19 Ocak 2009 Pazartesi

SALÇALI POĞAÇA


merhaba arkadaşlar.....

bu nefis poğaçaları sevgili arkadaşım fzehranın düzenlediği porselen demlik çay saati etkinliği 34. e göndermek istiyorum..kolaylıklar diliyorum arkadaşıma.......

bugün kızımın sınıfına gittim....bu hafta sonu sıra örtülerini yıkamak bana düştü.....hem onları götürmek hemde kızım hakkında biraz bilgi alayım dedim.....

örtüleri sıralara yaydım....panoya asılan yazı ve resimlere baktım....kızıma ait birşeyler varmı diye.......vardı...ama bütün öğrencilerin vardı zaten......öğretmen hiçbirinin kalbini kırmamış sanırım......

yeniden öğrenci olmak istedim.....en güzel yazıyı yazıp yıldızlı beş almak......en güzel resmi yapıp panoya astırmak......kalemliğim olsun,çantam olsun istedim bi anda.......

neyse öğretmen geldi.......durumu hakkında bilgi almak istediğimi söyledim......çok iyi olduğunu,bu şekilde devam etmesi gerektiğini söyledi.......birde küçük bir olayı anlattı......

müfettiş gelmiş okula.....kızımın sınıfındayken öğretmen içinden "kazasız belasız ,güzel bi şekilde bitirsek bu dersi" diye dua ederken,benim kızda geçmiş müfettişin karşısına
-ille gitmeyin...biraz daha kalın...nolur az daha durun......
öğretmen gitsin diye düşünürken bizim kız göndermemek için ne diller döküyormuş......tabii çok sevmiş benim kızı.....biraz sosyal bir çocuktur......haaa birinci sınıfa gidiyor kendileri.....müfettişin anlamını daha bilmiyor tabiki......büyüdükçe anlar...

böyle ısrarcı ve insansever bir çocuktur kendileri......bu huyu bazen sorun yaratıyor....

bizler nasıl korkardık....ya soru sorarda bilemzsek diye....şimdikiler korkması gerekenin öğretmen olduğunu biliyorlar hayret!

geçelim tarifimize......

tereyağlı poğaçadan esinlendim.......salçada katsam nasıl olur diye düşündüm.....biber salçası kullandım.......salça tadı çok belirgin olmadı...rengi ve görüntüsü harikaydı.......tadını zaten çook seviyorum.....tavsiyede ediyorum......


malzemeler.....
  • 150 gr margarin(YUMUŞAK)
  • bir çay bardağı yoğurt
  • iki yumurta
  • yarım yemek kaşığı biber salçası
  • iki paket kabartma tozu
  • un...
yapılışı..........
  • bütün malzemeler karıştırılır..
  • yumuşak bir hamur elde edilir...
  • unu fazla koymamaya dikkat edilir..
  • simit şekli verip..üstüne yumurta sarısı ve çörek otu sürerek önceden ısıtılmış fırında 180 derecede pişirilir...
not......iki paket kabartma tozu çok gelmiyor..tadı acı olmuyor merak etmeyin....çok güzel kabarıyor....yumuşacık oluyor.....güvenilir bir tarif ....deneyin derim........

88 yorum:

Adsız dedi ki...

hehehe

çok güldüm disalim ya..

Yerim ben onu. Yollamasaymış evede getirseymiş müfettişleri hehe

Poğaçalar dikkatimi müthiş cezbetti. Ellerinesağlık

Adsız dedi ki...

Maşallah ufaklığa,hep böyle olur umarım:)
Poğaçalar ye beni diyor:) Ellerine sağlık..


NOT:ifade ekledikten sonra yorum yazılıyor,ama ifade eklemeden yazılmıyor:) sağ tuşuk yasak kodunu ekleyince böyle oluyo napalım:)

Jasminskager dedi ki...

Canim ellerine saglik salcali pogaca harika gorunuyor ellerine saglik canim.Benimde birinci sinifa giden bir kizim var. Buna benzer hadiseleri bize yasatir kendileri sagolsun.Kizini benim icin op canim cok sekerler insanin hayat kaynagi cocuklar rabbim herkese nasip etsin ins.
Sevgiyle kal

Unknown dedi ki...

Ne güzel yaa bayılıyorum kızın gibi rahat çocuklara
benim oğlum utangaçtır ve öğretmeninden çok çekinir.ne kadar konuşursam konuşayım onun kişiliği ona rahat olması gerektiğini anlatamıyorum.


pağaça pofidik,pofidik görünüyor.

ellerine sağlık
öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Canım ya, ne güldüm ufaklığa:)) Şimdiki çocuklar hiç bir şeyden korkmuyor ki:)) Biz pısırık mı büyüdük ne yaptık bilemedim:) Bu arada poğaçalar da nefis gözüküyor, ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK TŞK EDERİM POGAÇAN ÇOK GÜZEL VE DEĞİŞİK USUL OLMUŞ İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA DENERİZ

SELAM VE DUA İLE..

Hansa dedi ki...

Eline sağlık canım çok hoş duruyorlar poğaçalar...
Kızına pek güldüm var işte çocukların çocukça çıkışları....
sevgilerimle...

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık cnm nefis olmuşlar
iyi bir hafta geçirmen dileğiyle
sevgiler

Adsız dedi ki...

Disalcim ellerine sağlık. Poğaçaların çok hoş bir görüntüsü var. Tadının garantisi zaten sensin! Ellerin dert görmez inşallah.

Bu arada yavruna da bin kere maşallah. Şimdiki çocuklar çok değil zaten büyümüşte küçülmüşler:)

Bana ilkokulda müfettiş sağ elimi sorduğunda sol elimi göstermiştim:)

Koskocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK DİSALCİM KIZINA DA ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN İNŞALLAH

sibellebutikpasta dedi ki...

Salihacım poğaçalar acayip cezbedici, fotolar da süper, ay acıktım ben yaaa...Senin bıcırık hep böyle kalır inşallah, korkan hep karşı taraf olsun hehehe...

Betül İnce dedi ki...

Aman korkmasınlar Disal'ciğim. Şekillerine de görüntüsüne de bayıldım bu poğaçaların, ellerine sağlık.
Bugün son 20'liğimi de tıbbın hizmetine teslim ettim.

Sevgilerimle.

simayhobievi dedi ki...

eline sağlık disalcim nefis görünüyor senin ufaklık ilerleyen yıllarda heyecanlanmadan bildiğini unutmadan sorulan sorulara birde cevap verirse işte o zaman müfettiş sınıftan çıkmak istemeyecektir esasa haberin olsun sevgiler

Sevil Altunel dedi ki...

canım ne güzel bir tarif bu..görünümde süper..ellerin dert görmesin..
haa bu arada her iki adresimede uğrayıp mesaj yazmana çok sevindim vefalı arkadaşım..teşekkür ederim..
gazzedeki durumu fırsat bilip bana ve arkadaşlara gelen gelen siyasi yorumları görmeliydin..inan şok olurdun..işte bu yüzden o yorumu yapmalıydım..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Pogacalarda salca fikri güzel olmus, harika da görünüyorlar, ellerine saglik canim. Kizini da benim icin öpersin, Allah bagislasin onu.

made in funda dedi ki...

büyüdükçe öğreniyorlar müfettişin anlamını.yerim ben senin kızını.poğaçalar harika.ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Disal'cim
ellerine sağlık canım değişik bir lezzet olsa gerek
bu arada bu ufaklıklar çok sosyeller valla ne olacak bizim halimiz bilmem

Aynur dedi ki...

ay ben de tam bi biber salcasi hastasi olarak ;) denemeliyim kanimca :) heryere katiyorum biber salcasini :D


eline saglik

zarpandit dedi ki...

salça kabulum şekerim problem yok alıyım bir tepsi :D

Baharcicegi dedi ki...

Müfettisi bilse kim oldugunu hemen gönderirdide cocukluk iste saf ve temiz düsünceli oluyorlar,ögtermeni biraz terletmis senin tatli kiz
salca degisik bir aroma vermistir pogacaya tadi eminim nefis olmustur elcegzine saglik canisi

yildiz dedi ki...

Ilkokul 5. siniftayken müfettis gelmisti ve bizim sinifla tam 4 ders gecirmisti.Sinifimizdan cok memnun kalmisti.Ama o zamanlar ögretmenimizin icinden ne geciyordu bilmiyorduk.Bildigim ve hatirladigim tek sey diger siniftakilere hava atmistik "müfettis bizim sinifta cok kaldi" diye.....
Pogacanin rengi harika,ellerine saglik....

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Disal'cigim,
Cok guzel olmus, harika bir tarif. Sekli vermek zor gibi gorundu bana ama, eminim cok lezizdir.

Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

canım nefıs gorunuyor ellerıne saglık sevgıler..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ehehe çok tatlı ya. kızını gözümün önüne getiriyorumda:)bide öğretmeni düşünüyorum tabii...seneye biraz daha iyi anlar durmalımı gitmelimi diye müfettişi..
canım poğaçan sanki mayalı gibi süper kabarmış ellerine sağlık..rengide doğal gıda boyalı olmuş:)..asya yı da senide öptüm

Lezzet Gemisi dedi ki...

çok güzel görünüyor. iki paket kabartma tozundan gözüm korkmuştu ki, en alttaki notunu gördüm. denenecek tarifler listeme aldım. ellerine sağlık canım. sevgiler..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

poaçalar çok nefis görünüyor.bende kabartma tozu koyarken biraz düşünürüm tadını bozar mı diye ,bozmuyorsa bende deneyeyim en kısa zamanda.ya bu zamane çocuklarından bende 35 tane var hergün bir macera yaşıyoruz sınıfta .ama onlara bayılıyorum .Allah senin kızınıda tüm çocuklarıda bağışlasın sevgiler

Adsız dedi ki...

Masallah minik kusa yerim onu,hep böyle sevimli kalsin olur mu:))
Pogaçalar sahane olmus canim,hafif kirmizi renk çok guzel yakismis salça,ellerine saglik,optm.

muko dedi ki...

şimdi ki çocukların kendine olan güvenlerine bayılıyorum süper yaaaaa....

salçalı poğaçada harika görünüyor eline sağlık canım..
ben normalde kabartmatozu ile yapılan herşeye iki adet kabartmatozu koyarım zaten hiçde acı olmuyor:)

atesböcegi dedi ki...

Harika olmus pogacalar. Ellerine saglik.
Kizinin hikayesi sabah sabah güldürdü beni. Ögretmenin yerinde olmak istemezdim o an.
ALLAH bagislasin.

Sevgiler

Banada beklerim.

www.atesbocegim.blogspot.com

birsence dedi ki...

çok nefis görünüyor ellerine sağlık canım...banada beklerim ziyarete...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım,salçalı denememiştim hiç ama kulağa çok hoş geliyor ve çok güzel görünüyorlar..afiyet olsun.sevgilerimle...

bir demet feslegen dedi ki...

:)) çok hoş yaa.. benimkiler de bu yıl 2ler.. e tabi teftiş geçirirken insan biraz stres oluyo.. bizim de çok iyi geçti, ama çocukların aynı senin anlattığın gibi bir sürü bomba sözleri kaldı arkasında :)
Saflık temizlik ve çocukluk.. onlar gerçekten başka bir dünya :)
Bu salçalılara bayıldım ben,eline sağlık
Sevgiler

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

salça çok hoş bir renk katmış bu nefis poğaçalara.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık canım.
kızınada MAŞALLAH.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karşılaşırlar.aşk kendinden emin bir şekilde sorar.ben senden daha candan ve daha yakınım.sen niye varsınki bu dünyada? arkadaşlık cevap verir:sen gittikden sonra arkandan bıraktığın göz yaşlarını silmek için

sevgilerimi bıraktım arkadaşım:)

Özlem dedi ki...

Zamane çocukları bir başka oluyor valla :)
Bu arada poğaçalara bu şekli nasıl verdiğini çözemedim, bi de simit şekli verili demişsin ama çok değişik ve hoş olmuş,
Resimden kıvamının mükemmel olduğu anlaşılıyor,
ellerine sağlık,
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

şimdi ki çocukların kendine olan güvenlerine bayılıyorum süperler ya.. poğacalar çok nefis görünüyor ellerine sağlık canım...sevgiler.

Selma dedi ki...

Poğaçalar müthiş.Muko haklıymış...Görüşmek üzere

Aysultan... dedi ki...

Maşallah tam Zamane çocuğu çok tatlı oluyolar:)
Poğaçalar yemede yanında yat
cinsinden :)
Ellerine sağlık

Begüm dedi ki...

Kizini gözümün önünde canlandirdim... Cok seker ya :)

Pogacalar süper olmus. Ellerine saglik. Yumurtanin beyazi icine, sarisi disinami sürülüyor? Veya iki yumurtanin sarisiyla beyazi hamurun icine ve ayrica yumurta sarisi üzerinemi sürülüyor?

sevgiler...

Begüm dedi ki...

Kizini gözümün önünde canlandirdim... Cok seker ya :)

Pogacalar süper olmus. Ellerine saglik. Yumurtanin beyazi icine, sarisi disinami sürülüyor? Veya iki yumurtanin sarisiyla beyazi hamurun icine ve ayrica yumurta sarisi üzerinemi sürülüyor?

sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

Poğaçalar harika ellerine sağlık disalim bayıldım..
Müfettiş olayınada çok güldüm benimki 5.sınıf artık müfettişin ne olduğunu çok iyi biliyorlar:D
sevgiler canım by...

Pelin dedi ki...

Disalciğim çok güzel görünüyor. Şekli de çok güzel olmuş düğüm düğüm.
Kızının bu kadar sosyal olması çok güzel.Umarım benim oğlumun da okula gittiğini görürüm. Biraz sorunluyuz da:(
Sevgiler

keskinli dedi ki...

canim rabbim kizini ömür böyle hayirli basarili eylesin insallah

pogacalrda salce fikri harika
görünümüde süper
ellerine saglik sevgiler

Ayse Pamuk dedi ki...

enfes görünüyorlarrr ellerine sağlık

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım enfes olmuş.

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık enfes görünüyor, çocuklar ne kadar saf oluyor, bayıldım doğrusu, sevgilerimle

Betül KAVAL dedi ki...

Çocuklar bizim gibi düşünemiyorlar tabi saf ve temizler..

poğaçalar nefis gözüküyor uzun zamandır içimde poğaça yapıp yemek var ama yoğunluktan elim değipte yapamadım hala.. bir tane aldım poğaçalarından..

sevgiler

Yaren dedi ki...

Canim ellerine saglik nefis görünüyor,ayrica carsaf böregide harika.Afiyetler olsun.Sevgiyle kal Disalcim:)

TAZE NANE dedi ki...

Kızın çok tatlıymış.
Poçalarda harika.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Kızının insansever: ) olması ne güzel,benim kızım çekingendi okulda bile zor duruyordu.
Asya gibi huyu olsa ne güzel olurdu diye düşündüm.
Bizim zamanımızda hem müfettişten hemde öğretmenden korkulurdu.
Hiç unutmam bir gün sınıfımıza müfettiş gelmişti,öğretmenimiz o kadar heyecanlanmıştı ki deney yaparken elleri titriyordu.

Bu arada poğaça nefis görünüyor,1. resimdeki kabarmasını görünce mayalı zannettim ama kabartma tozu varmış,çok da güzel kabarmış,ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım müthiş güzel görünüyolar.. SEvgiler..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım ellerıne saglık .Cok nefıs gorunuyorlar.Sevgıler..

Tijen dedi ki...

Ne alem kız! Büyüyüp de öğretmen olmaya kalkarsa ne yapacak merak ediyorum. Annemin müfettiş telaşlarını hatırlıyorum da...

Sevde dedi ki...

Merhaba çok güzel bir fikir salça :)
Ellerinize sağlık...,
SDevgilerle

Adsız dedi ki...

Canım benim güzel kızını öp benim için.
Poğaçalar nefis görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgilerimle...

elif dedi ki...

akıllı kızlar kendini belli eder.. müfettiş korkusu yok demekki...aferin ona...
ellrine sağlık canım.. poğaçalar güzel görünüyo..

Adsız dedi ki...

selamlar canim
ellerine saglik cok nefis görünüyorlar salcali olmasi cok güzel ve degisik bir fikir....
iyi geceler dilerim
sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımcımmm ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.kib allah a emanet..

yukivehobileri dedi ki...

slm canım ellerine sağlık güzel düşünmüşsün değişik ve güzel olmuştur eminim sevgilerimle

gülüş dedi ki...

canım her zamanki gibi döktürmüşsün ellerine saglık

gülüş dedi ki...

slm canım nasılsın görüşemiyoruz

Adsız dedi ki...

Arkadasim seni mimledim...
Bloguma bekliyorum..
Sevgiyle kal,
Golifa
http://golifa.blogcu.com

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım nasılsın...ben yokken bıraktığın yorum için çok teşkr ederim...poğaçana bayıldım özellikle salçalı olmasına:) muhteşem görünüyor ellerine sağlık öpüyorum sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şeker demek yollamamış müfettişi:)))
poğaca yumuşacık gorunuyor..eline sağlık

saniyesultan dedi ki...

merhaba canım ne güzel sosyal bir kızın var işte. benim oğlum 5. sanıfa gidiyor biri adını sorunca bile utanıyor....ellerine sağlık çayın yanına aldım...

Feyza Fidan dedi ki...

Kuzum benim yaa, Allah bağışlasın Disalim, bayıldım kızına :)))
Benim yerime çok öp kendilerini :)))
Poğaçalarda harika, şekillerine ayrı bayıldım...Ellerine sağlık canımcım, çok öpüyorum seni ve kuzunu...

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM ELİNE SAĞLIK GÖRÜNTÜ MÜTHİŞ..İYİ GECELER MUTLU HAFTALAR SEVGİLER CANIM..

Adsız dedi ki...

srlam canım..poğaçalar çok güzel görünüyor...ayrıca salçalı..ilginç...ellerine sağlık..

leyya dedi ki...

ahh ahh darısı benim sosyal fobili çocuklarımın başına))
senin hamurişlerine herdaim bayılmışımdır maşllh barekallah diyorum..

Adsız dedi ki...

Canimcim nerelerdesin,özlettin kendini öptüm..

Adsız dedi ki...

iyi geceler dilemeye geldim
ve seni mimledigimi haber etmek istedim :)
sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

İlker Ergin dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Nefis görünüyor.Tadıda çok güzeldir diye tahmin ediyorum.bugün deneyeceğim mutlaka.Öpüyorum canım.Sevgiler....

birsence dedi ki...

şekercim bunlar bayatladı senin yeni nefis lezzetlerini bekliyoruz:)) öptüm canım...

Adsız dedi ki...

Ah canım ne tatlı kızın varmış ya bayıldım çok komik bi durum :))
Poacalarda nefis olmuş ellerine sağlık canım...
Afiyetler olsun...

Yeliz dedi ki...

harika görünüyor eline sağlık. sevgiler

pelince dedi ki...

Müfettişe çok güldüm çok şeker şimdiki çocuklar...
Tarifinde çok güzel olmuş,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cocuklar hep hareketli ve sevgi dolu :)) Kizininizin yuzunun hep gulmesi dilegiyle :))

Bu arada pogacalar gercekten nefis gorunuyor ellerinize saglik :)) Kucak dolusu sevgiler birakiyorum size :))

Adsız dedi ki...

Görüntü, sunum muhteşem. Gel de yeme. Kilo sorunu olanlar dikkat. Ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Disalciğim çoook şanslısın valla:))Böyle bir kızın varsa hiç korkma asla aç maç kalmaz şirine:))titremesi gerektiği yerde hale bak:))çok şekermiş besbelli.gurur duymalısın bence.Allah bağışlasın canım.nazarlardan belalardan uzak olsun..
pohaçada sıvı yağ yok demekki kıtır kıtır bişey.ellerine sağlık.öptüm canım.
sebilay.

Adsız dedi ki...

elllerine sağlık canım
nefis görünüyorlar..
görüşmek üzere


guzfasulyeleri.blogcu.com

gülüş dedi ki...

canım nerelerdesin yeni tarifler ekledim bakarsan sevinir aeo

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Sizin ufaklıkta tıpkı bizikiler gibi , şimdiki nesil çocuklar bir alem zaten...(Allah bağışlasın hepimizinkini )
Poğaçaları mayalı hamur sandım o kadar güzel kabarmışlar ki...
Salçalı olması da değişik bir fikir , ellerine sağlık canım...

Melek* dedi ki...

görüntüsü çok güzel ellerine sağlık bu ne böyle disalcim amma yorum olmuş:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

eline salık canım..
ne güzel bir şekli var düğüm düğüm..
afiyetler olsun. sevgiler..

Adsız dedi ki...

Postaaa...Geçte olsa Yeliz'den Mektup var sana..

Öncelikle nasılsın? arkadaşım...Gelemedim sana demiyeyim birkaç kez geldim..Birinde lİmonlu bir tarif aramaya ,2.sindeyse eşime benim mektup arkadaşımın sevimli mizacıyla yazdığı yazıları göstermeye..Dişinden kurtuluşunu okuyup gülmüştük..İşte olduğumda konsantre olamıyorum sana yazmaya:)kalıyor işte..Bu arada benim de hain bir dişim var ki..Bütün bayram canıma okudu..Dişçi korkusundan tam 2 hafta dayandım işkence gibi ağrılara.En sonunda olmadı acile gittim,ilaçları alınca biraz durdu,ama yine başlayınca doktora gitmeye kesin karar verdiğim günün ertesi durdu ağrılar..Psikolijik herhalde:)Neyse şimdilik bir sorunum yok ama alıp bende senin gibi paslı penseyle işini bitirmek isterim.. Şimdi andık diye başlarmış yine!aman aman!..

Canım benim ya yazını okuyunca Asya'ya çok güldüm.Ne kadar içten..Yani müfettişe bile sempatiyle bakıyor..Tatlım..Benim oğluşum da onun gibi sevgi dolu..Sokakta oyun parkında gördüğü çocuklara,arkadaş olabilir miyiz?Merhaba tanışabilir miyiz?Oyuncağını paylaşabilir miyiz?Ama bu hali çocuklar tarafından fazla şaşkınlıkla karşılanabiliyor?Ne diyo bu ya?gibi bakıyorlar.Henüz bir kreşe de göndermediğim için bir arkadaş grubu da yok haliyle..Hatta geçen benim arkadaşım yok anne diye yakınıyordu...Sonra düşündü benim en yakın arkadaşım sensin anne?dedi..:)

Canım ben yine hiç kontrol etmeden postalıyorum mektubumu..Saçmaladıysam kusuruma bakma lütfen olur mu?Aslında daha çok yazacaklarım vardı.Bir daha kine..Martta boş gibiyim inşallah.Gezmelere çıkıcam..Önce sana gelicem tabii...:))

Asyayı ve seni çok öpüyorum...Cumaların mübarek olsun Arkadaşım...En içten sevgi duygularımla!..Yeliz..

Adsız dedi ki...

canım selam ve sevgiler nerelerdesin

TAZE NANE dedi ki...

Nerdesin.........

Unknown dedi ki...

Salçalı poğaça çok güzel görünüyor.Keşke yorum yazarken anında poğçalara ulaşma şansımız olsa:)Emeğinize sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak