30 Ekim 2008 Perşembe

VİŞNELİ YAŞ PASTA ...pdçse..28...

uzun zamandır etkinliklere katılamıyordum......ailemin gelip gitmesi,yine aralarda misafir ağırlamam etkinlikleri takip etmememi imkansız hale getirdi.......bu etkinliklerin getirisi bence çok fazla......
  • mesela misafirim geleceği zaman arkadaş arkadaş gezmek yerine direk etkinliklere bakıyorum...çünkü kocaman bir arşiv geziyorum o zaman.......ve benim gibi düşünen insanlar için tarifimin böyle bir arşivde yer alması hoşuma gidiyor........
bu güzel pastayıda annemler için yapmıştım......tarifimi sevgili arkadaşım tatlikurabiyem e gönderiyorum.........davetinden dolayı teşekkür ediyorum.........
  • ve burdan etkinlik yapan arkadaşlara bi önerim olacak...ben pek vakit bulamıyorum....onun için işin uzmanlarına sesleniyorum......hobi sayfası olan arkadaşlar eskileri değerlendirme diye bi etkinlik yapıyorlar.......bizim sayfalarımızda mutfakla ilgili olduğuna göre ,bizlerede evdeki artan malzemeleri veya kullanılmayan ,buzdolabında çürümesini beklediğimiz gıdaları değerlendirmek ile ilgili bi etkinlik düzenleseler........bu şekilde yeni tarifler türeyeceğini bile düşünüyorum........yetkililere duyurulur.......
geçelim pastamıza.....


malzemeler......

pandispanyası için.....
  • 4 adet yumurta(beyazı kar haline getirilecek)
  • 1 su bardağı un
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 paket kab.tozu
kreması için.....
  • 1 paket kakaou puding
  • 1 poşet sade kremşanti
  • pudingin belirttiği kadar süt....
iç ve üst süslemesi için.....
  • 1 su bardağı dondurulmuş vişne
  • keki ıslatmak için sulandırılmış vişne reçeli
  • üzerine rendelenmiş çikolata ve elma dilimleri
  • kenarlarına kavrulmuş fındık içi
yapılışı.....
  • puding tarifine göre pişirilir....
  • soğuduktan sonra kremşanti toz halinde pudinge eklenir ve iyice çırpılır...
pandispanya...
  1. yumurtanın beyazı ayrı bir kapta kar haline getirilir...
  2. sarısı ile şeker iyice çırpılır.....
  3. kabartma tozu ve un eklenir....
  4. en son yumurtanın beyazıda ilave edilerek yavaşca alttan üste doğru karıştırılır...
  5. yağlı kağıt serilmiş yuvarlak kalıba dökülür....
  6. 180 dereceli fırında üzeri pembelşinceye kadar pişirilir....
  7. pandispanya ortadan ikiye bölünür......
  8. birinci kat reçelli su ile ıslatılır......yapılan krema sürülür....vişneler eklenir....
  9. diğer kat üzerine konulur.....yine reçelli su ile ıslatılır......artan krema ile kaplanır....
  10. kenarları fındık içi ile,üzeri ise elma dilimi,vişne ve rende çikolata ile süslenir....
not.....ben pastamı altına bi kaç parça yağlı kağıttan oluşan bir düzeneğin üzerinde yapıyorum...süsleme işim bitince kağıtları pastanın altından çekiyorum......üzerinde çalıştığım tabak temiz kalıyor........bu yöntemi harika pastalar yapan arkadaşım acemişef den öğrendim...

79 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

pasta süper olmuş ellerine sağlık cnm
vişneli pastaları çok severim

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Günaydın canım pastan enfes olmuş. sabah sabah görünce gözüm gönlüm açıldı :)) Ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım.vişneli pastalar her zaman tercihimdir.nefis görünüyor.eline saglık canım.sevgiler.
http://hunerlieller.net

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben de pasta istiyorummmmm:) enfes görünüyor canım,ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

Merhaba pasta enfes görünüyor bir dilimde ben almak istedim :) ellerine sağlık.Vişneyi çok severim buzluğum bu sene vişne yönünden oldukça zengin memlekette vişne ağaçlarımız var sağolsun annemler toplayıp vişnenin reçeli,marmelatını,kompostosunu hazırlayıp bana getirdiler bende afiyetle yiyorum :)
iyiki annelerimiz var Allah onlara uzun bir ömür versin..
sevgilerimi bırakıyorum hoşcakal.

sevgi dedi ki...

Çokk güzelll görünüyor Disalciğim.Ellerine sağlık.Bir de dilimlenmiş resmini görmek isterdim.

HÜLYA dedi ki...

elelrine sağlık canım harika görünüyor pastan. vişne ve çikolata ikilisine bayılırım..

afiyet şeker olsun canım sevgiler

saniyesultan dedi ki...

pasta çok güzel gözüküyor. Acemişefdeki pasata işini bende yapıyorum. ellerine sağlık....

Adsız dedi ki...

Pasta harika olmuş ellerine sağlık.

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Pasta çok güzel ellerine sağlık. Ben mutfakta kalanları değerlendirirken geridönüşüm yaptım diyorum. Ispanak yemeği böreğe giriyor falan. Hatta bugün de dünden kalan patatesli eti börek yapacağım. Pek severim bu işi,atmak yerine.

Sevgilerimle.

yesildomates dedi ki...

canım arkadaşım anneciğine ne güzel bir pasta yapmışsın..
yine harika görünüyo..
kankiciğm etkinlik fikrin çok hoşuma gitti....

tam destek arkandayım..
yeni bir şeyler üretmek gerçekten çok güzel olur.....
öptüm canıııııııııımmmmmm......

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim, bu ne nefasetli bir görüntü tatlı bacım benim, süper olmuş vallahi..Elceyizlerine sağlık,
Çok öptüm seni..

made in funda dedi ki...

yöntemini söylemen iyi oldu ben de uygularım bundan böyle de tabak temiz kalır.pastan muhteşem olmuş.ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

:)Disalll çok güzel gözüküyor ama ben o elmaları ilk bakışta turp sandım :)))))sonra tarifi okuyunca çok güldüm kendime ne aaka pastada turp :))))ama tadı enfestir mutlaka vişne ve çikolata :)))ellerine sağlıkkkk

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çikolatalı ve vişmeli pasta hımm nefiss, ellerne sağlık.

Sevgiler,
Evren

pelince dedi ki...

Vişneli pastamı dedi biri bana :)) hop duydum geldim...Ellerine sağlık,nefis gözüküyor...

Sevgilerimle..

yasemin dedi ki...

mmmmmmmh ellerinize saglik ,s imdi yayinliyorum ,katiliminizdan dolayi cok tesekkprler , tekrar bekliyorum ;)

akasyakokusu dedi ki...

canım nefis gördüm pastayı..pardon çikolata ve vişne dansediyordu hatta..
ellerine sağlık..
ayrıca..dolapta malzemeleri türlü güveç yapabilirsin..kuruları haşlayıp şekerleyip tatlı yapabilirsin..yada kek..
öptüm seni..

yasemin dedi ki...

ellerine saglik cnm tarifin yayinda , cok tesekkür ediyorum katilimin icin , tekrar beklerim ;)aeo

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

eeeelllerine sağlık çok güzel olmuş.Hazır pastalar gibi orjinal bir görüntü çıkmış ortaya çok beğendim.Sevgiler...

Saliha dedi ki...

adaşım,ellerıne saglık arkadasım.. cok guzelolmus ..

sevgılerımle..

simayhobievi dedi ki...

muhteşem bir görüntü eminim tadıda öyledir fikirleriniz de çok doğru yeni şeyler üretmek adına yapılması gereken çok şey var elinize sağlık

tugbatugba dedi ki...

görünüş 10 numara.. tarif harika elde olan malzemele.. ellerine sağlık valalhi canım başka söz bulamıyorum :)

ceyt dedi ki...

disalim enfes bir pasta olmuş.ellerine sağlık tatlım.öpüyorum çook.
sevgiler.

CAHİDE dedi ki...

canım döktürmüşsün gene,ellerin dert görmesin nefis görünüyor...

Unknown dedi ki...

Dişalkcim merhaba
sitemin bağlantı adresini www.hayatintatlari.com olarak değiştirirsen sevinirim...

Unknown dedi ki...

Süper bir pasta ay geç mi kaldım acaba bir dilim kaldımı??

:))))))))))))))

Adsız dedi ki...

günaydın:)pasta da pasta olmuşş.ellerine sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler

zehra dedi ki...

ayy cok guzel gorunuyor bak canım acayıp pasta ıstedı :)

Marifetane hobi dedi ki...

canım benim hayırlı cumalar dilemeye geldim..pastanda harika olmuş.ellerine sağlık..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Ellerine sağlık,pastan nefis görünüyor.
Üzerinde ki elma dilimlerini kağıt gibi incecik ne güzel kesmişsin.
Ayrıca bende artanları değerlendirme etkinliği fikrine katılıyorum.
Devir hesap devri,dünden artan yemekle bugünün öğününü oluşturmak ve bütçeye katkıda bulunmak hepimizin işine yarar.

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Nedense pasta yapmaya çok üşeniyorum,yapanlara da hayranım.Ellerine sağlık,çok güzel süslemişsin.

Adsız dedi ki...

selam canim pasta nefis olmus ellerine saglik. Asagdaki notunu okudum cok güzel bir fikir insallah birileri duyar bir etkinlik baslatir
hayirli cumalar dilerim
www.diki35.blogcu.com

nur_aleyna dedi ki...

Pastan harika olmuş.. ben nedense ara kremayı pudingle yaptığımda kıvamını sevmiyorum, pastayı keserken arasından akıcak gibi duruyor.. ama bakıyorum bi çok arkadaşım krema yerine puding kullanıyor.. acaba ben mi tutturamıyorum?

ellerine sağlık disalcim

yemekyemek.azeriblog.com

Lezzet Gemisi dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HAYATIM. PASTA ŞAHANE GÖRÜNÜYOR. HAYIRLI CUMALAR VE ARDINDAN HUZURLU, MUTLU BİR HAFTA SONU DİLİYORUM. SEVGİLER....

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

http://porselendemlik.comhttp://birdemliksohbet.comhttp://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 29 için 03.11.2008 -16,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 29 EV SAHİBESİ OLARAK http://karabiberinmutfagi.blogspot.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 29" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.
SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..

Unknown dedi ki...

Arkadaşım
evde kalanlarla birşeyler yapama fikri bence çok mantıklı ben de seni canı gönülden destekliyorum.bu arada pastan süper olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

canım disalim, bu ne güzel bir pasta, ne hoş süslenmiş..

Yaa ben de istiyorum. eziyet bu bana yaa.. Bir süreliğine pasta tarifi vermeyelim sözleşip olur mu? Diyet yapanlar olabilir aramızda :)))

şaka bir yana canımın içi harika olmuş. ellerine sağlık.

öpüyorum yanaklarından

Adsız dedi ki...

acemişefe de sana da btavo leziz görünüyor canım

Baharcicegi dedi ki...

Cikilotayla visne ikilisi pastaya girince lezzet üstü yapiyor,bu ikiliyi bende keklerde yapiyorum .
Anneciginle bu nefis pastayi yerken yaninda sicacik cay ve candan icten yaptiginiz sohbetle ne keyif vermistir size.
Bu güzel pastadan bir dilim almayi cok isterdim,ellerine saglik salihacim

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Eline sağlık canım.pastan enfes görünüyor.süslemesi harika olmuş,afiyet olsun.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Canım pasta çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Ayrıca sobeledim seni vaktin olur cevaplarsan sevinirim.

leyya dedi ki...

mmm.disalcim harika harikaaa görünüyor valla..epey zamandır hiç bu tip faaliyetlere girmiyorum .canım çekiyo ama bende tık yok.bütün hevesimi çantalara verdim herhal mutfaga bişey kalmadı.nolacak ay benim halim))

karakazan dedi ki...

Gercekten nefis görünüyor,eline saglik canim.Etkinliklerden bende cok memnunum,bir bakista hem tatli hem tuzlu,hemde salatalar buluyorsun.Anacigina afiyetler olsun.
Iyi hafta sonu diliyorum,selamlarimla.
Serap.

keskinli dedi ki...

selam topragam
vallahi visneye bayilirim pastayada girince hic ayilamiyorum :))
ellerine saglik dedigin gibi bende sana katiliyorum bekleyen malzemden diye etkinlik olsa veya kalanlardan enfesler diye buda cok harika olur ve arsiv dünyasi genisler sevgiler bacim mutlu hafta sonlari

Adsız dedi ki...

arkadasim sana guzel ve özel bir hediyem var hediyeyi sitemde görebilirsin.sevgilerimle.

Melek* dedi ki...

canımda nasıl tatlı türü hamur işi istiyor sorma:) ellerine sağlık arkadaşım pastan çok güzel gözüküyor.

Adsız dedi ki...

pastan nefıs dısalım.. ellerın dert gormesın.. vısneye bayılırım.. bende genelde vısne ıle yaparım.. supersın..
afıyet olsun canım..
opuyorum cok..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Disal'cim, pek şık olmuş pastan :) Bu arada önerine katılıyorum, çok faydalı olur bizler için..

Mutfak Havlusu dedi ki...

görüntü durdurdu inan ki:)
ellerine sağlık harika!

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım çok güzel görünüyor pastan ellerine sağlık...etkinlik hakkındaki önerin çok hoşuma gitti..ve bence muhakkak değerlendirlmeli..öpüyorum sevgiler

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım pastan harika görünüyor ellerine sağlık..
aşağıdaki görüntülerde harika,helede deniz kıyısında çay ohhh değmeyin kefime..kolaylıklar diliyorum....

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,çok hoş görünüyor.Kabul edersen senin için bir sobe davetim var...Selamlar sevgiler.....

Tijen dedi ki...

Disal'ciğim ilginç bilgiler vermişsin mantarla ilgili ne güzel. Bana da biri, "bütün mantarlar yenir ama bazıları sadece bir kere yenir" demişti. Anlarsın ya.

hdidem95 dedi ki...

pasta çok güzel olmuş disalcim buarada iyi fikir keşke böyle bir etkinlik düzenlense sevgiler

Unknown dedi ki...

disal'im nekadar nefis bir pasta yapmissin ellerine saglik cikolata visne iki guzel lezzeti bir araya getirmissin.
ben bir dilim aliyorum:)
kucak dolusu sevgiler.

Adsız dedi ki...

selam canim
bu sayfayi ben cok begendim tam cocuk sac modeleri umarim kizina cok yakisacaktir iyi pazarlar dilerim Dilek www.diki35.blogcu.com
http://babesinhairland.blogspot.com/

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

elmaları nasılda güzel incecik dilimlemişsin.pastaya hava katmış..çok orjin durmuş.ben geç kaldım biraccık galiba:)ama yinede
ellerine sağlık bacım pek beğendim


öptüm grşrz

Adsız dedi ki...

selam canım
pasta çok güzel olmuş vişneli olması dahada güzelleştirmiş
ellerine emeğine sağlık
sevgiyle kal

sofrakeyfi.blogcu.com

meleginmarifetleri dedi ki...

Disalim ellerin dert görmesin vişneli pastaya bayılırım.
Sevgiler byy...

Yaren dedi ki...

Disalcim pastan nefis görünüyor,ne mutlu annenlere mmmm afiyetler olsun hepiniz canim.ellerin dert görmesin.Ayrica etkinlik önerin cok güzel,cok iyi fikir. Tüm etkinlikler güzel ve bizler icin faydali ama bu önerinde cok cok faydali olur,fikrine salik canikom.Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

canim zaaten visneyi ve cikolatayi bir arada dusunemiyorum...
nefis gorunuyor
ellerine saglik

www.yenitadlar.blogcu.com

NiNo dedi ki...

iste pasta bole oluryaaaaaaaa vallahi tek sevdigim pasta yas pasta hele visnelii misssssss

Adsız dedi ki...

günaydın arkadaşım
sana ödülüm var uğrarmısın canım
bu defa ödülü komşu blog arkadaşlarıma veriyorum
iyi haftalar

sofrakeyfi.blogcu.com

Sevil Şahin dedi ki...

MERHABA Canımcım;
28. Ev sahibemiz olan YASEMİN (TATLIKURABİYEM.BLOGSPOT) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
Sevgilerimle SEVİL SAHİN
Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim
MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

Adsız dedi ki...

Canim, pastan cok sahane olmus, ellerine saglik. Güzel bir hafta gecirmeni diliyorum.

Adsız dedi ki...

disalciğim harika bir pasta varmış burda bana kalmadı galiba:)süper olmuş ellerine sağlık canımm

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM... GÜZEL SÜRPRİZLERLE DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM. SELAM VE SEVGİLER...

Mutfaknotlari dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sesim geliyor mu bir ki bir ki ses deneme

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
ellerine saglik,
harika bir pasta olmus.
Meyvali pastalari coook severim, sevgiler....

SOFRAM dedi ki...

Canım günaydın, harika bir pasta olmuş, nefis ellerine sağlık güzelim.
Annenlerle güzel vakitler geçirmişsiniz, bizim çok sevdiğimiz püretinide yemişsiniz, ama daha olmamış sanırım iyice kızarınca çilek gibi çok güzel olur.Afiyetler olsun.
Öptüm canım, en içten sevgilerimle...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımın içi tatlı disalim,
pasta nefis olmuş,vişneli ve çikolu pastaya hiiiiç hayır diyemiyorum...sonrada göbişime bakıp bakıp üzülüyorum:)
ellerine kollarına sağlık canım
çoook öptüm seni

Adsız dedi ki...

Blog sayfama bakarmısın seni sobeledim.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

pastanın özellikle süslemesi çok hoş olmuş.eminim tadıda harika.alttaki turşulu-tavuklu pilavada bayıldım.ellerine sağlık canım.afiyetler olsun.

NİLÜFER dedi ki...

VİŞNE VE ÇİKOLATA İKİLİSİNE BAYILIRIM ELLERİNE SAĞLIK CANIM AYRICA VERDİĞİN PRATİK BİLGİ İÇİN DE ÇOK SAĞOL

TuruncuTatlar dedi ki...

canım ne güzel olmuştur o şimdi vişneli vişneli ellerine sağlık sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

selam,yemekteyiz programından hala teklif gelmedi anlaşılan...:)Blogunuzu çok beğeniyorum...Vişneli yaş pasta harika görünüyor...Bana da arkadaşlarınız arasında yer açamazmısınız...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Canım yaa harika olmuş, bir de yok yere beni onore etmişsin. Çook öpüyorum seni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak