12 Ocak 2009 Pazartesi

PATATESLİ ÇARŞAF BÖREĞİ...MAYALILAR ETKİNLİĞİ


merhaba arkadaşlar......

anlatacaklarıma geçmeden evvel canım arkadaşım yeşilkivinin bu ayın konusu olan mayalılar etkinliğine bende, tarifini sevgili arkadaşım ninomdan aldığım patatesli çarşaf böreği ile katılmak istiyorum.....tadı harikaa.....zaten denemeyen kalmadı ninomun çarşaf böreklerini......tarif için teşekkür ediyorum....

yeşilkivimede başarılar ve kolaylıklar diliyorum.......

şimdi gelelim cumartesi yaşananlara.......

hain dişden kurtuldum arkadaşlar.....ama o gün nasıl geldi bana sorun......kafamda, doktorun bana yapacağı operosyon sürekli dönüp dolaşıyordu...kesiyordu,biçiyordu ve dikiyordu....sonra ben günlerce ağzımı açamıyordum......bu düşünceler cumartesi sabahına dek beynimi kemirip durdu......

neyse ki o gün geldi.....o günün gecesinde çektiğim çene ağrısı bana daha bir güç vermişti....artık kurtulmak istiyordum......
kendime öyle teselliler bulmuştum ki,

bunlardan biri telefonumun alarmını pazar gününe kurmuş olmamdı.....alarm şu şekilde çalacaktı......"bak geçti gördün mü?boşa korkmuşsun"

bütün arkadaşlarımında dediği gibi korkulacak bişey yokmuş.....dişimi alması on dakikayı bile geçmedi.......önden sıktığı sprey iğnenin acısını ortadan kaldırdı.....iğnenin etkiside dişimin acısını......

bu kadar kolay ve acısız olacağını düşünmüyordum.....gözlerimi işlem bitene dek açmadım.....hain dişimide daha önceki yazımda keserle ezeceğim diyordum ama, paslı pense arasında sıkıştırmak daha hoşuma gitti......

öyle rahatım ki....yalnızca iki dikiş var ..onlarda bana hiiiç eziyet etmiyorlar......onları aldırdıktan sonra diğer yirmilik dişimide çektireceğim.....çünkü çenemin o kısmı hala ağrıyor.....burdan ,gitmek isteyipte orkanlara şunu söylüyorum......

-korkun tamam.....bende korkuyordum....ama ilk iğne darbesinden sonra alışıyorsunuz.....zaten acı hissetmiyorsunuz......işe başlamak bitirmenin yarısıdır...bu vesile ile sorunlu olan dişlerimi yaptırmayı düşünüyorum......
aşağıda dişime kaş göz çizdim...aslında sevimli görünüyor yaaa....hiç acı çektirmemiş gibi bana...

bu maceradan sonra artık tarifime geçeyim......

ninomdan aynen alıp kopyalıyorum......yalnız ben peynir ve soğan eklemedim...vede şekil olarak diğer çarşaf böreklerinden yaptım.....siz eklersiniz diye aynen yazıyorum.....



MALZEMELER
  • 2.5 Su Bardagi Su ve Sut (Yari Yariya)
  • 1 Tatli Kasigi Toz Maya
  • Aldigi Kadar Un
  • 1 Yumurta Sarisi (Uzerine)
  • 1 Yemek Kasigi Sivi Yag (Hamurun Icine)
  • Sivi Yag (Bezelerin Arasina Surmek Icin)
  • Tuz
Ic Harci Icin
  • Beyaz Peynir
  • 3-4 Adet Buyuk Boy Patates
  • 1 Orta Boy Sogan
  • Karabiber
  • Kirmizibiber
  • Tuz

YAPILISI
  1. Oncelikle patatesleri yikayip, soyun.
  2. Sonra rendeleyip, yemeklik dogranmis soganla birlikte, cok az yagda, biraz kavurun.
  3. Kirmizibiber, karabiber ve tuz ilave edip, karistirin.
  4. Daha sonra derin bir kabin icinde mayayi, 2.5 su bardagi ilik su ve sut karisimi ile eritin.
  5. Icine biraz tuz ve sivi yag ekleyip, karistirin.
  6. Aldigi kadar unla, iyice yogurun. Hamurun uzerine nemli bir bez ortup, yarim saat dinlendirin.
  7. Daha sonra hamurdan 6-7 tane beze yapin ve tepsiye dizin.
  8. Bezeleri, merdane yardimiyla, pasta tabagi buyuklugunde acin, yaglanmis servis yapagina koyun.
  9. Butun bezeleri bu sekilde acin ve bezelerin hem altini hem ustunu iyice yaglayip, ust uste koyun. Butun bezeleri boyle acip, yagladiktan sonra.
  10. Carsaf veya sofra bezini yere veya yemek masasina serin.
  11. Actiginiz bezelerden birini carsafin uzerine koyun, dikkatlice her tarafindan cekistirerek fotograftaki gibi incecik acin.
  12. Patatesli harctan veya peynirden, actiginiz hamurun iki ucune serpistirin ve ortuyu kaldirarak, hamurun iki tarafini, fotograftaki gibi ortada birlestirin.
  13. Yagli kagit serilmis veya yaglanmis tepsiye, ister uzunlamasina, ister gul gibi kivrimli olarak yerlestirin.
  14. Tum bezelere ayni islemi uygulayip, tepsiye dizin. Uzerlerine yumurta sarisi surun ve 200 derece firinda uzerleri kizarana kadar pisirin.
  15. Pistikten sonra, boreklerin uzerine bez ortup, 5 dakika dinlendirin ve dilimleyip, servis yapin.
AFIYET OLSUN

69 yorum:

Adsız dedi ki...

çok geçmişler olsun canımm.neyse diş problemini halletikten sonra bu harika böregi yemek iyi gelmiştir..nefis görünüyor.ellerine saglık canımm.

Adsız dedi ki...

ben sana demiştimmmmm:)))
ben 20liğimi saklıyorum.çünkü tek bir çürüğü bile yok:))) dev gibi sapasağlam bir diş:)))


börek enfes görünüyor,bir ben kaldım galiba yapmayan:)
ellerine sağlık canımmm..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Disalcim çok geçmiş olsun. Ben de ikisini çektirdim bir tane kaldı. Yarın da onu çektirmeyi düşünüyorum. Korkacak bir şey yokmuş değil mi :) Sevindim iyileşmene. Ağrı kesici alıyorsan dikkatli ol, mide koruyucu kullanmayı unutma. Sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm patatesli böreklere bayılırım ellerine sağlık nefis olmuş
iyi bir hafta dilerim
sevgilerimle

Pelin dedi ki...

Disalciğim,
Tekrar geçmiş olsun. Sorunsuz halletmene sevindim. Darısı diğer dişinin başına.
Börek neffisss. Daha önce denememiştim. Denemeliyim ama sanki zor gibi geldi bana. Annemden yardım alırsam belki.

Sevgiler

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK DİSALİM VE ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ALLAHA ŞÜKÜR ATLATTIN SIRA DİĞER DİŞLERDE:) PASLI PENSE ARASINADA ÇOK YAKIŞMIŞ:)

Adsız dedi ki...

Canim su hain disten ve agrilardan kurtulduguna sevindim.
Böregin de nefis görünüyor, ben de herkes gibi ninonun carsaf böreginden denedim ve begendim tabiiki, ellerine saglik canim. Iyi haftalar diliyorum.

bir demet feslegen dedi ki...

Canım geçmiş olsun, çok sevindim, darısı başıma.. ben de bi kurtuliym, yazarım sana :)
börek nefiss olmuş, denemeyen kalmış.. messela ben :))
hemen denemek lazım
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Ohhh çok şükür kurtuldun.bir süre çenende ağrı olur sonra oda geçer.
insan nasıl hafifliyor dimi?

cuma günüde biz dişçideyiz inşallah bu sefer çektirebiliriz.

böğrek nefisss görünüyor.
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Cesaret abidesi :) Canım çok geçmiş olsun...

Börek nefis... Eda gibi denemeyenlerden biri de benim sanırım... Ellerine sağlık... Sevgiler...

simayhobievi dedi ki...

disalcim böreğe diyecek yok kendini anlatıyor zaten eline sağlık afiyet olsun
da gelelim diş işine geçenlerde bende yaptırdım gerile gerile bir hal oldum dişçi stresi yüzünden o koltuğa oturmak uzun bir zamanımı aldı öyle ki çürükleri çektirmeye gitmek zorunda kalıyordum. Geçenlerde okuldan arkadaşım yaptırınca cesaretlenip bende gittim 2 saatimi almadı tedavi vesaire bir haftada alışıyorsun yeni dişlere velasıl kelam korku endişe stresin ecele faidesi yok canım önemli olan sağlığımız değil mi

yesildomates dedi ki...

canım gülmekten yazı yazamıyorum..
harikasın ya dişini bu hale getirdin ya ..sana helal olsun..
çocuklar bunu görünce herhalde dişçiye gitmeye bayılacaklar..:)))

çoook geçmiş olsun..artık diğerlerinide hallettikten sonra tam rahatlayacaksın..

börekte miss gibi olmuş..ellerine sağlık hamarat arkadaşım..
öpüyommmmm koskocaman....

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Disal'ciğim;Çok çok geçmiş olsun.
Diş ağrısı ve dişçi en korktuğum ikili.Allah düşürmesin diyorum.
Börek harika olmuş ellerine sağlık canım.Sevgiler......

peynir hösmelimi dedi ki...

Cok cok gecmis olsun canim.
Benim yirmilikler halen uykuda:))
Carsaf böreginde harika ellerine saglik.
Sevgilerle.

Adsız dedi ki...

selam
geçmişler olsun canım
börek harika benim oğlum çok sever patatesli böreği her zaman yaparım
hafta sonu gelcek yine yapayım bende canıma
ellerine sağlık

sofrakeyfi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

hımmmnefis bir tat olmuşşş


ellerine sağlık
sevgilerrr

Betül İnce dedi ki...

:)) Dişine gülüyorum. Ben ctesi sabahı 1 adet kökünde iltihabı artık keseleşmiş 20'lik ve tabii onun üstüne denk gelen münasebetsiz karşılığından kurtuldum ve üstten çekilen sağlamı bir diş hekimliği 1. sınıf öğrencisine bağışladım. İkimize de çook geçmiş olsun ama ben daha devam edeceğim.

Bu arada börek de çok güzel, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım geçmiş olsun benimde 20lik dişim varr 2 yıldır çektiremiyorumm:))darısı başıma..börek şahane görünüyor ellerine sağlık sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

KURTULMUŞSUN HAİN DİŞTEN.ARKASINDAN BU TARİFTE SANKİ KURTULUŞUN KUTLAMASI GİBİ OLMUŞ ELLERİN ESAĞLIK.SEVGİLER

made in funda dedi ki...

enfes bir börek olmuş canım.tebrikler nasıl bu kadar ince açabildin yaaaaa.ellerine sağlık..

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun canım.bak hiçte korktuğun gibi değilmiş.bitti gitti işte.
bu nefis börekleri denemiş ve afiyetle yemiş biri olarak muhteşem olduğunu ifade etmek istiyorum.çok güzel görünüyor.bence en önemli kısmı patatesleri karartmadan iç malzemeyi halledebilmek.maşallah seninkiler şahane görünüyor.hiç kararmamış.ellerien sağlık canım.

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Geçmiş olsun canım dişçiden neden bilmem ama hep korkulup ,ertelenir .Cesaretini toparlamışken diğer dişleri de halledersin inşallah . Benim 1 kez deneyip bir daha yapamadığım börektir çarşaf böreği .Seninki harika gözüküyor , ellerine emeğine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

canım
öncelikle geçmiş olsun o yirmilikler niye çıkar bilmem hem eziyet ederler hem de mutlaka sonunda çekilirler.bu arada böreğin nefis olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler

Hansa dedi ki...

iki börek resmi arasına kerpetenli diiş süppper gitmiş.
tavsiyelerinize uyuyorum hemen yarın dişçiye gidiyorum o diş çok sevimli geldi gözüme....
patatesler daha sevili şimdi yeseydim sabah sabah ımhhh....

DENİZSEFASI dedi ki...

ohhh kurtulmuşsun. diş problemi bende de çok oluyor. 31 yaşında 4 kaplama, 1 köprüm var. dolguların sayısını bilmiyorum bile. artık o aletin-adını neyse- sesini duymak bile tüylerimi ürpertiyor. benim gibi ihmal edip başına daha büyük sorunlar açma.

börek muhteşem görünüyor, ellerine sağlık. yaşmaya kullansak ne kadar koymamız lazım?

sevgiler...

DENİZSEFASI dedi ki...

ohhh kurtulmuşsun. diş problemi bende de çok oluyor. 31 yaşında 4 kaplama, 1 köprüm var. dolguların sayısını bilmiyorum bile. artık o aletin-adını neyse- sesini duymak bile tüylerimi ürpertiyor. benim gibi ihmal edip başına daha büyük sorunlar açma.

börek muhteşem görünüyor, ellerine sağlık. yaşmaya kullansak ne kadar koymamız lazım?

sevgiler...

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun öncelikle. Börekte harika görünüyor. İmzirdeyken annem yaptığı için böreklerimizi bu işlere hiç bulaşmıyordum ama sanırım artık denemenin zamanı geldi. :)
Elelrine sağlık

sevimin sayfasi dedi ki...

patatesli böregin nefis olmus
ellerine saglik canim

anneminkizıyim dedi ki...

Canim gecmis olsun, doktor amcadan korkulmaz o acitmaz, neden günlerce kendine eziyet ettin bak cekildi rahat ettin. Hadi gecmis olsun, bende 4 taneyi cektirdim, cok cektim.
Börek de nefis olmus ellerine saglik, sevgiler....

Sevde dedi ki...

Oh be dişinden sen kurtuldun ama ben rahatladım inan, ah o diş ağrısı öyle bir şeyki arkadaşım, koşa koşa seni dişciye götürüyor nerdeyse dişcime sarılcaktım acıdan kurtulduğum zaman geçmiş olsun arkadaşım benim :)
Bu arada börek süperrrrr inan acayip canım çekti :)

Sevgilerle

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Merhaba..Ellerinize sağlık..
Börekte patatesi herzaman tercih ederim..

SEVGİLER.

pelince dedi ki...

Disal çok geçmiş olsun tekrar..Dişçi korkusu bende de var,haftaya benimde çivilerim çakılacak:)
Börek nefis ve çok leziz...Ellerine sağlık..

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.Bak ne kadar da kolaymış.Sen şükret operasyonla almamışlar.:)
Börek nefis görünüyor.Denemek için oğluşu ayak altından uzaklaştırmak lazım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

Bu mutlulugun üzerine kurtuldum kutuldum senden böylece hain dis demissindir kesin.
gecmis olsun kabusun bitmis incecik börekler acilmis bu keyfin üstüne eline saglik canim

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

allah cızırtını vermesin senin emi:)deli kız
ay hiç böle güzel bir 20 lik diş görmemiştimde.
bu arada ne badireler atlatmışsın uğramayalı çok büyük geçmişler olsun canım.

çarşaf böreği nefis ötesi duruyor.ben daha denemedim bu tarifi çok el oyalıyor diye resmen tembellik yapıyorum ama nefis görünüyor.sen yap ben yerim hesabı:)

ellerine sağlık şekercim.
öptüm .

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Senin adına çok sevindim. Darısı diğerlerinin başına ayrıca börek nefis görünüyor.Ellerine sağlık

Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

canım benım cok gecmıs olsun sana:))
boregıne bayıldım bayıldım..
ellerıne kollarına saglık..
opuyorum cok..
sevgiler hayatım:))

Gönül dedi ki...

ay hayatım ne diosun yaaaa benim resmen ciğerimi söktülerr sandım ne biçim acı çektim 10 dk falan değil çok daha uzun sürdü çekmesi ve benden çıkan diş daha uzundu çok köklüydü yani.....ayyy okurken aklıma geldide tüylerim diken diken oldu kendimi bi an o koltukta hissettim çok geçmiş olsun hayatım sana..sevindim acı çekmediğine.....böreklerinde muhteşem olmuş ellerine sağlık çok öpüyorum sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Offf bilmezmiyim o stresi ama sonrasında kurtulmuş olmanın verdiği rahatlamayı :)Geçmiş olsun.
Çarşaf böreğini pek çok kişiden duymuştum ama yapmak banada kısmet olmadı.Ellerine sağlık dişalcim..
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun.. Senin adına sevindim.. İnşallah diğerlerinide sorunsuz halledersin.. Bu arada böreğe bayıldım.. Nefis.. Ellerine sağlık..

Betül KAVAL dedi ki...

geçmiş olsuunnnn.. sevindim vallahi..

börek nefis gözüküyor zaten içinde patates var nasıl nefis olmasın ki..

sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

Çok geçmiş olsun disalim.
bende bugün gittim dişçiye ama dolguya nedensen hiç dişçi fobim olmadı benim koşa koşa giderim ben..
Börek harika olmuş vallahi nefis nefis ellerine sağlık.
Öptüm by.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Disal'cigim,
Ne guzel yapmissin.
Sevgilerimi gonderiyorum.

hdidem95 dedi ki...

ne güzel olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Cok geçmışler olsun arkadasım.Buarada hain dişin pek tatlı duruyo orda masum masum.Borekte nefıs olmuş .Ellerıne saglık .Sevgıler..

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık canım börek..yemede yanında yat hani..dişin içinde çok geçmiş olsun ...kurtulduğuna sevindim.

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik cok lezzetli gorunuyor.Gecmis olsun dis agrisi zordur Allah yardimcin olsun..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ben de temmuz ayında çektirdim 20 yaş dişimin birini.hem hiç bir işe yaramıyor hem de hemen çürüyor.ne sinir.
geçmiş olsun!
Börekler süper, ellerine sağlık...
Börek krizim geliyor yavaş yavaş benim her blogda börek görmeye başladım bu ara :(

Adsız dedi ki...

34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
/http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

leyya dedi ki...

hay Allah iyiliğini versin emiii)dişin fotosunu göreceğim hiiiç aklıma gelmezdi))harika bir tasarım olmuş disalim bravo..çarşaf böreklerinden sonra ninonun adı çarşaf nino kalmıştı))seninkide harika görünüyor.ben de yapmıştım o tariften.ama gerisi gelmedi maalesef

NiNo dedi ki...

canimin icu cok gecmusler olsun balim ya gerci resmi gorunce guldum ama Allahim sifalar versin balim nefis mamanada bayildim elerine saglik bebegim

CAHİDE dedi ki...

VE ŞİMDİ BEN SORUYORUM;"BİZ KAÇ KİŞİYİZ?"


Hatırlarsınız,boş bir sebep uğruna yapılan kampanyayı."bu günün ergenekoncuları "biz kaç kişiyiz?" demişlerdi.Şaşalı reklamlarla bir kaç yüz kişiyi etraflarına toplayabilmişlerdi.Şimdi sıra biz bilinçli ve duyarlı müslümanlarda,şimdi acizane ben ve benim gibi düşünenler hep beraber soruyoruz"BİZ KAÇ KİŞİYİZ?".Zulme karşı,masum insanların katledilişine karşı,şu acımasız soykırıma karşı duran kaç kişi varız görmek istiyorum.görmezden gelemeyiz,yokmuş gibi davranamayız,umarsız durduğumuz her anın bir hesabı olduğunu bilerek yaşamalıyız.
Burada başlattığımız bu kampanyaya katılan arkadaşların isimlerini linkleriyle beraber sayfamda yayınlıyacağım.
"Ben destek olsam,yahudi ve israil mallarını boykot etsem ne olur?" diye düşünmek kendimizi küçümsemektir.Karıncanın dediği gibi"tarafımız belli olsun"akmasakta damlarız....

NOT:blog durdurmak blogunuzu tamamen atıl hale getirmek değildir.Normal blog konularına (yemek,pasta,elişi v.s.)ara veripProtesto ettiğiniz konuyu gündemde tutmaktır.
Kampanyamıza katıldığınızda,blogumu durduruyorum veya bende durdurdum gibi bir başlık atarsanız,kampanyanın misyonuna daha uygun olur...

UNUTMAYIN!Kaybedecek hiç bir şeyiniz yok,ama belki kazanacak çok şeyiniz olacak...

Aysultan... dedi ki...

çok geçmiş olsun,kurtulduğuna sevindim...
börek enfes görünüyor bayılırım güzelde olurduu şimdi olsa naıl yenirdi of offf...
ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

kalpler imanla, gönüller huzurla dolsun. saadetler hepimizin olsun. ne kurulan bağlar bozulsun, nede dostlar unutulsun. cumanız mübarek olsun.

Sevil Altunel dedi ki...

çok geçmiş olsun arkadaşım..ama dişinde çok şirinmiş:))
börek harika ellerine sağlık ..sevgiler..

zarpandit dedi ki...

disalim sen supersin ya borekler enfes dişin ayrı bir ssevimli olmuş gecmiş olsun :D

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim oncelikle geçmis olsun dun de esimin sanciyla disi çekildi çok zordur acisi bende bilirim,neyse ki kurtuldun,borekte harika olmus disalcim ellerine saglik.

Yeni adresim http://www.kelebeklisaniyeler.com/

Adsız dedi ki...

Koca bir geçmiş olsun.Diş doktoralrına burdan sevgi ve hürmetlerimi gönderiyorum.
Hepsi çok iyi insanlar ama nedense çok korkuluyor =)
Çarşaf böreği ben burdayım diyor harika ellerine sağlık..

Cafe Gusto dedi ki...

Disalciğim birtakım problemler yüzünden uzunca zaman kimseyi ziyaret edemedim.Bu sırada neler yapmışsın neler.Ayrıca diş problemin hallolmuş.Geçmiş olsun,ellerine sağlık...sevgiler...

eldivenlerim dedi ki...

börek enfes gözüküyor, çayla beraber ne güzel gider şimde;) ellerine sağlık arkadaşım,
neşeli hafta sonları....

Adsız dedi ki...

kimse var mııı:)

Özlem dedi ki...

Merhabalar,
Yeni keşfettiğim bir adres ama iyi de keşfetmişim sizi, ellerinize sağlık, fotoğraflar, tarifler herşey pek güzel, hemen linkelerime ekledim sizi, sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ellerinize sagklik, anlamadigim sey su: bezeleri hep elle cekistire cekistire mi actiniz yani hic oklava kullanmadiniz mi ?? cok leziz duruyor gercekten.
TULAY

Disalce dedi ki...

sevgili tülaycım...yorumundan dolayı çok teşekkür ederim....biraz geç cevapladım kusura bakma..misafirlerim vardı....

evet oklava kullanmadım elle açtım..zaten lastik gibi kendiliğinden sünüyor.....ama ilk yağlama aşamasında oklava ile biraz büyütüyorum....

çok teşekkürler tekrar...sevgiler....

Adsız dedi ki...

rica ederim canim , gec degil benim icin:) sagol bilgi icin, hayret vallahi oklavasiz :) bravo, kesinlikle denemek istiyorum:) cok tsk. ederim canim, ellerine saglik senin de.. sevgilerimle
Tulay

Adsız dedi ki...

Böreğinizin tarifini yaptım biraz zor oldu ama enfes bir tat... Herkeze tavsiye ederim.

Disalce dedi ki...

serapcım yapıpda beğenmene çok sevindim...güzel yorumundan dolayı çok teşekkür ederim....

Tülin dedi ki...

Börek nefis gözüküyor. Fakat yufkanin acilmasi icin carsafin buradaki rolünü anlamadim. Keske onunda resmini cekseydiniz. Carsafin üzerinde hamuru nasil büyütecegiz?

Disalce dedi ki...

merhaba tülin hanım...

evet isim olarak çarşaf böreği ama ben masanın üzerinde büyüttüm....gerçekte bu börekler çarşaf üzerinde açılır...burada çarşafın rolü, elle kenarlardan çekiştirerek açılan yufkanın iç malzemesi eklendikten sonra çarşafın kenarlarından tutarak yufkayı yuvarlamaktır...yani yufkayı yuvarlarken el değmeden çarşafla bu işlemi gerçekleştirmiş oluyosun....böyle oluncada daha havalı sarılmış oluyor...

inşallah yardımcı olabimişimdir...yorumunuz için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak