdün valla :)) Nasıl yorumlayacağımı bilemedim rüyanı :))))) Allah iyiliğini virsin emi..
Bu arada enfes pastayı kapmışsın, dur bakim Yeşillim ne kapmış..
Öpüyorum kocaman...

MUTFAKISTAN dedi ki...

sende tarif bitermi hic sanmam ,ne guzel anlatmissin cok dogru artik makinaiz gezemiyoruz duygunun eline sglik cok guzel gorunuyor sevgiler canimm

emineninemekleri dedi ki...

Mmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhhhh süper süper kutlarim.Ellerine saglik canim benim......

Kocaman öpüyorummmmmmmmmmmmm
Emos

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımmm ellerine sağlık şahane görünüyor..sevgiler

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ayy evet bazen bende sacma sapan rüyala görürüm blogla ilgili, uyanirim ve kendimi cok yorgun hissederim... en iyisi hic rüya görmemek :))evet gercekten insan kafayi yemis gibi hissediyor hihi :)))

duygunun ellerine saglik...

sicacik sevgilerimle ...

:)

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Pastan cok guzel.Yapanın ellerıne sağlık.Sevgıler..

elif dedi ki...

öyle anlar banada olur bazen. bir uyanırım iyiki rüyaymış deyip bir oooooh çekerim. fotoğraf makinesiz biyere gidememe butun blogcularda var heralde.
canım güzel yorumların için çok teşekkür ederim ayrıca. hep gel olur mu

Limonlu Kek dedi ki...

Disalcim seni o kadar iyi anlıyorum ki, aynı kafayı mı yiyorum acaba duygusu beni de korkutmuyor değil yani. Bugün ne yapsam diye, daha güzel nasıl resim çekebilirim diye, şu şeker hamurlu pastayı ben neden yapamıyorum diye, neden yorum alamıyorum diye, acaba bugün kim beni listesine eklemiş diye vs.. gece rüyamdan uyanıp bir daha uyuyamadığım da oluyor. Aptalca mı, evet aptalca, bitiyor mu, hayır bitmiyor, doktora sordum geçer dedi:) Bu arada pasta güzel görünüyor,sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım Disalim,
Elimde tarif kalmadı mazeretini kabul etmiyorum,yemek tarifin olmasada dışarıdan 1-2 kare resim çek ama mutlaka bloguna yazı yaz.
Espirili yazılarının müptelası olanları(benim gibi),yazılarından mahrum bırakma.
Bu yazında en çok kanepeden diğerine geçerken olanlara güldüm.
"ilahi disal,sen bir ömürsün" diyerek yazını okuyorum.
Bazen öyle sebepler oluyor ki,bırak bloga yazı yazmayı,yorum onaylamaya bile giremiyor insan.
Bende 25'e yakın tarif ve bir o kadarda gezi yazısı birikti.
Yemek tarifi neysede,gezi yazısının tarihi yazdığımın en az 2-3 ay öncesi oluyor.
Mevsim değişiklikleri yüzünden yazıyı yazmayı ertelemek zorunda kalıyorum.
Fotoğraf makinasına gelirsek bende
bir yere giderken mutlaka yanıma alırım ama başkasının evinde asla çekemem,kendi evimde bile misafirler geldiyse kendi masamı çekemiyorum.Değişik tariflerde ev sahibi "gel bunun resmini" çek derse çekerim.
Bu arada Duygu'nun ellerine sağlık,pasta nefis görünüyor.
Yorumum yine destansı olmuş,başını şişirdim kusura bakma : )

hdidem95 dedi ki...

canım ne güzel bir görüntü ellerine sağlık öptüm sevgiler

uygarimizlahayat dedi ki...

cANIMMMMMMMM PASTA HARİKAAAAAAAA OLMUŞ, YAAA ÇİLEK KRİZİNDEYİM ZATEN, İŞYERİNİN YAKININDAKİ MARKETE GİTTİM AMA NE YAZIK Kİ YOKTU, CANIM TABLO GİBİ OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIKK...

çınarkurabiye dedi ki...

disalimmmm canım benim harika olmuş elmalı pasta ellerine sağlık.
öptük kocaman

sevgiler
gözde

Mutfaknotlari dedi ki...

disalcim ellerine sağlık bende çok bakamıyorum bloga malasef hiç zaman kalmıyor elimde çok resim birikti ama bende temzilik ev işleri derken yok zaman yokkk
görüşürüz şeker

sibellebutikpasta dedi ki...

Salihacım, sende tarif bitti ben de zaman yok, bi araya gelsek ne güzel olur:-))) Benim rüyalarımı da yapmayı planlayıp yapamadığım tarifler süslüyor...Sonunda toptan oynatmayız inşallah:-)))

Adsız dedi ki...

Nefisss, harika bir pasta...hatta muhteşem ötesi....:))
Disalcım pasta gerçekten nefis ve çok harika görünüyor...:)
Ellerine sağlık canım....

Adsız dedi ki...

Nerde elmalı pasta görsem benim aklıma fırında yaktıgım elmalı kek geliyor....:)))
Hemen rüyanızıda yorumlayım oda benim özel yetenegim....:)) çok yakın bir zaman da istediğiniz bir şey gerçekleşek...ciddi söylüyorum...
Pastaya bayıldım ellerinize sağlık...

muko dedi ki...

pasta harikaa olmuş yapanın eline koluna sağlık

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Pastan çok güzel olmuş. Yapılacak listeme ekleyeceğim :)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

ben bu pastayı yerim.. elmalı herşeyi yerim aslında:) ellerinize sağlık. sizin yaptığınız herşeye bayılıyorum..

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor elmalı pasta. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım
Pasta çok nefis görünüyor ben elmelı tarifleri çok severim ellerine sağlık
tunacetin

Aynur dedi ki...

EVET YAA DISAL SORMAA SU KOCALAR OLMASA NASIDA CABUK KILO VERIRIZ HATTA ALMAYIZ BILE ::))

mazeretiniz kabul edilmedi ::))

ellerine saglik duygunun:)

sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

disal canım bende senin gibi tatlı sevenlerdenim tatlı gördümmü hiç dayanamam elmalı pastatada çok güzel görünüyor arkadaşınında ellerine sağlık sevgiler canım

Naşide Dönmez dedi ki...

ilahi disal yaa akşam akşam güldürdün beni allahta seni güldürsün:))gerçekten bu blog kafayı yediirecek bize:))pastanın görüntüsü çok hoş ama taze elma nasıl oluyor acaba pstanın içinde.hiç denemedim de...sevgiler.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Disalciğim galiba bütün blogcular fotoğraf makinası elinde geziyor...Bende gittiğim heryere taşıyorum...Arkadaşının ellerine sağlık pasta nefis görünüyor...Sizlerede afiyet bal şeker olsun tabi...Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba canım saliha'cım..pasta bitmiş bana kalmamış..
bende böyle gecikirsem dona kalırım tabiki.
aynen dediğin gibi eli makinalı gezer oldum üstelik anında yenip biten mamalarda var fotosu çekilemeyen:((
neyse bizde yazar çizeriz arada dimi ama...
canım artık eskisi gibi keyfim yok önceleri saatlerim geçerdi burda şimdi azcık bakıp çıkıyorum mutlaka iadelerime uğramaya çalışıyorum..üstelik dün babacım ameliyat oldu kafam onda..neyse benim sıkıntım bitmez pasta süper duyguyada tşkler eline sağlık sevgiler.

Öznur dedi ki...

Benimde rüyalarıma giriyo valla yemekler. geçemlerde mercimek köftesi yapıyodum :))

Pasta çok güzel gözüküyor valla. Yapanın ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun canım.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Disal'im,
harika bir pasta olmus canim, hem icindekilerle hemde disindaki süslemeleriyle birlikte dört dörtlük ve tam benlik, ellerine saglik canimcim.

Selamlar ve kocaman öptüm..

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Disalcim,
nefis bir görüntü olmuş..

Betül dedi ki...

cnm disalim, güldürdün beniii, ne güsel yazmışsın, çok hoş, hepimiz aynı durumdayız bloğa zaman ayırmakta zorlanıyoruz, hatta birçok kişiden sitem dolu mesajlar alıyorum. zamanlamamızı iyi ayarlamalıyız sevgiler canım..

Lady Koşan İstiridye dedi ki...

Heheheh bu "sayayım mı?" tespitinde çok haklısın:) Bilerek ya da bilmeyerek nasıl psikolojik oyunlar oynuyoruz karşımızdakilere aslında hayatımız boyunca:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak